ADO Den Haag - FC Twente weer niet live, weddstrijdduur aangepast

12
ADO Den Haag - FC Twente weer niet live, weddstrijdduur aangepast

FC Twente gaat zaterdagmiddag op bezoek bij ADO Den Haag, maar de vriendschappelijke wedstrijd wordt - ondanks de komst van Ricky van Wolfswinkel en Manchester City-huurling Manfred Ugalde - wederom niet live uitgezonden op TV en/of Youtube. 

"Voor supporters is het vanwege restricties van de lokale autoriteiten niet mogelijk het duel tegen ADO Den Haag te bezoeken, dit geldt ook voor de wedstrijd in Duitsland tegen Arminia Bielefeld, een week later. Van de wedstrijd tegen ADO Den Haag wordt een samenvatting uitgezonden op RTV Oost", laat algemeen directeur Jan-Willem Brüggenwirth weten in zijn wekelijkse nieuwsbrief.

Een gemiste kans dus, aangezien FC Twente na de komst van Ugalde - die door Ron Jans al 'Little Agüero' werd genoemd - weer ontzettend populair is in Costa Rica. Op Instagram kregen de Tukkers 3.500 extra volgers, terwijl ook de trainingsfoto's op Facebook ontzettend goed blijken scoren. De Tukkers 'vergeten' vooralsnog echter om te profiteren van deze commerciële kansen. 

Update: ADO Den Haag laat weten dat wedstrijd 2 morgen 'slechts' 45 minuten duurt in plaats van 75 duurt. De reden daarvan wordt helaas niet gecommuniceerd. FC Twente heeft (verrassend genoeg) ook nog geen tekst en uitleg gegeven. Mogelijk spelen de personele problemen - opnieuw - een rol. 

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2021 om 14:24
    Iets bekend of Omroep West iets uitzend? Ze hebben een eigen YouTube kanaal. Daar was wel ADO-AZ live te volgen.
  • 23 Jul 2021 om 12:31
    • Quote van 23 Jul 2021 om 11:21
      Tv Oost ook niet die zal alle oeffenwestrijd uit zenden van Overijsselse clubs
    Tv oost ?? die komt alleen bij Kohed en in Calimero city ....
  • 23 Jul 2021 om 11:24
    • Quote van 23 Jul 2021 om 11:21
      Tv Oost ook niet die zal alle oeffenwestrijd uit zenden van Overijsselse clubs
    Ja inderdaad. Dat is dus ook niet waar gebleken.
  • 23 Jul 2021 om 11:21
    Tv Oost ook niet die zal alle oeffenwestrijd uit zenden van Overijsselse clubs
  • 23 Jul 2021 om 11:17
    • Quote van 23 Jul 2021 om 11:07
      Spreek lekker voor jezelf. We zitten genoeg mensen te wachten om een wedstrijd van twente te zien. Ook al is het een oefenwedstrijd.
    Ik denk dat hij dat cynisch/sarcastisch bedoelt kerel.
  • 23 Jul 2021 om 11:16
    • Quote van 23 Jul 2021 om 11:06
      Helemaal mee eens. Leef in Oostenrijk en heb een espn abonnement om FCT te kunnen volgen na jarenlang een seizoenskaart te hebben gehad. Vind dat FCT sowieso te weinig doet met moderne multi media om wedstrijden ( die niet op espn of elders zijn) te laten zien in het buitenland, daar zitten echt wel meer fans.

      Natuurlijk gaat er niets boven een stadion bezoeken
    Ik ben het helemaal met je eens.
  • 23 Jul 2021 om 11:07
    • Quote van 23 Jul 2021 om 10:52
      Agjah kijkt toch ook geen hond naar....voor die paar man kunnen ze toch ook niet uitzenden. Mischien komt het wel op Espn....
    Spreek lekker voor jezelf. We zitten genoeg mensen te wachten om een wedstrijd van twente te zien. Ook al is het een oefenwedstrijd.
  • 23 Jul 2021 om 11:06
    • Quote van 23 Jul 2021 om 10:32
      Ik vind dit ook echt belachelijk. Laat Twente dit dan zelf streamer via YouTube op hun kanaal. Lijkt me toch verdomme niet zo moeilijk en wat zend rtv Oost nou uit dan? Een paar honderd man die erna zitten kijken of een aantal duizend die wat van Twente willen zien.
    Helemaal mee eens. Leef in Oostenrijk en heb een espn abonnement om FCT te kunnen volgen na jarenlang een seizoenskaart te hebben gehad. Vind dat FCT sowieso te weinig doet met moderne multi media om wedstrijden ( die niet op espn of elders zijn) te laten zien in het buitenland, daar zitten echt wel meer fans.

    Natuurlijk gaat er niets boven een stadion bezoeken
  • 23 Jul 2021 om 10:52
    Agjah kijkt toch ook geen hond naar....voor die paar man kunnen ze toch ook niet uitzenden. Mischien komt het wel op Espn....
  • 23 Jul 2021 om 10:32
    Ik vind dit ook echt belachelijk. Laat Twente dit dan zelf streamer via YouTube op hun kanaal. Lijkt me toch verdomme niet zo moeilijk en wat zend rtv Oost nou uit dan? Een paar honderd man die erna zitten kijken of een aantal duizend die wat van Twente willen zien.
  • 23 Jul 2021 om 10:29
    Zeker balen