Jans dolblij: ''Onze strijd en passie hebben het verschil gemaakt''

8
Jans dolblij: ''Onze strijd en passie hebben het verschil gemaakt''

Trainer Ron Jans was erg blij met de grote zege die zijn ploeg zondag heeft geboekt op Vitesse. Hij bewondert vooral de inzet van de spelers.

''We hebben voor de tijd tegen elkaar gezegd dat we in een uitwedstrijd hetzelfde moeten kunnen laten zien als tegen Ajax en FC Utrecht. Dat is ons vandaag, ondanks dat de uitslag geflatteerd is, goed gelukt'', vertelt de trainer op de clubsite. ''Na de tegengoal van Darfalou stonden we wat paniekerig te verdedigen, we leden vaak onnodig balverlies. Maar ook dat heeft ons niet van de wijs weten te brengen. Onze instelling, energie, strijd en passie hebben het verschil gemaakt.''

Jans roemt de inzet van zijn spelers. ''Het team werkt zich kapot, zowel doordeweeks als in wedstrijden. Dan heb je een gevoel van succes nodig. Dat is vandaag zeker gelukt. Met AZ-thuis en Heerenveen-uit op het programma kunnen we hier alleen niet te lang van genieten, want we moeten er volgende week weer twee keer staan.''

''Het lijkt simpel'', vervolgt de oefenmeester. ''Maar je moet iedere wedstrijd pieken. Daar werk je naartoe en daar train je voor. Je moet daar individueel en als team scherp voor zijn. We hebben dat dit seizoen al twee keer goed gedaan, en drie keer minder goed. Vandaag hebben we gewonnen door spelhervattingen, individuele momenten en omdat we effectiever waren dan Vitesse.''

8 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 20 Sep 2021 om 07:41
    • Quote van 19 Sep 2021 om 23:05
      Smal voorlopig laten banken of liever nog ergens veilig achteraf op de tribune.
    Hoe kom je daar bij dan ??
  • 20 Sep 2021 om 00:51
    • Quote van 19 Sep 2021 om 21:56
      Nee vanaf 25 september pas
    Dat is niet best, bedankt kerel!
  • 20 Sep 2021 om 00:15
    • Quote van 19 Sep 2021 om 22:37
      Inderdaad verdiend gewonnen op basis van inzet,maar het voetbal is nog steeds niet best! Bedoel zolang ze winnen vind ik het prima,maar als ik kijk naar bv RKC dat voetbalde veel makkelijker. Moet wel zeggen dat onze linksback het erg goed doet en Oosterwolde en Smal zich moeten realiseren dat hun plek niet gegarandeerd is!!! Nog genoeg werk aan de winkel,maar zie het seizoen nog steeds heel positief als deze ploeg ook nog een team word en goed gaan voetballen.... Vlap net zo die speelt wel erg slecht, maar nu wel gescoord wie weet is dat de ommekeer!
    Ik kan dat nog niet zeggen van onze rechtsback, ben Troupee behoorlijk beu. Is simpelweg niet goed genoeg en zal het ook niet worden. Liever daar Everink of anders Limnios terugschuiven. Troupee is altijd te laat en erg slap. Kun je op dit niveau niet gebruiken. Bij uitstek een speler voor degradatiekandidaten of KKD
  • 19 Sep 2021 om 23:51
    • Quote van 19 Sep 2021 om 23:05
      Smal voorlopig laten banken of liever nog ergens veilig achteraf op de tribune.
    Er is niks duidelijk geworden. Smal is zelfs ingevallen. Verklaar je gewoon nader of stop met onzin te praten.
  • 19 Sep 2021 om 23:05
    • Quote van 19 Sep 2021 om 22:37
      Inderdaad verdiend gewonnen op basis van inzet,maar het voetbal is nog steeds niet best! Bedoel zolang ze winnen vind ik het prima,maar als ik kijk naar bv RKC dat voetbalde veel makkelijker. Moet wel zeggen dat onze linksback het erg goed doet en Oosterwolde en Smal zich moeten realiseren dat hun plek niet gegarandeerd is!!! Nog genoeg werk aan de winkel,maar zie het seizoen nog steeds heel positief als deze ploeg ook nog een team word en goed gaan voetballen.... Vlap net zo die speelt wel erg slecht, maar nu wel gescoord wie weet is dat de ommekeer!
    Smal voorlopig laten banken of liever nog ergens veilig achteraf op de tribune.
  • 19 Sep 2021 om 22:37
    Inderdaad verdiend gewonnen op basis van inzet,maar het voetbal is nog steeds niet best! Bedoel zolang ze winnen vind ik het prima,maar als ik kijk naar bv RKC dat voetbalde veel makkelijker. Moet wel zeggen dat onze linksback het erg goed doet en Oosterwolde en Smal zich moeten realiseren dat hun plek niet gegarandeerd is!!! Nog genoeg werk aan de winkel,maar zie het seizoen nog steeds heel positief als deze ploeg ook nog een team word en goed gaan voetballen.... Vlap net zo die speelt wel erg slecht, maar nu wel gescoord wie weet is dat de ommekeer!
  • 19 Sep 2021 om 21:56
    • Quote van 19 Sep 2021 om 21:45
      Off: zijn er ook losse kaarten te koop voor aanstaande donderdag?
    Nee vanaf 25 september pas
  • 19 Sep 2021 om 21:45
    Off: zijn er ook losse kaarten te koop voor aanstaande donderdag?
Sunday 24 October 2021
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›