BREAKING | Oosterwolde tekent nieuw contract: ''Trots gevoel''

34
BREAKING | Oosterwolde tekent nieuw contract: ''Trots gevoel''

Jayden Oosterwolde heeft een nieuw contract getekend bij FC Twente, zo laat de club uit Enschede weten via de officiële kanalen. De 20-jarige linksback, die ook als centrumverdediger uit de voeten kan, ligt daardoor vast tot medio 2024. 

Oosterwolde, die in de voorlopige selectie van Jong Oranje zit, tekende vorig seizoen een contract tot 2023 met een optie voor nog een seizoen. De Tukkers hebben besloten om die optie nu al te lichten. “Dit nieuwe contract geeft mij een trots gevoel”, reageert Oosterwolde.

“Vorig jaar kwam ik nieuw bij de groep en was mijn doel om zo veel mogelijk minuten te maken, dat heeft uiteindelijk geleid tot een basisplek", vervolgt hij trots. "Ik wil een stabiele speler worden en elke wedstrijd stappen zetten. Dat ik in beeld ben bij Jong Oranje maakt me ook trots, helaas kon ik er vorige keer niet bij zijn, hopelijk binnenkort wel", besluit Oosterwolde. 

Foto boven via: NES Images

34 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Sep 2021 om 09:59
    • Quote van 17 Sep 2021 om 22:42
      Dat RB is Schalke zwei tis niks meer daar gaat hij niet heen. Hij strikt de schoenen van klopp straks
    Liverpool dat zou nog een betere optie zijn. Maar of zo’n transfer haalbaar is, betwijfel het.
  • 18 Sep 2021 om 09:59
    • Quote van 17 Sep 2021 om 22:42
      Dat RB is Schalke zwei tis niks meer daar gaat hij niet heen. Hij strikt de schoenen van klopp straks
    Liverpool dat zou nog een betere optie zijn. Maar of zo’n transfer haalbaar is, betwijfel het.
  • 18 Sep 2021 om 08:38
    Jayden is 19 en net begonnen aan zijn tweede seizoen als prof. We hoeven hem nog niet naar de uitgang te duwen. Ik hoop datcwe nog een tijdje van hem kunnen genieten. Als er straks een interessante club met een grote zak geld langskomt merken we dat vanzelf.
  • 17 Sep 2021 om 22:42
    • Quote van 17 Sep 2021 om 21:58
      Ik vind RB Leipzig een mooie optie. Misschien wel dezelfde route als Bryan Brobbey. Daarnaast is de Franse competitie ook in trek van Nederlandse spelers, ook dat moeten we niet uitsluiten. Voor Zerrouki zal me dat niks verbazen.
    Dat RB is Schalke zwei tis niks meer daar gaat hij niet heen. Hij strikt de schoenen van klopp straks
  • 17 Sep 2021 om 22:39
    Ikzeg. Oosterwolde u hebt het verdient, en ga zo door , ik wens u heel veel sterkte en plezier toe
  • 17 Sep 2021 om 21:58
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:50
      Oosterwolde is een type waar redbull graag heeft. Helemaal als hij ook bij jong oranje minuten gaat maken. Ik zie z'n leipzig hem met ver boven gemiddelde interesse wel een serieuze poging wagen hem die kant op te halen.
    Ik vind RB Leipzig een mooie optie. Misschien wel dezelfde route als Bryan Brobbey. Daarnaast is de Franse competitie ook in trek van Nederlandse spelers, ook dat moeten we niet uitsluiten. Voor Zerrouki zal me dat niks verbazen.
  • 17 Sep 2021 om 21:58
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:50
      Oosterwolde is een type waar redbull graag heeft. Helemaal als hij ook bij jong oranje minuten gaat maken. Ik zie z'n leipzig hem met ver boven gemiddelde interesse wel een serieuze poging wagen hem die kant op te halen.
    Ik vind RB Leipzig een mooie optie. Misschien wel dezelfde route als Bryan Brobbey. Daarnaast is de Franse competitie ook in trek van Nederlandse spelers, ook dat moeten we niet uitsluiten. Voor Zerrouki zal me dat niks verbazen.
  • 17 Sep 2021 om 21:35
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:59
      Kijk effe wat er bij twente op de tribune zit en bij de clubs die jij opnoemt, heeft alleen feyenoord meer supporters. Az, Utrecht en vitesse worden nooit zo'n grote club als wat twente nu is met zijn achterban. Ik zie naar die clubs gewoon geen stap vooruit. Alleen psv en ajax zijn een stap vooruit en niet zo'n muizen stap die jij noemt.
    Zeker qua club en achterban heb je gelijk, Twente de historische nummer 4 maar er is geen prof die dat interesseert. De kans op een grote transfer is toch echt groter bij die andere clubs plus structureel Europees voetbal.
  • 17 Sep 2021 om 21:13
    • Quote van 17 Sep 2021 om 19:31
      Volgesn mij pakt raiola met zijn constructies jusit zoveel mogelijk geld voor speler en hemzelf. Dat is geld wat de kopende club niet meer aan de verkopende club kan betalen. Dat is nooit goed voor de verkoper
    Ze hebben 17 miljoen betaald voor Baudu. Kom op hij haalt echt het maximale eruit.
  • 17 Sep 2021 om 21:00
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:25
      Ik zeg als hij een goed seizoen draait naar Engeland of Duitsland gaat.
    Ik zie ajax zich ook wel melden en misschien is dat een betere stap dan het buitenland.
  • 17 Sep 2021 om 20:59
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:15
      Koekkoek wakker worden, op dit moment zijn sportief en financieel gezien AZ Fnoord Utrecht Vitesse toch echt een stap vooruit, dat ik helemaal niks met die clubs heb is wat anders, maar het is voor professionals wel een stap voorruit op dit moment, maar hopelijk komt daar snel verandering in.
    Kijk effe wat er bij twente op de tribune zit en bij de clubs die jij opnoemt, heeft alleen feyenoord meer supporters. Az, Utrecht en vitesse worden nooit zo'n grote club als wat twente nu is met zijn achterban. Ik zie naar die clubs gewoon geen stap vooruit. Alleen psv en ajax zijn een stap vooruit en niet zo'n muizen stap die jij noemt.
  • 17 Sep 2021 om 20:50
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:25
      Ik zeg als hij een goed seizoen draait naar Engeland of Duitsland gaat.
    Oosterwolde is een type waar redbull graag heeft. Helemaal als hij ook bij jong oranje minuten gaat maken. Ik zie z'n leipzig hem met ver boven gemiddelde interesse wel een serieuze poging wagen hem die kant op te halen.
  • 17 Sep 2021 om 20:25
    Ik zeg als hij een goed seizoen draait naar Engeland of Duitsland gaat.
  • 17 Sep 2021 om 20:23
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:15
      Koekkoek wakker worden, op dit moment zijn sportief en financieel gezien AZ Fnoord Utrecht Vitesse toch echt een stap vooruit, dat ik helemaal niks met die clubs heb is wat anders, maar het is voor professionals wel een stap voorruit op dit moment, maar hopelijk komt daar snel verandering in.
    Nou ik denk dat we de clubs die jij opnoemt heel erg op de hielen gaan zitten. En Utrecht is niet echt een stap vooruit net als AZ, en die kakkerlakken doen het nu leuk maar krijgen geheid een terugslag. Dus dit zijn in mijn ogen ook geen stappen hogerop.
  • 17 Sep 2021 om 20:23
    • Quote van 17 Sep 2021 om 20:15
      Koekkoek wakker worden, op dit moment zijn sportief en financieel gezien AZ Fnoord Utrecht Vitesse toch echt een stap vooruit, dat ik helemaal niks met die clubs heb is wat anders, maar het is voor professionals wel een stap voorruit op dit moment, maar hopelijk komt daar snel verandering in.
    Nou ik denk dat we de clubs die jij opnoemt heel erg op de hielen gaan zitten. En Utrecht is niet echt een stap vooruit net als AZ, en die kakkerlakken doen het nu leuk maar krijgen geheid een terugslag. Dus dit zijn in mijn ogen ook geen stappen hogerop.
  • 17 Sep 2021 om 20:15
    • Quote van 17 Sep 2021 om 17:02
      Die gaat niet naar az toe. Zou ook niet zo slim zijn van hem. In Nederland zijn alleen psv en ajax een stap vooruit. Az en feyenoord zie ik niet als een stap vooruit. Ik denk dat hij naar ajax gaat als opvolger van die Argentijn. Of misschien psv als opvolger van max.
    Koekkoek wakker worden, op dit moment zijn sportief en financieel gezien AZ Fnoord Utrecht Vitesse toch echt een stap vooruit, dat ik helemaal niks met die clubs heb is wat anders, maar het is voor professionals wel een stap voorruit op dit moment, maar hopelijk komt daar snel verandering in.
  • 17 Sep 2021 om 19:31
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:31
      Da hoop ik dat hij binnenkort in de stal van Minola komt. Die krijgt meestal wel een speler weg, waarbij er zeker drie personen financieel er beter van worden. Als eerste Minola zelf, ten tweede de speler en ten derde de club waar hij vertrekt.
    Volgesn mij pakt raiola met zijn constructies jusit zoveel mogelijk geld voor speler en hemzelf. Dat is geld wat de kopende club niet meer aan de verkopende club kan betalen. Dat is nooit goed voor de verkoper
  • 17 Sep 2021 om 19:31
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:31
      Da hoop ik dat hij binnenkort in de stal van Minola komt. Die krijgt meestal wel een speler weg, waarbij er zeker drie personen financieel er beter van worden. Als eerste Minola zelf, ten tweede de speler en ten derde de club waar hij vertrekt.
    Volgesn mij pakt raiola met zijn constructies jusit zoveel mogelijk geld voor speler en hemzelf. Dat is geld wat de kopende club niet meer aan de verkopende club kan betalen. Dat is nooit goed voor de verkoper
  • 17 Sep 2021 om 19:05
    Ik ben blij met zijn contractverlenging, maar zet hem snel weef linksback. En ook daar laat hij verdedigend nog wel eens een stekie vallen of maakt hij een onnozele overtreding. Maar de potentie is zeer zeker aanwezig om hier in de nabije toekomst een mooi bedragje voor te beuren.
  • 17 Sep 2021 om 18:58
    Typische Leipzig aankoop
  • 17 Sep 2021 om 18:09
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:53
      Wordt de opvolger van Wijndal of er moet een mooie club uit het buitenland komen.
    Aub niet naar AZ. Levert te weinig op
  • 17 Sep 2021 om 18:08
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:43
      Mino Raoila bedoel je? Hahaha
    Die ja
  • 17 Sep 2021 om 17:19
    Het word ongetwijfeld de laatste jaar van Oosterwolde. Daarna cashen voor hem, maar nog mooier cashen voor de club.
  • 17 Sep 2021 om 17:03
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:53
      Wordt de opvolger van Wijndal of er moet een mooie club uit het buitenland komen.
    Dat denk ik niet. Az heeft in hun beleid staan dat ze niet meer dan 3 mil betalen en voor dat bedrag ging oosterwolde dit jaar niet weg en dat zal niet anders zijn.
  • 17 Sep 2021 om 17:02
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:53
      Wordt de opvolger van Wijndal of er moet een mooie club uit het buitenland komen.
    Die gaat niet naar az toe. Zou ook niet zo slim zijn van hem. In Nederland zijn alleen psv en ajax een stap vooruit. Az en feyenoord zie ik niet als een stap vooruit. Ik denk dat hij naar ajax gaat als opvolger van die Argentijn. Of misschien psv als opvolger van max.
  • 17 Sep 2021 om 16:53
    Wordt de opvolger van Wijndal of er moet een mooie club uit het buitenland komen.
  • 17 Sep 2021 om 16:48
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:43
      Mino Raoila bedoel je? Hahaha
    Die Mineola perst het maximale eruit.
  • 17 Sep 2021 om 16:43
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:31
      Da hoop ik dat hij binnenkort in de stal van Minola komt. Die krijgt meestal wel een speler weg, waarbij er zeker drie personen financieel er beter van worden. Als eerste Minola zelf, ten tweede de speler en ten derde de club waar hij vertrekt.
    Mino Raoila bedoel je? Hahaha
  • 17 Sep 2021 om 16:43
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:31
      Da hoop ik dat hij binnenkort in de stal van Minola komt. Die krijgt meestal wel een speler weg, waarbij er zeker drie personen financieel er beter van worden. Als eerste Minola zelf, ten tweede de speler en ten derde de club waar hij vertrekt.
    Mino Raoila bedoel je? Hahaha
  • 17 Sep 2021 om 16:31
    • Quote van 17 Sep 2021 om 16:08
      Geweldig. Goed voor zijn ontwikkeling en zijn toekomstige transfersom.
    Da hoop ik dat hij binnenkort in de stal van Minola komt. Die krijgt meestal wel een speler weg, waarbij er zeker drie personen financieel er beter van worden. Als eerste Minola zelf, ten tweede de speler en ten derde de club waar hij vertrekt.
  • 17 Sep 2021 om 16:09
    Dan ben ik bang dan hij volgend jaar zomer verkocht wordt. Verlenging van het contract geeft hem meer waarde natuurlijk. Wel goed nieuws dat hij tot 2024 heeft getekend.
  • 17 Sep 2021 om 16:08
    Geweldig. Goed voor zijn ontwikkeling en zijn toekomstige transfersom.
  • 17 Sep 2021 om 16:06
    LEKKER