Moet Jans sleutelen? ''Misidjan gaat uiteindelijk in elftal komen''

15
Moet Jans sleutelen? ''Misidjan gaat uiteindelijk in elftal komen''

FC Twente startte afgelopen weekend voor de tweede wedstrijd op rij met dezelfde basisploeg en tweemaal leverde dat een overwinning op. Clubwatcher Tijmen van Wissing denkt echter niet dat deze ploeg stand gaat houden, maar zag al wel een paar goede aanvallen.

"Als FC Twente ook voetballend nog gaat draaien, dan zie je dat het elftal langzaam beter en beter wordt", zegt Van Wissing bij De Oosttribune. "Ik ben wel heel benieuwd hoe het elftal er straks uit gaat zien. Dit was nog steeds niet de beoogde basisploeg, verwacht ik."

Trainer Ron Jans heeft steeds meer keuzes. "Op dit moment denk ik niet dat hij heel veel gaat sleutelen aan het middenveld, want Vlap is daar wel de echte man op nummer 10. Zerrouki vind ik aan de hand van Brama echt beter worden", aldus Van Wissing.

"Maar uiteindelijk gaat Misidjan wel in het elftal komen", is Van Wissing overtuigd. "Als je dat ziet, die vaardigheid en dreiging continu. Oosterwolde is ook een beoogd basisspeler. Een eigen product en een jongen die opkomt. Ik denk dus niet dat dit de rest van het seizoen de basis zal zijn."

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 21 Sep 2021 om 18:55
    • Quote van 21 Sep 2021 om 12:26
      ???.. van Wissing zegt alleen maar wat hij denkt, hij komt nooit met nieuwtjes.
    TvW heeft regelmatig een scoop en is goed ingevoerd bij de Overijsselse clubs. Hij heeft daarin de afgelopen jaren zich best goed ontwikkeld. Past ook gewoon hoor en wederhoor toe.
  • 21 Sep 2021 om 15:56
    • Quote van 21 Sep 2021 om 12:26
      ???.. van Wissing zegt alleen maar wat hij denkt, hij komt nooit met nieuwtjes.
    Alsof je als journalist altijd met nieuwtjes moet komen. Vind het wel mooi hoe de Wissing analyseert en vaak best kritisch is.
  • 21 Sep 2021 om 14:02
    Vond Smal ook erg goed spelen zondag. Vraag me af hoe er door de trainer gekeken wordt naar hem en Jayden.
  • 21 Sep 2021 om 12:26
    • Quote van 21 Sep 2021 om 12:12
      Van Wissing is journalistiek toch veel beter dan Leon alleen wat betreft Oosterwolde heb ik mijn vraagtekens niet omdat ik hem niet goed genoeg vind,maar zijn vervanger doet het wel heel goed momenteel dan verdiend hij een vervolg.
    ???.. van Wissing zegt alleen maar wat hij denkt, hij komt nooit met nieuwtjes.
  • 21 Sep 2021 om 12:12
    Van Wissing is journalistiek toch veel beter dan Leon alleen wat betreft Oosterwolde heb ik mijn vraagtekens niet omdat ik hem niet goed genoeg vind,maar zijn vervanger doet het wel heel goed momenteel dan verdiend hij een vervolg.
  • 21 Sep 2021 om 11:45
    Straks weer een interland periode dan heeft Brama weer rust. Lekker laten staan dus.
  • 21 Sep 2021 om 11:44
    Cleonise is ook wel een heerlijke speler waar we nog veel plezier aan gaan beleven.
  • 21 Sep 2021 om 11:24
    • Quote van 21 Sep 2021 om 11:21
      Dat zou de enige wissel zijn die ik toe zou passen. Al zou ik voor zondag brama even wat rust geven. Seizoen is nog lang en laten we rustig aan doen met brama. Is er wel 1 die je er liever het hele jaar bij hebt en niet een half jaar en dan weer de lappenmand in.
    Als je met 4-0 voor staat kun je Brama er rustig uithalen hahaha.
  • 21 Sep 2021 om 11:22
    • Quote van 21 Sep 2021 om 10:52
      Momenteel zou ik Misidjan voor Limnios doen en Rots lekker laten staan. Die kan me de laatste tijd wel bekoren.
    Ben ik het wel mee eens. Alhoewel ik Troupee ook niet geweldig vind.
  • 21 Sep 2021 om 11:21
    • Quote van 21 Sep 2021 om 11:07
      Alleen troupee wisselen en de rest laten staan.
    Dat zou de enige wissel zijn die ik toe zou passen. Al zou ik voor zondag brama even wat rust geven. Seizoen is nog lang en laten we rustig aan doen met brama. Is er wel 1 die je er liever het hele jaar bij hebt en niet een half jaar en dan weer de lappenmand in.
  • 21 Sep 2021 om 11:07
    • Quote van 21 Sep 2021 om 11:03
      Juist niet rots laten staan liminos eruit sadilek eruit en oosterwolde er in brama is te belangrijk om er uit te halen zerrouki is ons talent dus waarom en wat hilgers betreft speelt fantastisch
    Alleen troupee wisselen en de rest laten staan.
  • 21 Sep 2021 om 11:03
    • Quote van 21 Sep 2021 om 10:22
      denk misidjan voor rots en oosterwolde voor hilgers
    Juist niet rots laten staan liminos eruit sadilek eruit en oosterwolde er in brama is te belangrijk om er uit te halen zerrouki is ons talent dus waarom en wat hilgers betreft speelt fantastisch
  • 21 Sep 2021 om 10:52
    • Quote van 21 Sep 2021 om 10:22
      denk misidjan voor rots en oosterwolde voor hilgers
    Momenteel zou ik Misidjan voor Limnios doen en Rots lekker laten staan. Die kan me de laatste tijd wel bekoren.
  • 21 Sep 2021 om 10:50
    • Quote van 21 Sep 2021 om 10:22
      denk misidjan voor rots en oosterwolde voor hilgers
    Rots doet het prima en mag blijven staan van mij. Hilgers vind ik het ook prima invullen.
  • 21 Sep 2021 om 10:22
    denk misidjan voor rots en oosterwolde voor hilgers
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›