Sadilek eenmalig als back? ''Zullen ze met hem hebben afgesproken''

21
Sadilek eenmalig als back? ''Zullen ze met hem hebben afgesproken''

Leon ten Voorde denkt dat Michael Sadilek niet nogmaals als linksback gaat spelen bij FC Twente. De huurling van PSV hoopt zelf op een plek op het middenveld, stelt de journalist.

"Na Fortuna Sittard uit heb ik daar toen best wel een discussie over gehad met Ron Jans. Toen viel Gijs Smal uit en toen werd de achterhoede op drie plekken door één wissel veranderd. Wij zeiden toen: waarom heb je daar Sadilek niet neergezet? Toen zei Jans dat Sadilek daar niet zulke leuke ervaringen aan had overgehouden bij PSV", zo stelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand van TC Tubantia.

Sadilek speelde echter een puike partij. "FC Twente heeft Sadilek gehaald als middenvelder. Dat zeggen ze niet, maar dat ze zullen met hem hebben afgesproken dat hij op het middenveld gaat spelen. Sadilek moest naar achteren, omdat Smal en Oosterwolde er niet waren. Zullen we het woord uitspreken? Die waren 'ziek'. Die moeten nu denk ik wel aan de bak om weer in de ploeg te komen."

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Sep 2021 om 23:45
    • Quote van 14 Sep 2021 om 23:21
      Daar komt binnenkort duidelijkheid over. Probleem is nog steeds privacy.
    En jij kunt er ook niks over zeggen?
  • 14 Sep 2021 om 23:21
    • Quote van 14 Sep 2021 om 23:13
      Nee dat haal ik er helemaal niet uit. Heb ik iets gemist? Waarom alleen Smal en niet Cleonise en Oosterwolde? Of is het gewoon een aanname?
    Daar komt binnenkort duidelijkheid over. Probleem is nog steeds privacy.
  • 14 Sep 2021 om 23:13
    • Quote van 14 Sep 2021 om 22:57
      Dat lees je toch duidelijk uit de woorden die de leiding heeft mede gedeeld
    Nee dat haal ik er helemaal niet uit. Heb ik iets gemist? Waarom alleen Smal en niet Cleonise en Oosterwolde? Of is het gewoon een aanname?
  • 14 Sep 2021 om 22:57
    • Quote van 14 Sep 2021 om 21:39
      Als je zoiets zegt geef dan ook aan waarom het is
    Dat lees je toch duidelijk uit de woorden die de leiding heeft mede gedeeld
  • 14 Sep 2021 om 22:47
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:32
      Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
    Dat zou heel stom zijn met oog op kapitaalvernietiging en breedte selectie. Categorie broodje aapverhaal wat heel snel geloofd zal worden aangezien smal we sowieso vanaf nu waarschijnlijk naast staat door hilgers en pleg
  • 14 Sep 2021 om 22:29
    • Quote van 14 Sep 2021 om 21:18
      of hij heeft juist de anderen besmet
    Of Cleonise heeft de anderen besmet. De eerste die besmet raakte dit seizoen.
  • 14 Sep 2021 om 22:02
    • Quote van 14 Sep 2021 om 21:48
      Rots traint veel en is topfit volgens Jans. Hij heeft een babyface en heeft waarschijnlijk het lichaamstype ektomorph. Dan kan je trainen wat je wil maar dan word je nooit een bodybuilding type. Je ziet al dat die jongen stappen maakt in het fysieke. Sterker word hij echt wel van dat trainen.
    Het was ook geen kritiek op rots. Er werd wel eens gezegd dat hier meermaals dat het fysieke gedeelte bij de opleiding niet goed is en dan werd thijs en rots als hoofd voorbeelden gebruikt. Maar wou er eigenlijk mee zeggen dat dat nog wel lijkt mee te vallen. Nam enkel als voorbeeld rots aangezien daar het meeste kritiek op is. Hij won volgens mij ook bijna al zijn duels afgelopen week tegen Utrecht of in elk geval het merendeel.
  • 14 Sep 2021 om 21:48
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:59
      Off topic: we hebben het wel eens over het fysieke gedeelte van onze jeugd niet goed is. Bij rots word dat genoemd van leeuwen. Naar dan zie je foto's op insta voorbij komen van de benen (die vallen het meest op en de biceps) die lijkt in 1 been gespierder als rots in zijn gehele lijf. Niks ten nadele van daan ofzo. Maar everink is ook een goede klant bij de sportschool.
    Rots traint veel en is topfit volgens Jans. Hij heeft een babyface en heeft waarschijnlijk het lichaamstype ektomorph. Dan kan je trainen wat je wil maar dan word je nooit een bodybuilding type. Je ziet al dat die jongen stappen maakt in het fysieke. Sterker word hij echt wel van dat trainen.
  • 14 Sep 2021 om 21:39
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:32
      Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
    Als je zoiets zegt geef dan ook aan waarom het is
  • 14 Sep 2021 om 21:26
    • Quote van 14 Sep 2021 om 21:13
      Je hoeft geen bodyboulder te zijn om in een wedstrijd fysiek te zijn. Ik ken genoeg spelers die erg breed zijn en toch makkelijker aan de kant gezet worden als een speler die niet altijd in de sport school te vinden is. Zegt eigenlijk niet veel.
    Zegt eigenlijk niet veel ben ik niet helemaal met je eens. Dat je het kunt overcompenseren door gif en drive en wil. Dat ben ik met je eens.
  • 14 Sep 2021 om 21:18
    • Quote van 14 Sep 2021 om 21:00
      Er zijn toch meerdere besmettingen geweest? Waarom wordt dan alleen Smal gestraft? Makkelijk slachtoffer of is er meer aan de hand?
    of hij heeft juist de anderen besmet
  • 14 Sep 2021 om 21:13
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:59
      Off topic: we hebben het wel eens over het fysieke gedeelte van onze jeugd niet goed is. Bij rots word dat genoemd van leeuwen. Naar dan zie je foto's op insta voorbij komen van de benen (die vallen het meest op en de biceps) die lijkt in 1 been gespierder als rots in zijn gehele lijf. Niks ten nadele van daan ofzo. Maar everink is ook een goede klant bij de sportschool.
    Je hoeft geen bodyboulder te zijn om in een wedstrijd fysiek te zijn. Ik ken genoeg spelers die erg breed zijn en toch makkelijker aan de kant gezet worden als een speler die niet altijd in de sport school te vinden is. Zegt eigenlijk niet veel.
  • 14 Sep 2021 om 21:12
    • Quote van 14 Sep 2021 om 21:06
      Dat heeft natuurlijk ook een beetje met bouw/aanleg te maken. Het kan dus ook zijn dat Rots meer arbeid levert en/of in de sportschool zit dan Everink. Bovendien zijn ook Hilgers en Oosterwolde geen ikelite mannetjes. Het is niet alleen Everink die fysiek sterk oogt.
    Ik zeg ook niet dat alleen everink fysiek oogt hé? Maar die viel me vandaag op. Rots heeft geen aanleg daarvoor. Moet eerst vanuit voeding komen. Het was ook niet bedoelt om te zeiken op het fysiek van rots. Maar je leest ook hier regelmatig dat daar op gehammert word terwijl sommigen fysiek inderdaad goed in elkaar steken.
  • 14 Sep 2021 om 21:06
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:59
      Off topic: we hebben het wel eens over het fysieke gedeelte van onze jeugd niet goed is. Bij rots word dat genoemd van leeuwen. Naar dan zie je foto's op insta voorbij komen van de benen (die vallen het meest op en de biceps) die lijkt in 1 been gespierder als rots in zijn gehele lijf. Niks ten nadele van daan ofzo. Maar everink is ook een goede klant bij de sportschool.
    Dat heeft natuurlijk ook een beetje met bouw/aanleg te maken. Het kan dus ook zijn dat Rots meer arbeid levert en/of in de sportschool zit dan Everink. Bovendien zijn ook Hilgers en Oosterwolde geen ikelite mannetjes. Het is niet alleen Everink die fysiek sterk oogt.
  • 14 Sep 2021 om 21:00
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:32
      Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
    Er zijn toch meerdere besmettingen geweest? Waarom wordt dan alleen Smal gestraft? Makkelijk slachtoffer of is er meer aan de hand?
  • 14 Sep 2021 om 20:59
    Off topic: we hebben het wel eens over het fysieke gedeelte van onze jeugd niet goed is. Bij rots word dat genoemd van leeuwen. Naar dan zie je foto's op insta voorbij komen van de benen (die vallen het meest op en de biceps) die lijkt in 1 been gespierder als rots in zijn gehele lijf. Niks ten nadele van daan ofzo. Maar everink is ook een goede klant bij de sportschool.
  • 14 Sep 2021 om 20:56
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:53
      Waarom?
    Vaccinatie denk ik. Iets wat zijn eigen keuze is
  • 14 Sep 2021 om 20:56
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:32
      Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
    Nee echt? Voor hoe lang?
  • 14 Sep 2021 om 20:53
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:32
      Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
    Waarom?
  • 14 Sep 2021 om 20:47
    • Quote van 14 Sep 2021 om 20:32
      Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
    Oosterwolde hoort en zou daar ook gewoon moeten staan. Door zijn fysiek en snelheid een stuk gevaarlijker. Aan de bal is smal is beter. Maar Oosterwolde is toch het kapita voor volgend jaar. Nog z'n jaar plus jong oranje (hopelijk)dan is hij onhoudbaar evenals zerrouki.
  • 14 Sep 2021 om 20:32
    Smal speelt niet meer. Die wordt gestraft door de leiding.
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›