MATCHDAY: FC Twente met zelfde elf op bezoek in Arnhem bij Vitesse

280
MATCHDAY: FC Twente met zelfde elf op bezoek in Arnhem bij Vitesse

FC Twente en Vitesse trappen op zondagmiddag kwart voor vijf af voor hun onderlinge Eredivisieduel. De Tukkers hopen daarbij een goed vervolg te geven aan hun overwinning op FC Utrecht.

Bij de Tukkers zien we Lars Unnerstall op doel staan. Troupée, Pröpper, Hilgers en Sadilek vormen wederom de verdediging. Op het middenveld heeft trainer Ron Jans ook besloten vast te houden aan dezelfde namen. Wout Brama staat dus ook vandaag in de basis. In de aanval is er wederom een plekje ingeruimd voor Daan Rots.

Opstelling FC Twente: Unnerstall, Troupée, Pröpper, Hilgers, Sadilek, Brama, Zerrouki, Vlap, Limnios, Van Wolfswinkel, Rots. 

280 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2021 om 16:08
    • Quote van 20 Sep 2021 om 15:36
      Nou laten qe hopen dat we donderdag ook het spel niet hoeven te maken. Ben bang dat we dan toch weer een andere wedstrijd gaan beleven.????????????
    Misschien dat het vertrouwen ook veel gedaan heeft en dat we donderdag ook ana de bal beter voor de dag komen. Vertrouwen doet veel met een elftal. Dat is afwachten. We hebben de spelers wel om het spel ook te kunnen maken.
  • 20 Sep 2021 om 15:36
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:59
      Hij heeft gelijk , vitesse , Utrecht en Ajax zijn betere tegenstanders , waarom pakken we daar punten tegen , omdat je dan niet het eigen spel hoeft te maken , dan spelen we reactie voetbal , ligt ons beter dan het spel te moeten maken
    Nou laten qe hopen dat we donderdag ook het spel niet hoeven te maken. Ben bang dat we dan toch weer een andere wedstrijd gaan beleven.????????????
  • 20 Sep 2021 om 09:02
    • Quote van 20 Sep 2021 om 08:27
      Als hij zich blijft ontwikkelen mag ie van mij uiteindelijk op de plek van Vlap.
    Zie hem daar nog wel slagen ook. Door koppen overzicht. Aan de bal ontwikkeld hij zich ook. In het druk zetten super iritant want hij blijft vol gas gaan en wint toch ook veelal van zijn duels. Je ziet ook aan sommige ballen dat er wel een bepaalde slimheid zit. Dat balletje op limnios bijvoorbeeld of waar hij de voor assist op vlap via van wolfswinkel speelt.
  • 20 Sep 2021 om 08:27
    • Quote van 19 Sep 2021 om 19:02
      Is hij ook. Hij zal uiteindelijk ook plaats moeten maken voor cleonise en cerny. Maar hij speelt echt wel verdienstelijk. Mooiste vind ik we worden een heel taai team die geen moeite heeft als we wat naar achteren gedrukt worden. Het staat goed georganiseerd en tja dan de helden rol voor propper. Nu nog wat groeien aan de bal. Dan hoeven we dit jaar weinig clubs te vrezen.
    Als hij zich blijft ontwikkelen mag ie van mij uiteindelijk op de plek van Vlap.
  • 19 Sep 2021 om 19:43
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:59
      Hij heeft gelijk , vitesse , Utrecht en Ajax zijn betere tegenstanders , waarom pakken we daar punten tegen , omdat je dan niet het eigen spel hoeft te maken , dan spelen we reactie voetbal , ligt ons beter dan het spel te moeten maken
    Zo is het. Spel maken kunnen we (nog) niet
  • 19 Sep 2021 om 19:36
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:49
      Heb je de doelpunten gezien? Ook die van vloet Ai Ai
    En dan te bedenken dat Vloet overal waar die speelde faalde, behalve bij Heracles.
  • 19 Sep 2021 om 19:08
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:58
      Klopt maar dat systeem werkt alleen als je tegen tegenstanders speelt die komt. Anders komt je zoveel creativiteit te kort tegen verdedigend tegenstanders. De kracht zit hem vooral omdat het solide staat. Niet zozeer doordat de aanval lekker loopt. Beetje op de pusic manier. (Positief)
    Zeker tegen ploegen die zelf ook willen voetballen als Utrecht winst als vitesse winst als az donderdag ook een voetballende ploeg zondag Heerenveen uit ook een voetballende ploeg een goed systeem om te kunnen spelen tegen deze ploegen. Daarnaast is het spelen met overtuiging en lef en beleving wat er nu gebeurt ern belangrijke factor voor de goede resultaten. De komende weken moet het team groeien in de omschakeling in aanvallend en verdedigend opzicht . Fctwente moet veel simpelere spelen gebruik maken van de ruimtes. Als dit vanmiddag beter was uitgevoerd was het 1-7 geworden
  • 19 Sep 2021 om 19:06
    • Quote van 19 Sep 2021 om 19:02
      Is hij ook. Hij zal uiteindelijk ook plaats moeten maken voor cleonise en cerny. Maar hij speelt echt wel verdienstelijk. Mooiste vind ik we worden een heel taai team die geen moeite heeft als we wat naar achteren gedrukt worden. Het staat goed georganiseerd en tja dan de helden rol voor propper. Nu nog wat groeien aan de bal. Dan hoeven we dit jaar weinig clubs te vrezen.
    Zeker dit team heeft heel veel potentie. Je kan alle kanten op. Veel meer keuze voor de trainer.
  • 19 Sep 2021 om 19:02
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:50
      Rots speelt zeker niet slecht maar vindt nog steeds geen buitenspeler. Ik vind het meer een tweede spits.
    Is hij ook. Hij zal uiteindelijk ook plaats moeten maken voor cleonise en cerny. Maar hij speelt echt wel verdienstelijk. Mooiste vind ik we worden een heel taai team die geen moeite heeft als we wat naar achteren gedrukt worden. Het staat goed georganiseerd en tja dan de helden rol voor propper. Nu nog wat groeien aan de bal. Dan hoeven we dit jaar weinig clubs te vrezen.
  • 19 Sep 2021 om 18:59
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:47
      Betere tegenstander? Vitesse is niet meer het Vitesse van verleden seizoen, FCTWENTE maakt stappen, werkt hard, en is positief fanatiek, en niet zoals die watjes van Vitesse die om alles gaan liggen, klasse gespeeld
    Hij heeft gelijk , vitesse , Utrecht en Ajax zijn betere tegenstanders , waarom pakken we daar punten tegen , omdat je dan niet het eigen spel hoeft te maken , dan spelen we reactie voetbal , ligt ons beter dan het spel te moeten maken
  • 19 Sep 2021 om 18:58
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:53
      Zo te lezen begrijp je niet goed hoe fctwente wil spelen rots staat op papier als rechtsbuiten maar inbde praktijk is dit vaak anders . Troupee moer er continu over heen gaan en is de rechtsbuiten bij balbezit . Rots speelt in de controle en heeft overzicht dat zie je aan zijn passing en controle in verl situaties. Voor het hele team is rots nu al erg belangrijk in aanvallend en verdedigend opzicht . Hilgers ook jeugd goed in duels en ook overzicht speelt ballen nasr de juiste kleur. Prachtig weer 2 talenten die zichzelf goed ontwikkelen dit prille seizoen
    Klopt maar dat systeem werkt alleen als je tegen tegenstanders speelt die komt. Anders komt je zoveel creativiteit te kort tegen verdedigend tegenstanders. De kracht zit hem vooral omdat het solide staat. Niet zozeer doordat de aanval lekker loopt. Beetje op de pusic manier. (Positief)
  • 19 Sep 2021 om 18:55
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:53
      Zo te lezen begrijp je niet goed hoe fctwente wil spelen rots staat op papier als rechtsbuiten maar inbde praktijk is dit vaak anders . Troupee moer er continu over heen gaan en is de rechtsbuiten bij balbezit . Rots speelt in de controle en heeft overzicht dat zie je aan zijn passing en controle in verl situaties. Voor het hele team is rots nu al erg belangrijk in aanvallend en verdedigend opzicht . Hilgers ook jeugd goed in duels en ook overzicht speelt ballen nasr de juiste kleur. Prachtig weer 2 talenten die zichzelf goed ontwikkelen dit prille seizoen
    Ja idd Hilgers en Rots zijn mij ontzettend meegevallen. Mooi om te zien!
  • 19 Sep 2021 om 18:55
    Troupee vind ik eredivisie onwaardig en Rots zal uiteindelijk denk ik plaats moeten maken voor Cleonise.
  • 19 Sep 2021 om 18:53
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:42
      Mooi actie van rots dat zeker maar het is een buitenspeler hè. Daar moet die er 5 van maken in een wedstrijd. Misidjan maakt bijvoorbeeld in zijn invalbeurt al meer acties.
    Zo te lezen begrijp je niet goed hoe fctwente wil spelen rots staat op papier als rechtsbuiten maar inbde praktijk is dit vaak anders . Troupee moer er continu over heen gaan en is de rechtsbuiten bij balbezit . Rots speelt in de controle en heeft overzicht dat zie je aan zijn passing en controle in verl situaties. Voor het hele team is rots nu al erg belangrijk in aanvallend en verdedigend opzicht . Hilgers ook jeugd goed in duels en ook overzicht speelt ballen nasr de juiste kleur. Prachtig weer 2 talenten die zichzelf goed ontwikkelen dit prille seizoen
  • 19 Sep 2021 om 18:52
    De verdediging staat goed met dat blok van 2 def mids. Dat is echt de basis van het succes. Met een top keeper daarachter natuurlijk.
  • 19 Sep 2021 om 18:50
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:46
      Maar rots deed het beter dan limnios.
    Rots speelt zeker niet slecht maar vindt nog steeds geen buitenspeler. Ik vind het meer een tweede spits.
  • 19 Sep 2021 om 18:50
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:47
      Betere tegenstander? Vitesse is niet meer het Vitesse van verleden seizoen, FCTWENTE maakt stappen, werkt hard, en is positief fanatiek, en niet zoals die watjes van Vitesse die om alles gaan liggen, klasse gespeeld
    In theorie zijn ze beter. Maar ze zijn totaalafhankelijk van bezoek en tenname. Maar ze wisten geen raad met ons druk zetten. We zaten er zo kort op. Dat vonden ze zichtbaar moeilijk.
  • 19 Sep 2021 om 18:50
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:47
      Betere tegenstander? Vitesse is niet meer het Vitesse van verleden seizoen, FCTWENTE maakt stappen, werkt hard, en is positief fanatiek, en niet zoals die watjes van Vitesse die om alles gaan liggen, klasse gespeeld
    Ben ik helemaal mee eens. Maar in basis wel beter. Deze pot ook overhand. Maar twente was scherp, goede tactiek en wint dus nu dit soort potjes
  • 19 Sep 2021 om 18:49
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:46
      Ach ja, wij treffen AZ donderdag, die zijn nu nog meer uit vorm.
    Heb je de doelpunten gezien? Ook die van vloet Ai Ai
  • 19 Sep 2021 om 18:47
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:37
      Lekker man, 3 punten, tegen betere tegenstander
    Betere tegenstander? Vitesse is niet meer het Vitesse van verleden seizoen, FCTWENTE maakt stappen, werkt hard, en is positief fanatiek, en niet zoals die watjes van Vitesse die om alles gaan liggen, klasse gespeeld
  • 19 Sep 2021 om 18:46
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:42
      Mooi actie van rots dat zeker maar het is een buitenspeler hè. Daar moet die er 5 van maken in een wedstrijd. Misidjan maakt bijvoorbeeld in zijn invalbeurt al meer acties.
    Maar rots deed het beter dan limnios.
  • 19 Sep 2021 om 18:46
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:44
      AZ sukkels
    Ach ja, wij treffen AZ donderdag, die zijn nu nog meer uit vorm.
  • 19 Sep 2021 om 18:45
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:35
      Zerrouki wtf
    Ging die nou knock out ? Of leek dat zo. Misschien toch wat eerder wisselen of wat rust geven. Die heeft hele rare dingetjes de laatste tijd. Niet om dat die slecht speelt maar puur om zijn gezondheid.
  • 19 Sep 2021 om 18:44
    AZ sukkels
  • 19 Sep 2021 om 18:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:05
      Wat een actie van Rots,ga jij maar op de bank zitten kneus
    Mooi actie van rots dat zeker maar het is een buitenspeler hè. Daar moet die er 5 van maken in een wedstrijd. Misidjan maakt bijvoorbeeld in zijn invalbeurt al meer acties.
  • 19 Sep 2021 om 18:42
    Prachtige overwinning op vitesse mooie doelpunten. Rots vanmiddag ook weer belangrijk deze jonge speler kun je met een opdracht het veld in sturen en de uitvoering is gewoon erg goed .
  • 19 Sep 2021 om 18:40
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:39
      Wat deed ie??
    Omvallen vanuit stilstand terwijl er niks gebeurde
  • 19 Sep 2021 om 18:40
    Knap . Unerstal is wel een keeper hoor
  • 19 Sep 2021 om 18:39
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:35
      Zerrouki wtf
    Wat deed ie??
  • 19 Sep 2021 om 18:39
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:33
      Unnerstall muur
    Vind hem nog beter dan drommel.
  • 19 Sep 2021 om 18:37
    Lekker man, 3 punten, tegen betere tegenstander
  • 19 Sep 2021 om 18:37
    Zitten er wel mensen in het stadion die Vitesse steunen, ik hoor alleen die van ons.
  • 19 Sep 2021 om 18:35
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:35
      Wat hebben we een heerlijke keeper
    Helemaal blij mee!
  • 19 Sep 2021 om 18:35
    Zerrouki wtf
  • 19 Sep 2021 om 18:35
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:33
      Unnerstall muur
    Betrouwbaar en goeie lijnkeeper :-)
  • 19 Sep 2021 om 18:35
    Wat hebben we een heerlijke keeper
  • 19 Sep 2021 om 18:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:30
      En terecht
    Hij speelde erg goed inderdaad.
  • 19 Sep 2021 om 18:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:32
      Misidjan maakt echt betere indruk dan die Griek
    Zeker. Had zichzelf nog kunnen belonen ook.
  • 19 Sep 2021 om 18:33
    Unnerstall muur
  • 19 Sep 2021 om 18:33
    Watn sfeer
  • 19 Sep 2021 om 18:32
    Misidjan valt erg goed in
  • 19 Sep 2021 om 18:32
    Misidjan maakt echt betere indruk dan die Griek
  • 19 Sep 2021 om 18:32
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:29
      Wat een heerlijke zondag! Proost vrienden
    Absoluut.
  • 19 Sep 2021 om 18:30
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:18
      Ik heb het idee dat jans hem hilgers laat staan En waarom niet eigenlijk. Beloning voor zijn wedstrijd tot nu toe.
    En terecht
  • 19 Sep 2021 om 18:29
    Wat een heerlijke zondag! Proost vrienden
  • 19 Sep 2021 om 18:29
    Hoppppaaa
  • 19 Sep 2021 om 18:25
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:19
      Twente supporters, fantastisch onieda.
    Altied!
  • 19 Sep 2021 om 18:19
    Twente supporters, fantastisch onieda.
  • 19 Sep 2021 om 18:18
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:16
      precies. meer controle. oosterwolde erin en pleguzuelo
    Ik heb het idee dat jans hem hilgers laat staan En waarom niet eigenlijk. Beloning voor zijn wedstrijd tot nu toe.
  • 19 Sep 2021 om 18:18
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:17
      Diegene die zei dat Smal straf had verzon dus zomaar wat...
    Als je een hoekschop neemt is dat geen straf hoor ?
  • 19 Sep 2021 om 18:17
    Diegene die zei dat Smal straf had verzon dus zomaar wat...
  • 19 Sep 2021 om 18:17
    Prima wissels!
  • 19 Sep 2021 om 18:17
    Dat was ook een pingel...
  • 19 Sep 2021 om 18:16
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:14
      Jans wisselen !!
    precies. meer controle. oosterwolde erin en pleguzuelo
  • 19 Sep 2021 om 18:14
    Jans wisselen !!
  • 19 Sep 2021 om 18:12
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:08
      Die komt wel. Eerst de Laatste stuiptrekking van Vitesse. Die zijn uitgeblust en dan slaat Twente toe op de counter.
    Laten we het hopen
  • 19 Sep 2021 om 18:10
    Tanane heeft niet eens gedoucht, smeerlap!
  • 19 Sep 2021 om 18:08
    Ik denk dat vlap dit nodig had kwam veel uit
  • 19 Sep 2021 om 18:08
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:07
      Oosterwolde brengen nu
    Die komt wel. Eerst de Laatste stuiptrekking van Vitesse. Die zijn uitgeblust en dan slaat Twente toe op de counter.
  • 19 Sep 2021 om 18:07
    Nu moet Vlap doorduwen, dit had hij nodig. Hadden de kenners het afgelopen week toch een keer goed, dat Twente ook maar zo met een 0-3 winst kan vertrekken bij Vitesse.
  • 19 Sep 2021 om 18:07
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:05
      Wat een actie van Rots,ga jij maar op de bank zitten kneus
    Amen eppie.
  • 19 Sep 2021 om 18:07
    Oosterwolde brengen nu
  • 19 Sep 2021 om 18:07
    Brama wisselen voor 2x geel?
  • 19 Sep 2021 om 18:07
    Foutje Pröpper. Het is hem vergeven...
  • 19 Sep 2021 om 18:07
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:04
      Nog 1 te gaan!
    1-6 dan maar ! Degradatie jaar zijn we nog niet vergeten. Der op en der over. Geen respect !
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    Die zit er heerlijk in
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    Heerlijk uitgespeeld doelpunt prachtige opzet rots mooi afgemaakt door vlap
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:41
      Rots doet zijn naam eer aan.snel wisselen
    Wat een actie van Rots,ga jij maar op de bank zitten kneus
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:04
      Die had Vlap nodig. Heerlijk die ontlading. Uitstekend van Rots en van Wolfswinkel.
    Mooie voetbalmiddag!
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:05
      Nou alle paniekzaaiers van afgelopen weken. Geef het tijd
    Lekker counteren idd ;)
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:05
      Nou alle paniekzaaiers van afgelopen weken. Geef het tijd
    Lekker counteren idd ;)
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:04
      SapperdeVLAP!!!!!
    75% op conto rots
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    Tien, tien tien!
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:04
      Die had Vlap nodig. Heerlijk die ontlading. Uitstekend van Rots en van Wolfswinkel.
    En van Hilgers. Lekkere dieptepass. Knap hoor
  • 19 Sep 2021 om 18:05
    Nou alle paniekzaaiers van afgelopen weken. Geef het tijd
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    SapperdeVLAP!!!!!
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:02
      0-5 is haalbaar !!
    Nog 1 te gaan!
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    Die had Vlap nodig. Heerlijk die ontlading. Uitstekend van Rots en van Wolfswinkel.
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:02
      Hahahaha maar heb je die weddenschap gezet toen je helemaal helder was
    Neenee ik was straal bezopen. Beste keuze die ik heb gemaakt toen ik dronken was
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    Eindelijk VLAP Yes !!!
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    Goed opgezet door rots.
  • 19 Sep 2021 om 18:04
    Laat maar kuch
  • 19 Sep 2021 om 18:03
    Heerlijkk
  • 19 Sep 2021 om 18:03
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:00
      Calimero spits is een propper topper
    Wat 'n kanjer is dat toch! Onmeunig mooi!
  • 19 Sep 2021 om 18:02
    Standbeeld (nu al) voor Pröpper de Arnhemmer
  • 19 Sep 2021 om 18:02
    0-5 is haalbaar !!
  • 19 Sep 2021 om 18:02
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:01
      2x 246 euro dankzij propper
    Hahahaha maar heb je die weddenschap gezet toen je helemaal helder was
  • 19 Sep 2021 om 18:01
    • Quote van 19 Sep 2021 om 18:00
      Troupee UITSTEKENDE assist
    Absoluut
  • 19 Sep 2021 om 18:01
    2x 246 euro dankzij propper
  • 19 Sep 2021 om 18:00
    Calimero spits is een propper topper
  • 19 Sep 2021 om 18:00
    Wat is dit?!!!! Pröpper!
  • 19 Sep 2021 om 18:00
    Hoppa!!!
  • 19 Sep 2021 om 18:00
    Troupee UITSTEKENDE assist
  • 19 Sep 2021 om 18:00
    Prachtig 0-3
  • 19 Sep 2021 om 17:59
    Gekke propper hahaha
  • 19 Sep 2021 om 17:59
    Hahahaha weer fucking propper.
  • 19 Sep 2021 om 17:59
    Pröpper?????
  • 19 Sep 2021 om 17:59
    ROBINNNNNN
  • 19 Sep 2021 om 17:58
    Ben bang dat Jans Ilic zo gaat brengen
  • 19 Sep 2021 om 17:58
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:56
      Gaat niet lang goed zo. Oosterwolde voor Vlap en dan Sadilek naar middenveld voor controle en Misidjan voor Rots voor de counters.
    Haal limnios er maar eens eerder uit.
  • 19 Sep 2021 om 17:58
    Brama echt heerlijke speler je took
  • 19 Sep 2021 om 17:57
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:55
      Ja eens maar wie moet je erin brengen?
    Ugalde kan op 10
  • 19 Sep 2021 om 17:56
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:56
      Gaat niet lang goed zo. Oosterwolde voor Vlap en dan Sadilek naar middenveld voor controle en Misidjan voor Rots voor de counters.
    Precies
  • 19 Sep 2021 om 17:56
    Gaat niet lang goed zo. Oosterwolde voor Vlap en dan Sadilek naar middenveld voor controle en Misidjan voor Rots voor de counters.
  • 19 Sep 2021 om 17:55
    Hilgers beste man bij ons
  • 19 Sep 2021 om 17:55
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:37
      Ik denk dat een groot aantal arbiters hem ook NIET hadden gegeven
    Mee eens. Maar ik klaag niet.
  • 19 Sep 2021 om 17:55
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:54
      Vlap zie je helemaal niet
    Ja eens maar wie moet je erin brengen?
  • 19 Sep 2021 om 17:55
    Hilgers wel lekker bezig
  • 19 Sep 2021 om 17:54
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:53
      Limnios si wel erg zwak
    Vlap zie je helemaal niet
  • 19 Sep 2021 om 17:54
    Troupee nu écht wissl'n. Loopt niet meer mee!
  • 19 Sep 2021 om 17:54
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:53
      Limnios wisselen en nooit meer opstellen
    Bullshit
  • 19 Sep 2021 om 17:53
    Twente is kwetsbaar, heel kwetsbaar
  • 19 Sep 2021 om 17:53
    Limnios wisselen en nooit meer opstellen
  • 19 Sep 2021 om 17:53
    Limnios si wel erg zwak
  • 19 Sep 2021 om 17:52
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:52
      Aardig keepertje hebben we ook
    Heerlijk die zekerheid voor de komende jaren.
  • 19 Sep 2021 om 17:52
    Aardig keepertje hebben we ook
  • 19 Sep 2021 om 17:50
    Vitesse 3 wissels
  • 19 Sep 2021 om 17:48
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:45
      Vlap valt idd erg tegen is ook nog niet echt wedstrijd fit lijkt wel.
    Vlap wordt ook nauwelijks betrokken in het spel. Het is veel pompen en aansluiten. Er ligt weldegelijk ruimte op het middenveld dus het zou mooi zijn als er ook is wat meer gebruik van gemaakt zou worden. Maar 0-2 in Arnhem. Je hoort mij niet klagen.
  • 19 Sep 2021 om 17:46
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:40
      Ondanks de voorsprong voetbalt Twente niet best. Bal wordt nauwelijks in de ploeg gehouden laat staan dat de bal wordt rondgespeeld. Vlap valt me erg tegen. Dit geldt ook voor de rechterkant met een teleurstellende Troupee en Rots. Ook veel onnodige gele kaarten. Moet echt beter in 2e helft.
    Helemaal mee eens
  • 19 Sep 2021 om 17:45
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:42
      En als we ergens wat van verwachten is vlap het wel. Jammer.
    Vlap valt idd erg tegen is ook nog niet echt wedstrijd fit lijkt wel.
  • 19 Sep 2021 om 17:43
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:41
      Niet groots? klopt maar ze vechten wel voor iedere bal. Wat hebben die Vitesse spelers weer veel last van die vallende ziekte, en maar rollen om Twente een gele kaart aan te smeren.
    Ja erg hè maar vind Twente wel slim spelen om Vitess te frustreren.
  • 19 Sep 2021 om 17:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:36
      Brama als eerste wisselen. die gaat voor 2e geel
    Eens. Vindt het een geweldige voetballer als het erop aankomt, Sterkhouder!, maar Woutje is ook maar een mens.Gien risicooos neem'!
  • 19 Sep 2021 om 17:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:40
      Ondanks de voorsprong voetbalt Twente niet best. Bal wordt nauwelijks in de ploeg gehouden laat staan dat de bal wordt rondgespeeld. Vlap valt me erg tegen. Dit geldt ook voor de rechterkant met een teleurstellende Troupee en Rots. Ook veel onnodige gele kaarten. Moet echt beter in 2e helft.
    Vooral de lange bal wordt er vaak gespeeld die je 9 van de 10x verliest...
  • 19 Sep 2021 om 17:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:28
      Het is slecht hoor, Vlap ook nog niet gezien....
    En als we ergens wat van verwachten is vlap het wel. Jammer.
  • 19 Sep 2021 om 17:42
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:41
      Op het middenveld fluit een scheidsrechter er voor. Volgens de regels een overtreding. Dus geen fout. 50/50 situatie.
    Hierdoor gaat de var hem ook niet afkeuren.
  • 19 Sep 2021 om 17:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:41
      Niet groots? klopt maar ze vechten wel voor iedere bal. Wat hebben die Vitesse spelers weer veel last van die vallende ziekte, en maar rollen om Twente een gele kaart aan te smeren.
    Doet Twente ook....pot verwijt de ketel.
  • 19 Sep 2021 om 17:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:34
      Hij wordt duidelijk in de knieholte geraakt zuivere strafschop
    Hahahaha.. was het andersom dan schreeuwde je moord en brand. Genoeg pech gehad, nu dom geluk
  • 19 Sep 2021 om 17:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:35
      Maar wel lekker…. Niet groots spelen en wel met 0-2 de rust in. We moeten nog 45 min maar dit is lekker
    Niet groots? klopt maar ze vechten wel voor iedere bal. Wat hebben die Vitesse spelers weer veel last van die vallende ziekte, en maar rollen om Twente een gele kaart aan te smeren.
  • 19 Sep 2021 om 17:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:37
      Een 95% fout
    Op het middenveld fluit een scheidsrechter er voor. Volgens de regels een overtreding. Dus geen fout. 50/50 situatie.
  • 19 Sep 2021 om 17:41
    Rots doet zijn naam eer aan.snel wisselen
  • 19 Sep 2021 om 17:40
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:38
      Staat bij rust 0-2
    Man man man en straks ga je met 3-2 van de mat en dan Johnnie.
  • 19 Sep 2021 om 17:40
    Van Boekel fluit voor elke duw, je hoeft alleen maar de tegenstander aan te kijken en hij fluit al. Zowel voor twente als voor vitesse. Fluit de wedstrijd gewoon kapot.
  • 19 Sep 2021 om 17:40
    Ondanks de voorsprong voetbalt Twente niet best. Bal wordt nauwelijks in de ploeg gehouden laat staan dat de bal wordt rondgespeeld. Vlap valt me erg tegen. Dit geldt ook voor de rechterkant met een teleurstellende Troupee en Rots. Ook veel onnodige gele kaarten. Moet echt beter in 2e helft.
  • 19 Sep 2021 om 17:39
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:24
      Eerder voor onze Griekse vriend. Rots degelijk tot nu toe en brengt mooi wat gif.
    Bij al het gevaar is Limnios of Pröpper betrokken. Die hoef je er nog niet af te halen.
  • 19 Sep 2021 om 17:38
    Troupee is niet eredivisiewaardig!! Raus met de koekerd. Evering dr in!!
  • 19 Sep 2021 om 17:38
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:36
      Het is wel zo dat van Boekel geeft hem en er is gewoon duidelijk contact dus is geen 100% fout dus draait de var hem niet terug. Ik vind het wel makkelijk gegeven.
    Ach is toch geen penalty
  • 19 Sep 2021 om 17:38
    • Quote van 19 Sep 2021 om 15:43
      2-1
    Staat bij rust 0-2
  • 19 Sep 2021 om 17:37
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:36
      Het is wel zo dat van Boekel geeft hem en er is gewoon duidelijk contact dus is geen 100% fout dus draait de var hem niet terug. Ik vind het wel makkelijk gegeven.
    Een 95% fout
  • 19 Sep 2021 om 17:37
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:21
      Prima idee
    Eens, app ff met Jans svp
  • 19 Sep 2021 om 17:37
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:36
      Het is wel zo dat van Boekel geeft hem en er is gewoon duidelijk contact dus is geen 100% fout dus draait de var hem niet terug. Ik vind het wel makkelijk gegeven.
    Ik denk dat een groot aantal arbiters hem ook NIET hadden gegeven
  • 19 Sep 2021 om 17:36
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:34
      Komt John ook weer aan hoor. Verrassend.......
    Het is wel zo dat van Boekel geeft hem en er is gewoon duidelijk contact dus is geen 100% fout dus draait de var hem niet terug. Ik vind het wel makkelijk gegeven.
  • 19 Sep 2021 om 17:36
    Haal Brama er maar af. Die kan geen overtreding meer maken. Oosterwolde erin en Sadilek door.
  • 19 Sep 2021 om 17:36
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:33
      Al onze verdedigende middenvelders hebben nu geel, wat doen we hier mee?
    Brama als eerste wisselen. die gaat voor 2e geel
  • 19 Sep 2021 om 17:36
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:33
      Al onze verdedigende middenvelders hebben nu geel, wat doen we hier mee?
    Je mag 5x wisselen, dus zeker 4 toepassen, geen risico nemen
  • 19 Sep 2021 om 17:35
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:34
      Makkelijk gegeven
    Maar wel lekker…. Niet groots spelen en wel met 0-2 de rust in. We moeten nog 45 min maar dit is lekker
  • 19 Sep 2021 om 17:35
    Straks geconcentreerd beginnen aan de 2e helft. Als Vitesse snel scoort gaat het weer billenknijpen worden
  • 19 Sep 2021 om 17:35
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:34
      Makkelijk gegeven
    Egal tegen fietstas mag alles kut club
  • 19 Sep 2021 om 17:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:34
      Hij wordt duidelijk in de knieholte geraakt zuivere strafschop
    Komt John ook weer aan hoor. Verrassend.......
  • 19 Sep 2021 om 17:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:34
      Hij wordt duidelijk in de knieholte geraakt zuivere strafschop
    Makkelijk gegeven
  • 19 Sep 2021 om 17:34
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:31
      Dit gaan ze toch niet goedkeuren?
    Hij wordt duidelijk in de knieholte geraakt zuivere strafschop
  • 19 Sep 2021 om 17:34
    Mooie voorsprong. Uutkiek'n veur de rooie prent!
  • 19 Sep 2021 om 17:34
    Wie had dit gedacht hoppaaa en door
  • 19 Sep 2021 om 17:34
    We hebben de var en de scheids met een cruciale beslissing mee. Mag ook in de krant.
  • 19 Sep 2021 om 17:33
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:33
      Al onze verdedigende middenvelders hebben nu geel, wat doen we hier mee?
    Zerrouki ook?
  • 19 Sep 2021 om 17:33
    Al onze verdedigende middenvelders hebben nu geel, wat doen we hier mee?
  • 19 Sep 2021 om 17:32
    Wat een onzin maar heel blij mee
  • 19 Sep 2021 om 17:32
    Belachelijke penalty. Wel fijn.
  • 19 Sep 2021 om 17:32
    Lekker hoor
  • 19 Sep 2021 om 17:32
    Van Boekel held
  • 19 Sep 2021 om 17:32
    Hoppaaaa
  • 19 Sep 2021 om 17:31
    Goal 0 -2
  • 19 Sep 2021 om 17:31
    Dit gaan ze toch niet goedkeuren?
  • 19 Sep 2021 om 17:31
    Hebben wij ook een keer de scheids mee???
  • 19 Sep 2021 om 17:31
    Van Wolfswinkel eindelijk dan een keertje
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    Top
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    Wat moeten we zonder propper
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    Heeeeeerlijk
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    Wat moeten we zonder propper
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:30
      Niks aan de hand
    Sssst
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    Niks aan de hand
  • 19 Sep 2021 om 17:30
    Weer propper
  • 19 Sep 2021 om 17:29
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:28
      Het is slecht hoor, Vlap ook nog niet gezien....
    Staat Vlap ook op het veld???
  • 19 Sep 2021 om 17:29
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:28
      Het is slecht hoor, Vlap ook nog niet gezien....
    Staat Vlap ook op het veld???
  • 19 Sep 2021 om 17:29
    Jezus man die moet je afmaken
  • 19 Sep 2021 om 17:28
    Het is slecht hoor, Vlap ook nog niet gezien....
  • 19 Sep 2021 om 17:28
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:27
      Hele elftal omgooien goed idee
    Ja is nodig. En zoveel gooi je het niet om hoor.
  • 19 Sep 2021 om 17:28
    Ze staan met zijn 3en inmiddels om propper heen
  • 19 Sep 2021 om 17:28
    Hij mag van mir aus wel affluiten ik heb genoeg gezien :)
  • 19 Sep 2021 om 17:27
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:27
      Ja en Cleonise voor rots . En oosterwolde voor brama.
    Hele elftal omgooien goed idee
  • 19 Sep 2021 om 17:27
    Goed Limnios
  • 19 Sep 2021 om 17:27
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:25
      Misidjan voor Limnios
    Ja en Cleonise voor rots . En oosterwolde voor brama.
  • 19 Sep 2021 om 17:25
    Misidjan voor Limnios
  • 19 Sep 2021 om 17:25
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:23
      Ik snap niet dat cleonise de kans niet krijgt, heeft in de voorbereiding alles basis gespeeld en liet een goede indruk achter. Nu krijgt rots de voorkeur, doet het niet slecht maar toch
    Nog niet fit genoeg na zijn corona misschien?
  • 19 Sep 2021 om 17:24
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:22
      Vitesse wordt hier echt onderschat goede voetballers hebben die zeg
    Dat klopt op zich wel, maar ze moeten het ook doen als ze flink genard en gestoord worden.
  • 19 Sep 2021 om 17:24
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:23
      Cleonise voor rots in de rust verder laten staan
    Eerder voor onze Griekse vriend. Rots degelijk tot nu toe en brengt mooi wat gif.
  • 19 Sep 2021 om 17:23
    Ik snap niet dat cleonise de kans niet krijgt, heeft in de voorbereiding alles basis gespeeld en liet een goede indruk achter. Nu krijgt rots de voorkeur, doet het niet slecht maar toch
  • 19 Sep 2021 om 17:23
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:22
      Tactiek is lang bal op Rots of Wolf. Die spelers passen niet bij dit sys
    Precies. Als we onder druk komen te staan hebben we snellere aanvallers nodig
  • 19 Sep 2021 om 17:23
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:22
      Tactiek is lang bal op Rots of Wolf. Die spelers passen niet bij dit sys
    Precies. Als we onder druk komen te staan hebben we snellere aanvallers nodig
  • 19 Sep 2021 om 17:23
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:22
      Tactiek is lang bal op Rots of Wolf. Die spelers passen niet bij dit sys
    Cleonise voor rots in de rust verder laten staan
  • 19 Sep 2021 om 17:22
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:22
      Vitesse wordt hier echt onderschat goede voetballers hebben die zeg
    Zekerweten
  • 19 Sep 2021 om 17:22
    Tactiek is lang bal op Rots of Wolf. Die spelers passen niet bij dit sys
  • 19 Sep 2021 om 17:22
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:18
      Jammer dat we geen goede aanvallers hebben. Vitesse gaat drukken dus dan moeten we snel kunnen counteren. Zou niet weten wie dat nu bij ons moet doen
    Pröpper natuurlijk :)
  • 19 Sep 2021 om 17:22
    Vitesse wordt hier echt onderschat goede voetballers hebben die zeg
  • 19 Sep 2021 om 17:21
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:19
      Brama eruit, sadilek op t middenveld, Oosterwolde linksback en everink rechtback. En snel voordat t te laat is en brama rood aan z’n broek heeft hangen
    Prima idee
  • 19 Sep 2021 om 17:20
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:19
      Brama eruit, sadilek op t middenveld, Oosterwolde linksback en everink rechtback. En snel voordat t te laat is en brama rood aan z’n broek heeft hangen
    Zoiets ja, brama moet er zeker uit, je kunt er op wachten
  • 19 Sep 2021 om 17:20
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:19
      Brama in rust wisselen met al geel op zak.
    Mee eens hij speelt met vuur beter nog direct wisselen.
  • 19 Sep 2021 om 17:19
    Brama eruit, sadilek op t middenveld, Oosterwolde linksback en everink rechtback. En snel voordat t te laat is en brama rood aan z’n broek heeft hangen
  • 19 Sep 2021 om 17:19
    • Quote van 19 Sep 2021 om 17:19
      Brama in rust wisselen met al geel op zak.
    Honderd procent. Deze kon ook al 2e geel zijn
  • 19 Sep 2021 om 17:19
    De 1-1 zit in de lucht.
  • 19 Sep 2021 om 17:19
    Brama in rust wisselen met al geel op zak.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›