Ten Voorde ziet gelijkenis met Atlético Madrid: ''Vechterscollectief''

6
Ten Voorde ziet gelijkenis met Atlético Madrid: ''Vechterscollectief''

Leon ten Voorde ziet gelijkenissen tussen het spel van Atlético Madrid en FC Twente. De journalist van de TC Tubantia ziet matig voetbal, maar wel met resultaat.

"Ik vond dat wel een grappige vergelijking. We hadden het voor de wedstrijd over het spel van FC Twente met Ron Jans: het sprankelt niet, het is aan de bal niet goed en het moet nog veel beter, maar het is wel een vechterscollectief", vertelt hij bij De Ballen Verstand.

Hij noemt voorbeelden. "Je zag dat bij Zerrouki tegen FC Utrecht die meteen ruzie maakte met Maher die niet in de wedstrijd kwam. Tegen Vitesse vloog Sadilek er gelijk bovenop. Ten Hag zei het ook al: ze laten je niet in de wedstrijd komen. Brama is ook veel met scheidsrechters en tegenstanders weten. Er is in Enschede een vechterscollectief aan het ontstaan", besluit hij. 

6 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Sep 2021 om 11:54
    • Quote van 26 Sep 2021 om 08:45
      Wie neemt Leonie nou serieus ? Een soort Albert Verlinden ,een Copycat First Class !
    wha ..dan eerder Alberta Verlinden..
  • 26 Sep 2021 om 09:36
    Ik ben wel fan van dit soort voetbal .
  • 26 Sep 2021 om 08:45
    • Quote van 25 Sep 2021 om 23:17
      Ten Voorde, de Sonja Bakker van het voetbal.
      Hij ziet gelijkenissen tussen Atletico Madrid en FC Twente.
      En hij vind het van hem zelf wel een grappige vergelijking.
      Alleen heeft hij het niet zelf bedacht, want hij heeft het uit de media gepikt van Kees Kwakman.
      Inderdaad de ballen verstand.
      En dan snel even scoren in die fabeltjeskrant.
    Wie neemt Leonie nou serieus ? Een soort Albert Verlinden ,een Copycat First Class !
  • 26 Sep 2021 om 07:49
    • Quote van 25 Sep 2021 om 23:17
      Ten Voorde, de Sonja Bakker van het voetbal.
      Hij ziet gelijkenissen tussen Atletico Madrid en FC Twente.
      En hij vind het van hem zelf wel een grappige vergelijking.
      Alleen heeft hij het niet zelf bedacht, want hij heeft het uit de media gepikt van Kees Kwakman.
      Inderdaad de ballen verstand.
      En dan snel even scoren in die fabeltjeskrant.
    Hahaha, goed verhaal :)
  • 26 Sep 2021 om 00:28
    • Quote van 25 Sep 2021 om 23:17
      Ten Voorde, de Sonja Bakker van het voetbal.
      Hij ziet gelijkenissen tussen Atletico Madrid en FC Twente.
      En hij vind het van hem zelf wel een grappige vergelijking.
      Alleen heeft hij het niet zelf bedacht, want hij heeft het uit de media gepikt van Kees Kwakman.
      Inderdaad de ballen verstand.
      En dan snel even scoren in die fabeltjeskrant.
    Hahaha ik wilde al zeggen! Kees Kwakman kwam daar donderdag mee aanzetten!
  • 25 Sep 2021 om 23:17
    Ten Voorde, de Sonja Bakker van het voetbal.
    Hij ziet gelijkenissen tussen Atletico Madrid en FC Twente.
    En hij vind het van hem zelf wel een grappige vergelijking.
    Alleen heeft hij het niet zelf bedacht, want hij heeft het uit de media gepikt van Kees Kwakman.
    Inderdaad de ballen verstand.
    En dan snel even scoren in die fabeltjeskrant.
Sunday 24 October 2021
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›