Sadilek verlaat PSV: ''Voor FC Twente een uitstekende versterking''

22
Sadilek verlaat PSV: ''Voor FC Twente een uitstekende versterking''

FC Twente gaat zich op huurbasis versterken met Michal Sadílek. De middenvelder, die eigendom is van PSV, ondergaat vrijdag de medische keuring. PSV-watcher Rik Elfrink vindt het een goede zet van de Tukkers.

"FC Twente en Sparta Praag strijden dus om een jaar huur van Michal Sadílek. Zou voor FC Twente een hele beste versterking zijn, lijkt me", zo schrijft de journalist van het Eindhovens Dagblad op Twitter. "Controlerende middenvelder, vanaf zijn 15e bij PSV. Qua mentaliteit top level. Goed jaar bij Slovan Liberec achter de rug en op het EK actief."

"Voor FC Twente een uitstekende versterking lijkt me, als het rondkomt", vervolgt Elfrink. "Vorig seizoen prima jaar gehad, met groepsfase Europa League, goede prestaties in de Tsjechische competitie en debuut in nationale team van Tsjechië. Speelde ook op het EK, tegen.... Oranje."

22 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Aug 2021 om 12:37
    • Quote van 6 Aug 2021 om 12:15
      Ach ja, de vorige bondscoach had het over Menig op het EK. Foutje moet kunnen. Er staat me iets van bij dat een commentator afgelopen seizoen een speler van ons nonstop verkeerd noemde.
    HAha dat is ook waar.
  • 6 Aug 2021 om 12:15
    • Quote van 6 Aug 2021 om 11:54
      1x zou ik zeggen ja: meerdere keren vind ik gewoon slecht
    Ach ja, de vorige bondscoach had het over Menig op het EK. Foutje moet kunnen. Er staat me iets van bij dat een commentator afgelopen seizoen een speler van ons nonstop verkeerd noemde.
  • 6 Aug 2021 om 11:54
    • Quote van 6 Aug 2021 om 11:07
      Zou het ook een foutje kunnen zijn van diegene die de tekst typt?
    1x zou ik zeggen ja: meerdere keren vind ik gewoon slecht
  • 6 Aug 2021 om 11:07
    • Quote van 6 Aug 2021 om 09:52
      Ik dacht dat we vlap binnen hadden maar ltv heeft het in de Tubantia over vlak. #heel amateuristisch voor een journalist
    Zou het ook een foutje kunnen zijn van diegene die de tekst typt?
  • 6 Aug 2021 om 09:52
    Ik dacht dat we vlap binnen hadden maar ltv heeft het in de Tubantia over vlak. #heel amateuristisch voor een journalist
  • 6 Aug 2021 om 09:35
    Is hij nu wel of niet gehuurd? Misschien lees ik het niet goed,maar staat twente strijd met nog een club om hem dus wat word het nou?
  • 6 Aug 2021 om 05:47
    • Quote van 5 Aug 2021 om 23:05
      De koopsom van sadilek is 1,5 mil euro. Kan twente dat überhaupt wel betalen volgend seizoen.
    In normale omstandigheden gaat FCT zwarte cijfers draaien, zeker nadat een aantal nieuwe sponsorcontract is getekend. Bovendien hebben we kans het komende jaar een aantal dikke uitgaande transfers te doen.
  • 6 Aug 2021 om 01:28
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:55
      Ik dacht dat vandaag vlap en die griek gepresenteerd zouden worden zit ik fout dus
    Vrijdag, staat leuk in de nieuwsbrief van JWB.
  • 6 Aug 2021 om 00:45
    • Quote van 5 Aug 2021 om 23:31
      Ze hebben nog 29 minuten
    45 minuuten te laat
  • 5 Aug 2021 om 23:31
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:55
      Ik dacht dat vandaag vlap en die griek gepresenteerd zouden worden zit ik fout dus
    Ze hebben nog 29 minuten
  • 5 Aug 2021 om 23:15
    • Quote van 5 Aug 2021 om 23:05
      De koopsom van sadilek is 1,5 mil euro. Kan twente dat überhaupt wel betalen volgend seizoen.
    En horeca inkomsten het liefst van 25 duizen man gemiddeld scheelt ook enorm.
  • 5 Aug 2021 om 23:11
    • Quote van 5 Aug 2021 om 23:05
      De koopsom van sadilek is 1,5 mil euro. Kan twente dat überhaupt wel betalen volgend seizoen.
    Hoog eindigen en sponsor inkomsten zouden dat misschien mogelijk kunnen maken. Of als hij een goed seizoen draait dat er investeerders op staan? Zoiets. Maar Twente op zich zou dat te veel moeten zijn althans dat lijkt mij.
  • 5 Aug 2021 om 23:05
    De koopsom van sadilek is 1,5 mil euro. Kan twente dat überhaupt wel betalen volgend seizoen.
  • 5 Aug 2021 om 23:04
    • Quote van 5 Aug 2021 om 22:09
      Maak dan meteen even een nieuwe team foto hahaha
    moet wel met breedbeeldcamera voor Pec Zwolle dat ze alle 79 spelers kunnen zien die onder contract staan -:))
  • 5 Aug 2021 om 22:52
    • Quote van 5 Aug 2021 om 22:09
      Maak dan meteen even een nieuwe team foto hahaha
    Doen ze normaal gesproken in september.
  • 5 Aug 2021 om 22:11
    • Quote van 5 Aug 2021 om 22:09
      Maak dan meteen even een nieuwe team foto hahaha
    Hahaha die mag er sowieso wel komen. Inmiddels er bijna een half elftal bij sinds die foto haha.
  • 5 Aug 2021 om 22:09
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:58
      Zou zomaar kunnen dat ze alle 3 gepresenteerd worden tegelijk. Kunnen we daarna genieten van alle haat op alle social media. Misschien zelfs alle 4(cleonise) als morgen op tijd dat bericht vanuit Italië aankomt.
    Maak dan meteen even een nieuwe team foto hahaha
  • 5 Aug 2021 om 21:58
    • Quote van 5 Aug 2021 om 21:55
      Ik dacht dat vandaag vlap en die griek gepresenteerd zouden worden zit ik fout dus
    Zou zomaar kunnen dat ze alle 3 gepresenteerd worden tegelijk. Kunnen we daarna genieten van alle haat op alle social media. Misschien zelfs alle 4(cleonise) als morgen op tijd dat bericht vanuit Italië aankomt.
  • 5 Aug 2021 om 21:55