Pierie opent vrijdag FC Twente Fanstore in binnenstad Enschede

10
Pierie opent vrijdag FC Twente Fanstore in binnenstad Enschede

FC Twente gaat binnenkort een nieuwe Fanstore openen in de binnenstad van Enschede, dat meldt TC Tubantia. Nu heeft de club uit Enschede alleen een Fanstore in De Grolsch Veste.

FC Twente had vaker een Fanstore in de binnenstad van Enschede, maar dan ging het altijd om tijdelijke winkels die na een paar maanden weer verdwenen. Die outlets waren gevestigd in winkelcentrum de Klanderij, aan het Van Heekplein, de Zuiderhagen en het Van Loenshof.

De nieuwe Fanstore komt in het oude pand van Conceptstore The Upperside aan de Haverstraatpassage 64. Het betreft ditmaal een permanente winkel. In de nieuwe Fanstore komen onder meer voetballen, sokken en babykleding voor de jongste fan te liggen.

Update: De nieuwe FC Twente Fanstore in de binnenstad van Enschede wordt vrijdag 1 oktober om 10.00 uur geopend, zo meldt FC Twente op de officiële website. Bij deze opening is FC Twente-speler Kik Pierie aanwezig en krijgen de eerste 25 betalende klanten een gratis item uit de Fanstore.

Foto: NESImages.nl

10 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 30 Sep 2021 om 20:57
    • Quote van 30 Sep 2021 om 16:32
      Waarom = op 1 Oktober? Wie verzint dat? Doe dat dan gewoon op een willekeurige dag, maar niet op een wedstrijddag. Ook niet op een werkdag, en zeer zeker niet om 10 uur sóchtends. Alsof ze WILLEN dat geen hond die toko instapt.
      Dat regel je toch potdomme met Brama, Cerny en wat (cult)helden?
    Je hebt helemaal gelijk. Maar ik denk dat ik morgen ff ga kijken :)
  • 30 Sep 2021 om 16:43
    • Quote van 30 Sep 2021 om 16:32
      Waarom = op 1 Oktober? Wie verzint dat? Doe dat dan gewoon op een willekeurige dag, maar niet op een wedstrijddag. Ook niet op een werkdag, en zeer zeker niet om 10 uur sóchtends. Alsof ze WILLEN dat geen hond die toko instapt.
      Dat regel je toch potdomme met Brama, Cerny en wat (cult)helden?
    Wat maak je je naar joh. Alsof het voortbestaan van die zaak afhangt van het openen op vrijdagochtend. Het is best leuk om Brama dat ding te laten openen op een donderdagavond ofzo en dan meteen wat inloop te krijgen. Maar dat heeft echt 0 effect op het verdere verloop van hoe het met die winkel gaat.
  • 30 Sep 2021 om 16:32
    Waarom = op 1 Oktober? Wie verzint dat? Doe dat dan gewoon op een willekeurige dag, maar niet op een wedstrijddag. Ook niet op een werkdag, en zeer zeker niet om 10 uur sóchtends. Alsof ze WILLEN dat geen hond die toko instapt.
    Dat regel je toch potdomme met Brama, Cerny en wat (cult)helden?
  • 30 Sep 2021 om 14:59
    • Quote van 30 Sep 2021 om 14:52
      Wtf? Dit had er 10 jaar geleden al moeten zijn. Iemand gaat eerder naar de stad, de fanshop, dan helemaal richting het stadion.
    Is er ook al een paar keer geweest. Waar Twente de plank mis slaat is dat je nergens meer shop in shop winkels hebt. Je kunt nergens in de regio shirts kopen behalve bij het stadion. Vroeger had elke sportzaak in Hengelo de Twente shirts nu nergens. Zelfs bij de gigantische Intersport bij de IKEA kun je alle shirts van de top krijgen maar niet van Twente. Ooit mijn eerste seizoenskaart gekocht bij de v&d met Mols en zwijnenberg erbij voor de foto.
  • 30 Sep 2021 om 14:52
    • Quote van 22 Sep 2021 om 00:35
      Sorry maar daar is FC Twente te klein voor zal naar alle waarschijnlijkheid geen winst opgemaakt worden … maar altijd tof hoe ze dit doen voor de fans
    Wtf? Dit had er 10 jaar geleden al moeten zijn. Iemand gaat eerder naar de stad, de fanshop, dan helemaal richting het stadion.
  • 30 Sep 2021 om 14:50
    • Quote van 22 Sep 2021 om 00:35
      Sorry maar daar is FC Twente te klein voor zal naar alle waarschijnlijkheid geen winst opgemaakt worden … maar altijd tof hoe ze dit doen voor de fans
    Hoezo? Gewoon zorgen voor een goed en breed aanbod met mooie marges. Als dan dekosten (huur, personeel) in de hand gehouden worden kan het allemaal prima.
  • 22 Sep 2021 om 08:52
    Goede zaak sinds het sluiten van deze fanshop door Munsterman destijds......