Deze 25 spelers staan op de teamfoto van FC Twente, Pierie niet

52
Deze 25 spelers staan op de teamfoto van FC Twente, Pierie niet

De spelers van FC Twente zijn vandaag op de elftalfoto gegaan, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. In totaal zijn er 25 spelers op de gevoelige plaat gezet. 

De geblesseerde Ajax-huurling Kik Pierie ontbreekt, terwijl Jody Lukuki - ondanks een zware knieblessure - wel 'gewoon' in de rij staat. Technisch directeur Jan Streuer wil graag nog drie nieuwe spelers aan de selectie toevoegen: een nummer tien, een (ervaren) centrumspits en een buitenspeler. 

Dit zijn alle 25 spelers die al wel op de foto staan: 

Boven (9): Mees Hilgers, Ramiz Zerrouki, Jayden Oosterwolde, Ennio van der Gouw, Lars Unnerstall, Jeffrey de Lange, Robin Pröpper, Dario Dumic en Casper Staring.

Midden (10): Gijs Smal, Daan Rots, Jody Lukoki, Giovanni Troupee, Vaclav Cerny, Luka Ilic, Julio Pleguezuelo, Wout Brama, Luca Everink en Max Bruns.

Onder (6): Virgil Misidjan, Manfred Ugalde, Jesse Bosch, Godfried Roemeratoe, Thijs van Leeuwen en Queensy Menig. 

52 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Jul 2021 om 13:22
    • Quote van 20 Jul 2021 om 08:35
      Dat waag ik serieus te betwijfelen. Word niet totaal niet vrolijk van van wolfswinkel. Dat gezegd hebbende hoop ik des te meer dat ik er VOLLEDIG naast zit en hij het prima doet. We zullen zien wie het bij het rechte eind heeft.
    Uiteindelijk zal Man City ook wel speeltijd eisen voor Ugalde. Maar tweejarige contract + optie, lijk me niet dat ze dat voor een bankzitter doen.,
  • 20 Jul 2021 om 08:35
    • Quote van 20 Jul 2021 om 07:51
      Denk dat Ricky eerste spits word. Ugalde heeft niet voor niets rugnummer 27. Ricky is voor de Eredivisie nog steeds een prima spits.
    Dat waag ik serieus te betwijfelen. Word niet totaal niet vrolijk van van wolfswinkel. Dat gezegd hebbende hoop ik des te meer dat ik er VOLLEDIG naast zit en hij het prima doet. We zullen zien wie het bij het rechte eind heeft.
  • 20 Jul 2021 om 07:51
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:44
      De naam klinkt leuker? Daar Heb je wat aan vanuit het roesingh of de fysio.
    Denk dat Ricky eerste spits word. Ugalde heeft niet voor niets rugnummer 27. Ricky is voor de Eredivisie nog steeds een prima spits.
  • 19 Jul 2021 om 21:44
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:16
      Heeft nog vast wel een neusje voor de goal. Het is wel een speler die ze moeten bedienen. 32 jaar. Deze naam klinkt iedergeval wel stukken beter dan Robert Muhren.
    De naam klinkt leuker? Daar Heb je wat aan vanuit het roesingh of de fysio.
  • 19 Jul 2021 om 21:36
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:20
      Op Twitter door timenschede word al gezegt dat hij vanmiddag. Medisch gekeurd is. En dirty harry meld twee nieuwe spelers morgen waarschijnlijk. Zal everink dan ook wel bij zitten verwacht ik.
    Denk Cleonise.
  • 19 Jul 2021 om 21:36
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:20
      Op Twitter door timenschede word al gezegt dat hij vanmiddag. Medisch gekeurd is. En dirty harry meld twee nieuwe spelers morgen waarschijnlijk. Zal everink dan ook wel bij zitten verwacht ik.
    Denk Cleonise.
  • 19 Jul 2021 om 21:29
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:21
      Haha dankjewel, jazeker, ik ben nog niet heel oud dus ga met vrienden lekker vakantie vieren, heurlijk. Maar mijn vakantie blijf ik nog altijd bezig met Twente hoor. ;) Dankje voor de interesse!
    Fijne vakantie
  • 19 Jul 2021 om 21:27
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:21
      Haha dankjewel, jazeker, ik ben nog niet heel oud dus ga met vrienden lekker vakantie vieren, heurlijk. Maar mijn vakantie blijf ik nog altijd bezig met Twente hoor. ;) Dankje voor de interesse!
    Goede vakantie en hopelijk gauw nog mooie berichten van het Twente kamp. PS ik wel oud.
  • 19 Jul 2021 om 21:26
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:21
      Haha dankjewel, jazeker, ik ben nog niet heel oud dus ga met vrienden lekker vakantie vieren, heurlijk. Maar mijn vakantie blijf ik nog altijd bezig met Twente hoor. ;) Dankje voor de interesse!
    Fijne vakantie kerel. Geniet ervan. Maar daar ben ik niet bang voor dat komt vast goed haha;)
  • 19 Jul 2021 om 21:21
    • Quote van 19 Jul 2021 om 20:54
      Ga je wel iets leuks doen? Is ook belangrijk toch.
    Haha dankjewel, jazeker, ik ben nog niet heel oud dus ga met vrienden lekker vakantie vieren, heurlijk. Maar mijn vakantie blijf ik nog altijd bezig met Twente hoor. ;) Dankje voor de interesse!
  • 19 Jul 2021 om 21:20
    • Quote van 19 Jul 2021 om 21:16
      Heeft nog vast wel een neusje voor de goal. Het is wel een speler die ze moeten bedienen. 32 jaar. Deze naam klinkt iedergeval wel stukken beter dan Robert Muhren.
    Op Twitter door timenschede word al gezegt dat hij vanmiddag. Medisch gekeurd is. En dirty harry meld twee nieuwe spelers morgen waarschijnlijk. Zal everink dan ook wel bij zitten verwacht ik.
  • 19 Jul 2021 om 21:16
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Heeft nog vast wel een neusje voor de goal. Het is wel een speler die ze moeten bedienen. 32 jaar. Deze naam klinkt iedergeval wel stukken beter dan Robert Muhren.
  • 19 Jul 2021 om 21:16
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Heeft nog vast wel een neusje voor de goal. Het is wel een speler die ze moeten bedienen. 32 jaar. Deze naam klinkt iedergeval wel stukken beter dan Robert Muhren.
  • 19 Jul 2021 om 21:15
    • Quote van 19 Jul 2021 om 17:47
      Opvallend was wel dat jans bij zijn vorige interview pierie bij de lang geblesseerde spelers wegzette.
    Precies dat viel wel op ja ik dacht toen ook huh, Net of hij nu terug is na ajax en daar revalideert
  • 19 Jul 2021 om 20:54
    • Quote van 19 Jul 2021 om 20:19
      Het is jammer dat ik deze twee weken niet werk, dus niet kan zien of er presentatie staat ofzo. Maar ik heb natuurlijk wel nog de contacten die ik vertrouw. We zullen zien.
    Ga je wel iets leuks doen? Is ook belangrijk toch.
  • 19 Jul 2021 om 20:35
    • Quote van 19 Jul 2021 om 20:21
      Nee en de enige die een voorzet kan geven is volgens mij van leeuwen. Ow jah en small. Dus ik zou een wendbare spits verwachten. Cherny, lukoki, menig en mosidjan zijn echte voetballers met de bal aan de voet en staan niet bekend om een voorzetten.
    Misidjan kan ook hele goede voorzetten gegeven zelfs met links terwijl hij van origine rechts is.
  • 19 Jul 2021 om 20:32
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:56
      van wolfswinkel vind ik helemaal niet zo gek! wel hopen dat hij fit blijft! lukoki blijft gewoon pech! cleonisi contract aanbieden en dan nog 1 speler voor 10... prima
    Dat is precies het probleem. Het fit houden word de grootste uitdaging die onze medische staf te doen krijgt als hij komt. 4 jaar geleden had ik dit een uitstekende aankoop gevonden. Maar nadat hij (volgens mij was het 3 jaar geleden) die hoofd operatie gehad heeft werd het snel heel veel minder en minder met hem. Wat gewoon sneu is voor hem hoor. Blessures pijntjes scoorde moeilijker noem het maar op en het is niet beter geworden voor hem. Daarom laat basel hem nu ook transfervrij gaan.
  • 19 Jul 2021 om 20:22
    • Quote van 19 Jul 2021 om 20:19
      Het is jammer dat ik deze twee weken niet werk, dus niet kan zien of er presentatie staat ofzo. Maar ik heb natuurlijk wel nog de contacten die ik vertrouw. We zullen zien.
    Pfff ben toch echt niet blij als het waar is dat ze voor hem gaan.
  • 19 Jul 2021 om 20:21
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:27
      Ik vind van Wolfswinkel ook niet echt de soort spits die Streuer bij Twente zoekt. Is totaal niet te vergelijken met Danilo.
    Nee en de enige die een voorzet kan geven is volgens mij van leeuwen. Ow jah en small. Dus ik zou een wendbare spits verwachten. Cherny, lukoki, menig en mosidjan zijn echte voetballers met de bal aan de voet en staan niet bekend om een voorzetten.
  • 19 Jul 2021 om 20:20
    • Quote van 19 Jul 2021 om 20:00
      Dan is het toch vreemd dat hij er niet bij is Wat voor excuus zou hij hier voor moeten hebben?
    Inkopen doen voor het bezoek dat hij morgen verwacht voor zijn verjaardag. Geen idee of dit de reden is, maar de verjaardag klopt.
  • 19 Jul 2021 om 20:19
    • Quote van 19 Jul 2021 om 20:06
      Tja daar zeg je wat......fit blijven. Hij kan zo naast Lukokkie op de bank gaan zitten. Nee hopelijk is dit gerucht niet op waarheid berust.
    Het is jammer dat ik deze twee weken niet werk, dus niet kan zien of er presentatie staat ofzo. Maar ik heb natuurlijk wel nog de contacten die ik vertrouw. We zullen zien.
  • 19 Jul 2021 om 20:06
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:56
      van wolfswinkel vind ik helemaal niet zo gek! wel hopen dat hij fit blijft! lukoki blijft gewoon pech! cleonisi contract aanbieden en dan nog 1 speler voor 10... prima
    Tja daar zeg je wat......fit blijven. Hij kan zo naast Lukokkie op de bank gaan zitten. Nee hopelijk is dit gerucht niet op waarheid berust.
  • 19 Jul 2021 om 20:00
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:55
      Hallo hij is niet zo ernstig geblesseerd die staat in september gewoon weer op het veld hoor.
    Dan is het toch vreemd dat hij er niet bij is Wat voor excuus zou hij hier voor moeten hebben?
  • 19 Jul 2021 om 19:56
    van wolfswinkel vind ik helemaal niet zo gek! wel hopen dat hij fit blijft! lukoki blijft gewoon pech! cleonisi contract aanbieden en dan nog 1 speler voor 10... prima
  • 19 Jul 2021 om 19:55
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:08
      Als Pierie er niet opstaat krijg ik het gevoel dat hij dit seizoen niet meer gat spelen en dat ze afscheid van hem gaan nemen. Want waarom zou je anders niet op de foto gaan?
    Hallo hij is niet zo ernstig geblesseerd die staat in september gewoon weer op het veld hoor.
  • 19 Jul 2021 om 19:53
    Locadia was ook al te mooi om waar te zijn....waarom zullen ze allemaal van die niet fitte mannetjes van glas halen? Is toch geen beleid, kijk naar Lukokkie.....
  • 19 Jul 2021 om 19:53
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:08
      Als Pierie er niet opstaat krijg ik het gevoel dat hij dit seizoen niet meer gat spelen en dat ze afscheid van hem gaan nemen. Want waarom zou je anders niet op de foto gaan?
    Daar kunnen natuurlijk tig andere redenen voor bedacht worden. Als je 26 man plus staf op de foto wil hebben is de kans aanwezig dat 1 iemand verhinderd is.
  • 19 Jul 2021 om 19:48
    • Quote van 19 Jul 2021 om 19:03
      Heel vreemd. Mij werd verteld dat het een spits zou worden, die nog een contract had. Die graag in NL wilde spelen. JS wilde alleen geen transfersom betalen, maar wel het liefst eigendom. Als je dit allemaal bij elkaar neemt en Basel hem idd transfervrij laat gaan, dan kom je zelfs uit op van Wolfswinkel. Echter ik had begrepen dat het een buitenlander is. En met van Wolfswinkel weet ik het niet.
    Hij heeft nog niet getekend he. ;)
  • 19 Jul 2021 om 19:33
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:51
      Dat is bijna gegarandeerd. Ik ben echt voor nieuw jaar nieuwe kansen. Maar van wolfswinkel kun je net zo goed gelijk geld overmaken na het roesingh want daar gaat hij zonder twijfel de nodige tijd spenderen.
    Hahahaha unglaublich maar klopt ben er ook niet kapot van
  • 19 Jul 2021 om 19:32
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Dat hoop ik toch niet. Weer een garantie voor ons revalidatiecentrum.
  • 19 Jul 2021 om 19:27
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Ik vind van Wolfswinkel ook niet echt de soort spits die Streuer bij Twente zoekt. Is totaal niet te vergelijken met Danilo.
  • 19 Jul 2021 om 19:23
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Zo dan… Je hebt wel eens beter nieuws gehad, haha.
  • 19 Jul 2021 om 19:21
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:55
      Was een paar jaar geleden nog een topspits voor ons niveau. Hopelijk weet JS wat hij doet.
    precies .. hoop toch echt wel dat ze informeren hoe het met zn gezondheid en conditie is...
  • 19 Jul 2021 om 19:12
    Cleonisse er ook niet bij. Zal hij toch ergens anders zijn geld gaan pakken?
  • 19 Jul 2021 om 19:08
    Als Pierie er niet opstaat krijg ik het gevoel dat hij dit seizoen niet meer gat spelen en dat ze afscheid van hem gaan nemen. Want waarom zou je anders niet op de foto gaan?
  • 19 Jul 2021 om 19:03
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Heel vreemd. Mij werd verteld dat het een spits zou worden, die nog een contract had. Die graag in NL wilde spelen. JS wilde alleen geen transfersom betalen, maar wel het liefst eigendom. Als je dit allemaal bij elkaar neemt en Basel hem idd transfervrij laat gaan, dan kom je zelfs uit op van Wolfswinkel. Echter ik had begrepen dat het een buitenlander is. En met van Wolfswinkel weet ik het niet.
  • 19 Jul 2021 om 19:00
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:55
      Was een paar jaar geleden nog een topspits voor ons niveau. Hopelijk weet JS wat hij doet.
    Een paar jaar geleden was ik er ook blij mee geweest. Nu is hij om de haverklap geblesseerd en hij scoort zelfs amper in Oostenrijk die competitie is minder als die van ons. Dit is een ENORM risico wat hier genomen word want als hij geblesseerd raakt hangt alle druk op ulgalde en rots. Of dat verstandig is kunnen we alleen achteraf vertellen. Maar het is wel echt een risico die dan genomen word groter dan die van lukoki en nog blessures gevoeliger ook en ouder geen van alles helpt.
  • 19 Jul 2021 om 18:55
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:51
      Dat is bijna gegarandeerd. Ik ben echt voor nieuw jaar nieuwe kansen. Maar van wolfswinkel kun je net zo goed gelijk geld overmaken na het roesingh want daar gaat hij zonder twijfel de nodige tijd spenderen.
    Was een paar jaar geleden nog een topspits voor ons niveau. Hopelijk weet JS wat hij doet.
  • 19 Jul 2021 om 18:54
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:46
      Nee toch?? Dat zou ik een grote miskleun vinden echt waar.
    Was altijd een prima speler. Maar na zijn blessure is hij nog maar op 50% ofzo.
  • 19 Jul 2021 om 18:51
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:46
      Nee toch?? Dat zou ik een grote miskleun vinden echt waar.
    Dat is bijna gegarandeerd. Ik ben echt voor nieuw jaar nieuwe kansen. Maar van wolfswinkel kun je net zo goed gelijk geld overmaken na het roesingh want daar gaat hij zonder twijfel de nodige tijd spenderen.
  • 19 Jul 2021 om 18:50
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Mag transfervrij vertrekken.
  • 19 Jul 2021 om 18:46
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Zonde geld. Berggreen 2.0.
  • 19 Jul 2021 om 18:46
    • Quote van 19 Jul 2021 om 18:45
      Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
    Nee toch?? Dat zou ik een grote miskleun vinden echt waar.
  • 19 Jul 2021 om 18:45
    Jongens, ik hoor net dat van wolfswinkel wel degelijk concreet in beeld is...
  • 19 Jul 2021 om 18:14
    Een goede selectie spelers met ervaring en talenten nu nog even geduld met de aanvallende versterkingen en creatieve middenvelder dan valt het plaatje goed in elkaar. Hopelijk herstellen de geblesseerde spelers goed en halen ze hun gewenste niveau weer terug..
  • 19 Jul 2021 om 18:07
    • Quote van 19 Jul 2021 om 17:11
      Ik vind het tot nu toe een matige selectie! Komt er nog wat bij?
    Vindt op basis van het gehele elftal , exclusief blessures, het een sterker elftal als vorige jaar. Met Unnerstal; Troupee, Propper, Oosterwolde, Smal; Roemeratoe, Illic, Zerrouki; Misidjan, Ugalde, Menig. Op papier vindt ik dit een steker elftal dan de tweede seizoenshelft. Dan is het te hopen dat Brama snel fit is en blijft, Cerny & Pleguezuelo sterker terug komen en Pirie minder cruciale fouten maakt. En daarbij is de verwachting dat er nog een NR. 10 komt & een spits komt. Zie een beter seizoen als vorige jaar!
  • 19 Jul 2021 om 17:48
    Ik blijf het toch gek vinden, kan er maar moeilijk aan wennen. Natuurlijk, hij was nooit de beste, ook niet de meest stabiele, heeft ook helemaal niet mega veel jaar op die foto gestaan. Maar toch vind ik zo’n elftalfoto zonder Peet Bijen niet helemaal af.
  • 19 Jul 2021 om 17:48
    Ik blijf het toch gek vinden, kan er maar moeilijk aan wennen. Natuurlijk, hij was nooit de beste, ook niet de meest stabiele, heeft ook helemaal niet mega veel jaar op die foto gestaan. Maar toch vind ik zo’n elftalfoto zonder Peet Bijen niet helemaal af.
  • 19 Jul 2021 om 17:47
    Opvallend was wel dat jans bij zijn vorige interview pierie bij de lang geblesseerde spelers wegzette.
  • 19 Jul 2021 om 17:43
    • Quote van 19 Jul 2021 om 17:11
      Ik vind het tot nu toe een matige selectie! Komt er nog wat bij?
    Ik vind het een prima selectie met nog een spits en een 10 erbij ziet het er gewoon goed uit. Verdediging staat beter met propper erbij, middenveld is ook weer een jaar verder en aanvallend is alleen danilo weg. Deze selectie is op bijna alle vlakke beter dan wat we vorig seizoen hadden.
  • 19 Jul 2021 om 17:21
    • Quote van 19 Jul 2021 om 17:11
      Ik vind het tot nu toe een matige selectie! Komt er nog wat bij?
    A hoe goed de selectie is zal moeten blijken. Maar we huren minder in elk geval en creëren daardoor waarde altijd goed. B er staat letterlijk in het bericht wat streuer er nog bij wil hebben dus linksom of rechtsom zal dat er nog bij komen. Dit komt misschien meer aanvallend over dan het bedoelt is. Zo is het totaal niet bedoelt.
  • 19 Jul 2021 om 17:11
    Ik vind het tot nu toe een matige selectie! Komt er nog wat bij?
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›