FC Twente 'in gesprek' met Denilho: ''Goede persoonlijke indruk''

75
FC Twente 'in gesprek' met Denilho: ''Goede persoonlijke indruk''

Ron Jans kan dit seizoen hoogstwaarschijnlijk geen beroep doen op Jody Lukoki, die in de voorbereiding een zware knieblessure opliep bij FC Twente. De oefenmeester had hoge verwachtingen van de snelle vleugelaanvaller. 

"Ik heb eerder met Jody samengewerkt bij PEC Zwolle en ben ervan overtuigd dat hij voor ons van waarde had kunnen zijn", legt hij uit in een interview met Voetbal International. "De zware knieblessure, waardoor hij het hele seizoen zal moeten missen, is een drama. We proberen een vervanger voor hem te halen. Of dat Denilho Cleonise wordt, is nog niet zeker", aldus Jans. 

"Denilho was de afgelopen weken bij ons op proef en ik vind hem een interessante speler. Opgeleid bij Ajax en de laatste drie jaar onder contract bij Genoa", blikt hij terug. "Een snelle en fysiek sterke aanvaller, die ook een goede persoonlijke indruk maakt. Je hoeft hem niet te duwen, hij werkt, is coachbaar. En ook nog maar negentien jaar. We zijn in gesprek", besluit Jans. 

75 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 09:34
    • Quote van 22 Jul 2021 om 09:03
      Kom je het eerste stuk met de boot ?
    Of op de rug van een koe.
  • 22 Jul 2021 om 09:03
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:51
      Ik kom uit Limburg en reisde voorheen ongeveer de helft van de thuiswedstrijden naar Enschede. Altijd losse kaarten gekocht in de sfeervakken 305 enzo. Nu heb ik 3 seizoenskaarten gekregen in 309. Weet iemand of ik gewoon in 305 kan gaan staan of dat hier een probleem gemaakt van wordt?
    Kom je het eerste stuk met de boot ?
  • 22 Jul 2021 om 06:01
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:25
      Ze willen voor venezia duidelijkheid.
    Oke die wedstrijd is pas 3 augustus. Dat duurt dus nog best een zet.
  • 22 Jul 2021 om 05:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Top bedankt maar weer voor de info
  • 22 Jul 2021 om 05:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:41
      Volgens mij moet je al via een andere ingsng naar binnen en die vakken zijn stampvol. Weet niet of mensen het waarderen als er nog meer mensen uit andere vakken gaan staan waardoor sommige seizoenkaarthouders op de trap komen te staan
    Je kunt bij alle toegangspoorten van 2e ring na binnen als je een kaart hebt voor de 2e ring.
  • 22 Jul 2021 om 05:55
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:51
      Ik kom uit Limburg en reisde voorheen ongeveer de helft van de thuiswedstrijden naar Enschede. Altijd losse kaarten gekocht in de sfeervakken 305 enzo. Nu heb ik 3 seizoenskaarten gekregen in 309. Weet iemand of ik gewoon in 305 kan gaan staan of dat hier een probleem gemaakt van wordt?
    Gaat je niet lukken ben ik bang. Staan vaak stewards bij toegang van de vakken.
  • 21 Jul 2021 om 23:49
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:24
      Het is een optie, na mauro, niet meteen nummer 2.
    Top dankje. Info heeft tot nu toe altijd geklopt. Verrijking voor dit forum.
  • 21 Jul 2021 om 23:41
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:51
      Ik kom uit Limburg en reisde voorheen ongeveer de helft van de thuiswedstrijden naar Enschede. Altijd losse kaarten gekocht in de sfeervakken 305 enzo. Nu heb ik 3 seizoenskaarten gekregen in 309. Weet iemand of ik gewoon in 305 kan gaan staan of dat hier een probleem gemaakt van wordt?
    Volgens mij moet je al via een andere ingsng naar binnen en die vakken zijn stampvol. Weet niet of mensen het waarderen als er nog meer mensen uit andere vakken gaan staan waardoor sommige seizoenkaarthouders op de trap komen te staan
  • 21 Jul 2021 om 23:39
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:24
      To much eer haha.
    D'r is altijd een baas boven baas. Klasse kerel!
  • 21 Jul 2021 om 23:39
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Bedankt voor de informatie.
  • 21 Jul 2021 om 23:36
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:24
      To much eer haha.
    Nee voor mij niet hoor:-))) top gewoon.
  • 21 Jul 2021 om 23:32
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:25
      Ze willen voor venezia duidelijkheid.
    Ook bedankt voor deze info. Word zwaar gewaardeerd;)
  • 21 Jul 2021 om 23:25
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:04
      Bedankt svente voor deze samenvatting. Top info. Maar hebben ze bij Twente er wel een tijd aan gebonden dan dat hij moet gaan beslissen wat hij wil? En luca maakt dus dermate indruk dat hij misschien zelf wel eerste rechtsachter word bedoel je?
    Ze willen voor venezia duidelijkheid.
  • 21 Jul 2021 om 23:24
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:10
      Ik hoorde ook voorbijkomen dat El Allouchi optie 2 is achter Mauro. Is dit waar?
    Het is een optie, na mauro, niet meteen nummer 2.
  • 21 Jul 2021 om 23:24
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:20
      Svente for president. Top kerel
    To much eer haha.
  • 21 Jul 2021 om 23:20
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Svente for president. Top kerel
  • 21 Jul 2021 om 23:11
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Denk dat Denilho er nog wel bijkomt. Everink was altijd een heel groot talent. Dus verwacht ook zeker dat die erbij komt.
  • 21 Jul 2021 om 23:10
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Ik hoorde ook voorbijkomen dat El Allouchi optie 2 is achter Mauro. Is dit waar?
  • 21 Jul 2021 om 23:07
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    dank je voor de duidelijkheid..:duim
  • 21 Jul 2021 om 23:04
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Bedankt svente voor deze samenvatting. Top info. Maar hebben ze bij Twente er wel een tijd aan gebonden dan dat hij moet gaan beslissen wat hij wil? En luca maakt dus dermate indruk dat hij misschien zelf wel eerste rechtsachter word bedoel je?
  • 21 Jul 2021 om 23:01
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:57
      Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
    Svente ie bent een topper
  • 21 Jul 2021 om 22:57
    Om alle vragen te beantwoorden: Denilho - speler moet zelf beslissen, verdiend alleen niet zoveel als hij in portugal bv. Zou doen. Everink - maakt goede indruk en lijkt zichzelf richting 1ste te spelen. Mauro - weet dat hij weinig gaat spelen, dus er is zeker kans dat hij komt, vooral omdat ze er al langer mee bezig zijn. Vlap - is altijd op het begin goed maar daarna gewoon ruk. Denk slechte mentaliteit en denk ook niet dat hij komt. Was dit alles?
  • 21 Jul 2021 om 22:56
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:54
      Tja dan heb je nu ook een probleem!!!! Jankende turken de hele nacht. hahahahahaha
    Beter een jankende turk dan een tuuuterende turk.
  • 21 Jul 2021 om 22:54
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:23
      je zou er ook maar naast wonen als je smorgens vroeg op moet en gala speelt
    Tja dan heb je nu ook een probleem!!!! Jankende turken de hele nacht. hahahahahaha
  • 21 Jul 2021 om 22:54
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:47
      Mauro heeft met FCT gepraat ...tuurlijk is er dan al eerst met PSV gesproken ...als ze PSV hem niet wil verhuren had het gesprek met Mauro jr eigenlijk geen zin en hoefde niet plaats te vinden ..ik ben benieuwd..
    Het is nooit bevestigd dat twente met mauro gepraat heeft.
  • 21 Jul 2021 om 22:52
    Ik bedoel 305 en 309 bij mijn bericht hieronder.
  • 21 Jul 2021 om 22:51
    Ik kom uit Limburg en reisde voorheen ongeveer de helft van de thuiswedstrijden naar Enschede. Altijd losse kaarten gekocht in de sfeervakken 305 enzo. Nu heb ik 3 seizoenskaarten gekregen in 309. Weet iemand of ik gewoon in 305 kan gaan staan of dat hier een probleem gemaakt van wordt?
  • 21 Jul 2021 om 22:49
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:46
      Werd hieronder genoemd. Anderlecht heeft een nieuwe nummer 10 aangetrokken en dus mag vlap vertrekken
    goeie voetballer ..kunnen we ook wel gebruiken maar ik denk dat Anderlecht hem wil verkopen...geduld vlgs mij komt het goed ..zijn nog keuzes...
  • 21 Jul 2021 om 22:47
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:27
      Die gaat psv echt niet verhuren en kopen kan twente niet. Vooral geen 3,5 mil.
    Mauro heeft met FCT gepraat ...tuurlijk is er dan al eerst met PSV gesproken ...als ze PSV hem niet wil verhuren had het gesprek met Mauro jr eigenlijk geen zin en hoefde niet plaats te vinden ..ik ben benieuwd..
  • 21 Jul 2021 om 22:46
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:38
      denk jij dat ...of andere bron?
    Werd hieronder genoemd. Anderlecht heeft een nieuwe nummer 10 aangetrokken en dus mag vlap vertrekken
  • 21 Jul 2021 om 22:45
    Hahahaha die lui bij gala wanna kut keeper wanna kut keeper gvd wat een kut keeper hebben wij.
  • 21 Jul 2021 om 22:45
    En wat is die keeper slecht zeg.
  • 21 Jul 2021 om 22:45
    Dat gala gaat wel hard onderuit zeg.
  • 21 Jul 2021 om 22:41
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:38
      Ihattaren ?
    Volstrekt onhaalbaar en dat zou een verdomd goede zijn. Op insta en fb werd er al over gegrapt.
  • 21 Jul 2021 om 22:38
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:25
      Zou vlap niet beter zijn? Ook na de blessure die mauro gehad heeft?
    denk jij dat ...of andere bron?
  • 21 Jul 2021 om 22:38
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:33
      Is Ryan Thomas niet iets voor twente? Kan ook op 10 spelen.
    Ihattaren ?
  • 21 Jul 2021 om 22:36
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:33
      Is Ryan Thomas niet iets voor twente? Kan ook op 10 spelen.
    Hahaha zat net te kijken maar nee hij staat hoger in de pik orde dan mauro
  • 21 Jul 2021 om 22:33
    Is Ryan Thomas niet iets voor twente? Kan ook op 10 spelen.
  • 21 Jul 2021 om 22:32
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:27
      Dehnillo en Misidjan zijn voor rechts in eerste instantie . Misidjan de ervaren rechtsbuiten . Denilho de jonge speler van 19 erachter . Menig en van Leeuwen voor linksbuiten (ook ervaren speler en jongere speler ) . Mocht Menig alsnog vertrekken (wat ik niet denk ) dan kun je wellicht schuiven
    Er zijn er meerdere die gezegd hebben dat thijs meer vanaf 10 gaat spelen.
  • 21 Jul 2021 om 22:31
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:27
      Dehnillo en Misidjan zijn voor rechts in eerste instantie . Misidjan de ervaren rechtsbuiten . Denilho de jonge speler van 19 erachter . Menig en van Leeuwen voor linksbuiten (ook ervaren speler en jongere speler ) . Mocht Menig alsnog vertrekken (wat ik niet denk ) dan kun je wellicht schuiven
    Juist andersom thijs op rechts en danilho op links
  • 21 Jul 2021 om 22:27
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:10
      Ja zou hij menig uit de basis spelen ik denk dat je niet om misidjan heen kan namelijk
    Dehnillo en Misidjan zijn voor rechts in eerste instantie . Misidjan de ervaren rechtsbuiten . Denilho de jonge speler van 19 erachter . Menig en van Leeuwen voor linksbuiten (ook ervaren speler en jongere speler ) . Mocht Menig alsnog vertrekken (wat ik niet denk ) dan kun je wellicht schuiven
  • 21 Jul 2021 om 22:27
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:25
      Zou vlap niet beter zijn? Ook na de blessure die mauro gehad heeft?
    Weet niet. Heb hem niet echt gevolgd in België. Was altijd een leuke speler om te zien.
  • 21 Jul 2021 om 22:27
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:23
      Hoezo zou mauro niet komen?
    Die gaat psv echt niet verhuren en kopen kan twente niet. Vooral geen 3,5 mil.
  • 21 Jul 2021 om 22:25
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:23
      Hoezo zou mauro niet komen?
    Zou vlap niet beter zijn? Ook na de blessure die mauro gehad heeft?
  • 21 Jul 2021 om 22:23
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:17
      Die gaat wel een contract tekenen. Had dat vorig seizoen al gedaan als hij niet geblesseerd was geraakt. Denehlo zijn ze mee in gesprek. Mauro gaat niet komen. Zit gewoon op de bank bij psv. Ik zie eerder vlap komen. Anderlecht heeft een nieuwe nummer 10 gehaald, waardoor bij weg mag.
    Hoezo zou mauro niet komen?
  • 21 Jul 2021 om 22:23
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:20
      Turken die verliezen is altijd goed!!!! Nog beter als het toestel neerstort.
    ?????
  • 21 Jul 2021 om 22:23
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:20
      Turken die verliezen is altijd goed!!!! Nog beter als het toestel neerstort.
    je zou er ook maar naast wonen als je smorgens vroeg op moet en gala speelt
  • 21 Jul 2021 om 22:21
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:17
      Die gaat wel een contract tekenen. Had dat vorig seizoen al gedaan als hij niet geblesseerd was geraakt. Denehlo zijn ze mee in gesprek. Mauro gaat niet komen. Zit gewoon op de bank bij psv. Ik zie eerder vlap komen. Anderlecht heeft een nieuwe nummer 10 gehaald, waardoor bij weg mag.
    Iemand op Twitter zei ook dat luca op korte termijn zijn contract gaat tekenen. Geen idee hoe betrouwbaar dat was. Maar daar lijkt het wel op. Goed teken dan maakt hij dus echt een hele goede indruk.
  • 21 Jul 2021 om 22:20
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:18
      Dan moet gala volgende week met 3-0 winnen. Dat zie ik niet gebeuren.
    Turken die verliezen is altijd goed!!!! Nog beter als het toestel neerstort.
  • 21 Jul 2021 om 22:18
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:11
      Simpel over twee wedstrijden wordt PSV gewoon uitgeschakeld.
    Dan moet gala volgende week met 3-0 winnen. Dat zie ik niet gebeuren.
  • 21 Jul 2021 om 22:17
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:14
      Luca everink
    Die gaat wel een contract tekenen. Had dat vorig seizoen al gedaan als hij niet geblesseerd was geraakt. Denehlo zijn ze mee in gesprek. Mauro gaat niet komen. Zit gewoon op de bank bij psv. Ik zie eerder vlap komen. Anderlecht heeft een nieuwe nummer 10 gehaald, waardoor bij weg mag.
  • 21 Jul 2021 om 22:17
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:11
      Simpel over twee wedstrijden wordt PSV gewoon uitgeschakeld.
    Dan mogen ze bij gala wel 10 tandjes harder gaan lopen. Psv domineert en controleert en ze worden scheel gecombineerd als ze het bal tempo hoog houden word gala geslacht. Geen uit goals voordeel. Ze moeten niet een ander vaatje tappen. Ze hebben een hele andere kelder nog voor dat vat. Ze creëren niks 2 kansjes en 1 goal. Maar daar is het ook echt mee gezegd.
  • 21 Jul 2021 om 22:14
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:13
      Luca?
    Luca everink
  • 21 Jul 2021 om 22:13
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:12
      Insider hoe staat het er voor mat mauro luca en danilho?
    Luca?
  • 21 Jul 2021 om 22:12
    Insider hoe staat het er voor mat mauro luca en danilho?
  • 21 Jul 2021 om 22:11
    • Quote van 21 Jul 2021 om 22:01
      Klopt. Maar laten we ook eerlijk zijn als je van die afstand de bal een beetje lekker raakt als je zo vrij staat dan is dat toch altijd een goal en hoort het ook eigenlijk een goal te zijn. Los van het feit dat drommel raar dook.
    Simpel over twee wedstrijden wordt PSV gewoon uitgeschakeld.
  • 21 Jul 2021 om 22:01
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:57
      Zou die gakpo nog niet helemaal fit zijn dat die niet speelt. Vindt dat een fantastische voetballer. Die goal was slecht verdedigd al vond ik drommel wel een beetje raar duiken. Verder niet persee zijn fout
    Klopt. Maar laten we ook eerlijk zijn als je van die afstand de bal een beetje lekker raakt als je zo vrij staat dan is dat toch altijd een goal en hoort het ook eigenlijk een goal te zijn. Los van het feit dat drommel raar dook.
  • 21 Jul 2021 om 21:57
    Zou die gakpo nog niet helemaal fit zijn dat die niet speelt. Vindt dat een fantastische voetballer. Die goal was slecht verdedigd al vond ik drommel wel een beetje raar duiken. Verder niet persee zijn fout
  • 21 Jul 2021 om 21:48
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:45
      Drommel duikt een beetje raar. Maar hij kan daar weinig aan doen. Moet je een beetje geluk mee hebben dat je hand er tegen aan krijgt.
    2 man die vrij staan net voor de 5 Meter daar moet je dan inderdaad beetje mazzel mee hebben. Zo vrij mag daar niemand staan en al helemaal geen 2 man.
  • 21 Jul 2021 om 21:45
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:43
      Ja maar dit ligt niet eens aan Babel. Alles achter hem speelt zelfs slechter dan hij. Krijgt nul aanvoer en nul fatsoenlijke ballen. Die laatste linie is echt drama bij hun. Dit is ook geen fout van drommel trouwens. Zo vrij als die kerel daar mag koppen slaat nergens op.
    Drommel duikt een beetje raar. Maar hij kan daar weinig aan doen. Moet je een beetje geluk mee hebben dat je hand er tegen aan krijgt.
  • 21 Jul 2021 om 21:43
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:39
      Tja als je Babel opsteld, wil je niet winnen. Ik wist niet dat falcao bij gala speelt. Zit gewoon op de bank daar.
    Ja maar dit ligt niet eens aan Babel. Alles achter hem speelt zelfs slechter dan hij. Krijgt nul aanvoer en nul fatsoenlijke ballen. Die laatste linie is echt drama bij hun. Dit is ook geen fout van drommel trouwens. Zo vrij als die kerel daar mag koppen slaat nergens op.
  • 21 Jul 2021 om 21:39
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:35
      Mee eens. Maar dit gala is ook wel heel slap. Alsof ze totaal niet wakker zijn of met hun hoofd bij de vakantie nog zijn.
    Tja als je Babel opsteld, wil je niet winnen. Ik wist niet dat falcao bij gala speelt. Zit gewoon op de bank daar.
  • 21 Jul 2021 om 21:35
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:27
      Psv heeft wel een leuk team samengesteld. Die kunnen het ajax wel moeilijk maken dit seizoen om het kampioenschap.
    Mee eens. Maar dit gala is ook wel heel slap. Alsof ze totaal niet wakker zijn of met hun hoofd bij de vakantie nog zijn.
  • 21 Jul 2021 om 21:27
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:26
      Mee eens.
    Psv heeft wel een leuk team samengesteld. Die kunnen het ajax wel moeilijk maken dit seizoen om het kampioenschap.
  • 21 Jul 2021 om 21:26
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:22
      Is een groot talent hoor. Heeft veel om een topper te worden. Jammer dat het geen Nederlander is.
    Mee eens.
  • 21 Jul 2021 om 21:25
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:22
      Misdjan zn voorkeur is recht maar kan ook prima op links
    Klopt daarom zei ik denhilo en misidjan kunnen pas concurrentie van elkaar worden als cerny terug komt. Dan kun je schuiven met misidjan.
  • 21 Jul 2021 om 21:22
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:20
      Maar wat anders. Die madueke is echt een plaag voor Die verdedigers voor gala. Zijn ze constant met 2 man druk mee. Wat een handebindertje is dat.
    Is een groot talent hoor. Heeft veel om een topper te worden. Jammer dat het geen Nederlander is.
  • 21 Jul 2021 om 21:22
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:17
      Misidjan is rechtsbuiten bij voorkeur en menig gaat nog wel weg en denhilo is bij voorkeur linksbuiten. Misidjan en denhilo kunnen enkel elkaars concurrentie worden als cerny terug komt.
    Misdjan zn voorkeur is recht maar kan ook prima op links
  • 21 Jul 2021 om 21:20
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:05
      Zo slecht als die keeper van gala kan bijna niet.
    Maar wat anders. Die madueke is echt een plaag voor Die verdedigers voor gala. Zijn ze constant met 2 man druk mee. Wat een handebindertje is dat.
  • 21 Jul 2021 om 21:17
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:10
      Ja zou hij menig uit de basis spelen ik denk dat je niet om misidjan heen kan namelijk
    Misidjan is rechtsbuiten bij voorkeur en menig gaat nog wel weg en denhilo is bij voorkeur linksbuiten. Misidjan en denhilo kunnen enkel elkaars concurrentie worden als cerny terug komt.
  • 21 Jul 2021 om 21:14
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:05
      Zo slecht als die keeper van gala kan bijna niet.
    Haha dat is in elk geval lastig inderdaad.
  • 21 Jul 2021 om 21:10
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:06
      Hoop dat Cleonise verstandig is en tekent bij de club. Hij heeft hier veel kansen op speeltijd en ontwikkeling. Dat ze er mee bezig zijn is alleen maar een goed signaal.
    Ja zou hij menig uit de basis spelen ik denk dat je niet om misidjan heen kan namelijk
  • 21 Jul 2021 om 21:06
    Hoop dat Cleonise verstandig is en tekent bij de club. Hij heeft hier veel kansen op speeltijd en ontwikkeling. Dat ze er mee bezig zijn is alleen maar een goed signaal.
  • 21 Jul 2021 om 21:05
    • Quote van 21 Jul 2021 om 20:57
      Even kijken hoe joel het doet bij psv
    Zo slecht als die keeper van gala kan bijna niet.
  • 21 Jul 2021 om 20:57
    Even kijken hoe joel het doet bij psv
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›