Jans over 'Little Agüero': ''Kan uitgroeien tot grote verrassing''

32
Jans over 'Little Agüero': ''Kan uitgroeien tot grote verrassing''

Virgil Misidjan en Manfred Ugalde moeten de aanval van FC Twente van impulsen voorzien. Trainer Ron Jans is blij met de twee aanwinsten. De 27-jarige Misidjan kwam transfervrij over van PEC Zwolle.

"Hij heeft nu wat lichamelijke klachten, maar maakte de eerste weken een heel goede indruk", vertelt Jans in gesprek met Voetbal International. "Virgil heeft een geweldige dribbelactie, is snel en ook doelgericht. Wat mij beviel, was hoe hij schakelde in het druk zetten en anderen meenam in de coaching. Als hij echt fit wordt, kan hij zeker zijn persoonlijke record aangaande assists en goals verbeteren."

Ugalde wordt gehuurd van de City Football Group. "Soms ontkomen we niet aan huur om echte kwaliteit te kunnen aantrekken", legt Jans uit. "Dat geldt zeker voor Manfred Ugalde. Ik besef dat de druk dan meteen omhooggaat, maar ik noem hem Little Agüero."

Jans ziet de kwaliteiten van Ugalde. Manfred heeft een heel goed oog voor ruimtes, is doelgericht en kan ondanks zijn 1 meter 75 goed koppen. Vorig seizoen maakte hij voor Lommel elf goals in 22 wedstrijden. Hij zal het elft nog niet gaan dragen, maar heeft het wel in zich uit te groeien tot een grote verrassing."

32 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 22 Jul 2021 om 21:42
    Little Agüero, Zou die jonge jongen niet te veel druk opleggen met zo'n naam.
  • 22 Jul 2021 om 19:45
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:59
      Oosterwolde melde zelf dat hij vond dat hij wel klaar was voor de volgende stap,heeft een klein contract bij ons,kan minstens 5 keer zoveel verdienen,en Europees voetbal gaan spelen, wat zou jij doen?
    Wordt het dan geen tijd voor een groter contract? Uiteraard kunnen we niet mee met de salarissen die bijvoorbeeld AZ betaalt, dus als een club echt geïnteresseerd is is Oosterwolde niet te behouden.
  • 22 Jul 2021 om 18:23
    • Quote van 22 Jul 2021 om 16:04
      Wat wij vinden is niet belangrijk,de technische staf bij ons heeft heel veel vertrouwen in hem,dat is het enigste dat telt.
    je loopt maar zo een zware blessure op..en dan ist afgelopen ..ik snap dat wel. ..dus als hij x aantalen keren meer dan bij ons kan verdienen ist ie weg..
  • 22 Jul 2021 om 17:59
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:59
      Oosterwolde melde zelf dat hij vond dat hij wel klaar was voor de volgende stap,heeft een klein contract bij ons,kan minstens 5 keer zoveel verdienen,en Europees voetbal gaan spelen, wat zou jij doen?
    Ik zou er eerst eens voor zorgen dat ik over een heel seizoen constant presteerde,waardoor er prachtige clubs op de stoep staan. Sommigen rekenen zich al rijk als ze 3 meter fatsoenlijk rechtuit kunnen sprinten.
  • 22 Jul 2021 om 17:48
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:59
      Oosterwolde melde zelf dat hij vond dat hij wel klaar was voor de volgende stap,heeft een klein contract bij ons,kan minstens 5 keer zoveel verdienen,en Europees voetbal gaan spelen, wat zou jij doen?
    Hem vertellen dat hij beter nog een jaartje kan blijven, en het grote geld dan echt wel komt. Voorbeelden in overvloed dacht ik zo
  • 22 Jul 2021 om 16:04
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:21
      Vind je dat echt van Roemeratoe?
    Wat wij vinden is niet belangrijk,de technische staf bij ons heeft heel veel vertrouwen in hem,dat is het enigste dat telt.
  • 22 Jul 2021 om 16:02
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:44
      Als je kan rekenen, reken er dan maar niet op. Die hebben daar nog genoeg andere opties, maar eerst nog maar eens zien of Wijndal überhaupt verkocht wordt.
    Welke opties dan?Ze proberen van Oosting een back te maken,verder alleen Maxime Gullit,is Oosterwolde echt veel beter.
  • 22 Jul 2021 om 16:02
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:25
      Kijk dit is precies wat ik bedoel. 'Ja bosch speelde niet op zijn positie' Nee, die jongen is aan de bal gewoon zo slecht en ontwikkeld zich totaal niet. Heeft niks met positie te maken. De kritiek op Roemeratoe is nergens op gebaseerd. Alleen de slechte momenten worden eruit gepakt maar aan de bal is hij onze veste middenvelder. Zoveel rust aan de bal en het lijkt bij hem soms dat ie laks is, maar dat is hij niet. Heeft ook het minste balverlies ennde meeste progressieve passes, terwijl hij volgens velen alles terugspeelde. Dat is kritiek gebaseerd op niks. Ohja, en hij kon er niks van want hij had zijn broekje opgekruld.
    Roemeratoe heeft terecht kritiek gehad mag je het mee eens zijn of niet. Voor Bosch geld hetzelfde en ja die heeft meer kritiek gehad om de reden die je opnoemt. Maar roemeratoe is ook veel te vaak veelste slap in duels in simpele ballen. Het is een stuk genuanceerder dan jij het nu zegt. Beide hebben hun plus punten en min punten en de dingen waar ze drastisch aan moeten werken. Dat Bosch het minder gedaan heeft dan roemeratoe afgelopen jaar ben ik met je eens maar vergeet niet dat het loopvermogen van Bosch ons bijna alle punten heeft opgeleverd. Vuile meters die bijna alleen hij en cerny maakte. Alleen aan de bal was het drama. Maar als roemeratoe naar het doel moet lopen verdedigen is het net zozeer drama. Maar overall heeft hij een beter jaar gehad dan Bosch. Daarin ben ik het met je eens. Al blijf ik Bosch een prima 8 vinden net zozeer als ik roemeratoe een goede 6 vind. Maar je kunt gewoon niet ontkennen dat als je een 6 of 8 bent je ook ook op 10 kunt staan.
  • 22 Jul 2021 om 15:59
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:48
      Mensen hebben al vaker gemeld dat Oosterwolde hier blijft.
    Oosterwolde melde zelf dat hij vond dat hij wel klaar was voor de volgende stap,heeft een klein contract bij ons,kan minstens 5 keer zoveel verdienen,en Europees voetbal gaan spelen, wat zou jij doen?
  • 22 Jul 2021 om 15:27
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:27
      Wijndal
    Precies, en dan is Oosterwolde ook nog een stuk beter.
  • 22 Jul 2021 om 15:25
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:37
      Nooit kritiek op Bosch? Waar heb jij zitten lezen vanaf januari tot emet het eind van de competitie. Er kwam meer kritiek op hem dan roemeratoe of in elk geval vergelijkbaar. Dat gezegd hebbende Bosch speelde niet op zijn positie en roemeratoe bleek niet fit een aantal westrijden en heeft soms wat laks of iets wat laks oogt waardoor hij gauw de gebeten hond is. Talent heeft ie wel.
    Kijk dit is precies wat ik bedoel. 'Ja bosch speelde niet op zijn positie' Nee, die jongen is aan de bal gewoon zo slecht en ontwikkeld zich totaal niet. Heeft niks met positie te maken. De kritiek op Roemeratoe is nergens op gebaseerd. Alleen de slechte momenten worden eruit gepakt maar aan de bal is hij onze veste middenvelder. Zoveel rust aan de bal en het lijkt bij hem soms dat ie laks is, maar dat is hij niet. Heeft ook het minste balverlies ennde meeste progressieve passes, terwijl hij volgens velen alles terugspeelde. Dat is kritiek gebaseerd op niks. Ohja, en hij kon er niks van want hij had zijn broekje opgekruld.
  • 22 Jul 2021 om 15:19
    • Quote van 22 Jul 2021 om 15:01
      alles is te koop als je maar genoeg biedt..
    Voor 10 miljoen is er zeker te praten.
  • 22 Jul 2021 om 15:01
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:48
      Mensen hebben al vaker gemeld dat Oosterwolde hier blijft.
    alles is te koop als je maar genoeg biedt..
  • 22 Jul 2021 om 14:48
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:20
      Nou als AZ die verdediger verkoopt ( kom even niet op de naam) dan reken er maar op dat Oosterwolde naar dat klapvee in Alkmaar gaat.
    Mensen hebben al vaker gemeld dat Oosterwolde hier blijft.
  • 22 Jul 2021 om 14:44
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:20
      Nou als AZ die verdediger verkoopt ( kom even niet op de naam) dan reken er maar op dat Oosterwolde naar dat klapvee in Alkmaar gaat.
    Als je kan rekenen, reken er dan maar niet op. Die hebben daar nog genoeg andere opties, maar eerst nog maar eens zien of Wijndal überhaupt verkocht wordt.
  • 22 Jul 2021 om 14:37
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:23
      Waarom heeft iedereen altijd kritiek op Roemeratoe, maar nooit op Bosch? Roemeratoe is gewoon een prima talrntvolle speler die net als iedereen een kloten tweede seizoenshelft had
    Nooit kritiek op Bosch? Waar heb jij zitten lezen vanaf januari tot emet het eind van de competitie. Er kwam meer kritiek op hem dan roemeratoe of in elk geval vergelijkbaar. Dat gezegd hebbende Bosch speelde niet op zijn positie en roemeratoe bleek niet fit een aantal westrijden en heeft soms wat laks of iets wat laks oogt waardoor hij gauw de gebeten hond is. Talent heeft ie wel.
  • 22 Jul 2021 om 14:31
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:39
      Dan zal roemeratoe daar gaan spelen die maakt een goeie indruk is aanvallender sterker geworden is is slimmer gaan spelen valt mij op
    Elke jonge speler heeft mindere fases. Roemeratoe heeft dat ook gehad. Vind echter wel dat we hem moeten blijven steunen.
  • 22 Jul 2021 om 14:27
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:20
      Nou als AZ die verdediger verkoopt ( kom even niet op de naam) dan reken er maar op dat Oosterwolde naar dat klapvee in Alkmaar gaat.
    Wijndal
  • 22 Jul 2021 om 14:23
    • Quote van 22 Jul 2021 om 14:21
      Vind je dat echt van Roemeratoe?
    Waarom heeft iedereen altijd kritiek op Roemeratoe, maar nooit op Bosch? Roemeratoe is gewoon een prima talrntvolle speler die net als iedereen een kloten tweede seizoenshelft had
  • 22 Jul 2021 om 14:21
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:39
      Dan zal roemeratoe daar gaan spelen die maakt een goeie indruk is aanvallender sterker geworden is is slimmer gaan spelen valt mij op
    Vind je dat echt van Roemeratoe?
  • 22 Jul 2021 om 14:20
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:30
      De kans dat Oosterwolde wordt verkocht is echt heel klein.
    Nou als AZ die verdediger verkoopt ( kom even niet op de naam) dan reken er maar op dat Oosterwolde naar dat klapvee in Alkmaar gaat.
  • 22 Jul 2021 om 13:39
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:11
      Brama gaat de seizoenstart niet halen zoals het er nu uit ziet. Dan zou ik daar Bosch of roemeratoe wegzetten.
    Dan zal roemeratoe daar gaan spelen die maakt een goeie indruk is aanvallender sterker geworden is is slimmer gaan spelen valt mij op
  • 22 Jul 2021 om 13:30
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:26
      Mist best wel veel wedstrijd ritme. Of denk je dat hij over een paar weken als de competitie begint in de basis begint? Ik gok dat hij eind augustus weer bij de selectie zit, als hij geen tegenslag krijgt natuurlijk.
    Hij heeft nog een iets minder dan een maand. Lijkt me wel dat hij dan klaar is. Maar zoals je zegt als hij weer een tegenslag krijgt tja dan kun je dat vergeten. Is afwachten welk oefenduel brama weer mee kan doen. Maar jans zei eerder dat brama op korte termijn weer aan gaan sluiten. Denk dat een wedstrijd tegen bielefeld hij er dan in elk geval weer bij zit. Mits geen tegenslag.
  • 22 Jul 2021 om 13:30
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:18
      Oosterwolde en Menig konden nog wel eens verkocht worden voor de seizoensstart. Of in de loop er van.
    De kans dat Oosterwolde wordt verkocht is echt heel klein.
  • 22 Jul 2021 om 13:26
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:18
      Brama trainde vandaag apart. Maar trainde wel. Hoe weet je dan dat hij de start van de competitie niet gaat halen?
    Mist best wel veel wedstrijd ritme. Of denk je dat hij over een paar weken als de competitie begint in de basis begint? Ik gok dat hij eind augustus weer bij de selectie zit, als hij geen tegenslag krijgt natuurlijk.
  • 22 Jul 2021 om 13:18
    • Quote van 22 Jul 2021 om 13:11
      Brama gaat de seizoenstart niet halen zoals het er nu uit ziet. Dan zou ik daar Bosch of roemeratoe wegzetten.
    Brama trainde vandaag apart. Maar trainde wel. Hoe weet je dan dat hij de start van de competitie niet gaat halen?
  • 22 Jul 2021 om 13:18
    Oosterwolde en Menig konden nog wel eens verkocht worden voor de seizoensstart. Of in de loop er van.
  • 22 Jul 2021 om 13:11
    • Quote van 22 Jul 2021 om 12:57
      Misidjan-V. Wolfswinkel-Menig Ugalde Zerouki-Brama Smal-Oosterwolde-Propper-Troupee Unnerstal
    Brama gaat de seizoenstart niet halen zoals het er nu uit ziet. Dan zou ik daar Bosch of roemeratoe wegzetten.
  • 22 Jul 2021 om 12:58
    Ugalde in eerste instantie op 10