''FC Twente heeft een geweldige keeper, dat is echt niet normaal''

23
''FC Twente heeft een geweldige keeper, dat is echt niet normaal''

Lars Unnerstall ontpopt zich tot een puntenpakker bij FC Twente. De ervaren doelman maakt veel indruk onder de lat bij FC Twente, ziet ook clubwatcher Leon ten Voorde.

"FC Twente heeft gewoon een geweldige keeper. Dat is gewoon echt niet normaal", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand. "Ja, hij is beter dan Drommel. Drommel heeft vorig seizoen voor de winterstop heel goed gekeept, je bent haast geneigd om dat te vergeten en dan doe je hem echt tekort. Maar deze keeper is beter. Hij heerst in de lucht en over de grond. Er staat echt wat in het doel bij FC Twente."

"Ik vind het echt een keeper met uitstraling, daar houd ik van", vult collega Fardau Wagenaar aan. "Dat vind ik bij Drommel iets minder." Ten Voorde is het daar mee eens. "Drommel straalt een beetje onzekerheid uit. Maar FC Twente heeft echt een geweldige keeper.

23 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Sep 2021 om 09:39
    wat Unnerstall betreft ik denk dat de man bij ons zich helemaal op zn plek voelt ...de waardering van de supporters naar hem is ook fenomenaal ..de trainers zn collega's de medespelers . .alles is voor hem op zn plek gevallen en daarvoor beloont ie ons elke wedstrijd op dit moment is er geen betere in de ED..
  • 26 Sep 2021 om 05:58
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:04
      Dat moderne gelul ook altijd. Hij moet zorgen dat die bal niet achter het lijntje komt. En dat doet hij buitengewoon goed
    Natuurlijk is dat de primaire opdracht. Maar als een keeper iets extra's kan brengen is dat een groot wapen. Ik vind Drommel en Unnerstal beide goede lijnkeepers. In een vergelijk wint Unnerstal dit, maar ik vind Drommel bijvoorbeeld veel beter in de verre uittrap. Hij legt een bal op de schoen van een aanvaller, terwijl de uittrappen van Unnerstal meer " op goed geluk" naar voren zijn.
  • 26 Sep 2021 om 05:48
    Dit schreef ik bij een eerder topic over Drommel maar is ook hier goed van toepassing!!! - - - - - - - ->>>>Hij heeft, zoals bijna alle keepers, elke wedstrijd zijn "momentje". Zolang als daar geen goal uit voortkomt, is er niets aan de hand. Maar komt daar regelmatig een doelpunt uit, dan krijg je al gauw het stempel van "slechte keeper". Terwijl het meestal een kwestie van geluk is. Niemand is perfect, maar zolang die "momentjes" niet opvallen, ben je een held. Het blijft een kwestie van details!
  • 25 Sep 2021 om 20:17
    • Quote van 25 Sep 2021 om 19:12
      Maar ff serieus een keeper maakt een fout en dan kan je er gelijk niks meer van wat een onzin zeg prima keeper hoor maakt een keer een fout ja unnerstal zal ook ooit een fout maken dus
    Drommel moet er ook gewoon weer staan de volgende wedstrijd. Vind het wel leuk om lezen op de psv pagina dat er zoveel balen dat wij geld hebben gehad voor joel en unnerstall gratis hebben overgenomen. Maar drommel moet gewoon ervan leren en door. Maar of hij die lans krijgt van scheidt is wat anders. Die man is niet goes wijs.
  • 25 Sep 2021 om 19:42
    Beste keeper ter wereld
  • 25 Sep 2021 om 19:12
    Maar ff serieus een keeper maakt een fout en dan kan je er gelijk niks meer van wat een onzin zeg prima keeper hoor maakt een keer een fout ja unnerstal zal ook ooit een fout maken dus
  • 25 Sep 2021 om 19:07
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:29
      Misschien dat die fred grim straks opvolger van jans kan worden. Hij heeft me toch positief verrast. Eerst met rkc en nu met Willem 2.
    Mee eens goede trainer ooit bij de neuzen weg gegaan en veel ervaring mee genomen
  • 25 Sep 2021 om 18:54
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:29
      Misschien dat die fred grim straks opvolger van jans kan worden. Hij heeft me toch positief verrast. Eerst met rkc en nu met Willem 2.
    Klopt maar je moet ook een beetje mazzel hebben natuurlijk. PSV 70% balbezit, veel kansen en W2 1x geschoten op goal waarvan 1 goal.
  • 25 Sep 2021 om 18:36
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:13
      Ik heb gewoon medelijden met die jonge. Heeft mij vorig seizoen echt verbaasd, maar is gewoon niet goed genoeg.
    Eens. Sneu voor Joël. Moet écht beter worden om als eerste keeper bij Pisvee te fungeren. Is officieel toch tweede keeper daar?
  • 25 Sep 2021 om 18:29
    Misschien dat die fred grim straks opvolger van jans kan worden. Hij heeft me toch positief verrast. Eerst met rkc en nu met Willem 2.
  • 25 Sep 2021 om 18:24
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:09
      Drommel,Drommel,Drommel....wat een flater.
    Je bedoelt: drommels, drommels, drommels. Wat een flater!
  • 25 Sep 2021 om 18:16
    Gelukkig maken doelmannen niet zoveel fouten als veldspelers. Wel een grote blunder van drommel bij de 2-1van willem 11. Psv ligt al een tijdje met zichzelf overhoop het begin was erg goed van de competitie en Europese wedstrijden. Nu een grote terugval bij de spelersgroep
  • 25 Sep 2021 om 18:13
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:09
      Drommel,Drommel,Drommel....wat een flater.
    Ik heb gewoon medelijden met die jonge. Heeft mij vorig seizoen echt verbaasd, maar is gewoon niet goed genoeg.
  • 25 Sep 2021 om 18:11
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:09
      Drommel,Drommel,Drommel....wat een flater.
    Haha het wordt een steeds betere deal drommel voor unnerstal en nog eens een aantal miljoenen erbij.
  • 25 Sep 2021 om 18:09
    • Quote van 25 Sep 2021 om 18:09
      Drommel,Drommel,Drommel....wat een flater.
    ik zag het..oef Drommel..erg dit
  • 25 Sep 2021 om 18:09
    Drommel,Drommel,Drommel....wat een flater.
  • 25 Sep 2021 om 18:04
    • Quote van 25 Sep 2021 om 16:48
      Beste lijnkeeper sinds jaren maar voetballen kan die niet. Elke x als die de bal in de voeten heeft denk ik snel wegschieten dat ding
    Gelukkig staat hij er niet om te voetballen. En ballen tegenhouden kan hij. Ik ben blij met deze man op goal!
  • 25 Sep 2021 om 18:04
    • Quote van 25 Sep 2021 om 16:48
      Beste lijnkeeper sinds jaren maar voetballen kan die niet. Elke x als die de bal in de voeten heeft denk ik snel wegschieten dat ding
    Dat moderne gelul ook altijd. Hij moet zorgen dat die bal niet achter het lijntje komt. En dat doet hij buitengewoon goed
  • 25 Sep 2021 om 16:58
    • Quote van 25 Sep 2021 om 16:36
      Maar goed dat PSV wanbeleid voerde anders was dit nooit mogelijk geweest!!!
    Ik had wel meer verwachtingen van psv dit seizoen. Ze kunnen niet eens winnen van Willem 2.
  • 25 Sep 2021 om 16:56
    • Quote van 25 Sep 2021 om 16:48
      Beste lijnkeeper sinds jaren maar voetballen kan die niet. Elke x als die de bal in de voeten heeft denk ik snel wegschieten dat ding
    als hij kon voetballen was ie geen keeper..beste sinds jaren..
  • 25 Sep 2021 om 16:48
    Beste lijnkeeper sinds jaren maar voetballen kan die niet. Elke x als die de bal in de voeten heeft denk ik snel wegschieten dat ding
  • 25 Sep 2021 om 16:36
    Maar goed dat PSV wanbeleid voerde anders was dit nooit mogelijk geweest!!!
  • 25 Sep 2021 om 16:06
    Hebben we zeker vind het nog steeds raar van psv
Saturday 30 October 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›