VIDEO | Samenvatting: Drommel wint met PSV ruim van Galatasaray

12
VIDEO | Samenvatting: Drommel wint met PSV ruim van Galatasaray

Joël Drommel heeft zijn Europese debuut gemaakt. De oud-doelman van FC Twente won met PSV met maar liefst 5-1 van Galatasaray in de voorronde van de Champions League.

PSV opende al vroeg de score. Eran Zahavi wist al in de tweede minuut een goal te maken, mede door slecht keeperswerk van Fernando Muslera. Het is was ook Zahavi die de tweede goal wist te maken op aangeven van Noni Madueke. Vlak voor rust wist Galatasaray de spanning terug te brengen door uit het niets de aansluitingstreffer te maken. Drommel zag er bij de goal niet heel sterk uit.

PSV zette in de tweede helft meteen druk, waardoor de Turkse defensie gaten liet vallen. Mario Götze wist te profiteren. Zahavi verzorgde via een flitsende actie de assist voor de 3-1. In de slotfase was het weer de Israëlische spits die wist te scoren, waardoor hij in deze wedstrijd een hattrick wist te maken. Ook Götze maakte nog een doelpunt. Hij werkte de bal eigenaardig de bal met zijn schouder in de goal. Weer was het Fernando Muslera die stond te blunderen. 

Opstelling PSV: Drommel; Mwene, Ramalho, Boscagli, Max; Van Ginkel (62' Pröpper), Sangaré, Madueke (76' Thomas), Götze; Vertessen (62' Gakpo) en Zahavi (90' Rosario).

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 18:27
    • Quote van 22 Jul 2021 om 17:40
      Was het in Canada niet zo ontzettend warm, of was dat niet bij jou in de buurt? Canada is een groot land natuurlijk.
    Ja het westen/midden is warm en wordt geteisterd door bosbranden. Ik woon aan de oost kust.
  • 22 Jul 2021 om 17:40
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:43
      Hier 15 graden en onweersbuien.
    Was het in Canada niet zo ontzettend warm, of was dat niet bij jou in de buurt? Canada is een groot land natuurlijk.
  • 22 Jul 2021 om 16:30
    • Quote van 22 Jul 2021 om 16:02
      Hey verdient:)
    Hahaha bedankt man!
  • 22 Jul 2021 om 16:02
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:43
      Hier 15 graden en onweersbuien.
    Hey verdient:)
  • 22 Jul 2021 om 15:55
    Persoonlijk vindt ik het altijd wel leuk om te lezen hoe oud-Twente spelers het doen, zeker Drommel. Lees dat ook graag (t.o.v. andere Twentefans hier.), maar in dit geval is het niet meer een verslag van een speler maar van een club.. Iets teveel van het goede.
  • 22 Jul 2021 om 15:43
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:17
      Zeker waar. Ik vond het artikel immers een stuk interessanter dan dat gemekker hieronder. Tip: Ga lekker op het terras zitten met een pot bier, het is immers mooi weer. Eventueel zelfs met de blote snikkel in het zand. Wie doet je wat
    Hier 15 graden en onweersbuien.
  • 22 Jul 2021 om 15:17
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:46
      Ach ja, ik snap beide kanten wel. Hoe meer clicks, hoe beter, ook als het niet om Twente gaat. Andere kant is dat onze oud keeper zijn eerste wedstrijd heeft gespeeld voor de nieuwe club, wat voor sommige mensen interessant kan zijn.
    Zeker waar. Ik vond het artikel immers een stuk interessanter dan dat gemekker hieronder. Tip: Ga lekker op het terras zitten met een pot bier, het is immers mooi weer. Eventueel zelfs met de blote snikkel in het zand. Wie doet je wat
  • 22 Jul 2021 om 14:46
    Ach ja, ik snap beide kanten wel. Hoe meer clicks, hoe beter, ook als het niet om Twente gaat. Andere kant is dat onze oud keeper zijn eerste wedstrijd heeft gespeeld voor de nieuwe club, wat voor sommige mensen interessant kan zijn.
  • 22 Jul 2021 om 14:34
    Mijn reactie (vergelijkbaar met onderstaande reacties over het ridicule besluit om een PSV samenvatting op deze FanSite te posten) is verwijderd door TwenteFans... Waarom? Mag ik geen kritiek hebben op het feit dat ik geen PSV fan ben??
  • 22 Jul 2021 om 14:33
    En ik keek alleen wat de reacties zijn, want mij interesseert het ook geen drol. Af en toe leuk om te lezen wat oud spelers in het buitenland doen aangezien ik dat niet zo zeer volg, maar zelfs daar hoef ik geen uitgebreide verslagen over.
  • 22 Jul 2021 om 14:28
    Dit hoeft van mij ook niet op Twentefans. Klik er op om deze reactie te geven, niet omdat het mijn interesse heeft.
  • 22 Jul 2021 om 14:23
    Onze intresse ligt bij FCTWENTE, en niet bij de clubs waar onze ex spelers spelen, sorrie.
Saturday 14 August 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›