Streuer onder de indruk: ''Hij is één van onze betere aanvallers''

14
Streuer onder de indruk: ''Hij is één van onze betere aanvallers''

FC Twente is niet van plan om Queensy Menig voor een appel en een ei te laten gaan. Leon ten Voorde laat op de website van Tubantia weten dat geïnteresseerde clubs niet bij de Tukkers aan hoeven te kloppen met 'een tonnetje of vijf' als bod. 

Technisch directeur Jan Streuer wil Menig sowieso liever niet laten gaan. "Hij is één van onze betere aanvallers", legt hij uit. "Als het kan, moet het sportieve altijd voorrang hebben. Of er moet een bod komen waar de club echt beter van wordt", constateert Streuer. 

Ook Menig staat niet onwelwillend tegenover een langer verblijf bij de club uit Enschede. "Ik ga FC Twente ook niet zomaar inruilen", benadrukt hij. "Ik weet wat ik hier heb. Ik ben ouder geworden, heb meer ervaring en heb geleerd van het verleden", aldus Menig.

"Deze club heeft me veel gegeven, en ik ben happy hier", benadrukt hij. "Er is nog steeds interesse, clubs komen en gaan, maar ik ga alleen over iets nadenken als het plaatje helemaal compleet is. Zoals het er nu uitziet, ga ik dit seizoen knallen bij FCTwente.”

Foto boven via: NES Images

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Aug 2021 om 15:10
    • Quote van 4 Aug 2021 om 14:33
      Als dat klopt een best hoog bedrag voor iemand die op afgelopen seizoen na niet heel veel heeft laten zien. En met in het achterhoofd de financiële positie van onze fct. Of kijk je hier anders tegenaan? Misschien speelt het mee dat streuer al wist dat hij niet naar partizan wilde en hij dit kan gebruiken voor een verkoop in augustus?
    Ze wisten echt al wel dat hij daar niet eens wou. Dat zal zeker mee spelen. Maar ons gehele technische apparaat is nogal gecharmeerd van hem dus als die weg gaat zal dat zeker voor een flink bedrag zijn.
  • 4 Aug 2021 om 15:05
    • Quote van 4 Aug 2021 om 14:11
      Liever nog een seizoen hier en dan transfervrij weg dan nu verkopen voor 200.000
    Ze weten allemaal wat ze hier hebben, hij zegt het zelf nou bijtekenen of op de bank er met. Wij zijn twente hij niet. Of je brengt geld op.
  • 4 Aug 2021 om 14:33
    • Quote van 4 Aug 2021 om 14:26
      Hahaha 2 ton? Kerel streuer weigerde een bod van 7 ton. Als hij al weg gaat zal dat zijn voor een bedrag wat ook interessant is voor ons.
    Als dat klopt een best hoog bedrag voor iemand die op afgelopen seizoen na niet heel veel heeft laten zien. En met in het achterhoofd de financiële positie van onze fct. Of kijk je hier anders tegenaan? Misschien speelt het mee dat streuer al wist dat hij niet naar partizan wilde en hij dit kan gebruiken voor een verkoop in augustus?
  • 4 Aug 2021 om 14:30
    • Quote van 4 Aug 2021 om 13:12
      Als hij maar niet gratis de poort uitwandeld na dit seizoen.
    En dat gaat gebeuren, als hij waardering heeft voor Twente tekent hij gewoon bij.
  • 4 Aug 2021 om 14:26
    • Quote van 4 Aug 2021 om 14:11
      Liever nog een seizoen hier en dan transfervrij weg dan nu verkopen voor 200.000
    Hahaha 2 ton? Kerel streuer weigerde een bod van 7 ton. Als hij al weg gaat zal dat zijn voor een bedrag wat ook interessant is voor ons.
  • 4 Aug 2021 om 14:11
    • Quote van 4 Aug 2021 om 13:15
      Precies bijtekenen of Votdermet
    Liever nog een seizoen hier en dan transfervrij weg dan nu verkopen voor 200.000
  • 4 Aug 2021 om 13:39
    • Quote van 4 Aug 2021 om 13:15
      Precies bijtekenen of Votdermet
    Als alles een beetje normaal verloopt en spelers tegen de winterstop weer terugkomen, kunnen we hem alsnog slijten aan een club die in nood zit
  • 4 Aug 2021 om 13:32
    Die gaat dit seizoen knallen dan is hij transfer vrij en is al het tekengeld voor hem en zijn zaakwaarnemer. En komen er clubs uit de subtop van grotere competities en is het dubbel winst voor Menig.
  • 4 Aug 2021 om 13:15
    • Quote van 4 Aug 2021 om 13:12
      Als hij maar niet gratis de poort uitwandeld na dit seizoen.
    Precies bijtekenen of Votdermet
  • 4 Aug 2021 om 13:12
    • Quote van 4 Aug 2021 om 12:38
      Beter! Gewoon lekker voetballen, dan komt de rest vanzelf
    Als hij maar niet gratis de poort uitwandeld na dit seizoen.
  • 4 Aug 2021 om 12:55
    Knallen en verlengen!
  • 4 Aug 2021 om 12:55
    Knallen en verlengen!
  • 4 Aug 2021 om 12:48
    Goed zo