Menig over interesse Partizan: ''Ga FC Twente niet zomaar inruilen''

28
Menig over interesse Partizan: ''Ga FC Twente niet zomaar inruilen''

Queensy Menig zou op de radar staan van Partizan Belgrado en FC Utrecht, maar de aanvaller wil de Grolsch Veste voorlopig nog niet verlaten.

"Ik weet dat er interesse is, clubs komen en gaan", zegt Menig tegen RTV Oost. "Ik ben gewoon hier, ik zit op m'n plek en ben happy. Het is zeker geen straf om bij Twente te spelen. Twente is een mooie club, heeft me veel gegeven en dat ga ik niet zomaar inruilen. Als er iets komt waar ik geen nee tegen kan zeggen, moeten we kijken. Maar op dit moment is dat nog niet langsgekomen."

Menig zou een nieuw buitenlands avontuur nog wel willen. "Ik ben een paar jaar ouder, heb iets meer ervaring. Ik denk dat ik er wel klaar voor zou zijn, maar het plaatje moet compleet zijn. Ik weet wat ik heb. Ik zit hier twee jaar. Ik wil happy zijn." Partizan wordt het dus sowieso niet. "Ik vind het niet veel interessanter of mooier dan wat ik hier heb", aldus Menig.

28 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Aug 2021 om 10:10
    Als hij echt waardering wil tonen dan tekent hij bij en huppelt hij niet volgend jaar transfervrij de deur uit...
  • 4 Aug 2021 om 10:03
    Hij wordt er zelf heel veel beter van let maar op. Geld is het enige wat hem interess
  • 4 Aug 2021 om 02:30
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:25
      Het is dan altijd nog de vraag of hij volgendjaar een betere club vind dan Twente!!!! Dit omdat er nu al geen interesse is voor hem! Denk dat hij nog wel graag wil bij tekenen
    Er is nu wel degelijk interesse voor Menig. 2 keer een bod uit Servië, Utrecht dat Menig misschien wel wil. Dus hoezo is er geen interesse in Menig?
  • 4 Aug 2021 om 02:30
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:25
      Het is dan altijd nog de vraag of hij volgendjaar een betere club vind dan Twente!!!! Dit omdat er nu al geen interesse is voor hem! Denk dat hij nog wel graag wil bij tekenen
    Er is nu wel degelijk interesse voor Menig. 2 keer een bod uit Servië, Utrecht dat Menig misschien wel wil. Dus hoezo is er geen interesse in Menig?
  • 4 Aug 2021 om 00:07
    • Quote van 3 Aug 2021 om 22:13
      Op basis van Coëfficiënten staat de Eredivisie op de 7e plaats van de competities. Dus erg mooie ontwikkeling.
    Het verschil met de landen onder ons is echter erg klein. Bij een slecht seizoen kunnen we zomaar zakken naar plek 11. Daar staat tegenover dat binnenkort een dramatisch seizoen wegvalt. Bij goede Europese resultaten komen Portugal en Frankrijk binnen bereik.
  • 3 Aug 2021 om 22:18
    • Quote van 3 Aug 2021 om 18:39
      Als daar vanaf de buitenkant pak weg 9+ goals en een aantal assists voor tegenover staat. Dan heeft hij een goede dienst bewezen en laat hem dan maar lekker transfervrij vertrekken.
    Mee eens,maar zijn plan is wel duidelijk.
  • 3 Aug 2021 om 22:13
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:41
      Niet alleen dat. We noemen de ED wel eens de Mickey Mouse League, maar het is toch 1 van de grotere competities van Europa. Als je daarin basisspeler kan zijn bij een club die (hopelijk) in het linkerrijtje speelt en thuis gesteund wordt door 30k supporters (mits toegestaan) blijven, buiten de topmannen, niet heel veel clubs over.
    Op basis van Coëfficiënten staat de Eredivisie op de 7e plaats van de competities. Dus erg mooie ontwikkeling.
  • 3 Aug 2021 om 22:13
    • Quote van 3 Aug 2021 om 21:41
      Niet alleen dat. We noemen de ED wel eens de Mickey Mouse League, maar het is toch 1 van de grotere competities van Europa. Als je daarin basisspeler kan zijn bij een club die (hopelijk) in het linkerrijtje speelt en thuis gesteund wordt door 30k supporters (mits toegestaan) blijven, buiten de topmannen, niet heel veel clubs over.
    Op basis van Coëfficiënten staat de Eredivisie op de 7e plaats van de competities. Dus erg mooie ontwikkeling.
  • 3 Aug 2021 om 21:41
    • Quote van 3 Aug 2021 om 17:56
      Groot gelijk heeft hij. Kan me ook voorstellen dat het als donkere jongen niet echt fijn vertoeven is op de Servische velden, hoe triest en treurig dat ook is anno 2021.
    Niet alleen dat. We noemen de ED wel eens de Mickey Mouse League, maar het is toch 1 van de grotere competities van Europa. Als je daarin basisspeler kan zijn bij een club die (hopelijk) in het linkerrijtje speelt en thuis gesteund wordt door 30k supporters (mits toegestaan) blijven, buiten de topmannen, niet heel veel clubs over.
  • 3 Aug 2021 om 21:32
    Mooi mens die Menig. In de kracht van zijn leven als voetballer, snelle scorende buitenspeler, blij met de club Twente, vertrekt alleen voor een veel betere club. Ben er blij mee. En het werkt ook andersom, Twente kan rustig 3 tot 4 miljoen vragen voor deze speler, maar ik hoop dat hij blijft.
  • 3 Aug 2021 om 20:20
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:25
      Het is dan altijd nog de vraag of hij volgendjaar een betere club vind dan Twente!!!! Dit omdat er nu al geen interesse is voor hem! Denk dat hij nog wel graag wil bij tekenen
    Ik weet niet of er geen interesse voor hem is maar wil je als speler in elk land spelen. En wat is je doelstelling als speler menig moet gewoon zo goed mogelijk blijven spelen bij fctwente dan komen de clubs wel voor hem .
  • 3 Aug 2021 om 20:15
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:02
      Garcia Garcia is trouwens slecht begonnen in de Kroatische competitie...
    De afgelopen 4 seizoenen zijn ze altijd 9e geworden, nu staan ze 8e met 3 uit 3. Valt voorlopig best mee dus.
  • 3 Aug 2021 om 20:13
    Das een ander verhaal dan ik in mn hoofd had/vanuit ging. En kan me best voorstellen dat hij geen zin heeft om te verlengen en na dit jaar weg wil, al is het voor ons jammer
  • 3 Aug 2021 om 19:28
    Toch vind ik dit welceen sympathieke kerel, mooi interview weer
  • 3 Aug 2021 om 19:25
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:03
      Als er geen bedrag komt dat fctwente voor hem wil ontvangen is het toch simpel . Menig kan het komende seizoen een belangrijke speler zijn voor de club met de doelpunten die hij gaat maken en ervaring die hij heeft in de eredivisie.. Dat hij dan aan het einde van het komende seizoen gratis weg kan is jammer. Maar als hij het team beter kan laten functioneren met zijn voetbal kwaliteiten is dit ook een belangrijke factor voor de club .
    Het is dan altijd nog de vraag of hij volgendjaar een betere club vind dan Twente!!!! Dit omdat er nu al geen interesse is voor hem! Denk dat hij nog wel graag wil bij tekenen
  • 3 Aug 2021 om 19:25
    • Quote van 3 Aug 2021 om 19:03
      Als er geen bedrag komt dat fctwente voor hem wil ontvangen is het toch simpel . Menig kan het komende seizoen een belangrijke speler zijn voor de club met de doelpunten die hij gaat maken en ervaring die hij heeft in de eredivisie.. Dat hij dan aan het einde van het komende seizoen gratis weg kan is jammer. Maar als hij het team beter kan laten functioneren met zijn voetbal kwaliteiten is dit ook een belangrijke factor voor de club .
    Het is dan altijd nog de vraag of hij volgendjaar een betere club vind dan Twente!!!! Dit omdat er nu al geen interesse is voor hem! Denk dat hij nog wel graag wil bij tekenen
  • 3 Aug 2021 om 19:03
    • Quote van 3 Aug 2021 om 18:39
      Als daar vanaf de buitenkant pak weg 9+ goals en een aantal assists voor tegenover staat. Dan heeft hij een goede dienst bewezen en laat hem dan maar lekker transfervrij vertrekken.
    Als er geen bedrag komt dat fctwente voor hem wil ontvangen is het toch simpel . Menig kan het komende seizoen een belangrijke speler zijn voor de club met de doelpunten die hij gaat maken en ervaring die hij heeft in de eredivisie.. Dat hij dan aan het einde van het komende seizoen gratis weg kan is jammer. Maar als hij het team beter kan laten functioneren met zijn voetbal kwaliteiten is dit ook een belangrijke factor voor de club .
  • 3 Aug 2021 om 19:02
    Garcia Garcia is trouwens slecht begonnen in de Kroatische competitie...
  • 3 Aug 2021 om 18:39
    • Quote van 3 Aug 2021 om 18:35
      Die heeft zitten rekenen transfer vrij komen er meer clubs en ontvangt hij meer tekengeld dus die loopt gratis de deur uit volgend jaar.
    Als daar vanaf de buitenkant pak weg 9+ goals en een aantal assists voor tegenover staat. Dan heeft hij een goede dienst bewezen en laat hem dan maar lekker transfervrij vertrekken.
  • 3 Aug 2021 om 18:35
    Die heeft zitten rekenen transfer vrij komen er meer clubs en ontvangt hij meer tekengeld dus die loopt gratis de deur uit volgend jaar.
  • 3 Aug 2021 om 18:23
    • Quote van 3 Aug 2021 om 18:15
      Ff contact verlengen dan Menig.
    Precies Ja Die, dit kan hij wel zo zeggen, laat het hem in daden maar zien.
  • 3 Aug 2021 om 18:15
    Ff contact verlengen dan Menig.
  • 3 Aug 2021 om 17:56
    Groot gelijk heeft hij. Kan me ook voorstellen dat het als donkere jongen niet echt fijn vertoeven is op de Servische velden, hoe triest en treurig dat ook is anno 2021.
  • 3 Aug 2021 om 17:55
    Dan wel graag verlengen
  • 3 Aug 2021 om 17:55
    Nu nog even een klein contract tekenen en Twente is dan ook tevreden
  • 3 Aug 2021 om 17:55
    Nu nog even een klein contract tekenen en Twente is dan ook tevreden
  • 3 Aug 2021 om 17:55
    Verleng dan ook, en loop niet gratis de deur uit!!!!
  • 3 Aug 2021 om 17:52
    En gelijk heeft hij!
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›