'FC Twente hoopt PSV-verdediger komend seizoen te huren'

14
'FC Twente hoopt PSV-verdediger komend seizoen te huren'

FC Twente heeft belangstelling getoond voor rechtsback Shurandy Sambo van PSV. Dat meldt het Eindhovens Dagblad vrijdagavond. De Enschedese club heeft laten weten de speler graag te willen huren dit seizoen.

PSV stond aanvankelijk niet open voor verhuur, maar volgens het Eindhovens Dagblad zit de deur nog niet volledig dicht. Sambo zal wel eerst zijn contract moeten verlengen in Eindhoven, dat nu nog tot medio 2022 loopt.

Sambo lijkt dit seizoen nog niet de aansluiting naar PSV 1 te kunnen maken. Door de aanwezigheid van Phillipp Mwene en Jordan Teze wordt dat een lastig verhaal. Sambo zelf bekijkt momenteel alle opties en een beslissing zal nog even op zich laten wachten.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 31 Jul 2021 om 11:28
    Laten we het maar bij onze eigen spelers houden, die zijn niks minder
  • 31 Jul 2021 om 09:50
    • Quote van 31 Jul 2021 om 09:28
      Heb je er ooit over nagedacht dat het wel eens Troupee zou kunnen zijn die de zwakke schakel is. Ik ken deze Sambo niet dus op welk niveau hij zit kan ik niet zeggen. Maar hij heeft vorig jaar alle wedstrijden in de KKD gespeeld en dat is aanmerkelijk meer dan Everink. Maar kennelijk ga jij liever met een slechte rechtsback en met een vaak geblesseerd twijfelgeval de competitie in. Ik heb vanaf het eerste moment gezegd dat Troupee niet goed genoeg is en herhaal dat nogmaals in mijn post vandaag. Gelukkig ziet de TS dat nu ook in. Of Sambo dan de goede oplossing is weet ik niet maat neem aan dat ze hem goed gescout hebben.
    En wie beweert dat ik Troupe een held vindt? Ik heb alleen moeite met het.feit dat we een jongeling willen huren waarvan we niks weten en de kans lopen dat een ander naar Heracles kan gaan.
  • 31 Jul 2021 om 09:46
    • Quote van 31 Jul 2021 om 08:32
      En wie zegt dat deze jongeling van PSV wel beter is dan Everink. Heeft ook slechts een paar minuten mee gedaan in de hoofdmacht om alleen ff te ruiken. Daarmee heb je kans dat Everink voor Heracles kiest en dat mannetje van PSV aan het einde van het seizoen weer weg is. Huur dan op zijn minst een ervaren Rb.
    HB laat Thai tukker in dit geval maar want hij is enkel troupee aan het bashen en die mening mag hebben uiteraard. Maar of die sambo willen huren en kunnen huren want hij moet eerst verlengen ligt totaal NIET aan troupee ze willen gewoon 2 rechtsachters. Wat norma is want je wil alles dubbel bezet En everink is 1x gewisseld in oefenwedstrijd door lompe botsing erna kreeg hij corona en nu heeft hij hersenschudding klachten. Jonge heeft ontzettend veel pech. Vorig jaar het hele jaar er z'n beetje uit. Ze twijfelen omdat ze geen idee nog hebben hoe everink er fysiek voor staat. Niet eens zozeer aan z'n kwaliteit. Everink is in dit geval het twijfel geval niet troupee. Maar dat moet je wel willen zien.
  • 31 Jul 2021 om 09:33
    • Quote van 31 Jul 2021 om 08:30
      Schijnbaar vond Jans hem GOED, maar nog niet goed genoeg voor dit seizoen. En die back van Psv ken ik ook niet. Maar ga er van uit dat ze weten wat ze doen:-))
    Ja die dat zal best en ze twijfelen over zijn fysiek omdat hij momenteel veel pech heeft en dat ze twijfelen of ze er nog een rechtsback bij moeten halen snap ik nog. Maar waarom huren we alleen kwwtjes. Illic pirie en ja zelfs ulgalde al heb ik een goed voorgevoel bij. Maar die moet het ook maar laten. Vlap als die komt is de enige waarvan je zeker weet dat die de eredivisie aankan. Datzelfde geld als ze sambo huren. Ik bedoel huur dan een back die km in de benen heeft ergens op het hoogste niveau. Snap je wat ik bedoel? Huren vind ik niet erg. Maar huur dan bewezen kwaliteit. Thats all.
  • 31 Jul 2021 om 09:28
    • Quote van 31 Jul 2021 om 08:32
      En wie zegt dat deze jongeling van PSV wel beter is dan Everink. Heeft ook slechts een paar minuten mee gedaan in de hoofdmacht om alleen ff te ruiken. Daarmee heb je kans dat Everink voor Heracles kiest en dat mannetje van PSV aan het einde van het seizoen weer weg is. Huur dan op zijn minst een ervaren Rb.
    Heb je er ooit over nagedacht dat het wel eens Troupee zou kunnen zijn die de zwakke schakel is. Ik ken deze Sambo niet dus op welk niveau hij zit kan ik niet zeggen. Maar hij heeft vorig jaar alle wedstrijden in de KKD gespeeld en dat is aanmerkelijk meer dan Everink. Maar kennelijk ga jij liever met een slechte rechtsback en met een vaak geblesseerd twijfelgeval de competitie in. Ik heb vanaf het eerste moment gezegd dat Troupee niet goed genoeg is en herhaal dat nogmaals in mijn post vandaag. Gelukkig ziet de TS dat nu ook in. Of Sambo dan de goede oplossing is weet ik niet maat neem aan dat ze hem goed gescout hebben.
  • 31 Jul 2021 om 08:32
    • Quote van 31 Jul 2021 om 03:58
      Volkomen logisch dat ze nog een rechtsback zoeken. Everink is kennelijk echt goed bezig maar de TS zal ook zien dat hij er nog niet helemaal klaar voor is en Troupee is gewoon een hele matige speler. Voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat ze die gehaald hebben. Degradatie materiaal maximaal die Troupee. Daarom heeft hij ook maar een eenjarig contract gekregen,
    En wie zegt dat deze jongeling van PSV wel beter is dan Everink. Heeft ook slechts een paar minuten mee gedaan in de hoofdmacht om alleen ff te ruiken. Daarmee heb je kans dat Everink voor Heracles kiest en dat mannetje van PSV aan het einde van het seizoen weer weg is. Huur dan op zijn minst een ervaren Rb.
  • 31 Jul 2021 om 08:30
    • Quote van 30 Jul 2021 om 20:59
      Komt omdat ze onzeker zijn over zijn fysieke staat of hoe hij er echt voor staat want dat weten ze niet. Hij lijkt nu wel geboren voor het ongeluk. Maar ik quote jans nu. Everink is ECHT goed. Jans zei dat hij wel te druistig en wild was soms. Dus tja ik zou dit alleen niet doen. Ik heb liever dat ze everink aankijken dan z'n rechtsback huren die ook nog niks heeft laten zien.
    Schijnbaar vond Jans hem GOED, maar nog niet goed genoeg voor dit seizoen. En die back van Psv ken ik ook niet. Maar ga er van uit dat ze weten wat ze doen:-))
  • 31 Jul 2021 om 03:58
    Volkomen logisch dat ze nog een rechtsback zoeken. Everink is kennelijk echt goed bezig maar de TS zal ook zien dat hij er nog niet helemaal klaar voor is en Troupee is gewoon een hele matige speler. Voor mij nog steeds onbegrijpelijk dat ze die gehaald hebben. Degradatie materiaal maximaal die Troupee. Daarom heeft hij ook maar een eenjarig contract gekregen,
  • 30 Jul 2021 om 20:59
    • Quote van 30 Jul 2021 om 20:15
      Dan zie ik everink nog geen contract tekenen, als ze deze speler willen huren.
    Komt omdat ze onzeker zijn over zijn fysieke staat of hoe hij er echt voor staat want dat weten ze niet. Hij lijkt nu wel geboren voor het ongeluk. Maar ik quote jans nu. Everink is ECHT goed. Jans zei dat hij wel te druistig en wild was soms. Dus tja ik zou dit alleen niet doen. Ik heb liever dat ze everink aankijken dan z'n rechtsback huren die ook nog niks heeft laten zien.
  • 30 Jul 2021 om 20:28
    weer contract eerst verlengen word niks
  • 30 Jul 2021 om 20:28
    weer contract eerst verlengen word niks
  • 30 Jul 2021 om 20:15
    Dan zie ik everink nog geen contract tekenen, als ze deze speler willen huren.
  • 30 Jul 2021 om 20:13
    Kost een jeugdspeler tegenwoordig zoveel om hem alleen te kunnen huren? PSV heeft Dumfries, Mhwene, en Jordan Teze aan de rechterkant.
  • 30 Jul 2021 om 20:08
    Zal toch niet komen
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›