Jans gooit elftal om: ''Verwacht niet dat Brama in de basis begint''

14
Jans gooit elftal om: ''Verwacht niet dat Brama in de basis begint''

FC Twente speelt op zondagmiddag de uitwedstrijd op bezoek bij SC Heerenveen. Leon ten Voorde is benieuwd met welke elf spelers de Tukkers gaan beginnen.

"Er komt een andere ploeg in het veld. Jans zei al dat er tegen SC Heerenveen wat andere jongens in zouden komen. Ik verwacht niet dat Wout Brama in één week tijd drie keer in de basis begint", vertelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand.

Ook Daan Rots zou kampen met kleine pijntjes. Jans heeft echter een fitte selectie. "Er komen wat andere spelers in. (Virgil red.) Misidjan werd tegen AZ nog gespaard omdat Jans zei: als we hem opstellen tegen AZ dan kan hij zondag niet spelen", aldus Ten Voorde.

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 26 Sep 2021 om 11:19
    Juist goed dat je vandaag gaat rouleren. Kan je volgende week met de beste elf beginnen
  • 26 Sep 2021 om 03:47
    Ik denk en hoop Unnerstall Oosterwolde Pröpper Hilgers Troupee(hoop eigenlijk Everink) Zerrouki Sadilek Vlap Misidjan Ricky Limnios
  • 25 Sep 2021 om 23:49
    Ik heb het over de lange termijn dat je gewoon met een vaste basis 11 moet beginnen . En loopt het niet kun je in de wedstrijd ingrijpen, maar ik zie toch mijn opstelling als beste haha, want Brama is belangrijk en blijft belangrijk maar de sleet komt er een beetje in. En verder vindt ik dat Julio wedstrijd ritme heeft hij met Pröpper het centrale duo moet vormen, vindt Hilgers het erg goed doen hoor en die komt er ook wel maar Julio is verder en is een echte bikkel. En En op LB moet gewoon Oosterwolde, hij vertegenwoordigt ons kapitaal en hij is gewoon het beste en de beste op LB, Troupe vervangen voor Everink want vindt Troupe echt zwak en lijkt steeds zwakker te worden. Middenveld Zerouki, Vlap , Sadilek, en voorin als de tijd daar is Cerny, van Wolfswinkel, midsijan, en voor de spits vind ik Ugalde ook optie dat ventje komt er wel, en ook Rots voor de toekomst , en dan Cleonese , met deze spelers en Brama zul je denkwijze het meest aan de basis moeten beginnen. En dan hebben we nog een redelijk sterke bank, maar vindt dat de beste 11 moeten spelen. Zagen jullie Drommel pfffff ben blij met Unnerstahl echt een top keeper.
  • 25 Sep 2021 om 23:49
    Ik heb het over de lange termijn dat je gewoon met een vaste basis 11 moet beginnen . En loopt het niet kun je in de wedstrijd ingrijpen, maar ik zie toch mijn opstelling als beste haha, want Brama is belangrijk en blijft belangrijk maar de sleet komt er een beetje in. En verder vindt ik dat Julio wedstrijd ritme heeft hij met Pröpper het centrale duo moet vormen, vindt Hilgers het erg goed doen hoor en die komt er ook wel maar Julio is verder en is een echte bikkel. En En op LB moet gewoon Oosterwolde, hij vertegenwoordigt ons kapitaal en hij is gewoon het beste en de beste op LB, Troupe vervangen voor Everink want vindt Troupe echt zwak en lijkt steeds zwakker te worden. Middenveld Zerouki, Vlap , Sadilek, en voorin als de tijd daar is Cerny, van Wolfswinkel, midsijan, en voor de spits vind ik Ugalde ook optie dat ventje komt er wel, en ook Rots voor de toekomst , en dan Cleonese , met deze spelers en Brama zul je denkwijze het meest aan de basis moeten beginnen. En dan hebben we nog een redelijk sterke bank, maar vindt dat de beste 11 moeten spelen. Zagen jullie Drommel pfffff ben blij met Unnerstahl echt een top keeper.
  • 25 Sep 2021 om 22:42
    • Quote van 25 Sep 2021 om 22:20
      Maar hij moet ook niet te veel gaan wijzigen, je zult toch echt een keer steeds met de basis elf beginnen. En dan kan af en toe wel een plek anders zijn maar niet steeds 3 of 4 man.vindt dat het belangrijk dat er echt een basis elftal staat en dan straks Cerny er weer bij , vindt echt dat je dan met een vaste basis moet beginnen want dan weten de spelers ook waar ze aan toe zijn. En vindt dat je tegen over de supporters altijd de sterkste elf op moet stellen. Oh als er dan een vervangen moet worden Troupe eruit aub en zet die Everink daar maar neer . En Oosterwolde gewoon linksback , Julio naast Pröpper centraal, middenveld Zerouki, Vlap, Sadilek , voorin Misijan , van Wolfswinkel, en die Griek. Dat zou mijn basis zijn en onze top keeper Unnerstahl op doel.
    De basis 11 zal grotendeels hetzelfde zijn. Maar voor alleen morgen kun je best een flink gewijzigd verwachten denk ik. Maar ik denk alleen wel dat als hilgers al het zal een uur kan spelen dat hij begint omdat dat gewoon prima staat. Jullio mist nog enorm veel wedstrijdritme. Ga ik niet vanuit. Ik hoop eigenlijk ook op everink maar jans kennende zal dat niet gebeuren. Oosterwolde LA en brama rust sadilek naar het middenveld. Verwacht ik sowieso. Van wolfswinkel is niet zeker en misidjan en cleonise zouden zomaar beide kunnen starten. Rots zat er ook echt doorheen wat logisch is. Is dit gewoon niet gewend. Een plek of 4 zullen er wel anderen staan. Denk ik zo.
  • 25 Sep 2021 om 22:38
    Zwolle al gedegradeerd?
  • 25 Sep 2021 om 22:36
    SCHALKEEE UND DER FCT
  • 25 Sep 2021 om 22:35
    • Quote van 25 Sep 2021 om 22:20
      Maar hij moet ook niet te veel gaan wijzigen, je zult toch echt een keer steeds met de basis elf beginnen. En dan kan af en toe wel een plek anders zijn maar niet steeds 3 of 4 man.vindt dat het belangrijk dat er echt een basis elftal staat en dan straks Cerny er weer bij , vindt echt dat je dan met een vaste basis moet beginnen want dan weten de spelers ook waar ze aan toe zijn. En vindt dat je tegen over de supporters altijd de sterkste elf op moet stellen. Oh als er dan een vervangen moet worden Troupe eruit aub en zet die Everink daar maar neer . En Oosterwolde gewoon linksback , Julio naast Pröpper centraal, middenveld Zerouki, Vlap, Sadilek , voorin Misijan , van Wolfswinkel, en die Griek. Dat zou mijn basis zijn en onze top keeper Unnerstahl op doel.
    Daan Rots ook in de basis wat mij betreft.
  • 25 Sep 2021 om 22:20
    • Quote van 25 Sep 2021 om 21:08
      Ik denk dat jij gelijk hebt voor de defensie en twentefan op de rest. Ik denk dat we een flink gewijzigd elftal te zien krijgen.
    Maar hij moet ook niet te veel gaan wijzigen, je zult toch echt een keer steeds met de basis elf beginnen. En dan kan af en toe wel een plek anders zijn maar niet steeds 3 of 4 man.vindt dat het belangrijk dat er echt een basis elftal staat en dan straks Cerny er weer bij , vindt echt dat je dan met een vaste basis moet beginnen want dan weten de spelers ook waar ze aan toe zijn. En vindt dat je tegen over de supporters altijd de sterkste elf op moet stellen. Oh als er dan een vervangen moet worden Troupe eruit aub en zet die Everink daar maar neer . En Oosterwolde gewoon linksback , Julio naast Pröpper centraal, middenveld Zerouki, Vlap, Sadilek , voorin Misijan , van Wolfswinkel, en die Griek. Dat zou mijn basis zijn en onze top keeper Unnerstahl op doel.
  • 25 Sep 2021 om 21:26
    • Quote van 25 Sep 2021 om 21:03
      TwenteFanRsd, ik denk dat je bijna helemaal gelijk zult krijgen al denk ik dat Oosterwolde back zal komen te staan en dan Hilgers of Dumic centraal achterin. Dumic is namelijk ook zeer kopsterk, dus is het handig om hem in de mandekking tegenover de lange Veerman te zetten.
    Veerman heeft vorige week volgens mij zijn eerste kopgoal gemaakt , koppen is niet zijn sterkte punt . Als Hilgers rust krijgt dan kun je beter met Oosterwolde of Jullio starten.
  • 25 Sep 2021 om 21:09
    • Quote van 25 Sep 2021 om 21:03
      TwenteFanRsd, ik denk dat je bijna helemaal gelijk zult krijgen al denk ik dat Oosterwolde back zal komen te staan en dan Hilgers of Dumic centraal achterin. Dumic is namelijk ook zeer kopsterk, dus is het handig om hem in de mandekking tegenover de lange Veerman te zetten.
    Ik denk dat hilgers geen 3 wedstrijden in een week kan spelen. Dus ik verwacht dat hij op de bank zit. Maar je kan gelijk hebben dat dumic centraal staat samen met propper.
  • 25 Sep 2021 om 21:08
    • Quote van 25 Sep 2021 om 21:03
      TwenteFanRsd, ik denk dat je bijna helemaal gelijk zult krijgen al denk ik dat Oosterwolde back zal komen te staan en dan Hilgers of Dumic centraal achterin. Dumic is namelijk ook zeer kopsterk, dus is het handig om hem in de mandekking tegenover de lange Veerman te zetten.
    Ik denk dat jij gelijk hebt voor de defensie en twentefan op de rest. Ik denk dat we een flink gewijzigd elftal te zien krijgen.
  • 25 Sep 2021 om 21:03
    • Quote van 25 Sep 2021 om 20:55
      Ik denk dat de aanval misidjan ugalde en cleonise wordt. Vlap zou wel op 10 beginnen en sadilek en zerrouki op het middenveld. Ik denk dat oosterwolde samen met propper centraal staan en smal en troupee op de back positie. Rots, van wolfswinkel en hilgers zouden ook wel gespaard worden samen met brama.
    TwenteFanRsd, ik denk dat je bijna helemaal gelijk zult krijgen al denk ik dat Oosterwolde back zal komen te staan en dan Hilgers of Dumic centraal achterin. Dumic is namelijk ook zeer kopsterk, dus is het handig om hem in de mandekking tegenover de lange Veerman te zetten.
  • 25 Sep 2021 om 20:55
    Ik denk dat de aanval misidjan ugalde en cleonise wordt. Vlap zou wel op 10 beginnen en sadilek en zerrouki op het middenveld. Ik denk dat oosterwolde samen met propper centraal staan en smal en troupee op de back positie. Rots, van wolfswinkel en hilgers zouden ook wel gespaard worden samen met brama.
Sunday 24 October 2021
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›