Jans: ''Bij één van hen ben ik zelfs op zijn slaapkamer geweest''

12
Jans: ''Bij één van hen ben ik zelfs op zijn slaapkamer geweest''

Ron Jans kan niet wachten totdat alle coronaregels verdwenen zijn en de supporters van FC Twente weer naar het stadion kunnen. Hij is lyrisch over de fans van de club.

Ron Jans zelf ging ook langs bij wat fans van de club om ze te steunen tijdens deze coronatijden. "Zelf heb ik die dag dat we seizoenskaarthouders langs gingen als geweldig ervaren. Ik was in Tubbergen met Koen, Hidde en Charlotte van de regionale supportersvereniging en heb gevoeld hoezeer mensen het waarderen als je bij ze langskomt."

"Bij één van hen ben ik zelfs op zijn slaapkamer geweest, waar een compleet museum met onder meer allerlei sjaaltjes was ingericht. Niet normaal", vervolgt hij enthousiast. "Van 's morgens vroeg tot 's avonds laat hebben we het maximaal haalbare aantal van zeventig adressen bezocht, het was voor mij een van om nooit te vergeten", blikt Jans terug. 

Jans kan niet wachten op het nieuwe seizoen. "Zo'n volle Grolsch Veste wil ik wel een keer meemaken", legt hij uit. "Want dat hebben we enorm gemist. Dat scheelt ons ook een paar punten per seizoen. Zonder publiek is het surrogaat", besluit de trainer van de Tukkers.

 

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Jul 2021 om 15:44
    • Quote van 16 Jul 2021 om 12:22
      Zie je mij laggen?....
    Nee ik heb jou nog nooit gezien dus dat kan niet.
  • 16 Jul 2021 om 15:43
    • Quote van 16 Jul 2021 om 15:29
      Ik heb een typefoutje gemaakt, mijn fout.
    Typfoutje*
  • 16 Jul 2021 om 15:29
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Ik heb een typefoutje gemaakt, mijn fout.
  • 16 Jul 2021 om 14:52
    • Quote van 16 Jul 2021 om 14:42
      Volgens mij wordt lachen zo geschreven maar mijn Nederlands is niet zo goed
    Sorry dit lach aan mij....je hebt gelijk natuurlijk! ;-)
  • 16 Jul 2021 om 14:42
    • Quote van 16 Jul 2021 om 12:22
      Zie je mij laggen?....
    Volgens mij wordt lachen zo geschreven maar mijn Nederlands is niet zo goed
  • 16 Jul 2021 om 14:25
    • Quote van 16 Jul 2021 om 12:22
      Zie je mij laggen?....
    Je bent toch geen computer
  • 16 Jul 2021 om 12:22
    • Quote van 16 Jul 2021 om 12:15
      Ik heb altijd humor hier maar velen waarderen dit niet
    Zie je mij laggen?....
  • 16 Jul 2021 om 12:15
    • Quote van 16 Jul 2021 om 12:11
      Kijk dit noem ik nou een mooi stuk humor waar we eigenlijk veel te weinig van lezen dit brengt een grote smile op je gezicht
    Ik heb altijd humor hier maar velen waarderen dit niet
  • 16 Jul 2021 om 12:11
    • Quote van 16 Jul 2021 om 07:46
      Jaja, en bij wie zal hij op de slaapkamer zijn geweest? Koen van 15, Hidde van 16, of Charlotte van 45 en al decennia groupie van Ron? Had zelfs nog een poster van Ron als voetballer van FC Groningen op haar slaapkamer hangen. Vandaar dat die ouwe boef zo onder de indruk was!
    Kijk dit noem ik nou een mooi stuk humor waar we eigenlijk veel te weinig van lezen dit brengt een grote smile op je gezicht
  • 16 Jul 2021 om 09:35
    • Quote van 16 Jul 2021 om 07:46
      Jaja, en bij wie zal hij op de slaapkamer zijn geweest? Koen van 15, Hidde van 16, of Charlotte van 45 en al decennia groupie van Ron? Had zelfs nog een poster van Ron als voetballer van FC Groningen op haar slaapkamer hangen. Vandaar dat die ouwe boef zo onder de indruk was!
    Hahahaha dacht ik ook meteen
  • 16 Jul 2021 om 09:34
    Het kost je ook een paar punten in uitwedstrijden dus onderaan de zelfde uitkomst.
  • 16 Jul 2021 om 07:46
    Jaja, en bij wie zal hij op de slaapkamer zijn geweest? Koen van 15, Hidde van 16, of Charlotte van 45 en al decennia groupie van Ron? Had zelfs nog een poster van Ron als voetballer van FC Groningen op haar slaapkamer hangen. Vandaar dat die ouwe boef zo onder de indruk was!