VIDEO | Samenvatting: 'B-team' FC Twente moet buigen voor Venezia

57
VIDEO | Samenvatting: 'B-team' FC Twente moet buigen voor Venezia

FC Twente heeft dinsdagmiddag voor het eerst een oefenwedstrijd in de voorbereiding verloren. In De Grolsch Veste ging de ploeg van trainer Ron Jans met 0-1 onderuit tegen Venezia FC.

FC Twente trad met de reserves aan tegen de Italiaanse promovendus. Jans wil komende zaterdag in de oefenwedstrijd tegen SS Lazio met de beoogde basiself starten en dus kregen dinsdag andere spelers de kans. FC Twente moest al snel een tegenvaller verwerken, omdat Dario Dumic geblesseerd uitviel.

De reserves van FC Twente maakten wel indruk tegen Venezia en werden ook gevaarlijk via onder meer Manfred Ugalde, maar wist niet te scoren. In de tweede helft schakelde Venezia een tandje hoger en had FC Twente meer moeite met de club uit de Serie A.

Nadat de thuisploeg nog een aantal keer ontsnapte, ging het na 65 minuten wel mis. Invaller Daan Heymans, die deze zomer overkwam van Waasland-Beveren, maakte de enige treffer van de wedstrijd, 0-1. Bij FC Twente kwamen daarna meer beoogde basisspelers in het veld en de Enschedeërs deelden nog wat speldenprikjes uit.

Zo schoot Daan Rots nog in het zijnet, maar echt gevaarlijk werden de Tukkers niet meer. Venezia wist in de slotfase nog wel te scoren, maar een kopbal van Magnus Ottar Karlsson werd afgekeurd vanwege buitenspel.

FC Twente - Venezia FC 0-1 (0-0)
65' 0-1 Heymans

Opstelling FC Twente: De Lange; Hilgers (74' Denilho), Dumic (11' Pröpper; 59' Oosterwolde), Bruns, Markelo (59' Smal); Staring, Bosch (46' Ilic; 72' Menig), Dyulgerov (59' Zerrouki); Van Leeuwen, Ugalde (59' Van Wolfswinkel) en Rots.

57 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 3 Aug 2021 om 23:50
    Scheidsrechter Jesse Rosendal was de echte uitblinker in dit duel. Geweldig gefloten en een grote aanwinst in het zelfingenomen Nederlands scheidsrechterkorps. Verder veel interessante talenten aan het werk gezien bij twente, dat biedt perspectief voor de toekomst als ze speeltijd krijgen.
  • 3 Aug 2021 om 23:50
    Scheidsrechter Jesse Rosendal was de echte uitblinker in dit duel. Geweldig gefloten en een grote aanwinst in het zelfingenomen Nederlands scheidsrechterkorps. Verder veel interessante talenten aan het werk gezien bij twente, dat biedt perspectief voor de toekomst als ze speeltijd krijgen.
  • 3 Aug 2021 om 23:15
    • Quote van 3 Aug 2021 om 22:30
      Dat is zo. Maar dit jaar als iedereen fit is, is die concurrentie nog te hoog voor ze. Mits de spelers niet om blijven vallen. Achterin valt het nog wel mee. Maar het middenveld en de aanval is tegen de winter dringen. Dan moet je ze gewoon verhuren.
    Tegen de winter heb je waarschijnlijk een andere situatie als nu. Dan kan je inderdaad kijken of het verstandig is om te verhuren. Nu lijkt het mij voorlopig nog niet aan de orde. Of 1 van die jongens moet zelf heel graag verhuurd willen worden.
  • 3 Aug 2021 om 22:57
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:44
      Die kerk vertrekt daar nog wel. Ervaren speler voor Utrecht. Dus dat is wel aderlating voor hun.
    Utrecht valt toch ieder jaar weer tegen. Hele goede selectie en prima bank maar blijven achter bij AZ en zelfs Vitesse. Hoop dat Twente voor plek 6 of 7 kan gaan dit jaar. Strijden met Feyenoord, Groningen en wellicht Heerenveen.
  • 3 Aug 2021 om 22:31
    • Quote van 3 Aug 2021 om 22:03
      Zolang je nog zoveel blessures hebt moet je niemand verhuren van leeuwen en rots en staring kunnen bij fctwente nu ook minuten maken. En gaan ook minuten maken in ieder geval tot aan de winterstop. Cerny en Julio en pierie moeten eerst weer wedstrijd fit worden dit kan nog wel even duren. En je kunt dit ook te snel willen doen met nier de gewenste oplossingen. Dus gebruik gewoon je talenten die voldoende aanwezig zijn bij fctwente. Vanmiddag zag je Bruns heel degelijk spelen een Markelo die verdedigend niets verkeerd heeft gedaan als gelegenheid linksback.
    Volkomen mee eens. De jongens die van blesure komen, hebben ook de tijd nodig om ritme op te doen. Ligt er aan wie ze nog willen halen. Als een positie echt goed bezet is, dan zouden ze het kunnen overwegen.
  • 3 Aug 2021 om 22:31
    • Quote van 3 Aug 2021 om 22:03
      Zolang je nog zoveel blessures hebt moet je niemand verhuren van leeuwen en rots en staring kunnen bij fctwente nu ook minuten maken. En gaan ook minuten maken in ieder geval tot aan de winterstop. Cerny en Julio en pierie moeten eerst weer wedstrijd fit worden dit kan nog wel even duren. En je kunt dit ook te snel willen doen met nier de gewenste oplossingen. Dus gebruik gewoon je talenten die voldoende aanwezig zijn bij fctwente. Vanmiddag zag je Bruns heel degelijk spelen een Markelo die verdedigend niets verkeerd heeft gedaan als gelegenheid linksback.
    Volkomen mee eens. De jongens die van blesure komen, hebben ook de tijd nodig om ritme op te doen. Ligt er aan wie ze nog willen halen. Als een positie echt goed bezet is, dan zouden ze het kunnen overwegen.
  • 3 Aug 2021 om 22:30
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:54
      Was dat vorig seizoen in de eerste seizoenshelft op papier niet ook het geval? Toen hadden ze Lamprou, Menig, Dervisoglu, Jeeremejeff, Danilo en Cerny voor zich. Tot ze beter bleken dan een aantal beoogde basisspelers.
    Dat is zo. Maar dit jaar als iedereen fit is, is die concurrentie nog te hoog voor ze. Mits de spelers niet om blijven vallen. Achterin valt het nog wel mee. Maar het middenveld en de aanval is tegen de winter dringen. Dan moet je ze gewoon verhuren.
  • 3 Aug 2021 om 22:28
    Het 3e bod op Menig is dus 700.000 Euro. Iemand het op gezocht op de servische media.
  • 3 Aug 2021 om 22:28
    Het 3e bod op Menig is dus 700.000 Euro. Iemand het op gezocht op de servische media.
  • 3 Aug 2021 om 22:23
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:38
      We kunnen ze echter nu nog niet missen met al die blessures
    Gaat na de winter ook(zo goed als zeker) wel gebeuren. Of de spelers moeten bij ons om blijven vallen. Dat word het verhaal anders.
  • 3 Aug 2021 om 22:03
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:47
      Des te beter dat ze ervaring op gaan doen. Voor Rots en Staring zou het goed zijn. Van Leeuwen gewoon bij de eerste selectie houden.
    Zolang je nog zoveel blessures hebt moet je niemand verhuren van leeuwen en rots en staring kunnen bij fctwente nu ook minuten maken. En gaan ook minuten maken in ieder geval tot aan de winterstop. Cerny en Julio en pierie moeten eerst weer wedstrijd fit worden dit kan nog wel even duren. En je kunt dit ook te snel willen doen met nier de gewenste oplossingen. Dus gebruik gewoon je talenten die voldoende aanwezig zijn bij fctwente. Vanmiddag zag je Bruns heel degelijk spelen een Markelo die verdedigend niets verkeerd heeft gedaan als gelegenheid linksback.
  • 3 Aug 2021 om 21:54
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:17
      Moet haast wel. Een aantal hebben nul perspectief op speel minuten. Rots en van leeuwen hebben geen kans op speel minuten als cerny misidjan terug komen. Ze hebben op alle posities 2 man voor hun staan. Sommigen hebben er nog enigzins baat bij om dan wedstrijden bij onder de 21 te spelen. Geld voor de boven staande 2 niet.
    Was dat vorig seizoen in de eerste seizoenshelft op papier niet ook het geval? Toen hadden ze Lamprou, Menig, Dervisoglu, Jeeremejeff, Danilo en Cerny voor zich. Tot ze beter bleken dan een aantal beoogde basisspelers.
  • 3 Aug 2021 om 21:47
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:17
      Moet haast wel. Een aantal hebben nul perspectief op speel minuten. Rots en van leeuwen hebben geen kans op speel minuten als cerny misidjan terug komen. Ze hebben op alle posities 2 man voor hun staan. Sommigen hebben er nog enigzins baat bij om dan wedstrijden bij onder de 21 te spelen. Geld voor de boven staande 2 niet.
    Des te beter dat ze ervaring op gaan doen. Voor Rots en Staring zou het goed zijn. Van Leeuwen gewoon bij de eerste selectie houden.
  • 3 Aug 2021 om 21:44
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:55
      Ik schat az niet hoger in dan Utrecht dit seizoen. Daar is bijna heel de voorhoede vertrokken en ook nog die koopmeiners.
    Die kerk vertrekt daar nog wel. Ervaren speler voor Utrecht. Dus dat is wel aderlating voor hun.
  • 3 Aug 2021 om 21:38
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:17
      Moet haast wel. Een aantal hebben nul perspectief op speel minuten. Rots en van leeuwen hebben geen kans op speel minuten als cerny misidjan terug komen. Ze hebben op alle posities 2 man voor hun staan. Sommigen hebben er nog enigzins baat bij om dan wedstrijden bij onder de 21 te spelen. Geld voor de boven staande 2 niet.
    We kunnen ze echter nu nog niet missen met al die blessures
  • 3 Aug 2021 om 21:13
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:06
      wat Pol ook zegt dus ...het kan wel na de kerst worden..
    Voor een aantal wel je. Dat is gewoon kloten. Aan de andere kant hadden we cerny anders nooit gehad.
  • 3 Aug 2021 om 21:06
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:57
      Mee eens. Maar oprecht als onze selectie allemaal fit is. Kunnen we het ze wel verdomd moeilijk maken. Ik denk echt als iedereen fit is we clubs als Utrecht en az vitesse gewoon kunnen uitdagen.
    wat Pol ook zegt dus ...het kan wel na de kerst worden..
  • 3 Aug 2021 om 21:04
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:55
      Ik zit als twente fan te genieten hoe psv speelt. Zo wil je voetbal zien.
    Als je dit vergelijkt met Drita en je weet dat Ajax ook gewoon zijn niveau zal halen en AZ opnieuw moet gezinnen blijven er maar 2 serieuze kandidaten voor de CL tickets over.
  • 3 Aug 2021 om 21:02
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:55
      Ik zit als twente fan te genieten hoe psv speelt. Zo wil je voetbal zien.
    Idd vond ik tegen Galatasaray ook al.
  • 3 Aug 2021 om 21:01
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:32
      Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik wel veel voor een club die enkel voor plek 10 gaat. Aan de andere kant nog nog 5 blessures en dan staat het elftal wat er vanmiddag ook stond. Maar serieus hoeveel budget hebben wij dit jaar in godsnaam te besteden dan? Want het lijkt zo op het oog(wat we al gehaald hebben) wel een flink stuk meer dan vorig jaar.
    Inderdaad veel, maar Lukoki hoef je niet mee te rekenen. Een aantal anderen voorlopig ook niet. Je hebt best kans dat in de winter, als bijna iedereen weer fit is, wordt doorgeselecteerd. Dat is afgelopen winter ook gedaan, alleen bleek de selectie toen uiteindelijk te krap. Budget was vorig seizoen 5,5 en in de winterstop ging dat wat omlaag. Wat ik begrepen heb zitten we nu nog ruim onder de 7,2 van TvL. Dus het zal wel in de buurt van de 6,5 liggen.
  • 3 Aug 2021 om 20:58
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:55
      Ik zit als twente fan te genieten hoe psv speelt. Zo wil je voetbal zien.
    Eens.
  • 3 Aug 2021 om 20:57
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:49
      AZ wordt ook nog leeggekocht..blijft idd weinig over ..hebben we nog lange weg te gaan om aan te sluiten..in de buurt te komen
    Mee eens. Maar oprecht als onze selectie allemaal fit is. Kunnen we het ze wel verdomd moeilijk maken. Ik denk echt als iedereen fit is we clubs als Utrecht en az vitesse gewoon kunnen uitdagen.
  • 3 Aug 2021 om 20:55
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:43
      Ajax en psv spelen de hele eredivisie aan gort. Daar staat een partij kwaliteit op het veld goeiedag zeg.
    Ik zit als twente fan te genieten hoe psv speelt. Zo wil je voetbal zien.
  • 3 Aug 2021 om 20:55
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:49
      AZ wordt ook nog leeggekocht..blijft idd weinig over ..hebben we nog lange weg te gaan om aan te sluiten..in de buurt te komen
    Ik schat az niet hoger in dan Utrecht dit seizoen. Daar is bijna heel de voorhoede vertrokken en ook nog die koopmeiners.
  • 3 Aug 2021 om 20:49
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:43
      Ajax en psv spelen de hele eredivisie aan gort. Daar staat een partij kwaliteit op het veld goeiedag zeg.
    AZ wordt ook nog leeggekocht..blijft idd weinig over ..hebben we nog lange weg te gaan om aan te sluiten..in de buurt te komen
  • 3 Aug 2021 om 20:43
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:22
      Dit is dan een twente forum, maar die madueke bij psv is echt een beest zeg. Echt een geweldenaar.
    Ajax en psv spelen de hele eredivisie aan gort. Daar staat een partij kwaliteit op het veld goeiedag zeg.
  • 3 Aug 2021 om 20:34
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:31
      PSV heeft ook een hele goede keeper
    Dat zekers.
  • 3 Aug 2021 om 20:31
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:22
      Dit is dan een twente forum, maar die madueke bij psv is echt een beest zeg. Echt een geweldenaar.
    PSV heeft ook een hele goede keeper
  • 3 Aug 2021 om 20:22
    Dit is dan een twente forum, maar die madueke bij psv is echt een beest zeg. Echt een geweldenaar.
  • 3 Aug 2021 om 20:17
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:01
      Daar tegenover staat verhuur van enkele jonkies?
    Moet haast wel. Een aantal hebben nul perspectief op speel minuten. Rots en van leeuwen hebben geen kans op speel minuten als cerny misidjan terug komen. Ze hebben op alle posities 2 man voor hun staan. Sommigen hebben er nog enigzins baat bij om dan wedstrijden bij onder de 21 te spelen. Geld voor de boven staande 2 niet.
  • 3 Aug 2021 om 20:12
    • Quote van 3 Aug 2021 om 20:01
      Verdedigende mid komt er niet bij. Je hebt daar al 4 spelers voor. Streuer heeft al aangegeven dat ze naast cleonise nog een buitenspeler willen hebben. Daarbij met 1 rechtsback de competitie ingaan is niet slim. Daarom zeg dat ik niet durf te zeggen dat everink aanhaakt.
    Maar dat is het ook streuer zegt dat en jans zegt later tegen tukkerproat dat hij alleen nog een vleugel bij wil als menig vetrekt en cleonise tekent. Maar hij verwachtte dat dat wel rond kwam en vertelde vervolgens dat everink ECHT goed is. Maar ze door corona en die hersenschudding klachten niet precies weten hoe hij er fysiek voor staat en vertelde vervolgens dat hij het liefst nog een controlerende middenvelder wil die eventueel op rechtsback kan spelen. Aka een type Markelo. En streuer zei niet heel lang voor dat interview dat ze sowieso nog een vleugel spits en een 10 wouden. Dus zeg het maar?
  • 3 Aug 2021 om 20:01
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:04
      Er komen nog wel 2 a 3 spelers bij. We hebben ook echt wel wat voetballend vermogen nodig op het middenveld. We creëren bijna geen kansen en scoren moeilijk tegen tegenstanders van een matig niveau.
    Daar tegenover staat verhuur van enkele jonkies?
  • 3 Aug 2021 om 20:01
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:57
      Volgens mij een 10, een verdedigende mid en dan Cleonise.
    Verdedigende mid komt er niet bij. Je hebt daar al 4 spelers voor. Streuer heeft al aangegeven dat ze naast cleonise nog een buitenspeler willen hebben. Daarbij met 1 rechtsback de competitie ingaan is niet slim. Daarom zeg dat ik niet durf te zeggen dat everink aanhaakt.
  • 3 Aug 2021 om 19:57
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:43
      Je bedoeld omdat eigenspelers duurder zijn dan huurspelers?
    Ja en we hebben een bult ervaring en daar betaal je ook meer voor is overal zo. Met die 2 a 3 spelers hebben we ook gewoon meer spelers in totaal dan afgelopen jaar en dat allemaal met een budget dat iets om hoog is gegaan volgens onze directie. Zonder sarcasme of cynisme. Maar dan word ik nieuwsgierig wat is het budget voor dit jaar dan? En wat was het verschil met afgelopen jaar? Snapje wat ik bedoel? Het is hartstikke mooi dat dat kan hoor zo is het niet.
  • 3 Aug 2021 om 19:57
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:19
      Het klopt toch wat hij zegt met 2 a 3? Een 10, een buitenspeler en waarschijnlijk een rechtsback. Dat laatste ligt maar net aan of everink aanhaakt of niet.
    Volgens mij een 10, een verdedigende mid en dan Cleonise.
  • 3 Aug 2021 om 19:43
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:32
      Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik wel veel voor een club die enkel voor plek 10 gaat. Aan de andere kant nog nog 5 blessures en dan staat het elftal wat er vanmiddag ook stond. Maar serieus hoeveel budget hebben wij dit jaar in godsnaam te besteden dan? Want het lijkt zo op het oog(wat we al gehaald hebben) wel een flink stuk meer dan vorig jaar.
    Je bedoeld omdat eigenspelers duurder zijn dan huurspelers?
  • 3 Aug 2021 om 19:34
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:18
      De echte 10 moet er komen en naar mijn weten zijn ze daar volop mee bezig dus wat jij lult snap ik niet helemaal. Denk met een goede 10 erbij en de basis elf we een goed elftal krijgen.
    Jij hebt een bijzonder grove bek de laatste tijd. Ik zeg alleen dat ze veel te laat zijn geschakeld. Veel te lang gehoopt op een hele middelmatige speler, Ekkelenkamp. Zelfde ga je nu krijgen met Vlap. Jans zei dat er geen 10 bij moet, zou leuk zijn. Kan toch niet?
  • 3 Aug 2021 om 19:34
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:18
      De echte 10 moet er komen en naar mijn weten zijn ze daar volop mee bezig dus wat jij lult snap ik niet helemaal. Denk met een goede 10 erbij en de basis elf we een goed elftal krijgen.
    Jij hebt een bijzonder grove bek de laatste tijd. Ik zeg alleen dat ze veel te laat zijn geschakeld. Veel te lang gehoopt op een hele middelmatige speler, Ekkelenkamp. Zelfde ga je nu krijgen met Vlap. Jans zei dat er geen 10 bij moet, zou leuk zijn. Kan toch niet?
  • 3 Aug 2021 om 19:32
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:19
      Het klopt toch wat hij zegt met 2 a 3? Een 10, een buitenspeler en waarschijnlijk een rechtsback. Dat laatste ligt maar net aan of everink aanhaakt of niet.
    Het zal wel aan mij liggen maar dat vind ik wel veel voor een club die enkel voor plek 10 gaat. Aan de andere kant nog nog 5 blessures en dan staat het elftal wat er vanmiddag ook stond. Maar serieus hoeveel budget hebben wij dit jaar in godsnaam te besteden dan? Want het lijkt zo op het oog(wat we al gehaald hebben) wel een flink stuk meer dan vorig jaar.
  • 3 Aug 2021 om 19:26
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:01
      De eerste helft net een jeugdige fctwente gewoon goed en mer lef en druf gespeeld. De tweede heft veel wisselingen en daardoor minder organisatie en verkeerde keuzes van spelers. Een leuk oefenduel met 2 verschillende helften die gespeeld zijn en een verdiende overwinning voor de Italiaanse tegenstander
    Uitslag is ook niet belangrijk
  • 3 Aug 2021 om 19:19
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:16
      2 a 3? Waar the hell halen wij het geld weg we zitten nu al 26 spelers we gaan dus mer 29 spelers de competitie in volgens jou? Of 28? Dat is wel erg fanatiek op z'n zachtst gezegd. Helemaal omdat we hooguit keer een bekerwedstrijd erbij hebben. Voor EL snap ik dat als je die er ook bij hebt. Maar serieus waar hebben wij een kleine 30 spelers voor nodig?
    Het klopt toch wat hij zegt met 2 a 3? Een 10, een buitenspeler en waarschijnlijk een rechtsback. Dat laatste ligt maar net aan of everink aanhaakt of niet.
  • 3 Aug 2021 om 19:16
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:04
      Er komen nog wel 2 a 3 spelers bij. We hebben ook echt wel wat voetballend vermogen nodig op het middenveld. We creëren bijna geen kansen en scoren moeilijk tegen tegenstanders van een matig niveau.
    2 a 3? Waar the hell halen wij het geld weg we zitten nu al 26 spelers we gaan dus mer 29 spelers de competitie in volgens jou? Of 28? Dat is wel erg fanatiek op z'n zachtst gezegd. Helemaal omdat we hooguit keer een bekerwedstrijd erbij hebben. Voor EL snap ik dat als je die er ook bij hebt. Maar serieus waar hebben wij een kleine 30 spelers voor nodig?
  • 3 Aug 2021 om 19:04
    • Quote van 3 Aug 2021 om 18:53
      In theorie hebben de selectie toch rond? Op een 10 na en cleonise erbij. Het is alleen we worden geteisterd door blessures golf. Daarom is het wel mooi dat de jeugd vandaag heeft laten zien stappen gemaakt te hebben en ze wel degelijk kwaliteit bezitten.
    Er komen nog wel 2 a 3 spelers bij. We hebben ook echt wel wat voetballend vermogen nodig op het middenveld. We creëren bijna geen kansen en scoren moeilijk tegen tegenstanders van een matig niveau.
  • 3 Aug 2021 om 18:53
    • Quote van 3 Aug 2021 om 18:39
      De jonkies hebben het zeker prima gedaan vandaag. Maar het blijft zo jammer dat we dit seizoen niet eerder de selectie rond hebben. Ik verwacht dat we komend seizoen het zelfde als in in 2e seizoenshelft vorig jaar kunnen verwachten, dat de clubs twente het spel laten maken. En dan hebben we meteen weer een groot probleem. Enig voordeel is dat we bij thuiswedstrijden weer publiek hebben.
    In theorie hebben de selectie toch rond? Op een 10 na en cleonise erbij. Het is alleen we worden geteisterd door blessures golf. Daarom is het wel mooi dat de jeugd vandaag heeft laten zien stappen gemaakt te hebben en ze wel degelijk kwaliteit bezitten.
  • 3 Aug 2021 om 18:39
    De jonkies hebben het zeker prima gedaan vandaag. Maar het blijft zo jammer dat we dit seizoen niet eerder de selectie rond hebben. Ik verwacht dat we komend seizoen het zelfde als in in 2e seizoenshelft vorig jaar kunnen verwachten, dat de clubs twente het spel laten maken. En dan hebben we meteen weer een groot probleem. Enig voordeel is dat we bij thuiswedstrijden weer publiek hebben.
  • 3 Aug 2021 om 18:33
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:37
      Menig wilt niet naar partizan. Heeft het naar zijn zin en wil twente alleen verlaten voor een betere club.
    Mooi toch,lijkt erop dat hij blijft,eigenlijk onmisbaar nu met al die blessures.
  • 3 Aug 2021 om 18:29
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:18
      De echte 10 moet er komen en naar mijn weten zijn ze daar volop mee bezig dus wat jij lult snap ik niet helemaal. Denk met een goede 10 erbij en de basis elf we een goed elftal krijgen.
    Klopt maar over 2 weken hebben we de eerste competitiewedstrijd al gehad. Dus welke nr 10 er ook komt. De eerste competitiewedstrijden zullen we weer niet op ons sterkst zijn.
  • 3 Aug 2021 om 18:13
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:01
      De eerste helft net een jeugdige fctwente gewoon goed en mer lef en druf gespeeld. De tweede heft veel wisselingen en daardoor minder organisatie en verkeerde keuzes van spelers. Een leuk oefenduel met 2 verschillende helften die gespeeld zijn en een verdiende overwinning voor de Italiaanse tegenstander
    Dat ben ik dan wel weer met jou eens.
  • 3 Aug 2021 om 17:47
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:47
      Waarom werd illic na een half uur in de 2e helft gewisseld? Blessure?
    Was afgesproken zei van losser direct erbij.
  • 3 Aug 2021 om 17:47
    Waarom werd illic na een half uur in de 2e helft gewisseld? Blessure?
  • 3 Aug 2021 om 17:37
    Menig wilt niet naar partizan. Heeft het naar zijn zin en wil twente alleen verlaten voor een betere club.
  • 3 Aug 2021 om 17:34
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:08
      Middenveld blijft het zorgenkindje. Dat de prioriteit daar niet ligt, nee die ligt bij hardlopers voor op de buitenkant
    Zucht......
  • 3 Aug 2021 om 17:25
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:18
      De echte 10 moet er komen en naar mijn weten zijn ze daar volop mee bezig dus wat jij lult snap ik niet helemaal. Denk met een goede 10 erbij en de basis elf we een goed elftal krijgen.
    Duidelijk in deze wedstrijd was wel dat ilic daar weer tegenvalt.
  • 3 Aug 2021 om 17:24
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:08
      Middenveld blijft het zorgenkindje. Dat de prioriteit daar niet ligt, nee die ligt bij hardlopers voor op de buitenkant
    Het middenveld is niet complementaire aan elkaar. De 2 voor de verdediging moeten precies weten wat ze aan elkaar hebben en dit zien en aan voelen. Ik zou echt pleiten zaterdag voor Bosch en zerrouki voor de verdediging en illic op 10. Ik denk echt dat jesse en ramiz elkaar zouden aanvullen op het middenveld. Loop vermogen duel kracht aan de bal is zerrouki gewoon slimmer en beter en als zerrouki naar voren loopt heb je Bosch erbij die eventueel met z'n loopvermogen de rest verdediging helpt en des noods aan de hand rem trekt dat lukt hem ook prima haha.
  • 3 Aug 2021 om 17:18
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:08
      Middenveld blijft het zorgenkindje. Dat de prioriteit daar niet ligt, nee die ligt bij hardlopers voor op de buitenkant
    De echte 10 moet er komen en naar mijn weten zijn ze daar volop mee bezig dus wat jij lult snap ik niet helemaal. Denk met een goede 10 erbij en de basis elf we een goed elftal krijgen.
  • 3 Aug 2021 om 17:08
    Middenveld blijft het zorgenkindje. Dat de prioriteit daar niet ligt, nee die ligt bij hardlopers voor op de buitenkant