OFFICIEEL | Van Wolfswinkel tekent tweejarig contract bij FC Twente

32
OFFICIEEL | Van Wolfswinkel tekent tweejarig contract bij FC Twente

Ricky van Wolfswinkel is woensdag officieel gepresenteerd als nieuwe speler van FC Twente. De 32-jarige aanvaller tekent een contract voor twee jaar.

Bovendien heeft de ervaren spits een optie om zijn contact nog eventueel met een jaar te verlengen, zo meldt FC Twente op de clubsite. Van Wolfswinkel komt transfervrij over van FC Basel, waar hij vorig jaar relatief weinig minuten maakte. In Enschede gaat hij spelen met rugnummer 13.

Van Wolfswinkel is erg blij met zijn transfer. "FC Twente staat in een rijtje met clubs die mij altijd heeft aangesproken, ik kijk uit om hier te gaan spelen en wil mooie prestaties behalen met de ploeg. Daar wil ik mij bijdrage aan leveren. FC Twente is een mooie club met fantastische supporters die er altijd achter staan, dat hebben ze de laatste jaren wel laten zien."

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 06:28
    • Quote van 21 Jul 2021 om 23:21
      Streuer kent ze ..hij weet dus wat ie binnenhaalt.. idd we kunnen ons een buil niet veroorloven... wel of geen netwerk..niet belangrijk in deze..
    Onze huurling vorig seizoen van mainz was een bekende. Maar toch totaal verkeerd ingeschat.
  • 21 Jul 2021 om 23:21
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:53
      Nou nee, dat blijkt hier juist helemaal niet uit. Ze kennen elkaar namelijk uit hun gezamenlijke tijd bij Vitesse. Sowieso worden er voornamelijk bekende namen aangetrokken. Niet dat we er ontevreden mee zouden moeten zijn, in tegendeel zelfs, maar het getuigt al met al niet van een enorm netwerk (al heeft hij dat ongetwijfeld wel degelijk).
    Streuer kent ze ..hij weet dus wat ie binnenhaalt.. idd we kunnen ons een buil niet veroorloven... wel of geen netwerk..niet belangrijk in deze..
  • 21 Jul 2021 om 23:06
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:17
      Welkom!! Ik hoorde via via dat feyenoord hem ook wou hebben dit seizoen. Maar dat hij liever bij twente wou spelen.
    Feyenoord wilde hem twee jaar geleden vastleggen, maar dat ging niet door omdat bij de medische check een aneurysma werd vastgesteld.
  • 21 Jul 2021 om 22:57
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:53
      Nou nee, dat blijkt hier juist helemaal niet uit. Ze kennen elkaar namelijk uit hun gezamenlijke tijd bij Vitesse. Sowieso worden er voornamelijk bekende namen aangetrokken. Niet dat we er ontevreden mee zouden moeten zijn, in tegendeel zelfs, maar het getuigt al met al niet van een enorm netwerk (al heeft hij dat ongetwijfeld wel degelijk).
    Eerder gewerkt met ..........meestal noem je dat een netwerk.
  • 21 Jul 2021 om 21:53
    • Quote van 21 Jul 2021 om 19:25
      Hierbij blijkt maar weer wat een netwerk streuer heeft grote klasse.
    Nou nee, dat blijkt hier juist helemaal niet uit. Ze kennen elkaar namelijk uit hun gezamenlijke tijd bij Vitesse. Sowieso worden er voornamelijk bekende namen aangetrokken. Niet dat we er ontevreden mee zouden moeten zijn, in tegendeel zelfs, maar het getuigt al met al niet van een enorm netwerk (al heeft hij dat ongetwijfeld wel degelijk).
  • 21 Jul 2021 om 21:53
    Welkom bij onze mooie club.
  • 21 Jul 2021 om 21:26
    • Quote van 21 Jul 2021 om 21:22
      Rugnummer 13. Dan blijft 9 dus nog steeds open?
    Lukoki heeft nummer 9.
  • 21 Jul 2021 om 21:22
    Rugnummer 13. Dan blijft 9 dus nog steeds open?
  • 21 Jul 2021 om 20:20
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:32
      worden makke schapen daar
    Zijn geen schapen maar Lammeren ze blèren altijd.
  • 21 Jul 2021 om 20:10
    Er loopt gewoon een Topfitte spits binnen. Van Wolfswinkel heeft de hele voorbereiding bij FC Basel meegedraaid. Je kunt hem op een beter tijdstip niet treffen dan deze. Klasse werk van Streuer en op de juiste moment toegeslagen. De komst van van Wolswinkel is weer een bewijs dat het imago van de club is opgepoetst. Succes Ricky. Make Us Proud !
  • 21 Jul 2021 om 19:37
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:13
      Welkom Ricky,we hebben nu een wolf binnen de lijnen,de boerderij in Almelo mag wel oppassen.
    Haha goeie
  • 21 Jul 2021 om 19:25
    • Quote van 21 Jul 2021 om 19:24
      Dit doet denken aan toen John bosman zomaar werdt gepresenteerd zonder dat iemand dat had verwacht ook dat was een grote verrassing uit de hoge hoed dit is precies zo'n verrassing klasse jan hoop dat we er veel plezier van zullen hebben.
    en nu de bijpasende no 10..-:))
  • 21 Jul 2021 om 19:25
    Hierbij blijkt maar weer wat een netwerk streuer heeft grote klasse.
  • 21 Jul 2021 om 19:24
    Dit doet denken aan toen John bosman zomaar werdt gepresenteerd zonder dat iemand dat had verwacht ook dat was een grote verrassing uit de hoge hoed dit is precies zo'n verrassing klasse jan hoop dat we er veel plezier van zullen hebben.
  • 21 Jul 2021 om 18:52
    Welkom en heel veel succes.
  • 21 Jul 2021 om 18:51
    Ricky Wolfswinkel, succes bij deze prachtige club, je had niet beter kunnen kiezen.
  • 21 Jul 2021 om 18:46
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:42
      Succes Ricky , hoop dat je de “ van “Wolfs-winkelhaak “ vaak mag weten te vinden . Mooi dai d’r bint .
    Haha keal de van wolfswinkelhaak hoe kom je derop
  • 21 Jul 2021 om 18:43
    Welkom Ricky bij ons FC Twente. Ik heb dit altijd een goede gevonden dus ben erg benieuwd hoe gaat dit uitpakken.
  • 21 Jul 2021 om 18:42
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:35
      Ricky...Ricky...wordt onze yel hoop dat we hem vaak skanderen ...welkom Ricky
    Succes Ricky , hoop dat je de “ van “Wolfs-winkelhaak “ vaak mag weten te vinden . Mooi dai d’r bint .
  • 21 Jul 2021 om 18:35
    Ricky...Ricky...wordt onze yel hoop dat we hem vaak skanderen ...welkom Ricky
  • 21 Jul 2021 om 18:32
    • Quote van 21 Jul 2021 om 18:13
      Welkom Ricky,we hebben nu een wolf binnen de lijnen,de boerderij in Almelo mag wel oppassen.
    worden makke schapen daar
  • 21 Jul 2021 om 18:21
    Welkom ricky bij onze mooie club laten we hopen dat je iets gaat betekenen voor ons en dat je gevrijwaard blijft van akelige blessures. En we gaan met ons allen achter jou staan dat je weet dat je bij de mooiste club van Nederland bent.
  • 21 Jul 2021 om 18:17
    Welkom!! Ik hoorde via via dat feyenoord hem ook wou hebben dit seizoen. Maar dat hij liever bij twente wou spelen.
  • 21 Jul 2021 om 18:15
    Dit is gewoon echt top hoor. Klasse weer van de staf.
  • 21 Jul 2021 om 18:15
    Goede aankoop
  • 21 Jul 2021 om 18:14
    Gewoon een uitstekende versterking voir dese groep heeft ervaring en veel voetballende kwaliteiten en laten zien te kunnen scoren. Voor de jonge spelers van fctwente een type John bosman die het ook bij fctwente uitstekend heeft gedaan en andere spelers beter heeft laat functioneren.. Nu nog een goede creatieve middenvelder met overzicht en scorend vermogen dan staat er erm prachtig team dat het weer geweldig kan gast doen het komende seizoen
  • 21 Jul 2021 om 18:13
    Welkom Ricky,we hebben nu een wolf binnen de lijnen,de boerderij in Almelo mag wel oppassen.
  • 21 Jul 2021 om 18:13