BREAKING | 'Ook Misidjan mist competitiestart waarschijnlijk'

33
BREAKING | 'Ook Misidjan mist competitiestart waarschijnlijk'

FC Twente neemt het zaterdag in een vriendschappelijke wedstrijd op tegen ADO Den Haag, maar trainer Ron Jans kan nog geen beroep doen op Virgil Misidjan en Wout Brama. Beide spelers volgen een aangepast programma. 

“De kans bestaat dat Virgil de start van de competitie nog niet haalt. De situatie van Wout bekijken we van dag tot dag”, laat de oefenmeester weten op de website van de club uit Enschede. Volgens de Tubantia mist Misidjan 'zeer waarschijnlijk' de start van de competitie. 

Ricky van Wolfswinkel en Manfred Ugalde gaan dit weekend hun debuut maken bij FC Twente. “Het is mooi dat we deze aanvallers er bij hebben", vervolgt hij. "Manfred en Ricky gaan morgen tegen ADO Den Haag hun eerste speelminuten maken", besluit Jans, die ook stagespeler Denilho Cleonise en academiespelers Luca Everink, Jannoah Markelo en Stanislav Dyulgerov meeneemt. 

Selectie voor treffen met ADO Den Haag: Unnerstall, De Lange, Troupée, Pröpper, Smal, Ilic, Menig, Van Wolfswinkel, Oosterwolde, Zerrouki, Roemeratoe, Ugalde, Bosch, Hilgers, Everink, Van Leeuwen, Bruns, Rots, Staring, Dumic, Cleonise, Markelo, Dyulgerov.

33 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Jul 2021 om 22:32
    • Quote van 23 Jul 2021 om 22:04
      Ik zou al blij zijn met een stream, maar voor ESPN of TV Oost geldt dat ze voor een live-uitzending een man of wat in moeten schakelen. Dus zijn ze bang dat het financieel niet uit kan. Een samenvatting op een later tijdstip uitzenden is helaas een stuk goedkoper.
    Schalke verliest met 3-1,drama gaat gewoon door daar,jammer dat je niets live kunt zien van de oefenwedstrijden, vind wel dat de club hier ook te weinig aan doet,genoeg clubs met eigen TV,kon wel mee met vrienden in Den Haag naar de wedstrijd, maar morgen te warm,en onweer om zo een eind te rijden voor een oefenpotje
  • 23 Jul 2021 om 22:28
    • Quote van 23 Jul 2021 om 22:04
      Ik zou al blij zijn met een stream, maar voor ESPN of TV Oost geldt dat ze voor een live-uitzending een man of wat in moeten schakelen. Dus zijn ze bang dat het financieel niet uit kan. Een samenvatting op een later tijdstip uitzenden is helaas een stuk goedkoper.
    Je hebt gelijk en ik zou er ook blij mee zijn. Maar z'n samenvatting stelt echt niks voor. Maar het moet maar.
  • 23 Jul 2021 om 22:04
    • Quote van 23 Jul 2021 om 21:54
      Mee eens ep. Ik kan me er ook enigzins aan irriteren dat het niet uitgezonden word. Als je ziet wat ze bij rtv Oost uitzenden en espn snap je niet dat er niet iemand denkt van verdomd laten we dan daar maar gaan staan. Espn zend enkel herhalingen uit en rtv Oost tja. Nog minder boeiend materiaal. Niet denken dat als we dan Twente ado uitzenden dat er dan nog serieuze kijk cijfers behaald worden.
    Ik zou al blij zijn met een stream, maar voor ESPN of TV Oost geldt dat ze voor een live-uitzending een man of wat in moeten schakelen. Dus zijn ze bang dat het financieel niet uit kan. Een samenvatting op een later tijdstip uitzenden is helaas een stuk goedkoper.
  • 23 Jul 2021 om 21:54
    • Quote van 23 Jul 2021 om 21:07
      Nu wel,maar Dat weet je nooit, soms pakken ze hun kans,.wel vervelend al die blessures ,ben benieuwd hoe het morgen gaat bij Den Haag.
    Mee eens ep. Ik kan me er ook enigzins aan irriteren dat het niet uitgezonden word. Als je ziet wat ze bij rtv Oost uitzenden en espn snap je niet dat er niet iemand denkt van verdomd laten we dan daar maar gaan staan. Espn zend enkel herhalingen uit en rtv Oost tja. Nog minder boeiend materiaal. Niet denken dat als we dan Twente ado uitzenden dat er dan nog serieuze kijk cijfers behaald worden.
  • 23 Jul 2021 om 21:24
    • Quote van 23 Jul 2021 om 20:28
      Ligt dit nu aan de trainingsintensiteit of wat is dit nu iedere keer van geouwehoer??? Bij elke nieuwe speler die ze aantrekken sla ik nu al een kruisje met de hoop dat hij fit blijft. Vroeger kwam dit zelden of nooit voor en waren ze practisch allemaal bij aanvang van de competitie topfit.
    Wat heeft hij dan, spier / pees?
  • 23 Jul 2021 om 21:07
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:56
      Met andere woorden Markelo is nu net als die Hongaarse jongen(ik kam serieus z'n naam niet onthouden) tijdelijke selectie opvulling? Wat ik met alle blessures logisch vind.
    Nu wel,maar Dat weet je nooit, soms pakken ze hun kans,.wel vervelend al die blessures ,ben benieuwd hoe het morgen gaat bij Den Haag.
  • 23 Jul 2021 om 21:03
    • Quote van 23 Jul 2021 om 20:27
      Ik heb ze liever lang en viesdik.
    Live op sat1,Schalke hsv,1 -0 Schalke, voor de mensen met ziggo.
  • 23 Jul 2021 om 20:42
    • Quote van 23 Jul 2021 om 20:26
      Denk dat je Dyulgerov bedoelt, maar dat is een Bulgaar.
    Die ja en ik twijfelde tussen Hongaar of Bulgaar.
  • 23 Jul 2021 om 20:28
    Ligt dit nu aan de trainingsintensiteit of wat is dit nu iedere keer van geouwehoer??? Bij elke nieuwe speler die ze aantrekken sla ik nu al een kruisje met de hoop dat hij fit blijft. Vroeger kwam dit zelden of nooit voor en waren ze practisch allemaal bij aanvang van de competitie topfit.
  • 23 Jul 2021 om 20:27
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:16
      Klein en licht vind ik voor buitenspelers op zich niet zo erg zijn ze vaak net wat wandbaarder en sneller.
    Ik heb ze liever lang en viesdik.
  • 23 Jul 2021 om 20:26
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:56
      Met andere woorden Markelo is nu net als die Hongaarse jongen(ik kam serieus z'n naam niet onthouden) tijdelijke selectie opvulling? Wat ik met alle blessures logisch vind.
    Denk dat je Dyulgerov bedoelt, maar dat is een Bulgaar.
  • 23 Jul 2021 om 19:56
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:44
      Markelo fysiek nog niet sterk genoeg, wel goede dribbel, bruns heel goed inzicht, kan het denk ik wel aan om minuten te gaan spelen. Stan is nog erg jong en moet nog aanpoten, potentie heeft hij.
    Met andere woorden Markelo is nu net als die Hongaarse jongen(ik kam serieus z'n naam niet onthouden) tijdelijke selectie opvulling? Wat ik met alle blessures logisch vind.
  • 23 Jul 2021 om 19:44
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:03
      Echt goede speler, maar klein en licht,helaas kun je nog steeds geen training kijken,dus Svente hoe doen de jonkies het,Markelo, Stan,en Bruns?Trouwens wel van buiten het hek hele week o18 o21 zien trainen,zat goede spelers,oefenen zaterdag tegen Bochum.
    Markelo fysiek nog niet sterk genoeg, wel goede dribbel, bruns heel goed inzicht, kan het denk ik wel aan om minuten te gaan spelen. Stan is nog erg jong en moet nog aanpoten, potentie heeft hij.
  • 23 Jul 2021 om 19:20
    De werkelijke buitenspelers bij fctwente in balbezit en in het systeem wat ze spelen zijn de rechts en linksback .. Bijvoorbeeld oosterwolde en smal op links en troupe en everink op rechts. Als cerny weer fit is speelt hij op papier als linksbuiten maar in de praktijk is anders en gaat tussen de linies spelen dat doet menig van als de linkerkant. Wel jammer voor de nieuwe buitenspelers dat ze blessures hebben opgelopen hopelijk herstellen ze zo snel mogelijk hiervan
  • 23 Jul 2021 om 19:16
    • Quote van 23 Jul 2021 om 19:03
      Echt goede speler, maar klein en licht,helaas kun je nog steeds geen training kijken,dus Svente hoe doen de jonkies het,Markelo, Stan,en Bruns?Trouwens wel van buiten het hek hele week o18 o21 zien trainen,zat goede spelers,oefenen zaterdag tegen Bochum.
    Klein en licht vind ik voor buitenspelers op zich niet zo erg zijn ze vaak net wat wandbaarder en sneller.
  • 23 Jul 2021 om 19:03
    • Quote van 23 Jul 2021 om 17:37
      Is alleen jong, 18 jaar. traint al een tijd mee ook al minuten gehad in oefenwedstrijden. Maar geen idee hoe hij het doet. Eppie zei over hem al eens eerder dat Twente erg gecharmeerd van hem was. Dit is natuurlijk alleen geen oplossing voor 34 wedstrijden + knvb beker wedstrijden. Daar heb je echt cerny en misidjan ook bij nodig.
    Echt goede speler, maar klein en licht,helaas kun je nog steeds geen training kijken,dus Svente hoe doen de jonkies het,Markelo, Stan,en Bruns?Trouwens wel van buiten het hek hele week o18 o21 zien trainen,zat goede spelers,oefenen zaterdag tegen Bochum.
  • 23 Jul 2021 om 18:52
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:28
      Heren, wat zeggen we van 4-4-2? Unnerstall; Troupee, Propper, Oosterwolde, Smal; Roemeratoe, Zerrouki, Bosch, (nieuwe nummer 10); Ugalde en Van Wolfswinkel. Bank: Menig, Ilic, Van Leeuwen, Everink, Dumic en evt. Cleonise Denhilo
    Liever 4231 met brama en zerrouki als controleurs
  • 23 Jul 2021 om 18:37
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:02
      Nou dat gaat weer lekker zo, de een na de ander valt af. Dan mag er inderdaad nog wel vleugelspeler bij, en de nummer 10 moet er nog komen. Maar wel weer hoop pech.
    Competitie nog niet begonnen of de ziekenboeg loopt al lekker vol. Ben benieuwd waar dat aan ligt spelers blessuregevoelig. Of aan de trainingen.
  • 23 Jul 2021 om 17:37
    • Quote van 23 Jul 2021 om 17:30
      Okay, helder!
    Is alleen jong, 18 jaar. traint al een tijd mee ook al minuten gehad in oefenwedstrijden. Maar geen idee hoe hij het doet. Eppie zei over hem al eens eerder dat Twente erg gecharmeerd van hem was. Dit is natuurlijk alleen geen oplossing voor 34 wedstrijden + knvb beker wedstrijden. Daar heb je echt cerny en misidjan ook bij nodig.
  • 23 Jul 2021 om 17:30
    • Quote van 23 Jul 2021 om 17:24
      Jehnoah Markelo wel ja. Rechtsbuiten. Nathangelo Markelo niet die is terug naar everton.
    Okay, helder!
  • 23 Jul 2021 om 17:24
    • Quote van 23 Jul 2021 om 17:21
      Markelo? Loopt hij er nog?
    Jehnoah Markelo wel ja. Rechtsbuiten. Nathangelo Markelo niet die is terug naar everton.
  • 23 Jul 2021 om 17:21
    • Quote van 23 Jul 2021 om 17:06
      Van leeuwen is op rechts ook minder dan op links. Aan de andere kant is Markelo nu de enige rechts buiten die we hebben. Van leeuwen en rots kunnen daar spelen maar vinden dat allebei zichtbaar niet fijn. Bosch in een 442 op rechtshalf met veel ruimte voor zich en een everink of troupee erachter zou zomaar kunnen werken en roemeratoe naast zich. Ulgalde in een soort vrije rol.
    Markelo? Loopt hij er nog?
  • 23 Jul 2021 om 17:06
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:53
      Ben geen fan van van Leeuwen op rechts. Zie hem liever op links of 10
    Van leeuwen is op rechts ook minder dan op links. Aan de andere kant is Markelo nu de enige rechts buiten die we hebben. Van leeuwen en rots kunnen daar spelen maar vinden dat allebei zichtbaar niet fijn. Bosch in een 442 op rechtshalf met veel ruimte voor zich en een everink of troupee erachter zou zomaar kunnen werken en roemeratoe naast zich. Ulgalde in een soort vrije rol.
  • 23 Jul 2021 om 16:56
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:28
      Heren, wat zeggen we van 4-4-2? Unnerstall; Troupee, Propper, Oosterwolde, Smal; Roemeratoe, Zerrouki, Bosch, (nieuwe nummer 10); Ugalde en Van Wolfswinkel. Bank: Menig, Ilic, Van Leeuwen, Everink, Dumic en evt. Cleonise Denhilo
    Eerst maar een kijken wat ze kunnen voordat ik opstellingen ga opschrijven.
  • 23 Jul 2021 om 16:53
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:51
      Je zet nu al de nieuwe 10 in de basis terwijl niemand hier weet wie het is of hij wel komt. Gewoon 433 spelen. Ugalde kan ook op 10 spelen. Dan kan van leeuwen op rechts tot misidjan weer kan spelen. Of ze moet denihlo vast gelegd hebben. Dan kan hij rechts spelen.
    Ben geen fan van van Leeuwen op rechts. Zie hem liever op links of 10
  • 23 Jul 2021 om 16:51
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:28
      Heren, wat zeggen we van 4-4-2? Unnerstall; Troupee, Propper, Oosterwolde, Smal; Roemeratoe, Zerrouki, Bosch, (nieuwe nummer 10); Ugalde en Van Wolfswinkel. Bank: Menig, Ilic, Van Leeuwen, Everink, Dumic en evt. Cleonise Denhilo
    Je zet nu al de nieuwe 10 in de basis terwijl niemand hier weet wie het is of hij wel komt. Gewoon 433 spelen. Ugalde kan ook op 10 spelen. Dan kan van leeuwen op rechts tot misidjan weer kan spelen. Of ze moet denihlo vast gelegd hebben. Dan kan hij rechts spelen.
  • 23 Jul 2021 om 16:34
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:28
      Heren, wat zeggen we van 4-4-2? Unnerstall; Troupee, Propper, Oosterwolde, Smal; Roemeratoe, Zerrouki, Bosch, (nieuwe nummer 10); Ugalde en Van Wolfswinkel. Bank: Menig, Ilic, Van Leeuwen, Everink, Dumic en evt. Cleonise Denhilo
    Roemeratoe + Zerrouki + Bosch is overkill je hebt wel iets creativiteit nodig en kan dan niet alles van de nieuwe 10 verwachten gelijk. Opzich met v wolfswinkel en ugalde samen lijkt me wel wat mits goed uitgevoerd word.
  • 23 Jul 2021 om 16:31
    Laat ze nu maar mooi hard trainen. Dan is de kans kleiner dat dit soort blessures ontstaan halverwege het seizoen.
  • 23 Jul 2021 om 16:28
    Heren, wat zeggen we van 4-4-2? Unnerstall; Troupee, Propper, Oosterwolde, Smal; Roemeratoe, Zerrouki, Bosch, (nieuwe nummer 10); Ugalde en Van Wolfswinkel. Bank: Menig, Ilic, Van Leeuwen, Everink, Dumic en evt. Cleonise Denhilo
  • 23 Jul 2021 om 16:12
    • Quote van 23 Jul 2021 om 16:02
      Nou dat gaat weer lekker zo, de een na de ander valt af. Dan mag er inderdaad nog wel vleugelspeler bij, en de nummer 10 moet er nog komen. Maar wel weer hoop pech.
    Denhilo moet gewoon aanmaken met tekenen dat geouwehoer met grof geld verdienen op je 19e.
  • 23 Jul 2021 om 16:04
    Oke je kunt het nu niet meer bagatelliseren. De competitie is nog niet eens begonnen en de 1 na de ander valt al uit. Om schijtziek van te worden of in elk geval moe.
  • 23 Jul 2021 om 16:02
    Nou dat gaat weer lekker zo, de een na de ander valt af. Dan mag er inderdaad nog wel vleugelspeler bij, en de nummer 10 moet er nog komen. Maar wel weer hoop pech.
  • 23 Jul 2021 om 16:00
    Hoe is het ingodsnaam mogelijk, ligt het ook aan de trainingen?
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›