MATCHDAY | FC Twente met Van Wolfswinkel in oefenduel met ADO

64
MATCHDAY | FC Twente met Van Wolfswinkel in oefenduel met ADO

FC Twente speelt zaterdagmiddag twee vriendschappelijke wedstrijden tegen ADO Den Haag. Het eerste duel begint om 14.00 uur en duurt 75 minuten.

Bij FC Twente maakt Ricky van Wolfswinkel zijn eerste minuten. De 32-jarige spits werd deze week gepresenteerd als nieuwe aanwinst. Virgil Misidjan en Wout Brama ontbreken vanwege blessures tegen ADO Den Haag. Stagespeler Denilho Cleonise en academiespelers Luca Everink, Jannoah Markelo en Stanislav Dyulgerov zijn wel mee naar Den Haag, maar starten niet in de eerste wedstrijd.

Om 15.45 uur begint de tweede wedstrijd tussen FC Twente en ADO Den Haag. Dat duel duurt 45 minuten. De wedstrijden zijn niet live te zien. RTV Oost zendt later een samenvatting uit. Bij ADO Den Haag ontbreken ervaren spelers als Peet Bijen, Daryl Janmaat, John Goossens en Robin Polley.

Opstelling FC Twente: Unnerstall; Troupee, Hilgers (60' Dumic), Pröpper, Smal; Staring (60' Roemeratoe), Zerrouki, Ilic; Van Leeuwen (60' Cleonise), Van Wolfswinkel en Menig.

Opstelling ADO Den Haag: Koopmans, Kemper, Asante, Klas, J. Mulder, Breinburg, Seedorf, Catic, Besuijen, Steijn en Severina.

Wissels: Schoonderwaldt, Komljenovic, Owusu, Van Mil, El Karicha, Reemst, Yegen, Boussakou, George, Lazic en Ammalah.

64 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Jul 2021 om 12:15
    • Quote van 25 Jul 2021 om 11:13
      Ik vond 'm prima spelen, redelijk wat dreiging ging er van hem uit.
    Wie vond je positief opvallen en wie negatief dan?
  • 25 Jul 2021 om 11:13
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:45
      Iemand idee hoe onze proefspeler het deed? Cleonise
    Ik vond 'm prima spelen, redelijk wat dreiging ging er van hem uit.
  • 25 Jul 2021 om 09:17
    • Quote van 25 Jul 2021 om 00:31
      Haha true, als je nog iets wil weten, vraag maar! ;)
    Klopte het wat glasgow zei op .net dat die 10 wat langer gaat duren omdat zakenwaarnemers allerlei voordelen eruit willen halen en het daardoor ook moeilijker is of word om nog een nummer 10 aan te trekken omdat zoals hij zei de bodem van de schatkist was in zicht.
  • 25 Jul 2021 om 08:39
    • Quote van 24 Jul 2021 om 22:32
      Hoho ik ben twee weken op vakantie weet je nog? :) maar ik hoorde dat hij en ugalde heel creatief en goed waren.
    Hopelijk komen ze er snel uit met hem
  • 25 Jul 2021 om 00:31
    • Quote van 24 Jul 2021 om 22:37
      Dat weet ik. Maar dat ene zinnetje over denhilo en ulgalde is al meer info dan de samenvatting ;). Doelde ook niet op dat jij er was maar meer dat als je wil weten hoe er gespeelt je de samenvatting links kunt laten liggen want die was niet echt nuttig wat dat betreft. Dat wat jij hoort dus nuttiger is dan de samenvatting. Helemaal als je wil weten hoe iemand speelde die geen doelpunt heeft gemaakt want dan laat die samenvatting helemaal niets zien.
    Haha true, als je nog iets wil weten, vraag maar! ;)
  • 24 Jul 2021 om 22:37
    • Quote van 24 Jul 2021 om 22:32
      Hoho ik ben twee weken op vakantie weet je nog? :) maar ik hoorde dat hij en ugalde heel creatief en goed waren.
    Dat weet ik. Maar dat ene zinnetje over denhilo en ulgalde is al meer info dan de samenvatting ;). Doelde ook niet op dat jij er was maar meer dat als je wil weten hoe er gespeelt je de samenvatting links kunt laten liggen want die was niet echt nuttig wat dat betreft. Dat wat jij hoort dus nuttiger is dan de samenvatting. Helemaal als je wil weten hoe iemand speelde die geen doelpunt heeft gemaakt want dan laat die samenvatting helemaal niets zien.
  • 24 Jul 2021 om 22:32
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:56
      Zal svente moeten zeggen van mensen die er waren. Want die samenvatting laat alleen de doelpunten zien en niks meer.
    Hoho ik ben twee weken op vakantie weet je nog? :) maar ik hoorde dat hij en ugalde heel creatief en goed waren.
  • 24 Jul 2021 om 22:27
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:13
      Daar heb je de 2e wedstrijd voor die 45 minuten. Ik denk dat jans de meeste wel 75 minuten laat spelen.
    Nee dit is nog steeds conditie-opbouw. Dat gaat met 15 minuten per keer. Je ziet veel clubs bijvoorbeeld ook 2x60 min spelen de afgelopen weken. Dat het nu 1x75 en 1x45 is heeft de praktische reden dat je de jongens die dus toe zijn aan 75 minuten die stap kunt laten maken, waar dat bij 2x60 min spelen moeilijker is. Alsnog hebben veel spelers ook 60 minuten gemaakt.

    Volgende stap is 90 of 75 minuten voor de meeste spelers. Ugalde zal nog wat langer duren voor hij grotere gedeelten voetbalt.
  • 24 Jul 2021 om 21:56
    • Quote van 24 Jul 2021 om 21:45
      Iemand idee hoe onze proefspeler het deed? Cleonise
    Zal svente moeten zeggen van mensen die er waren. Want die samenvatting laat alleen de doelpunten zien en niks meer.
  • 24 Jul 2021 om 21:45
    Iemand idee hoe onze proefspeler het deed? Cleonise
  • 24 Jul 2021 om 19:46
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:30
      Een oefenduel zegt zekers niet, maar je hoopt toch dat er een ommekeer komt met deze selectie. Het is nog steeds allemaal niet zo oké
    Grrrrrrrrrr
  • 24 Jul 2021 om 19:45
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:18
      Maar Twente heeft dit jaar tegen iedereen moeilijk....
    Zeur wammes kijk naar andere uitslagen van alle clubs. En niet alleen vandaag ook de afgelopen periode. Dit is oefenvoetbal zeurzak altijd met dat negatieve gezeik gewoon niet verloren toch man man wat ben jij een azijnzeiker.
  • 24 Jul 2021 om 19:25
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Aanvulling denk het wel,oefenwedstrijd tegen amateurclub zonder publiek zenden ze wel uit.
  • 24 Jul 2021 om 16:48
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:43
      Ze hebben gewonnen. Waar daar gaat het toch om?
    Wel everink denk uit voorzorg ba de kant na een flinke botsing.
  • 24 Jul 2021 om 16:43
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:30
      Een oefenduel zegt zekers niet, maar je hoopt toch dat er een ommekeer komt met deze selectie. Het is nog steeds allemaal niet zo oké
    Ze hebben gewonnen. Waar daar gaat het toch om?
  • 24 Jul 2021 om 16:40
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:00
      Lijkt wel of Roemeratoe 2 keer zn man laat lopen.
    Volgens mij is het Ilic en niet Roemeratoe.
  • 24 Jul 2021 om 16:30
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:24
      Statistisch gezien heeft hij wel gelijk als hij dit kalenderjaar bedoeld. Maar voor de rest zegt het idd niet veel.
    Een oefenduel zegt zekers niet, maar je hoopt toch dat er een ommekeer komt met deze selectie. Het is nog steeds allemaal niet zo oké
  • 24 Jul 2021 om 16:30
    Het broertje van die kneus scoort mooi voor hem 2-0
  • 24 Jul 2021 om 16:29
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:24
      Statistisch gezien heeft hij wel gelijk als hij dit kalenderjaar bedoeld. Maar voor de rest zegt het idd niet veel.
    Ik hou vertrouwen in jans. Heeft afgelopen dachten we ook degradatie kandidaat te worden en waren in 5 maand veilig.
  • 24 Jul 2021 om 16:28
    B team van Bayern tegen Ajax wat een afknapper.
  • 24 Jul 2021 om 16:24
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:21
      Man welke glazen bol heb jij? Of giert her azijn bij jou door je lijf heen? Dat dachten we vorig jaar ook. Toen hebben 1 seizoenshelft boven verwachting gepresteerd. Z'n oefen pot zegt geen zak.
    Statistisch gezien heeft hij wel gelijk als hij dit kalenderjaar bedoeld. Maar voor de rest zegt het idd niet veel.
  • 24 Jul 2021 om 16:21
    • Quote van 24 Jul 2021 om 16:18
      Maar Twente heeft dit jaar tegen iedereen moeilijk....
    Man welke glazen bol heb jij? Of giert her azijn bij jou door je lijf heen? Dat dachten we vorig jaar ook. Toen hebben 1 seizoenshelft boven verwachting gepresteerd. Z'n oefen pot zegt geen zak.
  • 24 Jul 2021 om 16:18
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:57
      Donderstraal toch op. A het is oefenwedstrijd en B eredivisie clubs hebben vaker moeite met KKD clubs. Zie psv volendam in de beker of een jaar eerder ajax telstar en het is een oefenwedstrijd niet te zwaar aan tillen.
    Maar Twente heeft dit jaar tegen iedereen moeilijk....
  • 24 Jul 2021 om 16:00
    Lijkt wel of Roemeratoe 2 keer zn man laat lopen.
  • 24 Jul 2021 om 16:00
    Lijkt wel of Roemeratoe 2 keer zn man laat lopen.
  • 24 Jul 2021 om 15:58
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:19
      De toekomstige cash cow. Dat hij zelfs begint te scoren. Heel erg mooi.
    Oosterwolde ook hoor. Scoort in minuut 4 alweer.
  • 24 Jul 2021 om 15:57
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:54
      Altijd lastig een KKD ploeg.
    Donderstraal toch op. A het is oefenwedstrijd en B eredivisie clubs hebben vaker moeite met KKD clubs. Zie psv volendam in de beker of een jaar eerder ajax telstar en het is een oefenwedstrijd niet te zwaar aan tillen.
  • 24 Jul 2021 om 15:54
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:24
      2-2
    Altijd lastig een KKD ploeg.
  • 24 Jul 2021 om 15:32
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:31
      De doelpunten kunnen beken worden op Twitter omroep west
    Die vrije trap van zerrouki is echt schitterend zo de kolere zeg.
  • 24 Jul 2021 om 15:31
    De doelpunten kunnen beken worden op Twitter omroep west
  • 24 Jul 2021 om 15:24
    2-2
  • 24 Jul 2021 om 15:19
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:18
      Zerrouki gaat zelfs vrije trappen binnen schieten.
    De toekomstige cash cow. Dat hij zelfs begint te scoren. Heel erg mooi.
  • 24 Jul 2021 om 15:19
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:18
      Zerrouki gaat zelfs vrije trappen binnen schieten.
    De toekomstige cash cow. Dat hij zelfs begint te scoren. Heel erg mooi.
  • 24 Jul 2021 om 15:19
    Zerrouki maakt zijn 2e uit een vrij trap die verdient werd door van wolfswinkel
  • 24 Jul 2021 om 15:18
    Zerrouki gaat zelfs vrije trappen binnen schieten.
  • 24 Jul 2021 om 15:15
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:12
      2e helft beginnen ze beter zo te zien op Twitter. Illic grote kans.
    Juist zit data ook op te kijken nu weer een goeie save van unnerstal
  • 24 Jul 2021 om 15:12
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:09
      Wel 2 grote kansen van leeuwen
    2e helft beginnen ze beter zo te zien op Twitter. Illic grote kans.
  • 24 Jul 2021 om 15:12
    Twent elegant goed aan de tweede helft weer een grote kans
  • 24 Jul 2021 om 15:10
    Voorzet smal goal zerrouki
  • 24 Jul 2021 om 15:09
    Wel 2 grote kansen van leeuwen
  • 24 Jul 2021 om 15:07
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:02
      Nieuw accountje Dennis?
    sukkeltje
  • 24 Jul 2021 om 15:07
    • Quote van 24 Jul 2021 om 15:02
      Nieuw accountje Dennis?
    sukkeltje
  • 24 Jul 2021 om 15:02
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Nieuw accountje Dennis?
  • 24 Jul 2021 om 14:58
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Het is rust
  • 24 Jul 2021 om 14:43
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:37
      Livescore houdt de uitslag niet bij.
    Sofascore wel
  • 24 Jul 2021 om 14:37
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:36
      Twitter
    Livescore houdt de uitslag niet bij.
  • 24 Jul 2021 om 14:36
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:36
      Waar zie je dat?
    Twitter
  • 24 Jul 2021 om 14:36
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:34
      Ado 1-0 voor.
    Waar zie je dat?
  • 24 Jul 2021 om 14:34
    Ado 1-0 voor.
  • 24 Jul 2021 om 14:28
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:15
      Waarom zou az interesse in roemeratoe?? Die staat bij twente zelfs niet eens in de basis.
    Staat al langer op de lijst daar. AZ volgt hem al een tijdje. Vind persoonlijk dat Wagelaar figuurlijk het mes op de keel moet worden gezet om het onderste uit de kan te halen voor Twente. Als Harroui (Sparta) 3 miljoen waard is, die bijna nooit scoort. hoeveel moet Roemeratoe dan opleveren. Denk verder dan dat bedrag. Harroui heeft 1 jaar contract en Roemeratoe meerdere jaren.
  • 24 Jul 2021 om 14:28
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:15
      Waarom zou az interesse in roemeratoe?? Die staat bij twente zelfs niet eens in de basis.
    Staat al langer op de lijst daar. AZ volgt hem al een tijdje. Vind persoonlijk dat Wagelaar figuurlijk het mes op de keel moet worden gezet om het onderste uit de kan te halen voor Twente. Als Harroui (Sparta) 3 miljoen waard is, die bijna nooit scoort. hoeveel moet Roemeratoe dan opleveren. Denk verder dan dat bedrag. Harroui heeft 1 jaar contract en Roemeratoe meerdere jaren.
  • 24 Jul 2021 om 14:28
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:10
      Of AZ gaat in onderhandeling
    Wat een bijzonder reactie. Hoe kun je nou zoiets voor de wedstrijd plaatsen. Zo n discussie gaat pas komen als hij vandaag amper minuten gaat maken. En hij mag alleen voor de hoofdprijs weg.
  • 24 Jul 2021 om 14:16
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:15
      Waarom zou az interesse in roemeratoe?? Die staat bij twente zelfs niet eens in de basis.
    Omdat koopmeiners weg gaat en roemeratoe er al lang op het lijstje staat.
  • 24 Jul 2021 om 14:15
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:13
      Precies. Mijn gedachte ook. Ooster wolde en Rormeratoe package deal 6/7 miljoen naar AZ. Er zal wel signalen rond Owen Wijndal achter de schermen spelen.
    Waarom zou az interesse in roemeratoe?? Die staat bij twente zelfs niet eens in de basis.
  • 24 Jul 2021 om 14:13
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:10
      Of AZ gaat in onderhandeling
    Precies. Mijn gedachte ook. Ooster wolde en Rormeratoe package deal 6/7 miljoen naar AZ. Er zal wel signalen rond Owen Wijndal achter de schermen spelen.
  • 24 Jul 2021 om 14:13
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:10
      Of AZ gaat in onderhandeling
    Precies. Mijn gedachte ook. Ooster wolde en Rormeratoe package deal 6/7 miljoen naar AZ. Er zal wel signalen rond Owen Wijndal achter de schermen spelen.
  • 24 Jul 2021 om 14:13
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:10
      Of oosterwolde is totaal fit en wil hilgers gewoon minuten geven. Kan ook. Daar is z'n wedstrijd als deze ook gewoon naar. Daarom de opstelling zegt nu nog niet zoveel. Tegen bielefeld venezio ofzo en lazio. Waar een "normale" wedstrijd gespeeld word.
    Daar heb je de 2e wedstrijd voor die 45 minuten. Ik denk dat jans de meeste wel 75 minuten laat spelen.
  • 24 Jul 2021 om 14:12
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:10
      Of AZ gaat in onderhandeling
    Dat kan ook dat ze het risico niet willen nemen.
  • 24 Jul 2021 om 14:10
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:06
      Daar is de 2e wedstrijd voor die om 15.45 uur begint. Ik denk dat jans wel naar zijn basis elftal aan het werken is lijkt mij. Dan had ik oosterwolde gewoon met propper gezet. Maar misschien heeft oosterwolde war lichte pijntjes.
    Of oosterwolde is totaal fit en wil hilgers gewoon minuten geven. Kan ook. Daar is z'n wedstrijd als deze ook gewoon naar. Daarom de opstelling zegt nu nog niet zoveel. Tegen bielefeld venezio ofzo en lazio. Waar een "normale" wedstrijd gespeeld word.
  • 24 Jul 2021 om 14:10
    • Quote van 24 Jul 2021 om 14:06
      Daar is de 2e wedstrijd voor die om 15.45 uur begint. Ik denk dat jans wel naar zijn basis elftal aan het werken is lijkt mij. Dan had ik oosterwolde gewoon met propper gezet. Maar misschien heeft oosterwolde war lichte pijntjes.
    Of AZ gaat in onderhandeling
  • 24 Jul 2021 om 14:06
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:54
      Is puur en alleen voor het wedstrijd ritme. De opstelling is nog niet relevant. De komende 3 wedstrijden spelen ze gewoon 90 min. Dan zul je meer en meer zien wat ongeveer de basis 11 worden. Een paar kun je op voorhand al wel bedenken. Unnerstall propper en zerrouki oosterwolde. Sowieso.
    Daar is de 2e wedstrijd voor die om 15.45 uur begint. Ik denk dat jans wel naar zijn basis elftal aan het werken is lijkt mij. Dan had ik oosterwolde gewoon met propper gezet. Maar misschien heeft oosterwolde war lichte pijntjes.
  • 24 Jul 2021 om 13:54
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:38
      Vreemd dat hilgers de voorkeur krijgt boven oosterwolde en staring boven roemeratoe en Bosch.
    Is puur en alleen voor het wedstrijd ritme. De opstelling is nog niet relevant. De komende 3 wedstrijden spelen ze gewoon 90 min. Dan zul je meer en meer zien wat ongeveer de basis 11 worden. Een paar kun je op voorhand al wel bedenken. Unnerstall propper en zerrouki oosterwolde. Sowieso.
  • 24 Jul 2021 om 13:47
    • Quote van 24 Jul 2021 om 13:38
      Vreemd dat hilgers de voorkeur krijgt boven oosterwolde en staring boven roemeratoe en Bosch.
    Wat is daar raar aan? Het is een oefenwedstrijd
  • 24 Jul 2021 om 13:38
    Vreemd dat hilgers de voorkeur krijgt boven oosterwolde en staring boven roemeratoe en Bosch.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›