Bijl slaat aanbiedingen af: ''FC Twente kon hem niet bekoren''

20
Bijl slaat aanbiedingen af: ''FC Twente kon hem niet bekoren''

Glenn Bijl kan bij FC Emmen voor een gelimiteerde transfersom vertrekken vanwege een clausule in zijn contract. De vleugelverdediger zag een overstap naar FC Twente echter niet zitten, zo weet Reon Boeringa te melden.

"De rechtsback heeft diverse buitenlandse clubs al een nee verkocht en ook FC Twente kon hem niet bekoren", schrijft de verslaggever in het weekblad van VI. "Bijl heeft zijn zinnen gezet op een grote buitenlandse competitie of een club uit de Nederlandse (sub)top", weet Boeringa. 

FC Twente heeft zich inmiddels al weten te versterken met Giovanni Troupée, die vanwege een aflopend contract transfervrij kon vertrekken bij FC Utrecht. Hij moet de concurrentiestrijd aangaan met Luca Everink, die in de voorbereiding een kans krijgt om zich te laten zien aan trainer Ron Jans. 

20 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 13:10
    • Quote van 21 Jul 2021 om 15:14
      Of toch bayern city Barcelona real Madrid psg Juventus of iets in die aard je weet het niet hè??
    Niet zo geaggiteert. Het Twente van de laatste jaren kan mij ook niet bekoren. Ze begonnen eindelijk weer eens lekker aan het afgelopen seizoen maar na de blessure van Cerny zakte het als een plumpudding in elkaar.
  • 21 Jul 2021 om 21:34
    Dildo Bijl past vast wel in een gaatje
  • 21 Jul 2021 om 21:21
    • Quote van 21 Jul 2021 om 19:08
      Hij heeft te veel gespeeld met dat speelgoed wat op hun shirt stond. Is daar werkelijk van gaan dromen moeten goede spullen verkopen... Europese subtop hahaha
    Maar dat zegt hij niet. Hij wil naar een Nederlandse (sub)top club of een grote competitie. Onderkant Bundesliga hoort ook bij een grote competitie. Desalniettemin heeft ie inderdaad te veel speeltjes mogen proberen, haha.
  • 21 Jul 2021 om 21:21
    • Quote van 21 Jul 2021 om 19:08
      Hij heeft te veel gespeeld met dat speelgoed wat op hun shirt stond. Is daar werkelijk van gaan dromen moeten goede spullen verkopen... Europese subtop hahaha
    Maar dat zegt hij niet. Hij wil naar een Nederlandse (sub)top club of een grote competitie. Onderkant Bundesliga hoort ook bij een grote competitie. Desalniettemin heeft ie inderdaad te veel speeltjes mogen proberen, haha.
  • 21 Jul 2021 om 19:08
    Hij heeft te veel gespeeld met dat speelgoed wat op hun shirt stond. Is daar werkelijk van gaan dromen moeten goede spullen verkopen... Europese subtop hahaha
  • 21 Jul 2021 om 19:04
    Bijl in een grote europese competitie???? Ik ben zelf blij dat hij niet naar Twente komt en een subtopper uit nederland kan hij ook wel schudden. Hij vindt zichzelf blijkbaar beter dan hij werkelijk is.
  • 21 Jul 2021 om 18:17
    Hij hakt er wel in met de botte Bijl. We hebben alleen spelers nodig die graag voor Twente en de supporters willen spelen.
  • 21 Jul 2021 om 18:07
    Hij gooit het bijltje er snel bij neer....
  • 21 Jul 2021 om 18:04
    Wat een arrogantie. Best een aardige speler, maar hij moet het niet in de Bijl krijgen.
  • 21 Jul 2021 om 17:17
    • Quote van 21 Jul 2021 om 17:07
      Tja,... tot voor drie jaar hadden ze in Emmen alleen maar een dierentuin.
    hadden ze die oude dierentuin nog maar...
  • 21 Jul 2021 om 17:07
    Tja,... tot voor drie jaar hadden ze in Emmen alleen maar een dierentuin.
  • 21 Jul 2021 om 16:00
    Veel noten op de zang dit knulletje.
  • 21 Jul 2021 om 15:48
    Kan alleen maar rennen en verdedigend erg zwak.
  • 21 Jul 2021 om 15:47
    Wie is dit ?
  • 21 Jul 2021 om 15:39
    Tis ook maar een speler van Emmen
  • 21 Jul 2021 om 15:21
    Die zien we dan waarschijnlijk alleen nog op de bank!! Dromen is leuk, maar je moet wel ‘n keer wakker worden.
  • 21 Jul 2021 om 15:14
    Of toch bayern city Barcelona real Madrid psg Juventus of iets in die aard je weet het niet hè??
  • 21 Jul 2021 om 15:14
    Of toch bayern city Barcelona real Madrid psg Juventus of iets in die aard je weet het niet hè??
  • 21 Jul 2021 om 14:52
    Overschatting Bijl, Vitesse of AZ halen je alleen voor de bank