Ook FC Twente bevestigt transfer: dinsdagmiddag medische keuring

29
Ook FC Twente bevestigt transfer: dinsdagmiddag medische keuring

Fardau Wagenaar heeft de 'mooie scoop' van Jeroen Kapteijns inmiddels ook bevestigd gekregen bij FC Twente: Ricky van Wolfswinkel gaat - zoals Twentefans.nl maandagavond al meldde - een contract tekenen bij de club uit Enschede.

De 32-jarige aanvaller moet dinsdagmiddag nog wel eerst door de medische keuring komen. Als dat geen problemen oplevert, zal hij een contract voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen) tekenen bij de Tukkers. Van Wolfswinkel komt transfervrij over van FC Basel.

Jan Streuer toont zich deze zomer weer uiterst slagvaardig. FC Twente wist zich in een vroegtijdig stadium namelijk al te versterken met gewilde spelers als Lars Unnerstall, Robin Pröpper en Virgil Misidjan. De technisch directeur wil ook nog een 'nummer tien' en een buitenspeler strikken. 

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Jul 2021 om 06:11
    • Quote van 20 Jul 2021 om 23:45
      Had hem al afgeschreven. Van dat ploegje hoef ik geen speler. Jammer dat ze Pierri nog een jaartje huren maar van mij mag hij ook oprotten
    Dom luln onnie?
  • 21 Jul 2021 om 00:26
    • Quote van 20 Jul 2021 om 21:24
      Ik denk dat hij stopt na dit seizoen. Zeker als ze zich ook nog de playoffs van Europees voetbal halen. Dan kan hij terug kijken op twee goede jaren, waar het ook nog stabieler is geworden. Jans zal nog wel doorgaan, maar zal nog meer de trainingen overlaten aan zijn assistenten.
    Nog even en Jans gaat het via thuiswerken doen.
  • 20 Jul 2021 om 23:45
    • Quote van 20 Jul 2021 om 23:18
      Ekkelenkamp naar Hertha, dus daar zijn we vanaf
    Had hem al afgeschreven. Van dat ploegje hoef ik geen speler. Jammer dat ze Pierri nog een jaartje huren maar van mij mag hij ook oprotten
  • 20 Jul 2021 om 23:18
    Ekkelenkamp naar Hertha, dus daar zijn we vanaf
  • 20 Jul 2021 om 22:38
    • Quote van 20 Jul 2021 om 21:46
      Of jans doorgaat licht uiteraard nog wel aan de nieuwe td.
    Ook weer waar
  • 20 Jul 2021 om 22:19
    • Quote van 20 Jul 2021 om 22:07
      Alleen is Jans inmiddels een paar jaar ouder. Misschien gaat hij meer als een manager werken zoals in Engeland.
    Dat denk ik ook ja. Is nu ook al meer toch? Assistenten hebben al aardig wat verantwoordelijkheid zag ik
  • 20 Jul 2021 om 22:07
    • Quote van 20 Jul 2021 om 21:03
      Jans is ook al een jaar TD geweest bij Fc Groningen een paar jaar geleden.Dit vond hij destijds helemaal niks dus denk dat dat niks wordt
    Alleen is Jans inmiddels een paar jaar ouder. Misschien gaat hij meer als een manager werken zoals in Engeland.
  • 20 Jul 2021 om 21:46
    • Quote van 20 Jul 2021 om 21:24
      Ik denk dat hij stopt na dit seizoen. Zeker als ze zich ook nog de playoffs van Europees voetbal halen. Dan kan hij terug kijken op twee goede jaren, waar het ook nog stabieler is geworden. Jans zal nog wel doorgaan, maar zal nog meer de trainingen overlaten aan zijn assistenten.
    Of jans doorgaat licht uiteraard nog wel aan de nieuwe td.
  • 20 Jul 2021 om 21:24
    • Quote van 20 Jul 2021 om 13:44
      waarom als het dit jaar ook zo goed loopt dan gaat Jan Streuer ons vlgd jaar op het nivo brengen waar we horen dit jaar gok ik stabiel onderaan het linkerrijtje..
    Ik denk dat hij stopt na dit seizoen. Zeker als ze zich ook nog de playoffs van Europees voetbal halen. Dan kan hij terug kijken op twee goede jaren, waar het ook nog stabieler is geworden. Jans zal nog wel doorgaan, maar zal nog meer de trainingen overlaten aan zijn assistenten.
  • 20 Jul 2021 om 21:03
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:57
      Misschien wordt het R Jans zelf wel TD straks, tegen die tijd 2 jaar in de leer geweest bij JS. Enige minpuntje van hem is denk zijn netwerk is te klein. Maar het zou me niks verbazen die goede man is ook al 63 mooie leeftijd daarvoor dus.
    Jans is ook al een jaar TD geweest bij Fc Groningen een paar jaar geleden.Dit vond hij destijds helemaal niks dus denk dat dat niks wordt
  • 20 Jul 2021 om 20:57
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:29
      Is wel een profiel voor opgesteld een anderhalf jaar terug. De belangrijkste kandidaten zeiden toen om verschillende redenen af en toen is het Streuer geworden. Maar er is in ieder geval wel een idee van wat ze zoeken.
    Misschien wordt het R Jans zelf wel TD straks, tegen die tijd 2 jaar in de leer geweest bij JS. Enige minpuntje van hem is denk zijn netwerk is te klein. Maar het zou me niks verbazen die goede man is ook al 63 mooie leeftijd daarvoor dus.
  • 20 Jul 2021 om 20:55
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:43
      Ik gok Jans met Streuer. En bruggenwirth alleen voor de eindgesprekken
    De raad van commisarissen lijkt het te gaan doen, maar profielschets is al een heel eind doordat er eerder ook al gezicht moest worden.
  • 20 Jul 2021 om 20:45
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:13
      Ik neem aan dat Jan Streuer samen met Ron Jans zijn eigen opvolger zal selecteren. Deze voetbalmannen weten wie Jan het beste op kan volgen. De Algemeen Directeur geeft dan het eind OK.
    Vandaag paul van Kraan nog op Texel zien lopen. Die is al invulling aan niet zoeken voor z’n vrije tijd.
  • 20 Jul 2021 om 20:45
    • Quote van 20 Jul 2021 om 20:13
      Ik neem aan dat Jan Streuer samen met Ron Jans zijn eigen opvolger zal selecteren. Deze voetbalmannen weten wie Jan het beste op kan volgen. De Algemeen Directeur geeft dan het eind OK.
    Vandaag paul van Kraan nog op Texel zien lopen. Die is al invulling aan niet zoeken voor z’n vrije tijd.
  • 20 Jul 2021 om 20:29
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:57
      Ik ben ook benieuwd wie de nieuwe td moet aanstellen.... Hoop niet Bruggenwirth
    Is wel een profiel voor opgesteld een anderhalf jaar terug. De belangrijkste kandidaten zeiden toen om verschillende redenen af en toen is het Streuer geworden. Maar er is in ieder geval wel een idee van wat ze zoeken.
  • 20 Jul 2021 om 20:13
    Ik neem aan dat Jan Streuer samen met Ron Jans zijn eigen opvolger zal selecteren. Deze voetbalmannen weten wie Jan het beste op kan volgen. De Algemeen Directeur geeft dan het eind OK.
  • 20 Jul 2021 om 14:20
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:57
      Ik ben ook benieuwd wie de nieuwe td moet aanstellen.... Hoop niet Bruggenwirth
    De nieuwe TD, makkelijk: Jantje Vennegoor. (of Jonk)

    Als de noabers slim zijn dan investeren ze in zijn terugkeer. In de schaduw van Streuer meelopen, en het stokje overnemen.
  • 20 Jul 2021 om 13:44
    • Quote van 20 Jul 2021 om 11:43
      Ik gok Jans met Streuer. En bruggenwirth alleen voor de eindgesprekken
    waarom als het dit jaar ook zo goed loopt dan gaat Jan Streuer ons vlgd jaar op het nivo brengen waar we horen dit jaar gok ik stabiel onderaan het linkerrijtje..
  • 20 Jul 2021 om 11:43
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:57
      Ik ben ook benieuwd wie de nieuwe td moet aanstellen.... Hoop niet Bruggenwirth
    Ik gok Jans met Streuer. En bruggenwirth alleen voor de eindgesprekken
  • 20 Jul 2021 om 11:37
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:44
      Ik zie er tegenop als Jan Streuer met pensioen gaat,hij laat echt iets zien bij twente straalt rust uit en weet goede spelers te halen waarmee we echt verder kunnen! Maar die goede man is ook 70+ en straks krijgen we weer zo'n klojo als voorheen en afbreken gaat stukken sneller dan opbouwen!
    Iemand met goede contacten is erg belangrijk, dat vind je vaak niet bij een jong(er) iemand. Het is te hopen dat er nu al naar opties gekeken wordt of dat er iemand meeloopt die overal geïntroduceerd wordt. Dat zal niet het geval zijn, vrees ik. We kunnen altijd nog Ted terughalen.... ;-)
  • 20 Jul 2021 om 11:21
    Gelukkig hoeven we voor de medische keuring(en) geen angst te hebben.
  • 20 Jul 2021 om 10:57
    • Quote van 20 Jul 2021 om 10:44
      Ik zie er tegenop als Jan Streuer met pensioen gaat,hij laat echt iets zien bij twente straalt rust uit en weet goede spelers te halen waarmee we echt verder kunnen! Maar die goede man is ook 70+ en straks krijgen we weer zo'n klojo als voorheen en afbreken gaat stukken sneller dan opbouwen!
    Ik ben ook benieuwd wie de nieuwe td moet aanstellen.... Hoop niet Bruggenwirth
  • 20 Jul 2021 om 10:51
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:00
      Dan hoop ik maar dat Ricky in de omschakeling die snelle buitenspelers bij kan houden. Voor countervortbal geen ideale spits, voor dominant aanvallend voetbal een zeer behoorlijke spits. Ben erg benieuwd. Zo hebben we in ieder geval de hoognodige ervaring op het veld met Ricky, Propper, Unnerstall en Brama.
    Als je je zelf goed positioneren kan is snelheid minder belangrijk en zo traag is van wolfswinkel ook weer niet! Maar ben wel fan van deze spits opperde hem jaren geleden al voor fc twente. Omdat er steeds weinig geld was dacht ik wel is waar voor één andere positie ook vaak aan Valkenburg die nu zonder club zit,maar nu blijkt dat ze financieel toch wel iets kunnen zou ik daar niet voor gaan want dat is toch goede middelmaat.
  • 20 Jul 2021 om 10:44
    Ik zie er tegenop als Jan Streuer met pensioen gaat,hij laat echt iets zien bij twente straalt rust uit en weet goede spelers te halen waarmee we echt verder kunnen! Maar die goede man is ook 70+ en straks krijgen we weer zo'n klojo als voorheen en afbreken gaat stukken sneller dan opbouwen!
  • 20 Jul 2021 om 09:45
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:37
      Daar heb je Ugalde voor. Je hebt dus twee absoluut verschillende types. Je weet dus dat afhankelijk van je tegenstander je een speler achter de hand hebt. Ik denk ook dat Rikcy een pinchhitter gaat worden. Die Ugalde schijnt echt een geweldig talent te zijn.

      Nu Vlap en Mauro Junior nog binnenhengelen.
    Verwacht niet dat er geld voor nog 2 tienen is. Moet je ook niet willen voor je selectie.
  • 20 Jul 2021 om 09:37
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:00
      Dan hoop ik maar dat Ricky in de omschakeling die snelle buitenspelers bij kan houden. Voor countervortbal geen ideale spits, voor dominant aanvallend voetbal een zeer behoorlijke spits. Ben erg benieuwd. Zo hebben we in ieder geval de hoognodige ervaring op het veld met Ricky, Propper, Unnerstall en Brama.
    Daar heb je Ugalde voor. Je hebt dus twee absoluut verschillende types. Je weet dus dat afhankelijk van je tegenstander je een speler achter de hand hebt. Ik denk ook dat Rikcy een pinchhitter gaat worden. Die Ugalde schijnt echt een geweldig talent te zijn.

    Nu Vlap en Mauro Junior nog binnenhengelen.
  • 20 Jul 2021 om 09:07
    • Quote van 20 Jul 2021 om 09:00
      Dan hoop ik maar dat Ricky in de omschakeling die snelle buitenspelers bij kan houden. Voor countervortbal geen ideale spits, voor dominant aanvallend voetbal een zeer behoorlijke spits. Ben erg benieuwd. Zo hebben we in ieder geval de hoognodige ervaring op het veld met Ricky, Propper, Unnerstall en Brama.
    Je vergeet misidjan 27 jaar en dumic 28.
  • 20 Jul 2021 om 09:00
    Dan hoop ik maar dat Ricky in de omschakeling die snelle buitenspelers bij kan houden. Voor countervortbal geen ideale spits, voor dominant aanvallend voetbal een zeer behoorlijke spits. Ben erg benieuwd. Zo hebben we in ieder geval de hoognodige ervaring op het veld met Ricky, Propper, Unnerstall en Brama.
  • 20 Jul 2021 om 09:00
    Dan hoop ik maar dat Ricky in de omschakeling die snelle buitenspelers bij kan houden. Voor countervortbal geen ideale spits, voor dominant aanvallend voetbal een zeer behoorlijke spits. Ben erg benieuwd. Zo hebben we in ieder geval de hoognodige ervaring op het veld met Ricky, Propper, Unnerstall en Brama.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›