Hake kritisch op Gözübüyük: ''Daar heb ik mijn twijfels over''

7
Hake kritisch op Gözübüyük: ''Daar heb ik mijn twijfels over''

Trainer René Hake vindt het moeilijk om de vinger op de zere plek te leggen bij het verlies van zijn FC Utrecht tegen FC Twente (1-0). In extremis kreeg zijn ploeg een treffer om de oren.

"Enerzijds heeft het met de agressie van FC Twente te maken die tot het randje en eroverheen gingen. Of de scheidsrechter (Serdar Gözübüyük, red.) altijd de grens goed bepaalde heb ik ook mijn twijfels over, maar wij moeten daarbij weg blijven", stelt Hake in gesprek met NOS Studio Voetbal.

Hake vindt dan ook dat de invloed van het publiek en de manier van spelen zijn ploeg onder de huid gingen zitten. "Indirect komt daar de goal uit, want uiteindelijk gaat het er ook om hoe je die situatie verdedigt. Dat hij (Robin Pröpper, red.) hem zo inschiet voorspelt niemand, maar door onnodige overtredingen te maken geef je ze de kans om die goal te maken."

Foto: NESImages.nl

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2021 om 06:23
    Was ik niet met Hake eens ok vond hem Utrecht juist erg in bescherming nemen zeker de eerste helft.
  • 14 Sep 2021 om 23:46
    • Quote van 14 Sep 2021 om 18:51
      Totaal niet met hem eens. Die scheids was meer op de hand van Utrecht dan Twente met als.dieptepunt Maher die al in de eerste helft geel had moeten hebben .
    Had Utrecht eerder geel kunnen geven,maar was verder weinig op hem aan te merken.
  • 14 Sep 2021 om 23:25
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:47
      Floot redelijk neutraal, met betere en mindere beslissingen. Op het oog leek het idd een beetje in het voordeel van Utrecht, maar wij bekijken de wedstrijd uiteraard anders dan een neutrale kijker.
    Daar ben ik het zeker mee eens. Ik kijk zeker door een rode Twente bril, maar neemt niet weg dat hij verkeerde beslissingen nam.
  • 14 Sep 2021 om 20:47
    • Quote van 14 Sep 2021 om 18:51
      Totaal niet met hem eens. Die scheids was meer op de hand van Utrecht dan Twente met als.dieptepunt Maher die al in de eerste helft geel had moeten hebben .
    Floot redelijk neutraal, met betere en mindere beslissingen. Op het oog leek het idd een beetje in het voordeel van Utrecht, maar wij bekijken de wedstrijd uiteraard anders dan een neutrale kijker.
  • 14 Sep 2021 om 20:43
    • Quote van 14 Sep 2021 om 18:51
      Totaal niet met hem eens. Die scheids was meer op de hand van Utrecht dan Twente met als.dieptepunt Maher die al in de eerste helft geel had moeten hebben .
    en tijdens het opstootje 2de helft had ie zelfs rood moeten hebben wegens onbenullig (door) na schoppen
  • 14 Sep 2021 om 20:36
    De spelers krijgen een cijfer voor hun optreden Maar daar zou de scheids ook wel eens bij mogen zijn .kijken Hake wat die er van vonden ?
  • 14 Sep 2021 om 18:51
    Totaal niet met hem eens. Die scheids was meer op de hand van Utrecht dan Twente met als.dieptepunt Maher die al in de eerste helft geel had moeten hebben .
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›