Twentecafé: gaat FC Twente zich nog versterken met Luckassen?

322
Twentecafé: gaat FC Twente zich nog versterken met Luckassen?

De komkommertijd is aangebroken en daarom vinden wij het tijd om ons Twentecafé officieel te openen. Wij houden jullie op de hoogte van de laatste nieuwtjes, geruchten en roddels uit de voetbalwereld, maar voel je ook vrij om lekker off-topic te gaan. 

Woensdag 1 september: Derrick Luckassen vervolgt zijn loopbaan mogelijk bij FC Twente, zo hoorden diverse luisteraars bij de show van FC Afkicken. Het contract van de 26-jarige verdediger, die ook als rechtsback en op het middenveld uit de voeten kan, wordt wellicht ontbonden bij PSV. Volgens Tubantia-verslaggever Leon ten Voorde is het gerucht echter onzin. 

Vrijdag 27 augustus: Een opvallend gerucht uit Turkije. Ryan Babel wordt door de Turkse journalist Salim Manav van Ajansspor namelijk gelinkt aan FC Twente. De club uit Enschede zou interesse hebben getoond in de 34-jarige aanvaller van Galatasaray. Een overgang lijkt onwaarschijnlijk, omdat Babel een miljoenensalaris verdient en FC Twente al ruim in de vleugelaanvallers zit.

Technisch directeur Jan Streuer liet donderdagavond tevens weten dat er geen versterkingen meer bij komen bij FC Twente. Er gaan mogelijk alleen nog spelers weg. "Verder niets", aldus Streuer in gesprek met RTV Oost.

Woensdag 18 augustus: Leon ten Voorde laat via Twitter weten dat Denilho Cleonise aan het 'eind van de middag' zijn handtekening gaat zetten onder een contract. Hij gaat voor twee jaar tekenen met een optie voor nog twee jaar, zo weet de verslaggever van Tubantia te melden.

Donderdag 12 augustus: FC Twente is nog niet klaar op de transfermarkt, dat heeft technisch directeur Jan Streuer heeft tegenover RTV Oost aangegeven. "Er kunnen er dezer dagen nog wel eens twee bij gaan komen. Later meer…", hult clubwatcher Tijmen van Wissing zich in nevelen. Door de naam van de transfervrije Eljero Elia kan overigens sowieso een streep, net als door die van Shurandy Sambo.

Donderdag 12 augustus: Dedryck Boyata heeft een nieuw contract getekend bij Hertha BSC. De oud-speler van FC Twente, die in 2012 in Enschede speelde, zette zijn handtekening onder een verbintenis tot medio 2024. Boyata is aanvoerder bij Hertha BSC.

Donderdag 12 augustus: Thomas Bruns tekent een contract bij Adanaspor, zo weet Tubantia. Die club speelt op het tweede niveau in Turkije. De 29-jarige Bruns, die in de jeugdopleiding van FC Twente/Heracles Almelo speelde, kon vanwege een aflopend contract transfervrij vertrekken bij Vitesse. 

Vrijdag 6 augustus: Rik Elfrink spreekt zijn collega Leon ten Voorde tegen. ''Sadilek wordt straks gepresenteerd in Twente", zo laat de verslaggever van het Eindhovens Dagblad weten via Twitter. De grote vraag is nu: welke clubwatcher krijgt uiteindelijk zijn gelijk? 

Vrijdag 6 augustus: Leon ten Voorde laat weten dat Sadilek 'op dit moment de medische keuring' ondergaat bij FC Twente. Volgens de verslaggever van Tubantia gaat de middenvelder van PSV zaterdag voor de oefenwedstrijd tegen Lazio Roma echter pas zijn contract tekenen. 

Donderdag 5 augustus: Shurandy Sambo lijkt niet meer serieus in beeld te zijn bij FC Twente. Volgens Rik Elfrink van het Eindhovens Dagblad heeft FC Twente 'zich de laatste week niet meer gemeld voor Shurandy Sambo'. FC Twente zou de rechtsback willen huren, omdat de club nog een back-up achter Giovanni Troupée kan gebruiken.

Donderdag 5 augustus: FC Twente lijkt op korte termijn Dimitris Limnios en Michel Vlap te presenteren als nieuwe aanwinsten. Beide spelers moeten op huurbasis overkomen van respectievelijk 1. FC Köln en Anderlecht. "Limnios heeft zich op het trainingsveld gemeld voor een paar testjes. Vlap loopt ook ergens rond op het complex", aldus clubwatcher Leon ten Voorde van TC Tubantia.

Donderdag 5 augustus: Dimitris Limnios lijkt vandaag speler van FC Twente te worden. De auto van de Griekse vleugelaanvaller, die op huurbasis overkomt van 1. FC Köln, is gespot bij De Grolsch Veste. De Mercedes uit Köln heeft de initialen (LD) van Limnios in het kenteken.

Woensdag 4 augustus: De doorgaans betrouwbare Dirty Harry weet op het forum van FCTwente.net te melden dat Michel Vlap definitief 'FC Twente-speler' is. Leon ten Voorde laat in een korte reactie weten dat die berichtgeving 'nog te voorbarig' is. Maar waar rook is, is vuur... volgens SC Heerenveen Transfermarkt wordt de huurtransfer echter in de komende dagen afgerond.  

Woensdag 4 augustus: Anderlecht neemt het donderdagavond in de voorrondes van de Conference League op tegen FK Laci, maar Michel Vlap stapt niet in het vliegtuig naar Albanië. De aanvallende middenvelder blijft achter in België. Jimmy65 laat op het forum van FCTwente.net weten dat "FC Twente wacht om hem voor zo laag mogelijk bedrag hem op te pikken/huren." 

Zondag 1 augustus: Denilho Cleonise gaat waarschijnlijk deze week een contract tekenen. "FC Twente wil de bevestiging op papier dat er geen vergoeding betaald hoeft te worden aan Genoa. Hoop en verwachting is dat dat maandag het geval is", laat Leon ten Voorde weten via Twitter. 

322 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 1 Sep 2021 om 18:00
    Wel benieuwd waar Luckassen dan naar toe gaat. Hij laat natuurlijk niet zomaar zijn contract ontbinden.
  • 1 Sep 2021 om 14:48
    Vond ik bij AZ destijds echt een prima speler die zowel op het middenveld als in de verdediging kan.
  • 1 Sep 2021 om 14:48
    Vond ik bij AZ destijds echt een prima speler die zowel op het middenveld als in de verdediging kan.
  • 1 Sep 2021 om 13:54
    • Quote van 1 Sep 2021 om 12:58
      Als zijn contract ontbonden wordt wel. Dan is het namelijk een vrije speler. En die mogen volgens mij het hele jaar door ingeschreven worden
    Klopt helemaal
  • 1 Sep 2021 om 12:58
    • Quote van 1 Sep 2021 om 11:39
      Leuke speler maar mag voor de winterstop niet meer spelen
    Als zijn contract ontbonden wordt wel. Dan is het namelijk een vrije speler. En die mogen volgens mij het hele jaar door ingeschreven worden
  • 1 Sep 2021 om 11:39
    Leuke speler maar mag voor de winterstop niet meer spelen
  • 1 Sep 2021 om 11:32
    • Quote van 1 Sep 2021 om 11:25
      Propper, Dumic, Julio, Oosterwolde, Hilgers en Pierie (en zelfs Staring kan daar). Hoeveel spelers die centraal kunnen spelen willen we hebben. En dat terwijl we geen fatsoenlijke rechtsback hebben. Tenzij Lukassen echt heel goed op rechtsback uit de voeten kan zou ik er niet aan beginnen. We hebben in de winterstop ook nog budget nodig. Vrees dat we dat nodig hebben.
    Winteraankopen zijn zelden versterkingen. Of het moet heel dramatisch worden met blessures anders gaat dat niet gebeuren. Daarnaast is starring bij o21 en luckassen heeft de voorkeur voor centraal maar kan ook prima rechts en overigens duurt het met pirie ook allemaal langer. Maar ten voorde zegt net dat het allemaal onzin is de geruchten op Twitter. Maar centraal achterin had best wat bij gemogen want jans vertikt het om hilgers of dumic er neer te zetten zodat oosterwolde weer naar links kan.
  • 1 Sep 2021 om 11:31
    • Quote van 1 Sep 2021 om 11:25
      Propper, Dumic, Julio, Oosterwolde, Hilgers en Pierie (en zelfs Staring kan daar). Hoeveel spelers die centraal kunnen spelen willen we hebben. En dat terwijl we geen fatsoenlijke rechtsback hebben. Tenzij Lukassen echt heel goed op rechtsback uit de voeten kan zou ik er niet aan beginnen. We hebben in de winterstop ook nog budget nodig. Vrees dat we dat nodig hebben.
    Lukassen speelde bij az praktisch altijd rechtsback dus dat kan die. Lijkt me alleen onwaarschijnlijk aangezien streuer meerdere malen heeft gezegd en komt niks meer bij. Maar deze heeft tenminste een beetje snelheid dat is bij ons wel welkom achterin
  • 1 Sep 2021 om 11:26
    • Quote van 1 Sep 2021 om 11:22
      Wat is gratis? Deze speler laat zijn zekerheid bij PSV niet zonder tegenprestatie (salaris) los. Dus zal er een fors salaris moeten worden betaald. Als hij echt weinig kost staan er clubs genoeg in de rij
    Wat is gratis ? Geen transfersom dus transfervrij. Of salaris kosten ze allemaal. Dat betekend niet gratis. Hij zal wel moeten inleveren. Maar met sadilek en unnerstall kunnen ze best een poging wagen hem in te lijven zet je z'n oude ploeg genoten in voor dat extra beetje. Mooi verhaal + over de supporters. Proberen zou ik het altijd.
  • 1 Sep 2021 om 11:25
    Propper, Dumic, Julio, Oosterwolde, Hilgers en Pierie (en zelfs Staring kan daar). Hoeveel spelers die centraal kunnen spelen willen we hebben. En dat terwijl we geen fatsoenlijke rechtsback hebben. Tenzij Lukassen echt heel goed op rechtsback uit de voeten kan zou ik er niet aan beginnen. We hebben in de winterstop ook nog budget nodig. Vrees dat we dat nodig hebben.
  • 1 Sep 2021 om 11:22
    Met alle respect maar als we die ook nog ophalen dan moeten we echt wel gaan presteren ander wordt het gewoon gênant.
  • 1 Sep 2021 om 11:22
    • Quote van 1 Sep 2021 om 10:53
      Direct doen. Helemaal als je hem gratis op kunt halen.
    Wat is gratis? Deze speler laat zijn zekerheid bij PSV niet zonder tegenprestatie (salaris) los. Dus zal er een fors salaris moeten worden betaald. Als hij echt weinig kost staan er clubs genoeg in de rij
  • 1 Sep 2021 om 11:13
    Gelijk ophalen indien mogelijk
  • 1 Sep 2021 om 11:06
    • Quote van 1 Sep 2021 om 10:59
      Eens! Lijkt mij nog steeds een goede speler. En toch een koopje als je hem gratis op kan pikken.
    Fysiek sterk evaring gratis op te halen dan en dan het wel bekende krasje. Als het haalbaar is zou ik het doen.
  • 1 Sep 2021 om 10:59
    • Quote van 1 Sep 2021 om 10:53
      Direct doen. Helemaal als je hem gratis op kunt halen.
    Eens! Lijkt mij nog steeds een goede speler. En toch een koopje als je hem gratis op kan pikken.
  • 1 Sep 2021 om 10:53
    Direct doen. Helemaal als je hem gratis op kunt halen.
  • 27 Aug 2021 om 21:13
    • Quote van 27 Aug 2021 om 14:44
      Heb toch liever Ugalde basis. Creerde vorige week zijn eigen kansen. Hopen dat de blesure bij van Wolfswinkel echt voorbij is, anders rustig laten beginnen, achter Ugalde. Geweldig dat Brama en Plegy weer volop meetrainen.
    Zijn natuurlijk twee compleet verschillende wedstrijden. Tegen Ajax heb je sowieso altijd ruimte omdat die willen voetballen en moeten winnen. Tegen Cambuur kan het zijn dat je zelf het spel moet maken.
  • 27 Aug 2021 om 15:52
    • Quote van 27 Aug 2021 om 12:21
      Trainen was op kunstgras,dus achter het hek gekeken,wordt zelfde opstelling, alleen vanWolfswinkel gaat spelen voor Ugalde,kneuzing genezen,Brama en Julio trainden volop mee.
    Dat houd in illic op rechts? Als dat waar is weet je dat al het gevaar van menig af moet komen. Wat heeft limnios dan? Ik hoop echt dat hij gewoon rechtsbuiten staat.
  • 27 Aug 2021 om 15:30
    • Quote van 27 Aug 2021 om 12:21
      Trainen was op kunstgras,dus achter het hek gekeken,wordt zelfde opstelling, alleen vanWolfswinkel gaat spelen voor Ugalde,kneuzing genezen,Brama en Julio trainden volop mee.
    Helaas dus weer Ilic. Snap daar helemaal niets van. Waarom haal je dan al die vleugelspelers.
  • 27 Aug 2021 om 15:19
    hopelijk een fabel en geen Babel
  • 27 Aug 2021 om 14:44
    • Quote van 27 Aug 2021 om 12:21
      Trainen was op kunstgras,dus achter het hek gekeken,wordt zelfde opstelling, alleen vanWolfswinkel gaat spelen voor Ugalde,kneuzing genezen,Brama en Julio trainden volop mee.
    Heb toch liever Ugalde basis. Creerde vorige week zijn eigen kansen. Hopen dat de blesure bij van Wolfswinkel echt voorbij is, anders rustig laten beginnen, achter Ugalde. Geweldig dat Brama en Plegy weer volop meetrainen.
  • 27 Aug 2021 om 13:09
    Als vervanger van Menig zou ik het wel goed vinden..
  • 27 Aug 2021 om 12:45
    • Quote van 27 Aug 2021 om 12:21
      Trainen was op kunstgras,dus achter het hek gekeken,wordt zelfde opstelling, alleen vanWolfswinkel gaat spelen voor Ugalde,kneuzing genezen,Brama en Julio trainden volop mee.
    Top nieuws Eppie!
  • 27 Aug 2021 om 12:41
    • Quote van 27 Aug 2021 om 10:49
      Neeeeeeeeeeee..


      Geen Elia
      Geen Babel

      Nada, nul, van die meuk. Mentaliteit lik me m'n vesje.... je hebt er niets aan
    Juist! Babel kan er werkelijk helemaal niets meer van. Lekker vot blijven....
  • 27 Aug 2021 om 12:36
    • Quote van 27 Aug 2021 om 10:49
      Neeeeeeeeeeee..


      Geen Elia
      Geen Babel

      Nada, nul, van die meuk. Mentaliteit lik me m'n vesje.... je hebt er niets aan
    Jij scheert Babel en Elia over één kam? Ik denk dat Babel zn zaakjes wel serieus neemt. Wij hebben Babel niet nodig, maar zijn inzet is altijd 100%.
  • 27 Aug 2021 om 12:31
    Dit kan ik ontkrachten dit is onzin heb wat mensen gesproken maar dit is bullshit
  • 27 Aug 2021 om 12:21
    • Quote van 27 Aug 2021 om 11:49
      Zo is dat. Geld groeit niet aan de bomen ;)
    Trainen was op kunstgras,dus achter het hek gekeken,wordt zelfde opstelling, alleen vanWolfswinkel gaat spelen voor Ugalde,kneuzing genezen,Brama en Julio trainden volop mee.
  • 27 Aug 2021 om 11:49
    • Quote van 27 Aug 2021 om 10:55
      Is allang ontkracht door streuer. Die heeft gezegd dat er niks meer bijkomt en alleen iets weggaat
    Zo is dat. Geld groeit niet aan de bomen ;)
  • 27 Aug 2021 om 11:30
    • Quote van 27 Aug 2021 om 11:10
      Ben het met je eens. Als hij voor een normaal salaris wil voetballen heb je er een goede versterking aan. Kan echt wel voetballen en doet zeker iet onder voor een Menig. Mocht Kerk verkocht worden kan Utrecht zich misschien nog wel melden voor Menig en komen wij eventueel uit bij Babel. Ga je er financieel op vooruit zonder dat je al team veel slechter wordt.
    Voor het salaris dat Babel zou willen hebben is het onvoldoende dat je er niet veel op achteruit gaat. Bovendien wordt hij alleen maar minder. Gelukkig een broodje aap.
  • 27 Aug 2021 om 11:10
    • Quote van 27 Aug 2021 om 11:02
      Ik zal wel 1 van de weinigen zijn die dit nog een hele goede aanwinst vind voor volgend jaar.
    Ben het met je eens. Als hij voor een normaal salaris wil voetballen heb je er een goede versterking aan. Kan echt wel voetballen en doet zeker iet onder voor een Menig. Mocht Kerk verkocht worden kan Utrecht zich misschien nog wel melden voor Menig en komen wij eventueel uit bij Babel. Ga je er financieel op vooruit zonder dat je al team veel slechter wordt.
  • 27 Aug 2021 om 11:03
    1 april is al geweest.
  • 27 Aug 2021 om 11:02
    Ik zal wel 1 van de weinigen zijn die dit nog een hele goede aanwinst vind voor volgend jaar.
  • 27 Aug 2021 om 10:55
    Klopt toch niks van. Turkse media zegt altijd maar wat
  • 27 Aug 2021 om 10:55
    • Quote van 27 Aug 2021 om 10:53
      Werkelijk Babel????? Waarom zou je deze matige inmiddels verjaarde speler überhaupt willen hebben? Hij speelt niet voor niets in Turkije het enige land waar ze nog dik betalen voor uitgerangeerde voetballers.
    Is allang ontkracht door streuer. Die heeft gezegd dat er niks meer bijkomt en alleen iets weggaat
  • 27 Aug 2021 om 10:53
    Werkelijk Babel????? Waarom zou je deze matige inmiddels verjaarde speler überhaupt willen hebben? Hij speelt niet voor niets in Turkije het enige land waar ze nog dik betalen voor uitgerangeerde voetballers.
  • 27 Aug 2021 om 10:49
    • Quote van 27 Aug 2021 om 10:46
      Iedereen zal wel denken geen Babel, maar deze jongen kan natuurlijk gewoon hartstikke goed voetballen. Voor NL misschien niet goed genoeg waardoor die mening ontstaat, maar is voor ons natuurlijk geweldig. Denk alleen niet dat het wat wordt hoor. Klinkt als een broodje aap verhaal.
    Neeeeeeeeeeee..


    Geen Elia
    Geen Babel

    Nada, nul, van die meuk. Mentaliteit lik me m'n vesje.... je hebt er niets aan
  • 27 Aug 2021 om 10:46
    • Quote van 18 Aug 2021 om 18:14
      Weet iemand hoe het zit met de Seizoenskaarten van dit jaargang. Heb nog steeds de oude, of wordt deze opgewaardeerd? Las iets van nieuwe kaarten (en een jack).
    Heb je al gekregen in het jaar dat we niet mochten komen i.v.m covid. Staat het spandoek op aan de lange zijde en over vak-p met de tekst fc twente mijn hele leven lang
  • 27 Aug 2021 om 10:46
    Iedereen zal wel denken geen Babel, maar deze jongen kan natuurlijk gewoon hartstikke goed voetballen. Voor NL misschien niet goed genoeg waardoor die mening ontstaat, maar is voor ons natuurlijk geweldig. Denk alleen niet dat het wat wordt hoor. Klinkt als een broodje aap verhaal.
  • 18 Aug 2021 om 21:08
    • Quote van 18 Aug 2021 om 18:14
      Weet iemand hoe het zit met de Seizoenskaarten van dit jaargang. Heb nog steeds de oude, of wordt deze opgewaardeerd? Las iets van nieuwe kaarten (en een jack).
    Heb je zoals omschreven in maart gekregen afgelopen jaar. Foto van het grote spandoek tegen psv van paar jaar geleden staat er voor op.
  • 18 Aug 2021 om 18:18
    • Quote van 18 Aug 2021 om 18:14
      Weet iemand hoe het zit met de Seizoenskaarten van dit jaargang. Heb nog steeds de oude, of wordt deze opgewaardeerd? Las iets van nieuwe kaarten (en een jack).
    Als het goed is staat op je oude seizoens kaart geen jaartal van vorig jaar en met die kaart kun je naar binnen.
  • 18 Aug 2021 om 18:14
    Weet iemand hoe het zit met de Seizoenskaarten van dit jaargang. Heb nog steeds de oude, of wordt deze opgewaardeerd? Las iets van nieuwe kaarten (en een jack).
  • 18 Aug 2021 om 16:06
    • Quote van 18 Aug 2021 om 13:43
      Weet iemand hoeveel dagen je van tevoren een coronatest moet afnemen om het stadion in te mogen? Ben gister volledig gevaccineerd maar dat geldt pas na 2 weken geloof ik
    App downloaden en datum op je telefoon 14 dagen vooruit zetten. Werkte prima bij mijn kleinzoon.
  • 18 Aug 2021 om 15:41
    • Quote van 18 Aug 2021 om 14:32
      Via testenvoortoegang.nl
    48 uur dacht ik
  • 18 Aug 2021 om 14:32
    • Quote van 18 Aug 2021 om 13:43
      Weet iemand hoeveel dagen je van tevoren een coronatest moet afnemen om het stadion in te mogen? Ben gister volledig gevaccineerd maar dat geldt pas na 2 weken geloof ik
    Via testenvoortoegang.nl
  • 18 Aug 2021 om 13:58
    • Quote van 18 Aug 2021 om 13:43
      Weet iemand hoeveel dagen je van tevoren een coronatest moet afnemen om het stadion in te mogen? Ben gister volledig gevaccineerd maar dat geldt pas na 2 weken geloof ik
    24 uur maximaal van te voren
  • 18 Aug 2021 om 13:48
    • Quote van 18 Aug 2021 om 13:39
      Voel een beetje aan mijn ochtendzeik, dat kameraad Illic het weer verdomde moeilijk gaat krijgen om zich in de basis te spelen.
    Laten we het hopen....
  • 18 Aug 2021 om 13:43
    Weet iemand hoeveel dagen je van tevoren een coronatest moet afnemen om het stadion in te mogen? Ben gister volledig gevaccineerd maar dat geldt pas na 2 weken geloof ik
  • 18 Aug 2021 om 13:39
    • Quote van 18 Aug 2021 om 13:27
      Wel lekker dat je dan Limnios gewoon kan vervangen door Cleonise of andersom. Kom je niet met Ilic of Rots op de flanken.
    Voel een beetje aan mijn ochtendzeik, dat kameraad Illic het weer verdomde moeilijk gaat krijgen om zich in de basis te spelen.
  • 18 Aug 2021 om 13:27
    Wel lekker dat je dan Limnios gewoon kan vervangen door Cleonise of andersom. Kom je niet met Ilic of Rots op de flanken.
  • 18 Aug 2021 om 13:17
    • Quote van 18 Aug 2021 om 13:02
      Er is straks geen excuus meer.
    Idd maar het is nog geen garantie
  • 18 Aug 2021 om 13:03
    Eerst zien dan geloven
  • 18 Aug 2021 om 13:02
    • Quote van 18 Aug 2021 om 12:48
      Goede zaak! Hoop dat het kwartje straks de goede kant op valt! Aan de selectie kan het niet liggen!
    Er is straks geen excuus meer.
  • 18 Aug 2021 om 12:48
    Goede zaak! Hoop dat het kwartje straks de goede kant op valt! Aan de selectie kan het niet liggen!
  • 18 Aug 2021 om 12:26
    Hoppa mooi zeg keals
  • 12 Aug 2021 om 20:51
    • Quote van 12 Aug 2021 om 18:25
      Cleonise dus één van de twee, mooi hoor.
    Everink de 2e
  • 12 Aug 2021 om 20:48
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:34
      Dat zal best. Maar je kunt ook overdrijven. We spelen 34 wedstrijden 40 al we de finale van de beker halen. Waar hebben we toch 30 man voor nodig?
    Ik denk echt vechten voor je plek. Concurrentiestrijd aan gaan. Worden spelers beter van ;)
  • 12 Aug 2021 om 18:46
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:54
      Gelukkig dat ze nog naar een andere rechtsback kijken. Ik vind dat Streuer fantastisch werk levert maar van Troupee snap ik helemaal niets. Niet voor niets heeft hij maar een contract voor 1 jaar gekregen dus ook Streuer twijfelde al. Nu zitten we met Everink en Hilgers die het kennelijk onvoldoende hebben laten zien in de voorbereiding en een Troupee die misschien leuk is als backup maar niet past bij de ambities de we gezien de samenstelling van de selectie hebben. Ook tegen Lazio voegde hij niets toe aan het spel. Het elftal loopt mank. Op links prima op rechts heel matig. Hopelijk is Limnios de oplossing voorin maar Troupee blijft een, zij het hardwerkende, zwakke schakel.
    Ben ook niet zo weg van Troupee. Wel goede mentaliteit maar voetballend komt hij tekort.
  • 12 Aug 2021 om 18:30
    • Quote van 12 Aug 2021 om 18:25
      Cleonise dus één van de twee, mooi hoor.
    Ik blijf erbij. Ik denk dat hij buiten de 2 valt die ze nog willen hebben.
  • 12 Aug 2021 om 18:25
    Cleonise dus één van de twee, mooi hoor.
  • 12 Aug 2021 om 18:20
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:54
      Gelukkig dat ze nog naar een andere rechtsback kijken. Ik vind dat Streuer fantastisch werk levert maar van Troupee snap ik helemaal niets. Niet voor niets heeft hij maar een contract voor 1 jaar gekregen dus ook Streuer twijfelde al. Nu zitten we met Everink en Hilgers die het kennelijk onvoldoende hebben laten zien in de voorbereiding en een Troupee die misschien leuk is als backup maar niet past bij de ambities de we gezien de samenstelling van de selectie hebben. Ook tegen Lazio voegde hij niets toe aan het spel. Het elftal loopt mank. Op links prima op rechts heel matig. Hopelijk is Limnios de oplossing voorin maar Troupee blijft een, zij het hardwerkende, zwakke schakel.
    Man man lullebartje , Troupee speelde tegen die Italianen een prima wedstrijd .
  • 12 Aug 2021 om 18:15
    En ook everink krijgt een contract
  • 12 Aug 2021 om 18:15
    • Quote van 12 Aug 2021 om 18:08
      Twee worden er verhuurd,langdurig geblesseerden nog niet meetellen, Jans wou met 24 veldspelers gaan werken, en drie keepers.
    Dan word het wel iets anders ja.
  • 12 Aug 2021 om 18:14
    Cleonise gaat tekenen aldus ten voorde wat lekker zeg
  • 12 Aug 2021 om 18:09
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:21
      Ik denk dat dit buiten cleonise om is. Als cleonise hier tekend dat er nog 2 bij komen. Want in de verdediging kunnen ze nog wel 1 spelers gebruiken. Want als propper of oosterwolde geblesseerd uitvallen, heb je op dit moment alleen nog hilgers. Is gewoon te weinig. Dus ik denk een rechtsback en een linker centrale verdediger. Dit laatste komt omdat pierie toch langer uit de roulatie is dan eerder was gedacht.
    En toch denk ik cleonise omdat gisteren termijn was verstreken als dit geen doorgang zou hebben dan had streuer de stekker er al uit gehaald.
  • 12 Aug 2021 om 18:08
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:50
      26 staan er op de fc twente app. Maar daat staat everink nog niet bij en cleonise ook nog niet logischerwijs. Dit is zonder Markelo en zonder dyulgarov ofzo.
    Twee worden er verhuurd,langdurig geblesseerden nog niet meetellen, Jans wou met 24 veldspelers gaan werken, en drie keepers.
  • 12 Aug 2021 om 17:54
    Gelukkig dat ze nog naar een andere rechtsback kijken. Ik vind dat Streuer fantastisch werk levert maar van Troupee snap ik helemaal niets. Niet voor niets heeft hij maar een contract voor 1 jaar gekregen dus ook Streuer twijfelde al. Nu zitten we met Everink en Hilgers die het kennelijk onvoldoende hebben laten zien in de voorbereiding en een Troupee die misschien leuk is als backup maar niet past bij de ambities de we gezien de samenstelling van de selectie hebben. Ook tegen Lazio voegde hij niets toe aan het spel. Het elftal loopt mank. Op links prima op rechts heel matig. Hopelijk is Limnios de oplossing voorin maar Troupee blijft een, zij het hardwerkende, zwakke schakel.
  • 12 Aug 2021 om 17:54
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:49
      Cleonise en een ra komen vanavond, gehoord van iemand die er dicht op zit
    Die komen vanavond als in dan morgen de medische keuring en dan maandag aansluiten?
  • 12 Aug 2021 om 17:50
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:49
      Cleonise en een ra komen vanavond, gehoord van iemand die er dicht op zit
    Zou wel logisch zijn. Anders zou ik het niet weten qua posities.
  • 12 Aug 2021 om 17:50
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:49
      Cleonise en een ra komen vanavond, gehoord van iemand die er dicht op zit
    Zou wel logisch zijn. Anders zou ik het niet weten qua posities.
  • 12 Aug 2021 om 17:50
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:44
      Bij jong staan er 14 op de site. Markelo en Dyulgerov zijn er daar 2 van.
    26 staan er op de fc twente app. Maar daat staat everink nog niet bij en cleonise ook nog niet logischerwijs. Dit is zonder Markelo en zonder dyulgarov ofzo.
  • 12 Aug 2021 om 17:49
    Cleonise en een ra komen vanavond, gehoord van iemand die er dicht op zit
  • 12 Aug 2021 om 17:44
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:34
      Dat zal best. Maar je kunt ook overdrijven. We spelen 34 wedstrijden 40 al we de finale van de beker halen. Waar hebben we toch 30 man voor nodig?
    Bij jong staan er 14 op de site. Markelo en Dyulgerov zijn er daar 2 van.
  • 12 Aug 2021 om 17:44
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:34
      Dat zal best. Maar je kunt ook overdrijven. We spelen 34 wedstrijden 40 al we de finale van de beker halen. Waar hebben we toch 30 man voor nodig?
    Bij jong staan er 14 op de site. Markelo en Dyulgerov zijn er daar 2 van.
  • 12 Aug 2021 om 17:40
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:40
      Er zal dan nog wel wat vertrekken
    Ja dat denk ik ook. Het ene zal verband in verband staan met het andere.
  • 12 Aug 2021 om 17:40
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:36
      Iemand een idee wanner misidja weer op het veld staat
    September zei Jans
  • 12 Aug 2021 om 17:40
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:34
      Dat zal best. Maar je kunt ook overdrijven. We spelen 34 wedstrijden 40 al we de finale van de beker halen. Waar hebben we toch 30 man voor nodig?
    Er zal dan nog wel wat vertrekken
  • 12 Aug 2021 om 17:36
    Iemand een idee wanner misidja weer op het veld staat
  • 12 Aug 2021 om 17:34
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:29
      Ze willen niet dezelfde fout maken als de 2e seizoenshelft.
    Dat zal best. Maar je kunt ook overdrijven. We spelen 34 wedstrijden 40 al we de finale van de beker halen. Waar hebben we toch 30 man voor nodig?
  • 12 Aug 2021 om 17:29
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:19
      Maar hoeveel man hebben we dan toch in de selectie? Als er nog 2 bij komen. 30? Ik ben wel benieuwd naar wie en welke positie. Maar vraag me wel af of dit niet overkill is.
    Ze willen niet dezelfde fout maken als de 2e seizoenshelft.
  • 12 Aug 2021 om 17:21
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:05
      Maar Cleonisse is nog niet officieel bij Twente. Dus de gedachte dat het Cleonisse en Duitser VVV back, zou zo maar eens kunnen.
    Ik denk dat dit buiten cleonise om is. Als cleonise hier tekend dat er nog 2 bij komen. Want in de verdediging kunnen ze nog wel 1 spelers gebruiken. Want als propper of oosterwolde geblesseerd uitvallen, heb je op dit moment alleen nog hilgers. Is gewoon te weinig. Dus ik denk een rechtsback en een linker centrale verdediger. Dit laatste komt omdat pierie toch langer uit de roulatie is dan eerder was gedacht.
  • 12 Aug 2021 om 17:19
    Maar hoeveel man hebben we dan toch in de selectie? Als er nog 2 bij komen. 30? Ik ben wel benieuwd naar wie en welke positie. Maar vraag me wel af of dit niet overkill is.
  • 12 Aug 2021 om 17:17
    • Quote van 12 Aug 2021 om 17:12
      Cleonise is nog steeds op proef, dus zou wel een nieuwe speler zijn voor ons.
    Voor Cleonise geld voor 12 uur vrijdagmiddag moet hij ingeschreven staan, wil hij speelgerechtig zijn en deel uitmaken van de selectie tegen Fortuna Sittard. Het is allemaal afwachten of het een Go of No Go word. Als hij inderdaad vandaag op het trainingsveld staat is dat een heel goed teken.
  • 12 Aug 2021 om 17:12
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:52
      Lijkt mij geen cleonise. Want je gaat toch niet shoppen in eigen huis.
    Cleonise is nog steeds op proef, dus zou wel een nieuwe speler zijn voor ons.
  • 12 Aug 2021 om 17:05
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:52
      Lijkt mij geen cleonise. Want je gaat toch niet shoppen in eigen huis.
    Maar Cleonisse is nog niet officieel bij Twente. Dus de gedachte dat het Cleonisse en Duitser VVV back, zou zo maar eens kunnen.
  • 12 Aug 2021 om 17:04
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:01
      Verdediging met Troupee-Pleguezuelo-Pröpper-Oosterwolde is toch ook gewoon prima? Heb je Everink, Dumic, Pierie en Smal vooralsnog voor de bank.
    Blijkbaar niet voldoende vertrouwen in Troupe/ Everink.
  • 12 Aug 2021 om 16:52
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:43
      wat ik me kan indenken. Toch rond met Cleonise, plus een rechtsback, omdat ze twijfelen over Everink qua blessure gevoeligheid.
    Lijkt mij geen cleonise. Want je gaat toch niet shoppen in eigen huis.
  • 12 Aug 2021 om 16:49
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:30
      Dh op Twente.net had het gisteren over een rechts back van vvv.
    Klopt Tobias Pachonik van vvv
  • 12 Aug 2021 om 16:48
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:43
      wat ik me kan indenken. Toch rond met Cleonise, plus een rechtsback, omdat ze twijfelen over Everink qua blessure gevoeligheid.
    Dat klopt maar hilgers kan daar ook prima uit de voeten. Maar het zou kunnen.
  • 12 Aug 2021 om 16:43
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:38
      Ik weet niet waar ze er nog 2 bij willen. Alles is dubbel bezet of meer zelfs. Linksachter misschien omdat pirie er nog lang uit is.
    wat ik me kan indenken. Toch rond met Cleonise, plus een rechtsback, omdat ze twijfelen over Everink qua blessure gevoeligheid.
  • 12 Aug 2021 om 16:38
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:32
      Weet ik, maar moet je voor die paar weken dan een nieuwe speler aantrekken?
    Ik weet niet waar ze er nog 2 bij willen. Alles is dubbel bezet of meer zelfs. Linksachter misschien omdat pirie er nog lang uit is.
  • 12 Aug 2021 om 16:32
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:13
      Dat gaat alleen gebeuren als jans van het idee af stapt dat een een linkspoot moet staan naast propper. Maar jullio is nog niet fit voor een basis plaats hé? Traint volgens mij enkel nog delen mee niet voluit de hele training en dan nog wedstrijdfit raken. Duurt nog wel een paar weken voordat hij ECHT terug is helaas.
    Weet ik, maar moet je voor die paar weken dan een nieuwe speler aantrekken?
  • 12 Aug 2021 om 16:30
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:28
      Sambo sowieso niet, aldus Van Wissing
    Dh op Twente.net had het gisteren over een rechts back van vvv.
  • 12 Aug 2021 om 16:28
    Sambo sowieso niet, aldus Van Wissing
  • 12 Aug 2021 om 16:26
    Rechts back en een linker centrale verdediger?
  • 12 Aug 2021 om 16:13
    • Quote van 12 Aug 2021 om 16:01
      Verdediging met Troupee-Pleguezuelo-Pröpper-Oosterwolde is toch ook gewoon prima? Heb je Everink, Dumic, Pierie en Smal vooralsnog voor de bank.
    Dat gaat alleen gebeuren als jans van het idee af stapt dat een een linkspoot moet staan naast propper. Maar jullio is nog niet fit voor een basis plaats hé? Traint volgens mij enkel nog delen mee niet voluit de hele training en dan nog wedstrijdfit raken. Duurt nog wel een paar weken voordat hij ECHT terug is helaas.
  • 12 Aug 2021 om 16:01
    Verdediging met Troupee-Pleguezuelo-Pröpper-Oosterwolde is toch ook gewoon prima? Heb je Everink, Dumic, Pierie en Smal vooralsnog voor de bank.
  • 12 Aug 2021 om 15:02
    • Quote van 12 Aug 2021 om 13:35
      Dat geschuif brengt zelden het resultaat wat je. Moeten we en hoeven we met de huidige selectie niet te doen dus ook zo min mogelijk. Propper gewoon de verdediging laten staan.
    Ja natuurlijk
  • 12 Aug 2021 om 14:36
    • Quote van 12 Aug 2021 om 13:27
      Staat nergens,begint altijd om 10 uur,soms ook bij vv Hengelo
    training van het eerste kom je niet bij vanmorgen wou ik kijken ,tegengehouden door suppoosten .Mag niet kijken door die coronashit !
  • 12 Aug 2021 om 14:02
    • Quote van 12 Aug 2021 om 13:25
      Waar is die ten Voorde als je hem nodig hebt?
    Bedoelde je niet ut,?? Waar is hij??
  • 12 Aug 2021 om 13:58
    • Quote van 12 Aug 2021 om 13:25
      Waar is die ten Voorde als je hem nodig hebt?
    HAha, hoop niet dat we daar afhankelijk van worden
  • 12 Aug 2021 om 13:35
    • Quote van 12 Aug 2021 om 13:28
      Als Julio terug is kan Propper ook altijd nog naar 6 door geschoven worden.
    Dat geschuif brengt zelden het resultaat wat je. Moeten we en hoeven we met de huidige selectie niet te doen dus ook zo min mogelijk. Propper gewoon de verdediging laten staan.
  • 12 Aug 2021 om 13:28
    • Quote van 12 Aug 2021 om 12:30
      Dat is zeker een goed tekenen. Laten we hopen dat het snel rondkomt met het oog op zaterdag.
    Als Julio terug is kan Propper ook altijd nog naar 6 door geschoven worden.
  • 12 Aug 2021 om 13:27
    • Quote van 12 Aug 2021 om 12:16
      Waar vind je de training tijden van 021
    Staat nergens,begint altijd om 10 uur,soms ook bij vv Hengelo
  • 12 Aug 2021 om 13:25
    • Quote van 12 Aug 2021 om 12:30
      Dat is zeker een goed tekenen. Laten we hopen dat het snel rondkomt met het oog op zaterdag.
    Waar is die ten Voorde als je hem nodig hebt?
  • 12 Aug 2021 om 12:30
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:56
      Traint nog wel mee,dus goed teken
    Dat is zeker een goed tekenen. Laten we hopen dat het snel rondkomt met het oog op zaterdag.
  • 12 Aug 2021 om 12:22
    • Quote van 12 Aug 2021 om 11:58
      Gelukkig hebben we niet alleen Sadilek, Brama en Zerrouki, maar ook Bosch, Ilic en Bruns.
    Jawel, maar je kent Jans. Die speelt graag met 2controlleurs
  • 12 Aug 2021 om 12:16
    • Quote van 12 Aug 2021 om 12:03
      Ja,bij de jeugd 0 21 aan het kijken, kunt zien wie er langs loopt, 1 ste nog steeds besloten, wel logisch toch,vanmiddag trainen ze ook nog,als er nieuws is zal LtV dat wel melden vandaag.
    Waar vind je de training tijden van 021
  • 12 Aug 2021 om 12:03
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:56
      Traint nog wel mee,dus goed teken
    Nac krijgt geen opleidingsvergoeding voor Hooydonk daar ze te laat waren met een aanbieding voor hem ..Vlgs mij zijn ze bij Genova ook pas wakker geworden toen Twente informeerde naar Cleonise..vlgs mij dan toch ook te laat
  • 12 Aug 2021 om 12:03
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:59
      Ben je weer bij training dan, Eppie?
    Ja,bij de jeugd 0 21 aan het kijken, kunt zien wie er langs loopt, 1 ste nog steeds besloten, wel logisch toch,vanmiddag trainen ze ook nog,als er nieuws is zal LtV dat wel melden vandaag.
  • 12 Aug 2021 om 11:58
    • Quote van 12 Aug 2021 om 11:43
      Ligt natuurlijk aan het bod lijkt me. Voor nu staat hij denk ik wissel, maar met alleen Zerrouki en Sadilek red je het ook niet. Brama kun je niet meer op vertrouwen.
    Gelukkig hebben we niet alleen Sadilek, Brama en Zerrouki, maar ook Bosch, Ilic en Bruns.
  • 12 Aug 2021 om 11:43
    • Quote van 12 Aug 2021 om 11:18
      Zullen ze hem laten gaan denk je?
    Ligt natuurlijk aan het bod lijkt me. Voor nu staat hij denk ik wissel, maar met alleen Zerrouki en Sadilek red je het ook niet. Brama kun je niet meer op vertrouwen.
  • 12 Aug 2021 om 11:18
    • Quote van 12 Aug 2021 om 11:15
      Klopt, nog geen bod uitgebracht.
    Zullen ze hem laten gaan denk je?
  • 12 Aug 2021 om 11:15
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:14
      Fiorentina in de markt voor Roemeratoe.
    Klopt, nog geen bod uitgebracht.
  • 12 Aug 2021 om 10:59
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:56
      Traint nog wel mee,dus goed teken
    Ben je weer bij training dan, Eppie?
  • 12 Aug 2021 om 10:58
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:56
      Traint nog wel mee,dus goed teken
    Dat is goed nieuws. Thnx voor de info kerel^^
  • 12 Aug 2021 om 10:56
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:06
      Off topic: las net een stuk op insta over denhilo soap. Maar serieus genoa kan zelfs 360.000 euro krijgen als wij hem overnemen. Voor een speler die amper een fatsoenlijke bal geraakt. Absurd. Ben benieuwd wat er vandaag naar buiten komt daarover.
    Traint nog wel mee,dus goed teken
  • 12 Aug 2021 om 10:22
    • Quote van 12 Aug 2021 om 10:14
      Fiorentina in de markt voor Roemeratoe.
    Vandaag nog verkopen en dan genoa maar de 270.000 overmaken
  • 12 Aug 2021 om 10:14
    Fiorentina in de markt voor Roemeratoe.
  • 12 Aug 2021 om 10:06
    Off topic: las net een stuk op insta over denhilo soap. Maar serieus genoa kan zelfs 360.000 euro krijgen als wij hem overnemen. Voor een speler die amper een fatsoenlijke bal geraakt. Absurd. Ben benieuwd wat er vandaag naar buiten komt daarover.
  • 7 Aug 2021 om 13:00
    • Quote van 7 Aug 2021 om 12:39
      Dubbele bezetting lijkt me zat.
    23 dus. Dat hadden we na de winter. JS en RJ hadden het over een bredere selectie.
  • 7 Aug 2021 om 12:39
    • Quote van 7 Aug 2021 om 11:23
      Hoeveel man per linie is ideaal? Je mag nog steeds 5 keer wisselen. Imo in elke linie dubbel plus 1. Dus 3+9+7+7=26 man. Uiteraard hoeven we de langdurig geblesseerden (Pierie?, Cerny, Pleguezuelo, Lukoki) tot januari niet mee te rekenen.
    Dubbele bezetting lijkt me zat.
  • 7 Aug 2021 om 11:44
    • Quote van 7 Aug 2021 om 11:23
      Hoeveel man per linie is ideaal? Je mag nog steeds 5 keer wisselen. Imo in elke linie dubbel plus 1. Dus 3+9+7+7=26 man. Uiteraard hoeven we de langdurig geblesseerden (Pierie?, Cerny, Pleguezuelo, Lukoki) tot januari niet mee te rekenen.
    Pleguezuelo is toch al redelijk op de weg terug?
  • 7 Aug 2021 om 11:23
    • Quote van 7 Aug 2021 om 10:53
      Maar dit slaat toch helemaal niet op de situatie nu? Tweede seizoenshelft kwam je juist bij Rots en v. Leeuwen uit doordat de spoeling voorin dun was. Nu heb je daar zonder hun al 6 spelers en zodra Cerny fit is zelfs 7.

      Middenveld zelfde laken een pak. Als je Bruns en Staring verhuurt heb je nog altijd Vlap, Ilic, Zerrouki, Bosch, Sadilek en Roemeratoe met evt. Brama die dan nog weer terugkomt. Dat is ook meer dan dubbele bezetting.
    Hoeveel man per linie is ideaal? Je mag nog steeds 5 keer wisselen. Imo in elke linie dubbel plus 1. Dus 3+9+7+7=26 man. Uiteraard hoeven we de langdurig geblesseerden (Pierie?, Cerny, Pleguezuelo, Lukoki) tot januari niet mee te rekenen.
  • 7 Aug 2021 om 11:17
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:38
      Onverstandig na de situatie in de afgelopen winterstop 4 spelers weg en nauwelijks mogelijkheden het te kunnen opvangen. Nu weer de zelfde verkeerde keuzes maken is niet een probleem oplossen maar problemen creëren. Gewoon in de winterstop de situatie opnieuw bekijken
    die weg gingen in de winter wilden voetballen zaten bij ons op de bank was ook een onmogelijke situatie
  • 7 Aug 2021 om 10:53
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:38
      Onverstandig na de situatie in de afgelopen winterstop 4 spelers weg en nauwelijks mogelijkheden het te kunnen opvangen. Nu weer de zelfde verkeerde keuzes maken is niet een probleem oplossen maar problemen creëren. Gewoon in de winterstop de situatie opnieuw bekijken
    Maar dit slaat toch helemaal niet op de situatie nu? Tweede seizoenshelft kwam je juist bij Rots en v. Leeuwen uit doordat de spoeling voorin dun was. Nu heb je daar zonder hun al 6 spelers en zodra Cerny fit is zelfs 7.

    Middenveld zelfde laken een pak. Als je Bruns en Staring verhuurt heb je nog altijd Vlap, Ilic, Zerrouki, Bosch, Sadilek en Roemeratoe met evt. Brama die dan nog weer terugkomt. Dat is ook meer dan dubbele bezetting.
  • 7 Aug 2021 om 08:22
    Staring, v Leeuwen en Rots moeten echt minuten gaan maken dus het is goed om te kijken of er verhuur mogelijkheden zijn. Dan kan je nog kijken of dat de beste oplossing is.
  • 6 Aug 2021 om 21:46
    • Quote van 6 Aug 2021 om 21:35
      Je vergeet Selahi als speler die in de winterstop vertrok. Dus het aantal was wel degelijk 4.
    Oh verdomd je hebt gelijk. Die vergat ik. Excuses John het waren er inderdaad 4.
  • 6 Aug 2021 om 21:45
    • Quote van 6 Aug 2021 om 17:34
      VAN de Gouw was geblesseerd, gaat morgen weer spelen in 021,dus drie goede keepers aan boord,niemand meer nodig, makelaar die speler promoot, doen ze vaker.En de Lange heeft huis gekocht in Hengelo, die kent zijn plaats in de pikorde.
    Dat zijn de goede berichten qua keepers. Zag het nut niet in van nog een keeper halen.
  • 6 Aug 2021 om 21:35
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:48
      A het waren er 3 en b die gingen weg 2 omdat ze zelf weg wouden en geen perspectief zagen. En 1 omdat hij slecht in z'n vel zat hele dagen alleen op een flatje en wij spaarden er geld mee uit. C alle 3 werden ze gehaalt voor de nodige kwaliteit en eigenlijk voor de basis gehaald en maakten het niet waar. Je hebt het nu over B spelers die nog volop moeten ontwikkelen dat is wel wat anders. Daarbij laten eerst afwachten of dat echt gebeurt. Maar z'n starring zie ik dat wel gebeuren. Heeft roemeratoe Bosch en brama voor zich. Waarom zou je hem dan niet verhuren?
    Je vergeet Selahi als speler die in de winterstop vertrok. Dus het aantal was wel degelijk 4.
  • 6 Aug 2021 om 20:52
    Ten Voorde lijkt de slag der clubwatchers te winnen
  • 6 Aug 2021 om 20:48
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:38
      Onverstandig na de situatie in de afgelopen winterstop 4 spelers weg en nauwelijks mogelijkheden het te kunnen opvangen. Nu weer de zelfde verkeerde keuzes maken is niet een probleem oplossen maar problemen creëren. Gewoon in de winterstop de situatie opnieuw bekijken
    A het waren er 3 en b die gingen weg 2 omdat ze zelf weg wouden en geen perspectief zagen. En 1 omdat hij slecht in z'n vel zat hele dagen alleen op een flatje en wij spaarden er geld mee uit. C alle 3 werden ze gehaalt voor de nodige kwaliteit en eigenlijk voor de basis gehaald en maakten het niet waar. Je hebt het nu over B spelers die nog volop moeten ontwikkelen dat is wel wat anders. Daarbij laten eerst afwachten of dat echt gebeurt. Maar z'n starring zie ik dat wel gebeuren. Heeft roemeratoe Bosch en brama voor zich. Waarom zou je hem dan niet verhuren?
  • 6 Aug 2021 om 20:38
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:23
      Jongens als rots bruns en starring gaan gewoon weinig spelen want de spits positie is druk bezet en het middenveld is overvol en onder de 21 is geen niveau waar je makkelijk kunt door ontwikkelen als je het eerste al gewend bent. De vleugels zijn dunner bezet. Maar als menig blijft en cleonise komt erbij. Misidjan is schijnbaar al ver op de weg terug en Emmen meld zich voor van leeuwen gaan ze er schijnbaar wel over nadenken want met cerny die terug komt die Griek menig cleonise en misidjan is het niet zo raar dat het voor sommige jongens gewoon beter is.
    Onverstandig na de situatie in de afgelopen winterstop 4 spelers weg en nauwelijks mogelijkheden het te kunnen opvangen. Nu weer de zelfde verkeerde keuzes maken is niet een probleem oplossen maar problemen creëren. Gewoon in de winterstop de situatie opnieuw bekijken
  • 6 Aug 2021 om 20:23
    • Quote van 6 Aug 2021 om 20:12
      Met nog zoveel geblesseerde spelers moet je nu nog niemand verhuren . In de winterstop kun je de situatie weer opnieuw bekijken.. Vorig seizoen gingen er in de winterstop 4 spelers weg wat.er na de winterstop is gebeurd weet iedereen veel blessures bij belangrijke spelers. Achteraf hadden deze spelers niet weg mogen gaan. Hier hebben de trainers ook van geleerd en is het gewoon erg onverstandig om zo maar even wat talenten te verhuren ..
    Jongens als rots bruns en starring gaan gewoon weinig spelen want de spits positie is druk bezet en het middenveld is overvol en onder de 21 is geen niveau waar je makkelijk kunt door ontwikkelen als je het eerste al gewend bent. De vleugels zijn dunner bezet. Maar als menig blijft en cleonise komt erbij. Misidjan is schijnbaar al ver op de weg terug en Emmen meld zich voor van leeuwen gaan ze er schijnbaar wel over nadenken want met cerny die terug komt die Griek menig cleonise en misidjan is het niet zo raar dat het voor sommige jongens gewoon beter is.
  • 6 Aug 2021 om 20:12
    Met nog zoveel geblesseerde spelers moet je nu nog niemand verhuren . In de winterstop kun je de situatie weer opnieuw bekijken.. Vorig seizoen gingen er in de winterstop 4 spelers weg wat.er na de winterstop is gebeurd weet iedereen veel blessures bij belangrijke spelers. Achteraf hadden deze spelers niet weg mogen gaan. Hier hebben de trainers ook van geleerd en is het gewoon erg onverstandig om zo maar even wat talenten te verhuren ..
  • 6 Aug 2021 om 19:10
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:55
      Of contract verlenging, ze zijn heel tevreden over hem, zullen de meesten hier niet snappen.
    Zoiets wordt er op .net ook gezegd.
  • 6 Aug 2021 om 18:59
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:55
      Of contract verlenging, ze zijn heel tevreden over hem, zullen de meesten hier niet snappen.
    De mensen met een beetje voetbalverstand wel.
  • 6 Aug 2021 om 18:59
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:49
      Dan moet volendam hem wel eerst willen huren.
    Denk dat Emmen in de markt is voor Thijs, Michel Janssen zit daar als TD,was altijd zijn oogappel
  • 6 Aug 2021 om 18:57
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:55
      Of contract verlenging, ze zijn heel tevreden over hem, zullen de meesten hier niet snappen.
    Nou ep. Daar ben ik er eigenlijk weliswaar in mindere mate dat wel ook 1 van. Heb dan liever dat ze oosterwolde en zerrouki een verbeterde aanbieding doen.
  • 6 Aug 2021 om 18:55
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:52
      Klopt. Maar ik vind dat altijd een heerlijk leuke (aanvallend voetbal) ploegje altijd.
    Dat 100%
  • 6 Aug 2021 om 18:55
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:33
      En ten voorde meld net dat er nu in alle rust gekeken word of er spelers verhuur mogen worden. Zal niet voor roemeratoe gelden. Die kon nog wel eens naar AZ gaan.
    Of contract verlenging, ze zijn heel tevreden over hem, zullen de meesten hier niet snappen.
  • 6 Aug 2021 om 18:52
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:49
      Dan moet volendam hem wel eerst willen huren.
    Klopt. Maar ik vind dat altijd een heerlijk leuke (aanvallend voetbal) ploegje altijd.
  • 6 Aug 2021 om 18:49
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:47
      Ik weet niet zou starring liever zien. Ik vond bruns misschien fysiek minder ver. Maar aan de bal vond ik hem beter en rustiger dan starring en ik denk dat zelfs voor Bosch niet onbespreekbaar is. Met sadilek erbij gaat hij ook amper kansen krijgen terwijl starring bruns en brama en roemeratoe allemaal daar kunnen spelen. Als je van leeuwen gaat verhuren. Moet je eigenlijk naar volendam sturen. Aanvallend 1 van de betere ploegen en de goede spits naast zich en wim jonk kan veel met dat soort spelers.
    Dan moet volendam hem wel eerst willen huren.
  • 6 Aug 2021 om 18:47
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:41
      Oh oké. We zullen wel zien. Het zou niet onverstandig zijn om van leeuwen, bruns en rots te verhuren.
    Ik weet niet zou starring liever zien. Ik vond bruns misschien fysiek minder ver. Maar aan de bal vond ik hem beter en rustiger dan starring en ik denk dat zelfs voor Bosch niet onbespreekbaar is. Met sadilek erbij gaat hij ook amper kansen krijgen terwijl starring bruns en brama en roemeratoe allemaal daar kunnen spelen. Als je van leeuwen gaat verhuren. Moet je eigenlijk naar volendam sturen. Aanvallend 1 van de betere ploegen en de goede spits naast zich en wim jonk kan veel met dat soort spelers.
  • 6 Aug 2021 om 18:41
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:38
      En net zei hij dat alweer. In het zelfde artikel over dit weekend zat cleonise erbij zit morgen en timnios.
    Oh oké. We zullen wel zien. Het zou niet onverstandig zijn om van leeuwen, bruns en rots te verhuren.
  • 6 Aug 2021 om 18:38
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:34
      Dat zei hij van de week, terwijl jans zei dat ze niemand willen verhuren.
    En net zei hij dat alweer. In het zelfde artikel over dit weekend zat cleonise erbij zit morgen en timnios.
  • 6 Aug 2021 om 18:36
    Cleonise speelt morgen gewoon tegen lazio volgens ten voorde.
  • 6 Aug 2021 om 18:34
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:33
      En ten voorde meld net dat er nu in alle rust gekeken word of er spelers verhuur mogen worden. Zal niet voor roemeratoe gelden. Die kon nog wel eens naar AZ gaan.
    Dat zei hij van de week, terwijl jans zei dat ze niemand willen verhuren.
  • 6 Aug 2021 om 18:34
    • Quote van 6 Aug 2021 om 17:58
      Maar die optie tot koop op sadilek en timnios die zullen ook veel verdienen. Kunnen we die som en het salaris wel betalen?
    Cerny kunnen we toch ook betalen nu,ligt aan de speler ,zal vast wel over gepraat zijn,stel dat ze echt a la Cerny heel goed gaan spelen, dan koop je ze voor de vast gelegde prijs,en daarna voor veel meer meteen door naar een andere club, winst voor ons,Streuer is slim bezig,bv Cleonise stond een jaar geleden op de radar VAN City,Napoli,en Atlético, een goed seizoen, en kassa
  • 6 Aug 2021 om 18:33
    • Quote van 6 Aug 2021 om 18:27
      Iemand op twente.net zegt dat we binnenkort nieuws kunnen verwachten over roemeratoe. Weet iemand daar iets over?
    En ten voorde meld net dat er nu in alle rust gekeken word of er spelers verhuur mogen worden. Zal niet voor roemeratoe gelden. Die kon nog wel eens naar AZ gaan.
  • 6 Aug 2021 om 18:27
    Iemand op twente.net zegt dat we binnenkort nieuws kunnen verwachten over roemeratoe. Weet iemand daar iets over?
  • 6 Aug 2021 om 17:58
    • Quote van 6 Aug 2021 om 17:34
      VAN de Gouw was geblesseerd, gaat morgen weer spelen in 021,dus drie goede keepers aan boord,niemand meer nodig, makelaar die speler promoot, doen ze vaker.En de Lange heeft huis gekocht in Hengelo, die kent zijn plaats in de pikorde.
    Maar die optie tot koop op sadilek en timnios die zullen ook veel verdienen. Kunnen we die som en het salaris wel betalen?
  • 6 Aug 2021 om 17:52
    • Quote van 6 Aug 2021 om 17:29
      Optie tot koop was wel realistisch, maar salaris niet,Ebuehi wou niet zoveel inleveren, zo zat het verhaal in elkaar, Vlap hadden ze ook wel optie willen hebben denk ik,maar die verdient 1,2 miljoen euro bij Anderlecht,dus totaal onrealistisch, belangrijkste met de huurspelers is dat het niveau hoger wordt,de rest beter wordt, aan het eind van het seizoen hopelijk de vruchten plukken,dan kunnen ook de budgetten weer omhoog, stapje voor stapje dus.
    Dit is een goed verhaal, geeft weer vertrouwen naar de toekomst
  • 6 Aug 2021 om 17:34
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:52
      Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, niet eens aan gedacht. Voor De Lange is het balen zoals het gegaan is, hij heeft misschien gedacht dat hij eerste keeper zou worden als Drommel weg zou gaan. Nog voordat hij zijn hielen heeft gelicht had Twente al een vervanger in huis. Al kan dat ook met hem besproken zijn, dat weet ik niet.
    VAN de Gouw was geblesseerd, gaat morgen weer spelen in 021,dus drie goede keepers aan boord,niemand meer nodig, makelaar die speler promoot, doen ze vaker.En de Lange heeft huis gekocht in Hengelo, die kent zijn plaats in de pikorde.
  • 6 Aug 2021 om 17:29
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:24
      Denkt twente volgend jaar 1,5 miljoen te kunnen ophoesten? Zeer onwaarschijnlijk mijn inziens,beetje het verhaal van onze rechtsback vorig jaar,had ook een clausule voor koop bedongen die voor twente te betalen was,tot het moment aangebroken was,toen bleek dat ze dat toch niet konden!
    Optie tot koop was wel realistisch, maar salaris niet,Ebuehi wou niet zoveel inleveren, zo zat het verhaal in elkaar, Vlap hadden ze ook wel optie willen hebben denk ik,maar die verdient 1,2 miljoen euro bij Anderlecht,dus totaal onrealistisch, belangrijkste met de huurspelers is dat het niveau hoger wordt,de rest beter wordt, aan het eind van het seizoen hopelijk de vruchten plukken,dan kunnen ook de budgetten weer omhoog, stapje voor stapje dus.
  • 6 Aug 2021 om 17:23
    • Quote van 6 Aug 2021 om 17:14
      Klopt helemaal. Ebuehi had misschien best behouden kunnen worden als we niet een heel jaar zonder supporters hadden gespeeld. Corona verlies is een paar miljoen! Hier hadden we Messi mee binnen kunnen halen
    Je neemt ook niet voor niets een optie tot koop als het uiteindelijk niet betaalbaar is. Die Griek die we vorig seizoen huurde, had ook een optie tot koop van 2 miljoen. Ebuiehi was hier speler geweest als corona er niet was. Ik denk dat je een heel seizoen weer mensen mag ontvangen, dat sadilek wel betaalbaar is. Ook die Griek heeft een afkoopsom van 2,5 mil. Als het een goudmijn is, dan is er wel iemand die dat gaat ophoesten. Anders neem je geen optie tot koop mee, dat zou voor vlap ook wel zijn.
  • 6 Aug 2021 om 17:14
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:47
      Nu een goed seizoen draaien kan het nodige opleveren, eigen spelers die verkocht worden, Europees voetbal halen en natuurlijk supporters die veel eten en drinken in het stadion. Plus dat er misschien wel sponsoren bereid zijn iets te doen als Sadilek echt van waarde is voor Twente. Hij zal eerst zelf moeten presteren dit seizoen daarna verder kijken naar mogelijkheden.
    Klopt helemaal. Ebuehi had misschien best behouden kunnen worden als we niet een heel jaar zonder supporters hadden gespeeld. Corona verlies is een paar miljoen! Hier hadden we Messi mee binnen kunnen halen
  • 6 Aug 2021 om 17:14
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:47
      Nu een goed seizoen draaien kan het nodige opleveren, eigen spelers die verkocht worden, Europees voetbal halen en natuurlijk supporters die veel eten en drinken in het stadion. Plus dat er misschien wel sponsoren bereid zijn iets te doen als Sadilek echt van waarde is voor Twente. Hij zal eerst zelf moeten presteren dit seizoen daarna verder kijken naar mogelijkheden.
    Klopt helemaal. Ebuehi had misschien best behouden kunnen worden als we niet een heel jaar zonder supporters hadden gespeeld. Corona verlies is een paar miljoen! Hier hadden we Messi mee binnen kunnen halen
  • 6 Aug 2021 om 17:03
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:52
      Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, niet eens aan gedacht. Voor De Lange is het balen zoals het gegaan is, hij heeft misschien gedacht dat hij eerste keeper zou worden als Drommel weg zou gaan. Nog voordat hij zijn hielen heeft gelicht had Twente al een vervanger in huis. Al kan dat ook met hem besproken zijn, dat weet ik niet.
    De lange zal niet snel eerste keeper worden. Van de gouw komt eraan. En gaat hem voorbij.
  • 6 Aug 2021 om 16:52
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:39
      Of misschien dat er 1 weg wilt gaan.
    Dat is natuurlijk ook nog een mogelijkheid, niet eens aan gedacht. Voor De Lange is het balen zoals het gegaan is, hij heeft misschien gedacht dat hij eerste keeper zou worden als Drommel weg zou gaan. Nog voordat hij zijn hielen heeft gelicht had Twente al een vervanger in huis. Al kan dat ook met hem besproken zijn, dat weet ik niet.
  • 6 Aug 2021 om 16:47
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:24
      Denkt twente volgend jaar 1,5 miljoen te kunnen ophoesten? Zeer onwaarschijnlijk mijn inziens,beetje het verhaal van onze rechtsback vorig jaar,had ook een clausule voor koop bedongen die voor twente te betalen was,tot het moment aangebroken was,toen bleek dat ze dat toch niet konden!
    Nu een goed seizoen draaien kan het nodige opleveren, eigen spelers die verkocht worden, Europees voetbal halen en natuurlijk supporters die veel eten en drinken in het stadion. Plus dat er misschien wel sponsoren bereid zijn iets te doen als Sadilek echt van waarde is voor Twente. Hij zal eerst zelf moeten presteren dit seizoen daarna verder kijken naar mogelijkheden.
  • 6 Aug 2021 om 16:45
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:24
      Denkt twente volgend jaar 1,5 miljoen te kunnen ophoesten? Zeer onwaarschijnlijk mijn inziens,beetje het verhaal van onze rechtsback vorig jaar,had ook een clausule voor koop bedongen die voor twente te betalen was,tot het moment aangebroken was,toen bleek dat ze dat toch niet konden!
    Misschien wel een truc om psv te doen geloven dat we hem voor dat bedrag over gaan nemen. Anders ging hij misschien wel naar een kapitaalkrachtigere club ;)
  • 6 Aug 2021 om 16:32
    • Quote van 6 Aug 2021 om 16:29
      Ik heb heel veel vertrouwen in deze man,maar hoop dat hij er minimaal nog 2 seizoenen bij aan knoopt anders lopen we het risico dat al zijn werk teniet gedaan word. Er word nu echt een basis gelegd voor de toekomst!
    Amen
  • 6 Aug 2021 om 16:29
    • Quote van 1 Aug 2021 om 14:02
      Achter alles wat Streuer doet zit een idee. Dit is geen 2e hands auto verkoper zoals TvL. Mensen zouden eens wat meer vertrouwen moeten hebben in zijn vakmanschap maar ze reageren liever opportunistisch.
    Ik heb heel veel vertrouwen in deze man,maar hoop dat hij er minimaal nog 2 seizoenen bij aan knoopt anders lopen we het risico dat al zijn werk teniet gedaan word. Er word nu echt een basis gelegd voor de toekomst!
  • 6 Aug 2021 om 16:24
    Denkt twente volgend jaar 1,5 miljoen te kunnen ophoesten? Zeer onwaarschijnlijk mijn inziens,beetje het verhaal van onze rechtsback vorig jaar,had ook een clausule voor koop bedongen die voor twente te betalen was,tot het moment aangebroken was,toen bleek dat ze dat toch niet konden!
  • 6 Aug 2021 om 15:20
    • Quote van 6 Aug 2021 om 15:00
      Sadilek zit morgen ook niet bij de selectie. Die wordt vanmiddag wel gepresenteerd. Blijkbaar duurt het bij vlap wel iets langer. Weet niet waarom.
    Jammer. Keek er naar uit om hem al een paar minuten te kunnen zien spelen
  • 6 Aug 2021 om 15:00
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:55
      Dan pas? En zit morgen dan ook niet bij de selectie..?
    Sadilek zit morgen ook niet bij de selectie. Die wordt vanmiddag wel gepresenteerd. Blijkbaar duurt het bij vlap wel iets langer. Weet niet waarom.
  • 6 Aug 2021 om 14:55
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:47
      Vlap wordt waarschijnlijk maandag pas gepresenteerd.
    Dan pas? En zit morgen dan ook niet bij de selectie..?
  • 6 Aug 2021 om 14:47
    Vlap wordt waarschijnlijk maandag pas gepresenteerd.
  • 6 Aug 2021 om 14:23
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:07
      Hoop het voor de club. Zou dood zonde zijn als die straks speelt bij een Utrecht of AZ. Gewoon afwachten.
    Of NEC!
  • 6 Aug 2021 om 14:11
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:01
      Twente zet er nu druk achter en ik verwacht, maar dat is mijn verwachting, dat het goedkomt.
    Oke. Maar waarom doen ze eigenlijk zo moeilijke bij genuo ofzo? Mondeling willen ze het wel zeggen dat er niks betaald hoeft te worden en op papier is het moeilijk. Die logica ontgaat me een beetje.
  • 6 Aug 2021 om 14:07
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:01
      Twente zet er nu druk achter en ik verwacht, maar dat is mijn verwachting, dat het goedkomt.
    Hoop het voor de club. Zou dood zonde zijn als die straks speelt bij een Utrecht of AZ. Gewoon afwachten.
  • 6 Aug 2021 om 14:02
    • Quote van 6 Aug 2021 om 14:01
      Twente zet er nu druk achter en ik verwacht, maar dat is mijn verwachting, dat het goedkomt.
    Ja ik ook. Ze laten hem echt niet zo makkelijk vertrekken. Mensen stressen om niks.
  • 6 Aug 2021 om 14:01
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:56
      Is door geen insider bevestigd en misschien is hij wel bezig met zijn transfer aan het afronden. Wie weet. Heb vertrouwen in streuer.
    Twente zet er nu druk achter en ik verwacht, maar dat is mijn verwachting, dat het goedkomt.
  • 6 Aug 2021 om 13:56
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:46
      Weet ik niet. De berichtgeving die ik zo lees is niet heel best.
    Is door geen insider bevestigd en misschien is hij wel bezig met zijn transfer aan het afronden. Wie weet. Heb vertrouwen in streuer.
  • 6 Aug 2021 om 13:46
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:39
      Dat komt wel goed. Heb er vertrouwen in.
    Weet ik niet. De berichtgeving die ik zo lees is niet heel best.
  • 6 Aug 2021 om 13:39
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:35
      Laat Twente zich focussen op cleonise in plaats van een keeper.
    Dat komt wel goed. Heb er vertrouwen in.
  • 6 Aug 2021 om 13:39
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:36
      Onlangs, twee weken geleden, ook al eens zo'n soort gerucht dat Twente een keeper wilde halen, weet niet meer om wie dat ging. Volgens mij zitten we qua keepers goed. Tenzij er iets speelt dat één van de reserves aan het kwakkelen is met pijntjes/blessure.
    Of misschien dat er 1 weg wilt gaan.
  • 6 Aug 2021 om 13:36
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:29
      FC Twente en NEC in de race om keeper Sebastian Osigwe van FC Lugano. Lijkt mij niet dat twente nog een keeper erbij wil hebben.
    Onlangs, twee weken geleden, ook al eens zo'n soort gerucht dat Twente een keeper wilde halen, weet niet meer om wie dat ging. Volgens mij zitten we qua keepers goed. Tenzij er iets speelt dat één van de reserves aan het kwakkelen is met pijntjes/blessure.
  • 6 Aug 2021 om 13:35
    • Quote van 6 Aug 2021 om 13:29
      FC Twente en NEC in de race om keeper Sebastian Osigwe van FC Lugano. Lijkt mij niet dat twente nog een keeper erbij wil hebben.
    Laat Twente zich focussen op cleonise in plaats van een keeper.
  • 6 Aug 2021 om 13:29
    FC Twente en NEC in de race om keeper Sebastian Osigwe van FC Lugano. Lijkt mij niet dat twente nog een keeper erbij wil hebben.
  • 6 Aug 2021 om 07:46
    • Quote van 5 Aug 2021 om 22:53
      Messi mag vertrekken bij Barcelona volgens een Zwolleforum zal hij ook wel naar Twente gaan :). Dus Jan!!! Laat Messi afsluiten op de plek waar hij bekend is geworden bij het grote publiek.
    Hahaha
  • 6 Aug 2021 om 05:41
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:25
      Das waar, en loopt de jeugd ook alleen maar in de weg
    Gaat waarschijnlijk naar Schalke. Schijnt 1 van zijn favoriete clubs te zijn.
  • 5 Aug 2021 om 23:24
    • Quote van 5 Aug 2021 om 22:53
      Messi mag vertrekken bij Barcelona volgens een Zwolleforum zal hij ook wel naar Twente gaan :). Dus Jan!!! Laat Messi afsluiten op de plek waar hij bekend is geworden bij het grote publiek.
    Ja idd bij de jeugd WK toch, in de destijds nog Arke stadion.
  • 5 Aug 2021 om 22:53
    Messi mag vertrekken bij Barcelona volgens een Zwolleforum zal hij ook wel naar Twente gaan :). Dus Jan!!! Laat Messi afsluiten op de plek waar hij bekend is geworden bij het grote publiek.
  • 5 Aug 2021 om 20:56
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:25
      Das waar, en loopt de jeugd ook alleen maar in de weg
    :)
  • 5 Aug 2021 om 20:25
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:18
      Te oud, kan het tempo van twente niet bijbenen
    Das waar, en loopt de jeugd ook alleen maar in de weg
  • 5 Aug 2021 om 20:22
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:15
      Messi is ook eindelijk beschikbaar, ik zeg: halen!
    Ik betaal zijn salaris wel.
  • 5 Aug 2021 om 20:18
    • Quote van 5 Aug 2021 om 20:15
      Messi weg bij barca. JS tover dit ook nog even uit je hoge hoed
    Te oud, kan het tempo van twente niet bijbenen
  • 5 Aug 2021 om 20:15
    Messi weg bij barca. JS tover dit ook nog even uit je hoge hoed
  • 5 Aug 2021 om 20:15
    Messi is ook eindelijk beschikbaar, ik zeg: halen!
  • 5 Aug 2021 om 20:09
    • Quote van 5 Aug 2021 om 19:42
      OFF TOPIC: Iemand enig idee of de trommels bij vak P aankomende zaterdag tegen Lazio weer welkom zijn in de Veste??
    Lekker belangrijk
  • 5 Aug 2021 om 19:42
    OFF TOPIC: Iemand enig idee of de trommels bij vak P aankomende zaterdag tegen Lazio weer welkom zijn in de Veste??
  • 5 Aug 2021 om 18:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:26
      Ik andersom, heb je gezien op tv hoe hij (Hake) die Spanjaard dalmau uitkafferde , niet normaal
    Topsportcultuur heet dat. Eerder noemde iedereen Hake een softie. Nu dit weer.
  • 5 Aug 2021 om 16:45
    De sponsors en wij als betalende jaarkaart houders hebben er voor gezorgd dat er een doorstart is gemaakt. Met dit materiaal moeten we toch wel richting plaats 7 kunnen komen.
  • 5 Aug 2021 om 16:43
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:26
      Ik andersom, heb je gezien op tv hoe hij (Hake) die Spanjaard dalmau uitkafferde , niet normaal
    Niet gezien, maar aangezien ik Dalmau een misselijkmakende schwalbekoning vind, hoor ik dat graag. Hake staat allesbehalve bekend om zulke uitspattingen.
  • 5 Aug 2021 om 16:34
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:28
      Ze mogen de seizoens foto wel weer opnieuw doen zeg!
    Hahaha ja onnie. Ik dacht net hetzelfde haha.
  • 5 Aug 2021 om 16:28
    Ze mogen de seizoens foto wel weer opnieuw doen zeg!
  • 5 Aug 2021 om 16:26
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:24
      Oftoppic doet de site van twente.net het bij jullie ook niet?
    Zijn vergeten om hun beveiliging certificaat te verlengen. Ik denk dat het over een aantal uur het wel weer doet.
  • 5 Aug 2021 om 16:26
    • Quote van 5 Aug 2021 om 13:34
      Ik ook, gun het Hake zeker, alleen Utrecht wat minder.
    Ik andersom, heb je gezien op tv hoe hij (Hake) die Spanjaard dalmau uitkafferde , niet normaal
  • 5 Aug 2021 om 16:25
    • Quote van 5 Aug 2021 om 16:24
      Oftoppic doet de site van twente.net het bij jullie ook niet?
    Ja
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›