Herstel Misidjan verloopt voorspoedig: ''Cerny terug rond Kerst''

26
Herstel Misidjan verloopt voorspoedig: ''Cerny terug rond Kerst''

FC Twente hoopt zich op korte termijn te versterken met Denilho Cleonise. René Wagelaar is onder de indruk van de behendige vleugelaanvaller, die in de voorbereiding een goede indruk maakte op trainer Ron Jans en technisch directeur Jan Streuer. 

"Prima speler", vertelt hij bij VoetbalTijd. "Ik heb hem al een paar keer gezien: tegen Zwolle, tegen Bielefeld... Het is nog geen Misidjan, die gaat hem nog 'ff' voorbij. Maar hij is nog maar 19 jaar hè. Maar zag je die actie die hij maakte in Duitsland? Het is een goede speler", aldus Wagelaar. 

"Ze hoeven er ook niet meteen te staan, want je hebt Misidjan, je hebt Menig nog steeds en aan de andere kant heb je straks Cerny (die herstellende is van een zware knieblessure, red.) wel weer terug rond de Kerst", voorspelt hij. "Van Leeuwen vind ik nog niet zo 'ver' voor daar achter, dan vind ik Denilho verder."

Update: Twentefans.nl kreeg via Twitter een bericht dat het herstel van Virgil Misidjan 'sneller dan verwacht' gaat. Hopelijk is de rappe vleugelaanvaller er dus snel weer bij!  

26 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 5 Aug 2021 om 09:46
    Wat heeft die Misidjan nou eigenlijk precies dan?
  • 5 Aug 2021 om 08:46
    • Quote van 5 Aug 2021 om 08:29
      Ja dat begin ik me ook af te vragen. We hebben dus straks met nog een middenvelder en een rechtsback 29 spelers. Zitten nog wel veel blessure getalletjes tussen dat wel.
    En jeugdspelers die gaan afvallen nog natuurlijk. Bijv een rots zie ik niet bij definitieve selectie komen.
  • 5 Aug 2021 om 08:29
    • Quote van 5 Aug 2021 om 07:43
      En waar komt het geld in eens weg allemaal om zoveel spelers te halen
    Ja dat begin ik me ook af te vragen. We hebben dus straks met nog een middenvelder en een rechtsback 29 spelers. Zitten nog wel veel blessure getalletjes tussen dat wel.
  • 5 Aug 2021 om 08:25
    • Quote van 5 Aug 2021 om 07:13
      wat is er loos dan met Everink..
    Ze hebben geen beeld van hem hoe hij er fysiek op staat vorig jaar er het hele jaar eruit geweest door een blessure. Nu corona gehad en hersenschudding klachten. Lijkt een beetje voor het ongeluk geboren.
  • 5 Aug 2021 om 07:43
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:13
      Waarom NOG een middenvelder? Als we toch in 1 linie goed bezet zijn is het die wel. Rechtsachter jammer voor everink maar begrijpelijk. Middenvelder snap ik echt geen zak van.
    En waar komt het geld in eens weg allemaal om zoveel spelers te halen
  • 5 Aug 2021 om 07:34
    • Quote van 5 Aug 2021 om 07:13
      wat is er loos dan met Everink..
    Te blessure gevoelig
  • 5 Aug 2021 om 07:13
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:13
      Waarom NOG een middenvelder? Als we toch in 1 linie goed bezet zijn is het die wel. Rechtsachter jammer voor everink maar begrijpelijk. Middenvelder snap ik echt geen zak van.
    wat is er loos dan met Everink..
  • 5 Aug 2021 om 06:51
    • Quote van 4 Aug 2021 om 21:33
      Naast cleonise, die Griek en vlap is twente nog niet klaar op de transfermarkt. Bron tubantia.
    Cleonise en Vlap zijn nog altijd niet binnen kearl......
  • 5 Aug 2021 om 00:43
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Via het middenveld loopt je spel, normaal gesproken, bij ins niet want we hebben niemand die goed is aan de bal. Er is totdat Vlap tekent niks veranderd nee. En Vlap is ook geen creatieveling maar echt een doelpuntenmaker. Daarom is een voetballende 8 zeer welkom
  • 4 Aug 2021 om 23:44
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:13
      Waarom NOG een middenvelder? Als we toch in 1 linie goed bezet zijn is het die wel. Rechtsachter jammer voor everink maar begrijpelijk. Middenvelder snap ik echt geen zak van.
    Ik weet niet wat ik lees. Middenveld is onze zwakste schakel
  • 4 Aug 2021 om 23:01
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:52
      Ligt eraan waar je ambities liggen voor het volgende seizoen. Niet alles dat eigen jeugd is is goed genoeg om hier in het eerste te voetballen. Dat dat vorig seizoen op bijna alle posities gebeurde was niet uit luxe. Nu is er blijkbaar wat meer luxe.

      Roemeratoe en Bosch vind ik bijv. prima jongens maar geen hoogvliegers qua voetballen. Bruns en Staring zijn nog weer een heel stuk jonger en ook verder verwijdert van het niveau van een Zerrouki. Kun je er een speler bij krijgen van niveau Zerrouki of beter dan kan je dat een paar plaatsen schelen in de eindklassering.
    Dat zal allemaal maar verhuur ze(1 of 2 middenvelders)dan. Ze worden niet beter vanaf de bank. Of eens in de maand 5 minuten voor tijd in vallen. Daar word niemand beter van.
  • 4 Aug 2021 om 22:52
    off topic ...hoe ver is het nu met Pleguzuelo..
  • 4 Aug 2021 om 22:52
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:24
      Ze zijn allebei ook niet 100 procent fit. Dus dat zeg ik ook die begrijp ik nog. Maar die middenvelder? Zelfs zonder brama. Heb je Bosch zerrouki roemeratoe starring bruns. Ja dat is jong. Maar op elke andere positie erom heen staat ervaring en roemeratoe heeft net als Bosch momenteel enige ervaring in de eredivisie dus Die snap ik dan weer niet.
    Ligt eraan waar je ambities liggen voor het volgende seizoen. Niet alles dat eigen jeugd is is goed genoeg om hier in het eerste te voetballen. Dat dat vorig seizoen op bijna alle posities gebeurde was niet uit luxe. Nu is er blijkbaar wat meer luxe.

    Roemeratoe en Bosch vind ik bijv. prima jongens maar geen hoogvliegers qua voetballen. Bruns en Staring zijn nog weer een heel stuk jonger en ook verder verwijdert van het niveau van een Zerrouki. Kun je er een speler bij krijgen van niveau Zerrouki of beter dan kan je dat een paar plaatsen schelen in de eindklassering.
  • 4 Aug 2021 om 22:24
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:20
      Rechtsachter is gewoon nodig. Je hebt met everink en troupee 2 spelers die al een jaar niet veel gespeeld hebben. Je kan het daar niet op van uitgaan dat ze alle wedstrijden gaan spelen.
    Ze zijn allebei ook niet 100 procent fit. Dus dat zeg ik ook die begrijp ik nog. Maar die middenvelder? Zelfs zonder brama. Heb je Bosch zerrouki roemeratoe starring bruns. Ja dat is jong. Maar op elke andere positie erom heen staat ervaring en roemeratoe heeft net als Bosch momenteel enige ervaring in de eredivisie dus Die snap ik dan weer niet.
  • 4 Aug 2021 om 22:20
    • Quote van 4 Aug 2021 om 22:13
      Waarom NOG een middenvelder? Als we toch in 1 linie goed bezet zijn is het die wel. Rechtsachter jammer voor everink maar begrijpelijk. Middenvelder snap ik echt geen zak van.
    Rechtsachter is gewoon nodig. Je hebt met everink en troupee 2 spelers die al een jaar niet veel gespeeld hebben. Je kan het daar niet op van uitgaan dat ze alle wedstrijden gaan spelen.
  • 4 Aug 2021 om 22:13
    • Quote van
      Deze quote is verwijderd.
    Waarom NOG een middenvelder? Als we toch in 1 linie goed bezet zijn is het die wel. Rechtsachter jammer voor everink maar begrijpelijk. Middenvelder snap ik echt geen zak van.
  • 4 Aug 2021 om 21:33
    Naast cleonise, die Griek en vlap is twente nog niet klaar op de transfermarkt. Bron tubantia.
  • 4 Aug 2021 om 21:22
    • Quote van 4 Aug 2021 om 20:18
      Wat een dag. Als alle geruchten waar zijn hebben we straks een leuke selectie.
    Ze willen een grotere selectie dan vorig jaar met meer subtopwaardige spelers die iets toevoegen. In de loop der weken, kon er nog wel eens meer kwaliteit bijkomen.
  • 4 Aug 2021 om 21:22
    • Quote van 4 Aug 2021 om 20:18
      Wat een dag. Als alle geruchten waar zijn hebben we straks een leuke selectie.
    Ze willen een grotere selectie dan vorig jaar met meer subtopwaardige spelers die iets toevoegen. In de loop der weken, kon er nog wel eens meer kwaliteit bijkomen.
  • 4 Aug 2021 om 21:12
    • Quote van 4 Aug 2021 om 21:09
      Die gekke Griek moet maar eens eerst van Leeuwen eruit spelen.
    Van leeuwen gewoon opleiden tot invaller voor vlap. Illic is toch meer een 8.
  • 4 Aug 2021 om 21:09
    • Quote van 4 Aug 2021 om 20:30
      Van Leeuwen is nog niet goed genoeg en dat vind de technische staff ook blijkbaar...anders haal je niet zo'n gekke Griek.
    Die gekke Griek moet maar eens eerst van Leeuwen eruit spelen.
  • 4 Aug 2021 om 20:46
    • Quote van 4 Aug 2021 om 20:30
      Van Leeuwen is nog niet goed genoeg en dat vind de technische staff ook blijkbaar...anders haal je niet zo'n gekke Griek.
    Zou ook prima uit het motto bredere bank beter seizoen en gezien ons progamma de eerste 8 wedstrijden dat is gelijk een stevig begin. Op zich niks mis mee dus.
  • 4 Aug 2021 om 20:30
    Van Leeuwen is nog niet goed genoeg en dat vind de technische staff ook blijkbaar...anders haal je niet zo'n gekke Griek.
  • 4 Aug 2021 om 20:23
    Hmmm toch vind ik van Keeuwen een beetje ondergewa
  • 4 Aug 2021 om 20:23
    Hmmm toch vind ik van Keeuwen een beetje ondergewa
  • 4 Aug 2021 om 20:18
    Wat een dag. Als alle geruchten waar zijn hebben we straks een leuke selectie.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›