Wagenaar haalt keihard uit: ''Klotenargumenten die niet kloppen''

48
Wagenaar haalt keihard uit: ''Klotenargumenten die niet kloppen''

Fardau Wagenaar en Leon ten Voorde snappen niet dat sommige sporters er voor kiezen om zich niet te laten vaccineren. De verslaggeefster van de Tubantia hoopt dat voetbalclubs en voetballers in Nederland een voorbeeld nemen aan FC Barcelona. 

"Ik las een bericht dat bij Barcelona 99,9 van alle sporters gevaccineerd is. Zij kunnen het dus wel", vertelt ze in de podcast van De Ballen Verstand. "Het is toch heerlijk dat je zo'n verplichting op kan leggen zonder dat mensen gaan protesteren en met klotenargumenten komen die niet kloppen?"

Leon ten Voorde haakt vervolgens in. "Laten we het zo zeggen: speler die niet gevaccineerd zijn en het toch ergens oplopen, die moeten ook maar de consequenties dragen dat ze even op een zijspoor komen omdat de ploeg gaat winnen. Ik denk wel dat ze 'm voelen. Als je dat (vaccineren, red.) als topsporter niet doet terwijl het je vak is, dat vind ik echt onvoorstelbaar", besluit Ten Voorde. 

48 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2021 om 16:40
    • Quote van 15 Sep 2021 om 16:20
      Klopt KingPin, door goed/beter voor jezelf te zorgen verlaag je de kans op bepaalde ziekten. Maar je voorkomt het niet helemaal. Zorg dus ook goed voor jezelf en omgeving door het vaccin te nemen en hiermee de kans op verspreiding en (ernstige) ziekteverschijnselen te verkleinen. Maar goed, de logica is ver te zoeken zodra men over het corona vaccin begint.
    Dus beter hebben we het over voetbal????
  • 15 Sep 2021 om 16:20
    • Quote van 15 Sep 2021 om 16:02
      Hoe komen ze aan die kanker dan? Door constant te roken, door vet te vreten, door niet te sporten, door teveel suiker? Als al die mensen ook eens gezonder gingen leven werd de zorg ook ontlast. Wat een kul verhalen allemaal. Leer eerst zelf denken voordat je de minister van propaganda na praat.
    Klopt KingPin, door goed/beter voor jezelf te zorgen verlaag je de kans op bepaalde ziekten. Maar je voorkomt het niet helemaal. Zorg dus ook goed voor jezelf en omgeving door het vaccin te nemen en hiermee de kans op verspreiding en (ernstige) ziekteverschijnselen te verkleinen. Maar goed, de logica is ver te zoeken zodra men over het corona vaccin begint.
  • 15 Sep 2021 om 16:02
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:01
      Gaat niet om mensen die bang zijn, maar om capaciteit van de ziekenhuizen en personeel wat vakantie verdiend. Er is nog nooit zoveel uitloop van personeel geweest dior de heftige tafarelen door corona. Dat heeft ook in vloed op andere zorg. Mensen met kanker kunnen minder goed behandeld worden, chronisch zieken. Je vaccineert je niet alleen om zelf niet ziek, maar juist voor je omgeving. En iedereen die hier zo tegen vaccineren is, hoeveel mensen ken je die op een dagje slecht te pas na echt blijvende gevolgen van het vaccin hebben ondervonden?
    Hoe komen ze aan die kanker dan? Door constant te roken, door vet te vreten, door niet te sporten, door teveel suiker? Als al die mensen ook eens gezonder gingen leven werd de zorg ook ontlast. Wat een kul verhalen allemaal. Leer eerst zelf denken voordat je de minister van propaganda na praat.
  • 15 Sep 2021 om 11:12
    • Quote van 15 Sep 2021 om 11:05
      Biertje dan maar, ;-)
    Lijkt mij veel verstandiger. Zouden er meer moeten doen hiero ;-)
  • 15 Sep 2021 om 11:05
    • Quote van 15 Sep 2021 om 11:03
      En ik vind jouw argumenten ongefundeerd. Daar kunnen we op dit forum nog uren en dagen over discuteren, maar daar komen wij niet uit. Het zij zo. Jij jouw mening, ik de mijne. Even goede vrienden.
    Biertje dan maar, ;-)
  • 15 Sep 2021 om 11:05
    • Quote van 15 Sep 2021 om 11:03
      En ik vind jouw argumenten ongefundeerd. Daar kunnen we op dit forum nog uren en dagen over discuteren, maar daar komen wij niet uit. Het zij zo. Jij jouw mening, ik de mijne. Even goede vrienden.
    Biertje dan maar, ;-)
  • 15 Sep 2021 om 11:04
    • Quote van 15 Sep 2021 om 10:44
      Dat het zo snel is ontwikkeld heeft alles te maken met beschikbaar stellen van meer geld e capaciteit voor onderzoek. Corona is een probleem waar het rijke westen direct mee van doen heeft en polio niet, dus minder prioriteit. Treurig maar waar. Wat ik gevaarlijk vind aan de hele discussie dat mensen ( ik weet niet of dat ook voor jouw geld) zonder medische of wetenschappelijke achtergrond hun mening lopen te verkondigen alsof ze deze achtergrondkennis wel hebben. In plaats daarvan zijn het vaak argumenten op onderbuikgevoelens. Bij zaken waar ik geen verstand van heb laat ik mij adviseren door experts en vertrouw op hun kennis en kunde. In dit geval ben ik wel medisch geschoold, maar vind ik echt dat de nederlandse wetenschap wat meer vertrouwen verdiend. Daarmee komen we uit deze ellende
    Mooi verwoord
  • 15 Sep 2021 om 11:03
    • Quote van 15 Sep 2021 om 10:33
      Accepteer zijn mening wel, alleen zijn argumenten zijn wellicht ongefundeerd, daarom die vraag, van de pil staat namelijk al vast dat het rotzooi is en dat laten de meeste mannen hun vrouw gewoon slikken omdat ze zelf niet naar de uroloog willen, dan begrijp ik dus niet waarom ze nu wel over eventuele gevolgen van een vaccinatie piepen. Zomaar een voorbeeld hoor hoe ongefundeerd die argumentatie is. En blijkbaar ook vervelend voor jou dat anderen een andere mening hebben.
    En ik vind jouw argumenten ongefundeerd. Daar kunnen we op dit forum nog uren en dagen over discuteren, maar daar komen wij niet uit. Het zij zo. Jij jouw mening, ik de mijne. Even goede vrienden.
  • 15 Sep 2021 om 10:44
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:06
      Dit 'wondermiddel' was anders razendsnel uit de bodem gestampt en dat ook nog onder diverse merknamen... Op zich al vreemd, temeer de onderszoekstermijn naar o.a. de polioprik tientallen jaren duurde. Ik ga en wil niemand beïnvloeden, maar het is zeer de vraag wat al deze vaccinaties voor ons dna en ons inmuumsysteem gaan betekenen. Voorlopig vertrouw ik op mijn eigen afweersysteem.
    Dat het zo snel is ontwikkeld heeft alles te maken met beschikbaar stellen van meer geld e capaciteit voor onderzoek. Corona is een probleem waar het rijke westen direct mee van doen heeft en polio niet, dus minder prioriteit. Treurig maar waar. Wat ik gevaarlijk vind aan de hele discussie dat mensen ( ik weet niet of dat ook voor jouw geld) zonder medische of wetenschappelijke achtergrond hun mening lopen te verkondigen alsof ze deze achtergrondkennis wel hebben. In plaats daarvan zijn het vaak argumenten op onderbuikgevoelens. Bij zaken waar ik geen verstand van heb laat ik mij adviseren door experts en vertrouw op hun kennis en kunde. In dit geval ben ik wel medisch geschoold, maar vind ik echt dat de nederlandse wetenschap wat meer vertrouwen verdiend. Daarmee komen we uit deze ellende
  • 15 Sep 2021 om 10:33
    • Quote van 15 Sep 2021 om 08:24
      Gewoon even een vraagje..... Moeilijk hè, dat er mensen zijn met een andere mening? Kerel, accepteer het gewoon en loop liet zo te zuigen.
    Accepteer zijn mening wel, alleen zijn argumenten zijn wellicht ongefundeerd, daarom die vraag, van de pil staat namelijk al vast dat het rotzooi is en dat laten de meeste mannen hun vrouw gewoon slikken omdat ze zelf niet naar de uroloog willen, dan begrijp ik dus niet waarom ze nu wel over eventuele gevolgen van een vaccinatie piepen. Zomaar een voorbeeld hoor hoe ongefundeerd die argumentatie is. En blijkbaar ook vervelend voor jou dat anderen een andere mening hebben.
  • 15 Sep 2021 om 10:24
    • Quote van 15 Sep 2021 om 08:48
      Geïnjecteerd of niet, maakt mij geen ene flikker uit. Iedereen heeft z'n eigen reden om het wel of niet te doen, en of de ander dat nou een goede, of een kulreden vindt doet niet ter zake. En zo hoort het ook
    mij maakt het ook niets uit...maar het ging erom dat jij ook een zuiger 1e klas bent
  • 15 Sep 2021 om 08:58
    • Quote van 15 Sep 2021 om 08:48
      Geïnjecteerd of niet, maakt mij geen ene flikker uit. Iedereen heeft z'n eigen reden om het wel of niet te doen, en of de ander dat nou een goede, of een kulreden vindt doet niet ter zake. En zo hoort het ook
    Totdat mensen die kulreden als absolute waarheid zien en met hakenkruizen en jodensterren door de straten lopen om hun kulreden aan anderen op te dringen. Afgelopen zaterdag is een maat van mij nog bespuugd door een wappie omdat hij per ongeluk in de buurt van de demonstratie kwam. Gelukkig is niet iedereen die zich niet laat vaccineren zo.
  • 15 Sep 2021 om 08:48
    • Quote van 15 Sep 2021 om 08:44
      de pot verwijt de ketel...-:))
    Geïnjecteerd of niet, maakt mij geen ene flikker uit. Iedereen heeft z'n eigen reden om het wel of niet te doen, en of de ander dat nou een goede, of een kulreden vindt doet niet ter zake. En zo hoort het ook
  • 15 Sep 2021 om 08:44
    • Quote van 15 Sep 2021 om 08:24
      Gewoon even een vraagje..... Moeilijk hè, dat er mensen zijn met een andere mening? Kerel, accepteer het gewoon en loop liet zo te zuigen.
    de pot verwijt de ketel...-:))
  • 15 Sep 2021 om 08:24
    • Quote van 15 Sep 2021 om 07:57
      Gewoon eventjes een vraagje: slikt jouw vrouw de pil?
    Gewoon even een vraagje..... Moeilijk hè, dat er mensen zijn met een andere mening? Kerel, accepteer het gewoon en loop liet zo te zuigen.
  • 15 Sep 2021 om 07:57
    • Quote van 14 Sep 2021 om 15:58
      Ik geef de druk op de zorg even zijdelings aan. Die kun je ook verminderen door te stoppen met roken. De belangrijkste reden voor mij om niet te vaccineren is de garantie die ik erbij krijg voor zowel de korte, maar veel meer de lange termijn. En daar kan nog niemand je een garantie voor geven. Zie de vervolgprikken die er waarschijnlijk aan zitten te komen.
    Gewoon eventjes een vraagje: slikt jouw vrouw de pil?
  • 15 Sep 2021 om 07:26
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:13
      1 is er aan gestorven. 1 heeft plots ontsteking aan zijn hartspier en 1 heeft spontaan aan armen en benen bloedstolsels. Maar het gaat erom wat die spuit op langere termijn met je lichaam gaat doen. Trouwens, onze laffe overheid heeft er toch voor gezorgd dat het zorgpersoneel onder druk kwam te staan door alles maar weg te bezuinigen of ben je dat alweer vergeten?
    Van de hoeveel gevaccineerden?
    En bezuinigingen op de zorg waren niet nodig, nu geven we 100 miljard euro per jaar uit, gewoon maar 150 van maken en dan maar geen andere dingen meer doen of gewoon geld uitgeven wat je niet hebt, 't is wel wat genuanceerder dan dit.
  • 15 Sep 2021 om 07:21
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:06
      Dit 'wondermiddel' was anders razendsnel uit de bodem gestampt en dat ook nog onder diverse merknamen... Op zich al vreemd, temeer de onderszoekstermijn naar o.a. de polioprik tientallen jaren duurde. Ik ga en wil niemand beïnvloeden, maar het is zeer de vraag wat al deze vaccinaties voor ons dna en ons inmuumsysteem gaan betekenen. Voorlopig vertrouw ik op mijn eigen afweersysteem.
    Weet je ook de reden waarom dit onderzoekstermijn nu zoveel korter was?
  • 14 Sep 2021 om 19:57
    • Quote van 14 Sep 2021 om 15:58
      Ik geef de druk op de zorg even zijdelings aan. Die kun je ook verminderen door te stoppen met roken. De belangrijkste reden voor mij om niet te vaccineren is de garantie die ik erbij krijg voor zowel de korte, maar veel meer de lange termijn. En daar kan nog niemand je een garantie voor geven. Zie de vervolgprikken die er waarschijnlijk aan zitten te komen.
    Zie titel van dit artikel
  • 14 Sep 2021 om 15:58
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:46
      Ja de overheid heeft de druk op de zorg door bezuinigingen gecreeerd …… en daarom is het niet erg dat de druk verhoogd wordt door het niet vaccineren??? Allemaal de schuld van de overheid ??? Door de vaccinatie wordt juist geprobeerd die druk te verminderen en dat heeft niets met de bezuinigingsfouten van voor de Corona te maken. Zorg met elkaar dat het niet nog erger wordt in plaats van te zwartepieten, dan maak je een statement richting de zorg.
    Ik geef de druk op de zorg even zijdelings aan. Die kun je ook verminderen door te stoppen met roken. De belangrijkste reden voor mij om niet te vaccineren is de garantie die ik erbij krijg voor zowel de korte, maar veel meer de lange termijn. En daar kan nog niemand je een garantie voor geven. Zie de vervolgprikken die er waarschijnlijk aan zitten te komen.
  • 14 Sep 2021 om 14:46
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:13
      1 is er aan gestorven. 1 heeft plots ontsteking aan zijn hartspier en 1 heeft spontaan aan armen en benen bloedstolsels. Maar het gaat erom wat die spuit op langere termijn met je lichaam gaat doen. Trouwens, onze laffe overheid heeft er toch voor gezorgd dat het zorgpersoneel onder druk kwam te staan door alles maar weg te bezuinigen of ben je dat alweer vergeten?
    Ja de overheid heeft de druk op de zorg door bezuinigingen gecreeerd …… en daarom is het niet erg dat de druk verhoogd wordt door het niet vaccineren??? Allemaal de schuld van de overheid ??? Door de vaccinatie wordt juist geprobeerd die druk te verminderen en dat heeft niets met de bezuinigingsfouten van voor de Corona te maken. Zorg met elkaar dat het niet nog erger wordt in plaats van te zwartepieten, dan maak je een statement richting de zorg.
  • 14 Sep 2021 om 14:46
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:13
      1 is er aan gestorven. 1 heeft plots ontsteking aan zijn hartspier en 1 heeft spontaan aan armen en benen bloedstolsels. Maar het gaat erom wat die spuit op langere termijn met je lichaam gaat doen. Trouwens, onze laffe overheid heeft er toch voor gezorgd dat het zorgpersoneel onder druk kwam te staan door alles maar weg te bezuinigen of ben je dat alweer vergeten?
    Heftig. Er is inderdaad te veel bezuinigd, maar dat veranderd niks aan het probleem wat er nu is en de oplossing die voor handen is. Vraag bij klachten zijn altijd of deze aan vaccinatie te wijten is, zeker bij tromboses, wat ook zo regelmatig voorkomt. Ken iemand die een longembolie kreeg twee dagen voor haar vaccin en daarmee in ziekenhuis belandde. Had ze het vaccin drie dagen eerder gekregen dan had het vaccin de schuld gekregen. Bijwerkingen bestaan, maar er gaat ook genoeg kul rond. Waarmee ik absoluut niet zeg dat dat zo is in degevallen die jij benoemd
  • 14 Sep 2021 om 14:46
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:13
      1 is er aan gestorven. 1 heeft plots ontsteking aan zijn hartspier en 1 heeft spontaan aan armen en benen bloedstolsels. Maar het gaat erom wat die spuit op langere termijn met je lichaam gaat doen. Trouwens, onze laffe overheid heeft er toch voor gezorgd dat het zorgpersoneel onder druk kwam te staan door alles maar weg te bezuinigen of ben je dat alweer vergeten?
    Heftig. Er is inderdaad te veel bezuinigd, maar dat veranderd niks aan het probleem wat er nu is en de oplossing die voor handen is. Vraag bij klachten zijn altijd of deze aan vaccinatie te wijten is, zeker bij tromboses, wat ook zo regelmatig voorkomt. Ken iemand die een longembolie kreeg twee dagen voor haar vaccin en daarmee in ziekenhuis belandde. Had ze het vaccin drie dagen eerder gekregen dan had het vaccin de schuld gekregen. Bijwerkingen bestaan, maar er gaat ook genoeg kul rond. Waarmee ik absoluut niet zeg dat dat zo is in degevallen die jij benoemd
  • 14 Sep 2021 om 14:45
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:37
      Dank! Nee. Hartspier is een knaap van 23(!)een knaap die voetbalt en daardoor ook even letterlijk buitenspel staat. De bloedstolsels is een dame van 61 die er al weken last van heeft.
    Bah. Hopen dat het met hun dan tenminste goed komt.
  • 14 Sep 2021 om 14:37
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:30
      Pfffff... heftig. Sterkte ermee. Gaat het inmiddels beter met de personen die een onstoken hartspier en bloedstollingen hebben?
    Dank! Nee. Hartspier is een knaap van 23(!)een knaap die voetbalt en daardoor ook even letterlijk buitenspel staat. De bloedstolsels is een dame van 61 die er al weken last van heeft.
  • 14 Sep 2021 om 14:30
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:13
      1 is er aan gestorven. 1 heeft plots ontsteking aan zijn hartspier en 1 heeft spontaan aan armen en benen bloedstolsels. Maar het gaat erom wat die spuit op langere termijn met je lichaam gaat doen. Trouwens, onze laffe overheid heeft er toch voor gezorgd dat het zorgpersoneel onder druk kwam te staan door alles maar weg te bezuinigen of ben je dat alweer vergeten?
    Pfffff... heftig. Sterkte ermee. Gaat het inmiddels beter met de personen die een onstoken hartspier en bloedstollingen hebben?
  • 14 Sep 2021 om 14:13
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:01
      Gaat niet om mensen die bang zijn, maar om capaciteit van de ziekenhuizen en personeel wat vakantie verdiend. Er is nog nooit zoveel uitloop van personeel geweest dior de heftige tafarelen door corona. Dat heeft ook in vloed op andere zorg. Mensen met kanker kunnen minder goed behandeld worden, chronisch zieken. Je vaccineert je niet alleen om zelf niet ziek, maar juist voor je omgeving. En iedereen die hier zo tegen vaccineren is, hoeveel mensen ken je die op een dagje slecht te pas na echt blijvende gevolgen van het vaccin hebben ondervonden?
    1 is er aan gestorven. 1 heeft plots ontsteking aan zijn hartspier en 1 heeft spontaan aan armen en benen bloedstolsels. Maar het gaat erom wat die spuit op langere termijn met je lichaam gaat doen. Trouwens, onze laffe overheid heeft er toch voor gezorgd dat het zorgpersoneel onder druk kwam te staan door alles maar weg te bezuinigen of ben je dat alweer vergeten?
  • 14 Sep 2021 om 14:08
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:43
      +100 goed om je weer terug te zien op het forum
    Heel fijn om te horen
  • 14 Sep 2021 om 14:06
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:58
      Dat is het wel. Vaccinatie zorgt ervoor dat je weer naar de voetbal kunt, dat zorpersonewl zijn welverdiende rust krijgt.terugkomend op het verleden heeft vaccinatie ziektes als de pest en polio laten verdwijnen uit de (westerse) wereld. Het is dus absoluut eenxwondermiddel, maar ook een wondermiddel voorkomt niet anders
    Dit 'wondermiddel' was anders razendsnel uit de bodem gestampt en dat ook nog onder diverse merknamen... Op zich al vreemd, temeer de onderszoekstermijn naar o.a. de polioprik tientallen jaren duurde. Ik ga en wil niemand beïnvloeden, maar het is zeer de vraag wat al deze vaccinaties voor ons dna en ons inmuumsysteem gaan betekenen. Voorlopig vertrouw ik op mijn eigen afweersysteem.
  • 14 Sep 2021 om 14:01
    • Quote van 14 Sep 2021 om 12:36
      Laat ieder voor zichzelf kiezen, en de mensen die gevaccineerd zijn hoeven dus helemaal niet bang te te zijn!!
    Gaat niet om mensen die bang zijn, maar om capaciteit van de ziekenhuizen en personeel wat vakantie verdiend. Er is nog nooit zoveel uitloop van personeel geweest dior de heftige tafarelen door corona. Dat heeft ook in vloed op andere zorg. Mensen met kanker kunnen minder goed behandeld worden, chronisch zieken. Je vaccineert je niet alleen om zelf niet ziek, maar juist voor je omgeving. En iedereen die hier zo tegen vaccineren is, hoeveel mensen ken je die op een dagje slecht te pas na echt blijvende gevolgen van het vaccin hebben ondervonden?
  • 14 Sep 2021 om 14:01
    • Quote van 14 Sep 2021 om 12:36
      Laat ieder voor zichzelf kiezen, en de mensen die gevaccineerd zijn hoeven dus helemaal niet bang te te zijn!!
    Gaat niet om mensen die bang zijn, maar om capaciteit van de ziekenhuizen en personeel wat vakantie verdiend. Er is nog nooit zoveel uitloop van personeel geweest dior de heftige tafarelen door corona. Dat heeft ook in vloed op andere zorg. Mensen met kanker kunnen minder goed behandeld worden, chronisch zieken. Je vaccineert je niet alleen om zelf niet ziek, maar juist voor je omgeving. En iedereen die hier zo tegen vaccineren is, hoeveel mensen ken je die op een dagje slecht te pas na echt blijvende gevolgen van het vaccin hebben ondervonden?
  • 14 Sep 2021 om 13:58
    • Quote van 14 Sep 2021 om 08:42
      En wat met de wel gevaccineerde die het elders oploopt???? Nogmaals het is geen wonder middel die vaccinatie!
    Dat is het wel. Vaccinatie zorgt ervoor dat je weer naar de voetbal kunt, dat zorpersonewl zijn welverdiende rust krijgt.terugkomend op het verleden heeft vaccinatie ziektes als de pest en polio laten verdwijnen uit de (westerse) wereld. Het is dus absoluut eenxwondermiddel, maar ook een wondermiddel voorkomt niet anders
  • 14 Sep 2021 om 13:58
    • Quote van 14 Sep 2021 om 08:42
      En wat met de wel gevaccineerde die het elders oploopt???? Nogmaals het is geen wonder middel die vaccinatie!
    Dat is het wel. Vaccinatie zorgt ervoor dat je weer naar de voetbal kunt, dat zorpersonewl zijn welverdiende rust krijgt.terugkomend op het verleden heeft vaccinatie ziektes als de pest en polio laten verdwijnen uit de (westerse) wereld. Het is dus absoluut eenxwondermiddel, maar ook een wondermiddel voorkomt niet anders
  • 14 Sep 2021 om 13:43
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:10
      Het plaatselijke duo hut en mut gaat ook nog even op de stoel van de Jonge zittenWat is het toch een vervelend stel.De ene keer dingen lekken via dat armmietige krantjeDe andere keer gaan ze op de politieke tour, om tweestrijd te zaaien onder de spelers.Laat de mensen toch in hun waarde in plaats van onrust te zaaien.Ieder mens zal vast een reden hebben zich wel of niet te laten vaccineren.En dat mensen protesteren, daar gaan jullie zeer zeker niet over.Het lijkt wel of we teruggeworpen worden naar de jaren 40.Houden jullie je nu maar bezig met voetbal, wat voor jullie al moeilijk genoeg blijkt te zijn.Verder zou ik als gevaccineerd duo maar oppassen dat je zonder te testen geen andere mensen ziek maakt.Misschien hebben jullie de spelers wel aangestoken.
    +100 goed om je weer terug te zien op het forum
  • 14 Sep 2021 om 13:42
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:10
      Het plaatselijke duo hut en mut gaat ook nog even op de stoel van de Jonge zittenWat is het toch een vervelend stel.De ene keer dingen lekken via dat armmietige krantjeDe andere keer gaan ze op de politieke tour, om tweestrijd te zaaien onder de spelers.Laat de mensen toch in hun waarde in plaats van onrust te zaaien.Ieder mens zal vast een reden hebben zich wel of niet te laten vaccineren.En dat mensen protesteren, daar gaan jullie zeer zeker niet over.Het lijkt wel of we teruggeworpen worden naar de jaren 40.Houden jullie je nu maar bezig met voetbal, wat voor jullie al moeilijk genoeg blijkt te zijn.Verder zou ik als gevaccineerd duo maar oppassen dat je zonder te testen geen andere mensen ziek maakt.Misschien hebben jullie de spelers wel aangestoken.
    +100 Rijvers
  • 14 Sep 2021 om 13:40
    • Quote van 14 Sep 2021 om 10:07
      Hoezo risico bijna nul is hoeveel voetballers hebben inmiddels corona gehad dit heeft niks met bijna 0 te maken de club betaalt veel geld voor de speler dan mag je ook verantwoording verwachten.
    Tuurlijk worden voetballers ziek. Nooit anders geweest. Dat lijkt me logisch. Maar met zo’n sportlichaam zijn ze er zo weer boven op. Dus waarom die heisa. Bij een normaal persoon is de kans al klein op wat ernstigs. De regelgeving mbt het virus brengt hun in problemen. Niet zozeer het virus zelf.
  • 14 Sep 2021 om 13:10
    Het plaatselijke duo hut en mut gaat ook nog even op de stoel van de Jonge zittenWat is het toch een vervelend stel.De ene keer dingen lekken via dat armmietige krantjeDe andere keer gaan ze op de politieke tour, om tweestrijd te zaaien onder de spelers.Laat de mensen toch in hun waarde in plaats van onrust te zaaien.Ieder mens zal vast een reden hebben zich wel of niet te laten vaccineren.En dat mensen protesteren, daar gaan jullie zeer zeker niet over.Het lijkt wel of we teruggeworpen worden naar de jaren 40.Houden jullie je nu maar bezig met voetbal, wat voor jullie al moeilijk genoeg blijkt te zijn.Verder zou ik als gevaccineerd duo maar oppassen dat je zonder te testen geen andere mensen ziek maakt.Misschien hebben jullie de spelers wel aangestoken.
  • 14 Sep 2021 om 12:36
    Laat ieder voor zichzelf kiezen, en de mensen die gevaccineerd zijn hoeven dus helemaal niet bang te te zijn!!
  • 14 Sep 2021 om 11:53
    • Quote van 14 Sep 2021 om 11:51
      En jij past in de kleine groep die het voor de grote groep minder maakt. Omdat jullie zich niet laten vaccineren kunnen veel mensen zich eigenlijk niet meer vrij bewegen .
    Dus omdat ik geen onderscheid wil maken tussen gevaccineerden en ongevaccineerden behoor ik tot de groep die het onmogelijk maakt voor anderen? Als dat zo is dan doe ik dat graag. Er is maar 1 factor die het onmogelijk maakt voor mensen en dat is onze regering. Of ik wel of niet gevaccineerd ben weet jij helemaal niet en maakt ook geen flikker uit.
  • 14 Sep 2021 om 11:51
    • Quote van 14 Sep 2021 om 10:24
      Exact! Bizar hoe snel een maatschappij kan veranderen. Een deel van de mensen hier past inmiddels beter in een land als China.
    En jij past in de kleine groep die het voor de grote groep minder maakt. Omdat jullie zich niet laten vaccineren kunnen veel mensen zich eigenlijk niet meer vrij bewegen .
  • 14 Sep 2021 om 11:46
    Ben hele lange tijd voor maatregelen geweest en zelf ook gevaccineerd (geen spijt van) maar begin dit echt walgelijk te vinden
  • 14 Sep 2021 om 10:25
    • Quote van 14 Sep 2021 om 10:07
      Hoezo risico bijna nul is hoeveel voetballers hebben inmiddels corona gehad dit heeft niks met bijna 0 te maken de club betaalt veel geld voor de speler dan mag je ook verantwoording verwachten.
    Hij bedoeld hoogstwaarschijnlijk het risico om er ernstig ziek van te worden
  • 14 Sep 2021 om 10:24
    • Quote van 14 Sep 2021 om 08:15
      We lachten de Chinezen altijd uit een paar jaar geleden over hun idee van vrijheid. Verplichten om een andersdenkende de mond te snoeren wat voor dictatortje is dat journalistje. Gaat hard de verkeerde kant op. We worden gecensureerd door de grote social media platforms. Daarnaast wordt mensen de mond gesnoerd onder het mom van kwetsen. Mensen buiten sluiten en inclusie prediken. Ze vergeten wel dat je iemand verplicht om vloeistof te injecteren. Volgens mij ben je altijd nog baas over je eigen lichaam. Helemaal als sportman waar risico bijna 0 is.
    Exact! Bizar hoe snel een maatschappij kan veranderen. Een deel van de mensen hier past inmiddels beter in een land als China.
  • 14 Sep 2021 om 10:10
    • Quote van 14 Sep 2021 om 08:42
      En wat met de wel gevaccineerde die het elders oploopt???? Nogmaals het is geen wonder middel die vaccinatie!
    Nee inderdaad maar het helpt Wel dat alles weer sneller open kan als iedereen gevaccineerd was hadden we al wel veel vrijer geleefd.
  • 14 Sep 2021 om 10:07
    • Quote van 14 Sep 2021 om 08:15
      We lachten de Chinezen altijd uit een paar jaar geleden over hun idee van vrijheid. Verplichten om een andersdenkende de mond te snoeren wat voor dictatortje is dat journalistje. Gaat hard de verkeerde kant op. We worden gecensureerd door de grote social media platforms. Daarnaast wordt mensen de mond gesnoerd onder het mom van kwetsen. Mensen buiten sluiten en inclusie prediken. Ze vergeten wel dat je iemand verplicht om vloeistof te injecteren. Volgens mij ben je altijd nog baas over je eigen lichaam. Helemaal als sportman waar risico bijna 0 is.
    Hoezo risico bijna nul is hoeveel voetballers hebben inmiddels corona gehad dit heeft niks met bijna 0 te maken de club betaalt veel geld voor de speler dan mag je ook verantwoording verwachten.
  • 14 Sep 2021 om 09:42
    Wat een IQ-lozen die 2 calimero’s. Stop wasting oxygen Wagenaar en ten Voorde!!!
  • 14 Sep 2021 om 08:42
    En wat met de wel gevaccineerde die het elders oploopt???? Nogmaals het is geen wonder middel die vaccinatie!
  • 14 Sep 2021 om 08:15
    We lachten de Chinezen altijd uit een paar jaar geleden over hun idee van vrijheid. Verplichten om een andersdenkende de mond te snoeren wat voor dictatortje is dat journalistje. Gaat hard de verkeerde kant op. We worden gecensureerd door de grote social media platforms. Daarnaast wordt mensen de mond gesnoerd onder het mom van kwetsen. Mensen buiten sluiten en inclusie prediken. Ze vergeten wel dat je iemand verplicht om vloeistof te injecteren. Volgens mij ben je altijd nog baas over je eigen lichaam. Helemaal als sportman waar risico bijna 0 is.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›