'Streuer wil twee talentvolle vleugelspelers vastleggen' (update)

25
'Streuer wil twee talentvolle vleugelspelers vastleggen' (update)

Luca Everink kan bij FC Twente een contract tekenen voor één seizoen met een optie voor nog een jaar, zo weet Leon ten Voorde te melden op de website van Tubantia. De vleugelverdediger kwam tegen SC Cambuur (2-0) nog als invaller binnen de lijnen.

Hij liet een goede indruk achter in Leeuwarden en was met een vlammend schot nog dicht bij een doelpunt, maar Sonny Stevens had een uitstekende redding in huis. Everink moet bij de ploeg van trainer Ron Jans de concurrentie aangaan met Giovanni Troupée.

Vorig seizoen had Jans bij FC Twente nog de beschikking over Tyronne Ebuehi en Nathangelo Markelo, maar laatstgenoemde speelt inmiddels op huurbasis bij Jong PSV. Ebuehi bleek uiteindelijk te duur en speelt tegenwoordig in Italië bij Venezia. 

Update: Everink zal 'op korte termijn' zijn contract tekenen, zo laat Leon ten Voorde weten op de website van Tubantia. FC Twente wil ook Jahnoah Markelo 'binnen afzienbare tijd' belonen met een contract. De 18-jarige vleugelaanvaller, die in het oefenduel tegen Venezia als linksback werd gebruikt, blijft sowieso tot 1 juanuari meetrainen. 

25 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Sep 2021 om 23:18
    En oja. Verder verwacht ik dat Smal zichzelf buitenspel heeft gezet de komende weken.
  • 13 Sep 2021 om 23:14
    • Quote van 13 Sep 2021 om 22:04
      Waarom denk je dat? Ik denk dat jans stug vasthoud aan troupee zoals hij dit ook doet met illic. Al ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat hij kan tegen een sterke tegenstander op eredivisie niveau zoals vitesse of az de 23ste.
    Ik denk echt dat Everink volgende wedstrijd speelt. Jans heeft lijkt mij nu wel ingezien dat Troupe het op dit moment in elk geval niet heeft. Ik denk verder dat Oosterwolde weer terug keert op links en Sadilek weer op de half komt t staan. Dan kan hij verder met Hilgers en Propper en kan hij Pluezuego op het eind nog 20 minuten laten spelen ipv Hilgers
  • 13 Sep 2021 om 22:53
    • Quote van 13 Sep 2021 om 22:35
      Dat weet ik niet. Jans is, denk ik, nog een beetje op zoek naar zijn ideale formatie. Op dit moment hebben we slechts 2 spelers die al op niveau zitten en een zekerheidje zijn. Ik ben best wel benieuwd naar Everink, maar ook naar een fitte Pleguezuelo, Misidjan, Limnios, Vlap, Brama (al hield hij het lang vol) en RvW. Er zal de komende weken waarschijnlijk nog veel gecoupeerd worden..
    Centrum mag van mij zo weer beginnen. Julio rustig brengen. Oosterwolde graag op linksback. Rechtsback ben ik ook benieuwd naar Everink maar kan me ook voorstellen dat je die na rust brengt. Middenveld vooral zo laten staan. Zie wel graag eens Ugalde erin komen voor Vlap. Sadilek kan Brama dan ook weer aflossen.Voorin ook weer zo starten. 2e helft dan Limnios naar rechts. Misidjan op links en Rots in de spits.
  • 13 Sep 2021 om 22:36
    • Quote van 13 Sep 2021 om 22:35
      Dat weet ik niet. Jans is, denk ik, nog een beetje op zoek naar zijn ideale formatie. Op dit moment hebben we slechts 2 spelers die al op niveau zitten en een zekerheidje zijn. Ik ben best wel benieuwd naar Everink, maar ook naar een fitte Pleguezuelo, Misidjan, Limnios, Vlap, Brama (al hield hij het lang vol) en RvW. Er zal de komende weken waarschijnlijk nog veel gecoupeerd worden..
    *gerouleerd
  • 13 Sep 2021 om 22:35
    • Quote van 13 Sep 2021 om 22:04
      Waarom denk je dat? Ik denk dat jans stug vasthoud aan troupee zoals hij dit ook doet met illic. Al ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat hij kan tegen een sterke tegenstander op eredivisie niveau zoals vitesse of az de 23ste.
    Dat weet ik niet. Jans is, denk ik, nog een beetje op zoek naar zijn ideale formatie. Op dit moment hebben we slechts 2 spelers die al op niveau zitten en een zekerheidje zijn. Ik ben best wel benieuwd naar Everink, maar ook naar een fitte Pleguezuelo, Misidjan, Limnios, Vlap, Brama (al hield hij het lang vol) en RvW. Er zal de komende weken waarschijnlijk nog veel gecoupeerd worden..
  • 13 Sep 2021 om 22:04
    • Quote van 13 Sep 2021 om 21:52
      Volgens mij durfde Jans het niet aan om nog meer spelers achterin te gebruiken, die normaal niet spelen Buiten Hilgers ook nog Sadilek, die eigenlijk gehaald is als middenvelder. Als ze dan ook nog Everink hadden laten spelen en het was misgegaan, dan hadden de jonkies misschien een deuk opgelopen. Neemt echter niet weg dat ik denk dat Everink de volgende wedstrijd wel speelt, omdat er dan meerdere spelers terug zijn.
    Waarom denk je dat? Ik denk dat jans stug vasthoud aan troupee zoals hij dit ook doet met illic. Al ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig naar wat hij kan tegen een sterke tegenstander op eredivisie niveau zoals vitesse of az de 23ste.
  • 13 Sep 2021 om 21:52
    • Quote van 2 Sep 2021 om 07:27
      Meteen er inzetten ipv Troupe, wat een drama is na zijn verhuur periode echt slechter geworden. Leg die Everink vast en gelijk opstellen is stuk feller dan Troupe, en denk dat hij net een type als Zerouki is die zich helemaal vast bijt in zijn tegenstander. Gewoon gelijk er in zetten jongen met potentie.
    Volgens mij durfde Jans het niet aan om nog meer spelers achterin te gebruiken, die normaal niet spelen Buiten Hilgers ook nog Sadilek, die eigenlijk gehaald is als middenvelder. Als ze dan ook nog Everink hadden laten spelen en het was misgegaan, dan hadden de jonkies misschien een deuk opgelopen. Neemt echter niet weg dat ik denk dat Everink de volgende wedstrijd wel speelt, omdat er dan meerdere spelers terug zijn.
  • 13 Sep 2021 om 21:01
    • Quote van 13 Sep 2021 om 19:44
      Everink voor Troupee as soon as possible
    Gaat niet gebeuren. Op termijn misschien wel, maar niet asap.
  • 13 Sep 2021 om 20:54
    Eindelijk gaan ze Jannoah Markelo een contract aanbieden. Zie het wel zitten. Goed meetrainen en paar invalbeurten dit jaar.
  • 13 Sep 2021 om 19:44
    Everink voor Troupee as soon as possible
  • 13 Sep 2021 om 17:17
    Één seizoen dat hakt er in .
  • 2 Sep 2021 om 07:27
    Meteen er inzetten ipv Troupe, wat een drama is na zijn verhuur periode echt slechter geworden. Leg die Everink vast en gelijk opstellen is stuk feller dan Troupe, en denk dat hij net een type als Zerouki is die zich helemaal vast bijt in zijn tegenstander. Gewoon gelijk er in zetten jongen met potentie.
  • 1 Sep 2021 om 21:26
    Kom maar door
  • 1 Sep 2021 om 21:26
    Kom maar door
  • 1 Sep 2021 om 20:53
    • Quote van 1 Sep 2021 om 20:32
      Als jij nou eens met wat zinnigs komt, in plaat van elke keer iedereen afzeiken.
    Man doe normaal, wat zeik ik af dan?
  • 1 Sep 2021 om 20:39
    1jaar? Plus optie ?dat word weer niet cashen over twee jaar.
  • 1 Sep 2021 om 20:32
    • Quote van 1 Sep 2021 om 19:24
      Kom maar eens met al die namen
    Als jij nou eens met wat zinnigs komt, in plaat van elke keer iedereen afzeiken.
  • 1 Sep 2021 om 19:24
    • Quote van 1 Sep 2021 om 17:33
      Mooi het volgende talent wordt gebruikt om te kunnen door groeien naar een goede eredivisie speler. Hopelijk krijgt hij wel meer krediet dan veel andere spelers die te snel worden afgeschreven. We gaan het de komende weken en maanden zien hoe everink het gaat doen als hij minuten gaar maken .
    Kom maar eens met al die namen
  • 1 Sep 2021 om 17:33
    Mooi het volgende talent wordt gebruikt om te kunnen door groeien naar een goede eredivisie speler. Hopelijk krijgt hij wel meer krediet dan veel andere spelers die te snel worden afgeschreven. We gaan het de komende weken en maanden zien hoe everink het gaat doen als hij minuten gaar maken .
  • 1 Sep 2021 om 16:45
    • Quote van 1 Sep 2021 om 16:35
      Das een mooie talent volle voetballer! Beter dan menig
    Ook lekker om een linksbuiten met een rechtsback te vergelijken.
  • 1 Sep 2021 om 16:45
    • Quote van 1 Sep 2021 om 16:35
      Das een mooie talent volle voetballer! Beter dan menig
    Ook lekker om een linksbuiten met een rechtsback te vergelijken.
  • 1 Sep 2021 om 16:41
    Met Thoupe heeft hij dus bijna geen concurrentie want wat speelt die slecht zeg!
  • 1 Sep 2021 om 16:35
    Das een mooie talent volle voetballer! Beter dan menig
  • 1 Sep 2021 om 16:16
    • Quote van 1 Sep 2021 om 16:07
      Goed nieuws en laten we hem dan ook opstellen.
    Inderdaad! In plaats van Troepie. Dat is mij toch een verschrikking.
  • 1 Sep 2021 om 16:07
    Goed nieuws en laten we hem dan ook opstellen.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›