''Ik denk niet dat Unnerstall in het roze gaat keepen dit jaar''

12
''Ik denk niet dat Unnerstall in het roze gaat keepen dit jaar''

FC Twente wist zich deze zomer te versterken met Lars Unnerstall en Jan van Staa is onder de indruk van de Duitse doelman. De voormalig profvoetballer vindt het vooral een voordeel dat de sluitpost durft uit te komen bij corners en vrije trappen. 

"Weet je wat je met hem hebt? Hij heeft uitstraling en die lengte", legt hij uit bij De Oosttribune. "En als verdediger is dat ook fijn als die ballen hoog voor de goal komen. Als je onder druk komt te staan, is het wel lekker dat er zo'n iemand achter je staat. Dat straalt hij ook uit. Hij is gewoon een topkeeper, maar het voetballen is zijn mindere kwaliteit", constateert Van Staa.

Clubwatcher Tijmen van Wissing is benieuwd of Unnerstall tijdens uitwedstrijden in het roze tenue gaat spelen. "Natuurlijk moet je daar niet heel veel over bakkeleien, want roze is best een mooie kleur", benadrukt hij. "Maar je moet er toch mee uitkijken. Hij heeft ook al dat knotje... Ik denk niet dat Unnerstall in het roze gaat keepen dit jaar als ik hem zo hoor en Jans was het helemaal met hem eens. Als-ie ballen heeft, doet-ie dat verachtelijke tenue niet aan."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 4 Aug 2021 om 19:05
    • Quote van 4 Aug 2021 om 17:59
      Homofoob??? Heb ik iets gemist? Verklaar je nader...
    Kun jij een andere reden bedenken dan om bezwaar te hebben tegen een roze kleur?
  • 4 Aug 2021 om 18:48
    Ik zou ook niet in het roze lopen
  • 4 Aug 2021 om 18:19
    Hij heeft trouwens gewoon gezegd dat hij het aandoet wanneer het moet, er is dus eigenlijk helemaal geen probleem
  • 4 Aug 2021 om 17:59
    • Quote van 4 Aug 2021 om 15:11
      Gezeik om dat roze tenue. Lekker homofobe reacties van Unnerstal en Van Wissing ook trouwens. Wat maakt het uit dat het roze is? Het maakt je niet ineens een wijf ofzo? Man man man…
    Homofoob??? Heb ik iets gemist? Verklaar je nader...
  • 4 Aug 2021 om 17:59
    • Quote van 4 Aug 2021 om 16:35
      Daar gaat hijzelf toch niet over? Gewoon verplichten dat shirt,anders 2de keeper!
    ????
  • 4 Aug 2021 om 16:35
    Daar gaat hijzelf toch niet over? Gewoon verplichten dat shirt,anders 2de keeper!
  • 4 Aug 2021 om 15:43
    Hij heeft groot gelijk. Je moet dat aantrekken waar je je fijn bij voelt.
  • 4 Aug 2021 om 15:43
    • Quote van 4 Aug 2021 om 15:42
      Laat hem een mooi shirt uitzoeken en klaar. Gebeurt bij goede amateurclubs ook.
    Gewoon lekker in het zwart keepen. Blijft toch het beste.
  • 4 Aug 2021 om 15:42
    Laat hem een mooi shirt uitzoeken en klaar. Gebeurt bij goede amateurclubs ook.
  • 4 Aug 2021 om 15:37
    Als je tegen een groen team speelt moet dat roze tenue aan, anders vindt De Lange het vast niet erg