VIDEO | Van Leeuwen laat zich zien bij debuut voor Almere City FC

5
VIDEO | Van Leeuwen laat zich zien bij debuut voor Almere City FC

Thijs van Leeuwen heeft zaterdag zijn debuut gemaakt voor Almere City FC. De huurling van FC Twente mocht invallen in de thuiswedstrijd tegen TOP Oss.

Van Leeuwen kwam twintig minuten voor tijd in het veld bij Almere City FC, dat op dat moment al een 2-0 voorsprong had. Toch had Van Leeuwen nog een aandeel in de zege. De vleugelaanvaller onderschepte de bal waar uiteindelijk de 3-0 uitkwam. Hij had daarbij ook nog een fraaie voorassist.

Almere City FC won dus uiteindelijk met 3-0 van TOP Oss en het betekende de tweede zege op rij voor de ploeg van trainer Gertjan Verbeek, die opgeklommen is naar de zevende plek in de Keuken Kampioen Divisie met zeven punten uit vijf wedstrijden.

5 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 6 Sep 2021 om 22:43
    • Quote van 6 Sep 2021 om 17:51
      Ik heb en hou de volste vertrouwen in hem. Slimme voetballer technische prima en een goed overzicht. Dat Almere speelde overigens best leuk voetbal eigenlijk.
    Hand van Gertjan
  • 6 Sep 2021 om 21:23
    • Quote van 6 Sep 2021 om 21:00
      Net aangesloten neem ik aan . Goed begin . Neem aan dat de speelminuten wel gaan komen . Rood tenue en zo te zien in de highlights hetzelfde rugnummer als bij Twente gekozen ? Almere fris aanvallend voetbal inderdaad
    Ja hij heeft hetzelfde rugnummer als bij ons. Dat Almere heeft oprecht ook wel een leuke selectie met een paar behoorlijke spelers. Normaal kijk ik dat zelden. Maar was best verrast eigenlijk over het spel ook aan de bal. Ga dat dit jaar eens vaker bekijken. Als Twente zelf niet hoeft te spelen uiteraard.
  • 6 Sep 2021 om 21:00
    • Quote van 6 Sep 2021 om 18:53
      Hoop toch dat V.Leeuwen normaal gesproken begint in de wedstrijd.
    Net aangesloten neem ik aan . Goed begin . Neem aan dat de speelminuten wel gaan komen . Rood tenue en zo te zien in de highlights hetzelfde rugnummer als bij Twente gekozen ? Almere fris aanvallend voetbal inderdaad
  • 6 Sep 2021 om 18:53
    Hoop toch dat V.Leeuwen normaal gesproken begint in de wedstrijd.
  • 6 Sep 2021 om 17:51
    Ik heb en hou de volste vertrouwen in hem. Slimme voetballer technische prima en een goed overzicht. Dat Almere speelde overigens best leuk voetbal eigenlijk.
Saturday 30 October 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›