Brama op de bank bij FC Twente? ''Sadilek, Zerrouki en Vlap''

16
Brama op de bank bij FC Twente? ''Sadilek, Zerrouki en Vlap''

FC Twente gaat zondagmiddag in Arnhem op bezoek bij Vitesse en trainer Ron Jans kampt met een luxeprobleem op het middenveld. Volgens presentator Eddy van der Ley is het in ieder geval duidelijk dat Michel Vlap op 'tien' moet beginnen.

René Wagelaar is het met hem eens. "Sadilek, Zerrouki en Vlap", sprak hij bij 'VoetbalTijd' over zijn ideale middenveld. "Brama moet gewoon wachten tot er weer een keer een blessure is. Want je moet verder hè? Kijk maar tegen Ajax: toen was hij er ook niet", blikt Wagelaar terug. 

"Toen ging het prima met Sadilek, Vlap en Zerrouki qua strijd. Je kan zonder hem, laat ik het zo zeggen", vervolgt hij over de rol van Brama. "Je kan met dit middenveld wel verder en als het nodig is een keer of je hebt blessures, dan kan het prima", besluit Wagelaar over de routinier. 

16 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 16 Sep 2021 om 10:19
    Welk zaagwerk?
  • 16 Sep 2021 om 10:02
    • Quote van 16 Sep 2021 om 09:55
      Het grote zaagwerk is alweer begonnen door deze sexperts.
    Aan wiens stoel poten word er gezaagd dan?
  • 16 Sep 2021 om 09:55
    Het grote zaagwerk is alweer begonnen door deze sexperts.
  • 16 Sep 2021 om 00:20
    • Quote van 15 Sep 2021 om 20:56
      Maar Brama moet sowieso spelen. Daarnaast kan dan Sadilek of Zerrouki staan of Sadilek moet op linksback maar dan kan Oosterwolde weer niet spelen. Ook zou ik Zerrouki graag nog iets aanvallender willen zien omdat ik denk dat hij daar nog meer kan toevoegen, helemaal omdat we nu Sadilek en Brama fit hebben. Misidjan zou ook rechtsbuiten kunnen. Nadeel is inderdaad dat er wat wisselingen zijn, voordeel is dat je beste spelers allemaal op het veld staan.
    Speler moet je gewoon op de posities houden. Dus gewoon keuzes durven maken en geen 8 of 6 op 10. Laat Twente maar eerst met 2 echte klassieke buitenspelers gaan spelen dan zien we dan wel verder. Rots en illic vindt ik dat zeker niet . Dan wordt het spel veel breder en krijt vlap ook wat meer tijd en ruimte. Gewoon hoe je 433 moet spelen.
  • 15 Sep 2021 om 22:53
    Tegen ajax ging het ook goed zeggen ze. Nou voetballend ging er niets goed. Geen 2 keer werd er over gespeeld. In die andere wedstrijden ook niet. Tegen Utrecht gebeurde dat eindelijk wel. Brama was weer lekker vel maar speelde ook weer gewoon af en toe een bal breed of terug. Dat maakt hem vaak niet populair maar het is wel nodig zo af en toe. Brama weet wanneer het team vooruit moet en wanneer achteruit of de bal even in de ploeg moet houden. Het beste team moet gewoon spelen. En op dit moment is Brama dan de eerste die je op moet stellen. En ja hopelijk leren andere spelers snel van hem zodat Brama wat vaker z'n rust kan pakken.
  • 15 Sep 2021 om 21:07
    • Quote van 15 Sep 2021 om 20:56
      Maar Brama moet sowieso spelen. Daarnaast kan dan Sadilek of Zerrouki staan of Sadilek moet op linksback maar dan kan Oosterwolde weer niet spelen. Ook zou ik Zerrouki graag nog iets aanvallender willen zien omdat ik denk dat hij daar nog meer kan toevoegen, helemaal omdat we nu Sadilek en Brama fit hebben. Misidjan zou ook rechtsbuiten kunnen. Nadeel is inderdaad dat er wat wisselingen zijn, voordeel is dat je beste spelers allemaal op het veld staan.
    Bij zerrouki heb ik soms het idee dat hij wel wil maar een andere opdracht mee krijgt. Maar ik deel je mening dat hij dat wel prima zou moeten kunne wat aanvallender. Denk ook dat zondag het middenveld word brama zerrouki vlap. Maar met van wolfswinkel voorop zou ik sowieso beginnen met misidjan mits fit uiteraard. Ontzettend snel goed overzicht met diepgang en heeftbal bewezen te kunnen scoren.
  • 15 Sep 2021 om 21:05
    Gewoon dezelfde opstelling. Misschien alleen Troupee op de bank.
  • 15 Sep 2021 om 20:59
    • Quote van 15 Sep 2021 om 20:36
      Wagelaar denkt alleen maar aan zijn centjes!
    Wat een onzin gelul van die Wagelaar. Met dat middenveld is er veel teveel onrust. Die Vlap is geen echte speler die de bal vasthoud. Een Sadliek heeft ook geen rustbrenger. Zerrouki hoort wel op het middenveld thuis. Harde werker en ook goed aan de bal en overzicht. In mijn ogen laat Brama anderen beter voetballen en zorgt hij voor de nodige rust op het middenveld.
  • 15 Sep 2021 om 20:56
    • Quote van 15 Sep 2021 om 20:48
      Vlap linksbuiten? En zerrouki op 10? Als noodverbandtje hooguit Maar beide doen hun beste werk vanaf een 6 of 8 en vlap van af 10. Gewoon spelers in hun kracht en dus op eigen positie laten spelen. Waar wou je misidjan overigens laten dan? Die zal mits fit gewoon basis staan.
    Maar Brama moet sowieso spelen. Daarnaast kan dan Sadilek of Zerrouki staan of Sadilek moet op linksback maar dan kan Oosterwolde weer niet spelen. Ook zou ik Zerrouki graag nog iets aanvallender willen zien omdat ik denk dat hij daar nog meer kan toevoegen, helemaal omdat we nu Sadilek en Brama fit hebben. Misidjan zou ook rechtsbuiten kunnen. Nadeel is inderdaad dat er wat wisselingen zijn, voordeel is dat je beste spelers allemaal op het veld staan.
  • 15 Sep 2021 om 20:48
    • Quote van 15 Sep 2021 om 20:20
      Wat denken jullie van Vlap linksbuiten, Zerrouki op 10 en Sadilek met Brama erachter? Oosterwolde of Smal op links en Pröpper met Hilgers of Julio centraal. Vlap heeft 16 wedstrijden op linksbuiten gespeeld en scoorde daarin 7 goals en gaf 2 assists dus dat kan hij wel. Limnios of Rots dan op rechts.
    Vlap linksbuiten? En zerrouki op 10? Als noodverbandtje hooguit Maar beide doen hun beste werk vanaf een 6 of 8 en vlap van af 10. Gewoon spelers in hun kracht en dus op eigen positie laten spelen. Waar wou je misidjan overigens laten dan? Die zal mits fit gewoon basis staan.
  • 15 Sep 2021 om 20:36
    Wagelaar denkt alleen maar aan zijn centjes!
  • 15 Sep 2021 om 20:20
    Wat denken jullie van Vlap linksbuiten, Zerrouki op 10 en Sadilek met Brama erachter? Oosterwolde of Smal op links en Pröpper met Hilgers of Julio centraal. Vlap heeft 16 wedstrijden op linksbuiten gespeeld en scoorde daarin 7 goals en gaf 2 assists dus dat kan hij wel. Limnios of Rots dan op rechts.
  • 15 Sep 2021 om 19:55
    Wagelaar optyfen