Derksen over 'sympathieke' Pröpper: ''Heeft niet eens de gave''

18
Derksen over 'sympathieke' Pröpper: ''Heeft niet eens de gave''

Robin Pröpper maakte zaterdag de winnende goal voor FC Twente in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. Johan Derksen vond dat er het nodige geluk bij kwam kijken.

"Er was niets bewust bij, want Robin Pröpper kapte die bal goed, gleed toen uit en die bal kwam voor zijn verkeerde been uit", begint Derksen bij Veronica Inside. "Er zijn ook goede foto's van, want op het moment dat hij schiet kijkt hij naar de grond. Die gaf blind een voorzet en die bal waaide in de bovenhoek."

"Dat is niet om vervelend te doen, maar Robin Pröpper heeft niet eens de gave om dat bewust te kunnen", vervolgt Derksen. "Dat is een hele sympathieke voetballer en die gun ik die goal van harte. Maar niet net doen of het een bewustje was. Hij kijkt helemaal niet, gewoon boem."

FC Twente won dankzij de goal van Pröpper met 1-0 en boekte haar eerste zege van het seizoen. "Ik vond het niet helemaal verdiend, omdat FC Utrecht ook wel een paar kansen gehad heeft. Maar als je het hele seizoen van FC Twente neemt, dan hadden zo langzamerhand wel een overwinning verdiend. Want het heeft wel tegen gezeten", aldus Derksen.

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Sep 2021 om 00:01
    • Quote van 14 Sep 2021 om 17:42
      Trap af gaat hem ook niet best af die jank tablet
    Precies,
    Hij had het behang er best af
  • 14 Sep 2021 om 23:44
    Dit was gewoon een goal uit gevoel, niet na denken, daar moet ie heen!
  • 14 Sep 2021 om 20:57
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:16
      Lutsers misgunner er bestaat ook nog zoiets als weten waar de goal is
    Precies. Bewust bij de tweede paal neergelegd. Dan is de keeper sowieso kansloos. Met genoeg effect draait ie binnen en anders kan er altijd iemand tegenaan lopen. Tweede goal op rij met links. Derksen doet net alsof Pröpper daar alleen maar op kan staan, maar dat is flauwekul. Bovendien vind ik dat op dit niveau elke speler met beide benen een dergelijke bal moet kunnen trappen.
  • 14 Sep 2021 om 19:36
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:44
      Met of zonder rollator?
    de rollator stond al klaar maar helaas kon de stinksnor toen nog rennen ....Jammer dan ik had hem graag gezien in zon trapmobiel die jankerd
  • 14 Sep 2021 om 18:27
    Derksen is altijd negatief. Veronica inside heeft zijn beste tijd gehad. Het programma is vaak niet leuk meer en dan gaan ze andere onderwerpen aansnijden die je maar intresant moet vinden, ik kijk het vaak niet meer uit wat ik vroeger wel deed. ze kraken vaak ander programmas af om maar hun eiegn zendtijd te vullen. Het formule is al lang uitgewerkt.
  • 14 Sep 2021 om 17:42
    • Quote van 14 Sep 2021 om 17:30
      Toen nog zonder
    Trap af gaat hem ook niet best af die jank tablet
  • 14 Sep 2021 om 17:30
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:44
      Met of zonder rollator?
    Toen nog zonder
  • 14 Sep 2021 om 17:22
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:16
      Derksen is dat die man die ooit het sprintrecord hard rennen haalde op de parkeerplaats van ons stadion?
    Hahahah yup
  • 14 Sep 2021 om 14:44
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:16
      Derksen is dat die man die ooit het sprintrecord hard rennen haalde op de parkeerplaats van ons stadion?
    Met of zonder rollator?
  • 14 Sep 2021 om 14:44
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:16
      Derksen is dat die man die ooit het sprintrecord hard rennen haalde op de parkeerplaats van ons stadion?
    Met of zonder rollator?
  • 14 Sep 2021 om 14:16
    Derksen is dat die man die ooit het sprintrecord hard rennen haalde op de parkeerplaats van ons stadion?
  • 14 Sep 2021 om 14:08
    • Quote van 14 Sep 2021 om 14:03
      Bewust of onbewust het leverde wel 3 heerlijke punten op.
    Daar sluit ik me volledig bij aan.
  • 14 Sep 2021 om 14:07
    Denk idd niet dat propper dacht ik schiet hem ff in de kruising, maar het was zeker wel een bedoelt schot op goal hij kon ook weinig anders. Derksen heeft wel een probleem met anderen die echt iets kunnen i.p.v slap lullen rond een tafel en open deuren intrappen.
  • 14 Sep 2021 om 14:07
    Zonder te kijken, dat maakt de goal in mijn beleving nog mooier. Dat kunnen alleen de hele groten.
  • 14 Sep 2021 om 14:03
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:26
      Volgens mij was rene ook de enigste aanvaller daar aan tafel al weet ik niet zeker waar hans altijd stond. Maar volgens mij zegt rene juist dat die gewoon op doel schiet. Maar zoals propper al zei hij schoot hem naar de 2e paal met het idee of hij valt er vanzelf in of er loopt iemand tegen aan. Het was dus in een bepaalde mate zekers bewust.
    Bewust of onbewust het leverde wel 3 heerlijke punten op.
  • 14 Sep 2021 om 13:34
    Enige geluk was dat het lukte, 9 van de 10 van zulke pogingen lukt niet, maar om het nu als puur geluk af te schepen…. Ach Johan toch
  • 14 Sep 2021 om 13:26
    • Quote van 14 Sep 2021 om 13:16
      Lutsers misgunner er bestaat ook nog zoiets als weten waar de goal is
    Volgens mij was rene ook de enigste aanvaller daar aan tafel al weet ik niet zeker waar hans altijd stond. Maar volgens mij zegt rene juist dat die gewoon op doel schiet. Maar zoals propper al zei hij schoot hem naar de 2e paal met het idee of hij valt er vanzelf in of er loopt iemand tegen aan. Het was dus in een bepaalde mate zekers bewust.
  • 14 Sep 2021 om 13:16
    Lutsers misgunner er bestaat ook nog zoiets als weten waar de goal is
Friday 1 October 2021
20:00
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›