MATCHDAY: Everink en Smal in de basis op bezoek bij SC Heerenveen

252
MATCHDAY: Everink en Smal in de basis op bezoek bij SC Heerenveen

FC Twente speelt op zondagmiddag de competitiewestrijd tegen SC Heerenveen. Om half drie wordt er afgetrapt in het Abe Lenstra Stadion.

Bij SC Heerenveen heeft trainer Johnny Jansen ervoor gekozen om Madsen een basisplaats te geven op het middenveld. In de aanval maakt Anthony Musaba zijn opwachting in de basis voor de Friezen.

Bij FC Twente kiest Ron Jans voor een boel andere namen. Zo staat Luca Everink in de basis bij de Tukkers in de verdediging. Ook Gijs Smal krijgt een basisplaats, waardoor Michal Sadilek naar het middenveld verhuist. 

Ron Jans houdt zijn aanval dus intact. Virgil Misidjan moet wederom genoegen nemen met een plek op de bank. Opvallend is dat Gijs Smal linksback staat, waar Giovanni Troupée en Jayden Oosterwolde beide niet bij de selectie zitten.

Opstelling SC Heerenveen: Mulder, Van Ewijk, Dresevic, Van Beek, Woudenberg, Madsen, Halilovic, J. Veerman, Musaba, H. Veerman, De Jong.

Opstelling FC Twente: Unnerstall, Everink, Hilgers, Pröpper, Smal, Sadilek, Zerrouki, Vlap, Limnios, Van Wolfswinkel, Rots.

Wissels FC Twente: De Lange, Van der Gouw, Staring, Bruns, Pleguezuelo, Dumic, Brama, Bosch, Ugalde, Misidjan, Cleonise, Ilic.

252 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Sep 2021 om 07:10
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:44
      Vind dat de wissel met Zerouki en Vlap het hele middenveld in elkaar zakte, en met alle respect voor Wout hoor maar liet zich 2 keer heel makkelijk weg zetten. En vergeet niet dat ik net zover respect voor Eout heb als iedereen hier. En complimenten voor de rest van het jonge spul , maar we weten wat de basis moet zijn.
    Voor mij is het ook wel een teken dat het nog fragiel is. Ik heb ook genoten gisteren maar om nu al euforisch te worden vind ik te vroeg. 1 goede wedstrijd is een mooi begin maar ook niet meer dan dat. Eerst maar eens een poosje laten zien. We hebben vorig jaar gezien hoe groot het verschil kan zijn.
  • 26 Sep 2021 om 19:24
    Snel inpakken en weg wezen uit Friesland met de drie punten. ????????????????
  • 26 Sep 2021 om 18:33
    • Quote van 26 Sep 2021 om 18:12
      Rots heeft veel voetbalinzicht inderdaad dus naast veel energie ook oog voor medespelers en een steekpass. Zou hem dus ook achter de spits kunnen zetten.
    Inderdaad.
  • 26 Sep 2021 om 18:12
    • Quote van 26 Sep 2021 om 17:13
      Nou ja doe ik zal je eerlijk bekennen dacht wel dat het zag dat er potentie in hem zat. Maar bepaalde dingen die ik hem nu zie doen had ik nog niet achter hem gezocht. Everink solliciteerd inderdaad echt naar een basis plek.
    Rots heeft veel voetbalinzicht inderdaad dus naast veel energie ook oog voor medespelers en een steekpass. Zou hem dus ook achter de spits kunnen zetten.
  • 26 Sep 2021 om 17:16
    Brama en Pluezuego vielen ongelukkig in. Brama zeker twee keer in de fout. Punten binnen. Lekker
  • 26 Sep 2021 om 17:15
    HOPPAaaaaaaaaaAAA
  • 26 Sep 2021 om 17:13
    • Quote van 26 Sep 2021 om 17:04
      Klopt als een bus, maar mijn hoop kwam uit met Troupe , Everink is 6 klassen beter hopelijk vast in de basis. We gaan de hoede kant op en respect voor die jonge gastjes 3 x in de week en we hebben paar echte goede talenten. En ik heb me grandioos verkeken op Rots wordt met de week beter. Daar had jij gelijk in haha
    Nou ja doe ik zal je eerlijk bekennen dacht wel dat het zag dat er potentie in hem zat. Maar bepaalde dingen die ik hem nu zie doen had ik nog niet achter hem gezocht. Everink solliciteerd inderdaad echt naar een basis plek.
  • 26 Sep 2021 om 17:04
    • Quote van 26 Sep 2021 om 17:01
      Sadilek zit echt belachelijk veel voetbal in. Of het nou vechtvoetbal is of combinatie voetbal. Kunnen ze die optie niet nu al lichten. Fantastische speler een genot om naar te kijken.
    Klopt als een bus, maar mijn hoop kwam uit met Troupe , Everink is 6 klassen beter hopelijk vast in de basis. We gaan de hoede kant op en respect voor die jonge gastjes 3 x in de week en we hebben paar echte goede talenten. En ik heb me grandioos verkeken op Rots wordt met de week beter. Daar had jij gelijk in haha
  • 26 Sep 2021 om 17:04
    • Quote van 26 Sep 2021 om 17:01
      Sadilek zit echt belachelijk veel voetbal in. Of het nou vechtvoetbal is of combinatie voetbal. Kunnen ze die optie niet nu al lichten. Fantastische speler een genot om naar te kijken.
    Klopt als een bus, maar mijn hoop kwam uit met Troupe , Everink is 6 klassen beter hopelijk vast in de basis. We gaan de hoede kant op en respect voor die jonge gastjes 3 x in de week en we hebben paar echte goede talenten. En ik heb me grandioos verkeken op Rots wordt met de week beter. Daar had jij gelijk in haha
  • 26 Sep 2021 om 17:03
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:39
      En nu nooit meer Troupee. Wat een luxe. Een rechtsback die zijn duels wint. Everink MOM.
    Everink moet echt meer kansen krijgen. Wat een techniek. Aan de bal zo comfortabel kijkt altijd over de bal en geen aanspeel punt prima dan ga ik zelf op avontuur. HEERLIJKE speler.
  • 26 Sep 2021 om 17:01
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:44
      Vind dat de wissel met Zerouki en Vlap het hele middenveld in elkaar zakte, en met alle respect voor Wout hoor maar liet zich 2 keer heel makkelijk weg zetten. En vergeet niet dat ik net zover respect voor Eout heb als iedereen hier. En complimenten voor de rest van het jonge spul , maar we weten wat de basis moet zijn.
    Sadilek zit echt belachelijk veel voetbal in. Of het nou vechtvoetbal is of combinatie voetbal. Kunnen ze die optie niet nu al lichten. Fantastische speler een genot om naar te kijken.
  • 26 Sep 2021 om 16:59
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:44
      Vind dat de wissel met Zerouki en Vlap het hele middenveld in elkaar zakte, en met alle respect voor Wout hoor maar liet zich 2 keer heel makkelijk weg zetten. En vergeet niet dat ik net zover respect voor Eout heb als iedereen hier. En complimenten voor de rest van het jonge spul , maar we weten wat de basis moet zijn.
    Kam vlap dan nog echt geen 90 min maken. Vind dat best vreemd.
  • 26 Sep 2021 om 16:50
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:35
      Pfffffff wat spannend nog. Wat een verschil in invalbeurt tussen Ugalde en Misidjan. Ugalde geeft alles en helpt knokken. Misidjan loopt terug maar niet in volle sprint.
    Idd vind dat echt schandalig, zou dat 1-1 met hem bespreken morgen
  • 26 Sep 2021 om 16:44
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:38
      Brama speelde basis de laatste wedstrijden en was erg belangrijk. Vandaag viel hij wat ongelukkig in idd.
    Vind dat de wissel met Zerouki en Vlap het hele middenveld in elkaar zakte, en met alle respect voor Wout hoor maar liet zich 2 keer heel makkelijk weg zetten. En vergeet niet dat ik net zover respect voor Eout heb als iedereen hier. En complimenten voor de rest van het jonge spul , maar we weten wat de basis moet zijn.
  • 26 Sep 2021 om 16:42
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:23
      Ik denk eerder vermoeidheid. En zonder Zerrouki en Vlap is het een heel ander middenveld
    Jans had beter Bosch kunnen brengen de druk vooruit erop te kunnen houden.
  • 26 Sep 2021 om 16:39
    En nu nooit meer Troupee. Wat een luxe. Een rechtsback die zijn duels wint. Everink MOM.
  • 26 Sep 2021 om 16:38
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:33
      Vindt dat Brama niet best invalt de laatste wedstrijden , maar al met al 3 punten en een spray onder de tong voor mijn hart. Maar ik zat gisteren goed met mijn vaste basis elf en Troupe er uit laten Everink klasse.
    Brama speelde basis de laatste wedstrijden en was erg belangrijk. Vandaag viel hij wat ongelukkig in idd.
  • 26 Sep 2021 om 16:37
    Stel je je es voor. Vlap, Cerny, wolfswinkel, Zerrouki, ugalde, rots. Kwaliteit genoeg straks
  • 26 Sep 2021 om 16:37
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:35
      Mee eens. De chemie leek wel weg.
    Is gewoon snelheid. Zerrouki en Vlap kunnen snel afstanden overbruggen en dus ook snel druk zetten. Brama en Sadilek kunnen dat niet en Bosch ook wat minder dan Vlap. Dan kom je dus steeds wat later bij de bal.

    Hopelijk weet Zerrouki snel een keer de 90 fatsoenlijk vol te maken, dat scheelt een hoop gok ik.
  • 26 Sep 2021 om 16:35
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:33
      Vindt dat Brama niet best invalt de laatste wedstrijden , maar al met al 3 punten en een spray onder de tong voor mijn hart. Maar ik zat gisteren goed met mijn vaste basis elf en Troupe er uit laten Everink klasse.
    Mee eens. De chemie leek wel weg.
  • 26 Sep 2021 om 16:35
    Pfffffff wat spannend nog. Wat een verschil in invalbeurt tussen Ugalde en Misidjan. Ugalde geeft alles en helpt knokken. Misidjan loopt terug maar niet in volle sprint.
  • 26 Sep 2021 om 16:34
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:33
      Vindt dat Brama niet best invalt de laatste wedstrijden , maar al met al 3 punten en een spray onder de tong voor mijn hart. Maar ik zat gisteren goed met mijn vaste basis elf en Troupe er uit laten Everink klasse.
    ‘Spray onder mijn tong’. Whahahahaa!
  • 26 Sep 2021 om 16:34
    Mooie keyl van wolfswinkel
  • 26 Sep 2021 om 16:34
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:31
      Vitesse, Utrecht, Az, Heerenveen...wat een lekkere puntjes zeg.
    Nog volgende week Groningen uit de 3 punten pakken met het voetbal zoals de eerste 70 minuten dat was uitstekend
  • 26 Sep 2021 om 16:33
    Gefilciteerd jongs, 12 punten in 4 wedstrijden
  • 26 Sep 2021 om 16:33
    Vindt dat Brama niet best invalt de laatste wedstrijden , maar al met al 3 punten en een spray onder de tong voor mijn hart. Maar ik zat gisteren goed met mijn vaste basis elf en Troupe er uit laten Everink klasse.
  • 26 Sep 2021 om 16:32
    70 minuten fantastisch voetbal en 20 minuten apathisch voetbal. De beste 70 minuten sinds jaren als je her veldspel zag .
  • 26 Sep 2021 om 16:31
    Vitesse, Utrecht, Az, Heerenveen...wat een lekkere puntjes zeg.
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:30
      Met de hakken over de sloot!!!
    Niet nat heerlijk
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    Geen moment in gevaar geweest! ;)
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    Is gewoon vermoeidheid bij twente dat Heerenveen zo terug in de wedstrijd kwam.
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:30
      Wat valt die Misidjan sloom in zeg
    Inderdaad, geen basis materiaal voorlopig.
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:30
      Wat valt die Misidjan sloom in zeg
    Ja man
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    Met hangen en wurgen het laatste kwartier. Maar daarvoor was het genieten.
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    Met de hakken over de sloot!!!
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    Yessss!!! Man man wat 'n gefrommel op t einde
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    JAAA YES!!
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    Wat valt die Misidjan sloom in zeg
  • 26 Sep 2021 om 16:30
    YESSSSS!!
  • 26 Sep 2021 om 16:29
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:23
      Dat is helaas wel typisch iets voor Twente.
    Overleven voor 3 puntjes.
  • 26 Sep 2021 om 16:28
    Hoezo een minuut extra
  • 26 Sep 2021 om 16:27
    Sjonge wat billenknijpen
  • 26 Sep 2021 om 16:27
    Verslapping nu. Hopelijk houden ze dit vol. Jans kan niet meer wisselen en er lopen er paar op laatste tenen.
  • 26 Sep 2021 om 16:23
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:21
      Arrogantie???
    Ik denk eerder vermoeidheid. En zonder Zerrouki en Vlap is het een heel ander middenveld
  • 26 Sep 2021 om 16:23
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:21
      Wat maken ze zich het zelf moeilijk nu.
    Dat is helaas wel typisch iets voor Twente.
  • 26 Sep 2021 om 16:22
    Ugalde valt echt altijd goed in
  • 26 Sep 2021 om 16:21
    Wat maken ze zich het zelf moeilijk nu.
  • 26 Sep 2021 om 16:21
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:19
      Vd goal af zegt Jans, ze voetballen niet meer, in slaap gesust
    Arrogantie???
  • 26 Sep 2021 om 16:21
    Jaja,.Brama voor het laatste half uur hoor ik vaak.
  • 26 Sep 2021 om 16:19
    Vd goal af zegt Jans, ze voetballen niet meer, in slaap gesust
  • 26 Sep 2021 om 16:19
    Vd goal af zegt Jans, ze voetballen niet meer, in slaap gesust
  • 26 Sep 2021 om 16:18
    Wat een nep supporters
  • 26 Sep 2021 om 16:17
    Ze moeten veel meer de bal in de ploeg houden.
  • 26 Sep 2021 om 16:17
    Waarom nu zoveel ruimte weggeven? Lopen achteruit, geen druk meer naar voren ook. Pfff
  • 26 Sep 2021 om 16:17
    Kom op nou jongens
  • 26 Sep 2021 om 16:16
    Kom op nou jongens
  • 26 Sep 2021 om 16:15
    Mooi doelpunt, valt niks op af te dingen, foutje hilgers
  • 26 Sep 2021 om 16:15
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Dan krijg je straks al die scheidsrechters tegen je. Want ajax moet kampioen worden.
    He we staan 6e geen 2e wij zijn totaal geen gevaar voor ajax
  • 26 Sep 2021 om 16:15
    OMG!!!
  • 26 Sep 2021 om 16:15
    Gosjemijne
  • 26 Sep 2021 om 16:15
    Oh shit.
  • 26 Sep 2021 om 16:15
    Govderdomme
  • 26 Sep 2021 om 16:12
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Dan krijg je straks al die scheidsrechters tegen je. Want ajax moet kampioen worden.
    Geloof ik niet in heeft niks met ons te maken bint gewoon int algemeen slecht
  • 26 Sep 2021 om 16:12
    Twente onder druk. Goed dat Jans nu wat wissels toe gaat passen.
  • 26 Sep 2021 om 16:12
    Heerenveen begint nu pas te voetballen.
  • 26 Sep 2021 om 16:11
    Weer geen cleonise wat is dit nou dan
  • 26 Sep 2021 om 16:11
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Weer een doelpunt van Propper. Helaas in het verkeerde doel.
    Zonde. Is gewoon veel pech hebben.
  • 26 Sep 2021 om 16:10
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Weer een doelpunt van Propper. Helaas in het verkeerde doel.
    Kan gebeuren. Nou gewoon weer naar voren voetballen
  • 26 Sep 2021 om 16:10
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Valt volgensmij wel mee is een beetje een jankerd heeft altijd wel wat
    Zit 2x per wedstrijd op de grond ja maar er nog nooit lang uit geweest
  • 26 Sep 2021 om 16:09
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Weer een doelpunt van Propper. Helaas in het verkeerde doel.
    Kon hij weinig aan doen
  • 26 Sep 2021 om 16:09
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:09
      Zie op sofascore dat Zerrouki er geblesseerd af is, is het ernstig?
    Valt volgensmij wel mee is een beetje een jankerd heeft altijd wel wat
  • 26 Sep 2021 om 16:09
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:08
      Die hebben al excuses aangeboden laten we reél blijven jammer dat ze punten hebben laten liggen anders hijg je Amsterdam in de nek
    Dan krijg je straks al die scheidsrechters tegen je. Want ajax moet kampioen worden.
  • 26 Sep 2021 om 16:09
    Weer een doelpunt van Propper. Helaas in het verkeerde doel.
  • 26 Sep 2021 om 16:09
    Zie op sofascore dat Zerrouki er geblesseerd af is, is het ernstig?
  • 26 Sep 2021 om 16:09
    Pröpper doelpuntje in de min.
  • 26 Sep 2021 om 16:08
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:05
      Waar zijn de jokers gebleven die vroegen om het ontslag van jans.
    Ik stelde voor om hem nog 5 wedstrijden te geven en die grapjas heeft er al 4 van gewonnen
  • 26 Sep 2021 om 16:08
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:05
      Waar zijn de jokers gebleven die vroegen om het ontslag van jans.
    Die hebben al excuses aangeboden laten we reél blijven jammer dat ze punten hebben laten liggen anders hijg je Amsterdam in de nek
  • 26 Sep 2021 om 16:08
    Goed niet te vroeg juichen
  • 26 Sep 2021 om 16:07
    Wie had gedacht dat we deze 4 zouden winnen hoe snel het kan omdraaien
  • 26 Sep 2021 om 16:07
    Hoor ik nou echt “het is stil aan de overkant” in het uitvak? Fucking klapvee...
  • 26 Sep 2021 om 16:05
    Waar zijn de jokers gebleven die vroegen om het ontslag van jans.
  • 26 Sep 2021 om 16:05
    Ik wil Ugalde nog wel ff zien.
  • 26 Sep 2021 om 16:05
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:02
      Moet waarschijnlijk schijten
    krie ai zoveel zoept..
  • 26 Sep 2021 om 16:04
    Kom ol we willen misidjan zien
  • 26 Sep 2021 om 16:03
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:02
      Moet waarschijnlijk schijten
    Hahahaha
  • 26 Sep 2021 om 16:03
    belangrijk nu de nul houden achterin..
  • 26 Sep 2021 om 16:03
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:00
      De motor van dit Twente. Hij is overal bij betrokken en rent ook weer gedisciplineerd terug naar zijn positie
    Mee eens
  • 26 Sep 2021 om 16:03
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:02
      Moet waarschijnlijk schijten
    Whaha
  • 26 Sep 2021 om 16:02
    • Quote van 26 Sep 2021 om 16:01
      ‘Sven van Beek, mag ik je shirt?’ :D :D
    Moet waarschijnlijk schijten
  • 26 Sep 2021 om 16:02
    Whahaaa lekkerrrr
  • 26 Sep 2021 om 16:02
    Nu nog even aan je doelsaldo werken fctwente in deze uitstekende gespeelde 67 minuten voetbal
  • 26 Sep 2021 om 16:01
    ‘Sven van Beek, mag ik je shirt?’ :D :D
  • 26 Sep 2021 om 16:01
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:57
      Heeft goed gespeeld gaat zeker een basisplaats afdwingen
    Even jans afwachten over zijn blessure. Maar 100% als hij fit is starten met hem. Technisch beter meer dreiging echt ene stuk beter dan troupee.
  • 26 Sep 2021 om 16:00
    Stel je stopt zo veel tijd in speler en laat hem niet spelen
  • 26 Sep 2021 om 16:00
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:55
      Sadílek, wat een inzet. Orgasmisch voetbal dit.
    De motor van dit Twente. Hij is overal bij betrokken en rent ook weer gedisciplineerd terug naar zijn positie
  • 26 Sep 2021 om 16:00
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:55
      Sadílek, wat een inzet. Orgasmisch voetbal dit.
    De motor van dit Twente. Hij is overal bij betrokken en rent ook weer gedisciplineerd terug naar zijn positie
  • 26 Sep 2021 om 16:00
    Goalllll
  • 26 Sep 2021 om 15:59
    Mees is zo goed aan het worden
  • 26 Sep 2021 om 15:59
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:57
      Jij raakt wel heel snel opgewonden ;)
    Hahaha, eerlijk gezegd heb ik jaren niet zo van Twente genoten als deze week. Jarenlange onthouding dus ;)
  • 26 Sep 2021 om 15:58
    Everink misschien niet teveel mee naar voren. Beetje krachten sparen.
  • 26 Sep 2021 om 15:57
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:57
      Jij raakt wel heel snel opgewonden ;)
    Hahaha
  • 26 Sep 2021 om 15:57
    Heeft goed gespeeld gaat zeker een basisplaats afdwingen
  • 26 Sep 2021 om 15:57
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:55
      Sadílek, wat een inzet. Orgasmisch voetbal dit.
    Jij raakt wel heel snel opgewonden ;)
  • 26 Sep 2021 om 15:56
    Wout komt!
  • 26 Sep 2021 om 15:56
    Echt elke wedstrijd ligt zerrouki op grond
  • 26 Sep 2021 om 15:56
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:51
      Laat die everink maar staan ipv troupee
    Die pakt echt zijn kans vandaag. Verdedigend goed, aanvallend zoveel beter dan Troupee.
  • 26 Sep 2021 om 15:56
    Everink zeer goed debuut
  • 26 Sep 2021 om 15:56
    ze voetbalt zo onder de druk van Heerenveen uit ..ziet er goed uit hoor..
  • 26 Sep 2021 om 15:56
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:55
      Bedoel het meer in algemene zin, over alle wedstrijden genomen.
    Je hebt ook volledig gelijk. Maak er meer een grapje van.
  • 26 Sep 2021 om 15:55
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:51
      Niemand speelt slecht.balleen unnerstall is moeilijk een cijfer te geven. Geeft geen fuck te doen.
    Bedoel het meer in algemene zin, over alle wedstrijden genomen.
  • 26 Sep 2021 om 15:55
    Sadílek, wat een inzet. Orgasmisch voetbal dit.
  • 26 Sep 2021 om 15:55
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:53
      Rots heele slime pasjes word steeds constanter
    Die kun je rustig voor langere tijd vastleggen. Ontwikkeld zich snel. Net als Hilgers trouwens.
  • 26 Sep 2021 om 15:54
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:51
      Niemand speelt slecht.balleen unnerstall is moeilijk een cijfer te geven. Geeft geen fuck te doen.
    Ze spelen goed idd. Ook die everink
  • 26 Sep 2021 om 15:53
    Rots heele slime pasjes word steeds constanter
  • 26 Sep 2021 om 15:51
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:50
      Overigens Limnios verdient ook wel wat waardering. Speelt echt goed in dienst van het team en nooit een bal naar de verkeerde kleur. En schakelt de normaal aanvallende van Ewijk volledig uit.
    Niemand speelt slecht.balleen unnerstall is moeilijk een cijfer te geven. Geeft geen fuck te doen.
  • 26 Sep 2021 om 15:51
    Laat die everink maar staan ipv troupee
  • 26 Sep 2021 om 15:51
    Klasse Everink!!
  • 26 Sep 2021 om 15:50
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:44
      die van Heerenveen zijn aardig gefrustreerd zo te zien..
    Behalve die vrouwtjes op de bühne heerlijk, snap niet dat je niet wat beters te doen hebt dan Heerenveen
  • 26 Sep 2021 om 15:50
    Overigens Limnios verdient ook wel wat waardering. Speelt echt goed in dienst van het team en nooit een bal naar de verkeerde kleur. En schakelt de normaal aanvallende van Ewijk volledig uit.
  • 26 Sep 2021 om 15:48
    Hilgers, Rots, Everink, Zerrouki. Heerlijk om al die jeugdspelers zo te zien vlammen
  • 26 Sep 2021 om 15:47
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:40
      Hilgers is enorm belangrijk
    Toppertje
  • 26 Sep 2021 om 15:47
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:44
      Die troupee hoeft van mij echt niet terug volgende week. Everink een verademing. Zoveel sneller en technischer.
    Ja idd. Volgens mij was Troupée de vorige keer dat ie hier speelde beter. Zit geen stijgende lijn meer in.
  • 26 Sep 2021 om 15:45
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:44
      Die troupee hoeft van mij echt niet terug volgende week. Everink een verademing. Zoveel sneller en technischer.
    100+
  • 26 Sep 2021 om 15:45
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:40
      Hilgers is enorm belangrijk
    Mee eens. Heeft zich echt goed ontwikkeld. Is echt belangrijk voor ons.
  • 26 Sep 2021 om 15:44
    die van Heerenveen zijn aardig gefrustreerd zo te zien..
  • 26 Sep 2021 om 15:44
    Naait hem echt een kaart aan hahah
  • 26 Sep 2021 om 15:44
    Die troupee hoeft van mij echt niet terug volgende week. Everink een verademing. Zoveel sneller en technischer.
  • 26 Sep 2021 om 15:44
    Die troupee hoeft van mij echt niet terug volgende week. Everink een verademing. Zoveel sneller en technischer.
  • 26 Sep 2021 om 15:43
    Ligt t aan mij of oogt Everink veel beter dan Troupée…?
  • 26 Sep 2021 om 15:43
    Everink sterk hoor vandaag!
  • 26 Sep 2021 om 15:42
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:37
      Calimero nog verliezen en het is een top weekend
    Hahaha! Tegenwoordig is dat ook één van mijn hoogtepunten in t weekend.
  • 26 Sep 2021 om 15:41
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:40
      nog 3 kwartier joh..maar dan ook aant bier
    Al vanaf 12 Uhr:)
  • 26 Sep 2021 om 15:40
    Hilgers is enorm belangrijk
  • 26 Sep 2021 om 15:40
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:36
      Max p2 hoppaaaa Watn dag
    nog 3 kwartier joh..maar dan ook aant bier
  • 26 Sep 2021 om 15:39
    Zorg ervoor dat de derde goal binnen 15 minuten valt en het is binnen.
  • 26 Sep 2021 om 15:38
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:57
      Blijkt dat de scheidsrechters toch niet echt tegen Twente meer fluiten dit is toch al dit seizoen de 2 penalty die behoorlijk gemakkelijk wordt gegeven.
    Hoezo een knal vol in je gezicht wat is daar makkelijk aan gegeven?
  • 26 Sep 2021 om 15:37
    Calimero nog verliezen en het is een top weekend
  • 26 Sep 2021 om 15:37
    Tjonge wat voetballen ze ook goed. Zit echt een stijgende lijn in.
  • 26 Sep 2021 om 15:36
    Mooi om dit te zien zeg hoor ze hier nog zo roepen om het ontslag van Ron Jans en kijk wat tijd kan doen! Scoren steeds meer en makkelijker voetballend een stijgende lijn en de jonkies doen stuk voor stuk niet alleen mee,maar voegen echt iets toe en ontwikkelen zich per wedstrijd wat ook weer kapitaal voor de club waarborgt. Dus misschien iedereen minimaal 10 wedstrijden de kans geven nu zie je wat rust met een team kan doen,want een team begint het nu toch echt te worden!! Je wissels maken het team niets minder dan met de basis zie Oosterwolde die zijn plek kwijt is geraakt door corona.
  • 26 Sep 2021 om 15:36
    Max p2 hoppaaaa Watn dag
  • 26 Sep 2021 om 15:30
    Tijd voor Daan Rots in Jong Oranje !!
  • 26 Sep 2021 om 15:30
    Tijd voor Daan Rots in Jong Oranje !!
  • 26 Sep 2021 om 15:29
    Rots maakte een Cerny goal????
  • 26 Sep 2021 om 15:29
    Rots maakte een Cerny goal????
  • 26 Sep 2021 om 15:29
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:27
      Is veel comfortabeler aan de bal dan troupee. Echt heel veel comfortabeler. Solliciteerd als hij zo doorgaat zeker naar de basis en op z'n minst naar meer minuten.
    Laat Jans die Evering maar laten staan ipv Troupee
  • 26 Sep 2021 om 15:28
    Nog iets meer rust aan de bal en het is een wereldelftal.
  • 26 Sep 2021 om 15:28
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:26
      Alles gaat lekker, inclusief supporters, super!
    We zijn gewoon heer en meester daar. Creëren kansen, dreiging en geven eigenlijk niks gaf en wat er erg geven is door eigen fouten een prima middag zo.
  • 26 Sep 2021 om 15:28
    Uitstekende 1 ste helft mer goed veldspel druk zetten bal veroveren en 3 doelpunten gemaakt. Wel jammer dat de mooiste goal is afgekeurd op 5 cm buitenspel . En een klein minpuntje de kansen die input zijn gelaten . 0-4 zijn volstrekt terecht zijn geweest na de eerste helft
  • 26 Sep 2021 om 15:27
    Prima spel FCTWENTE, ze zijn heer en meester, klasse met dit jonge elftal
  • 26 Sep 2021 om 15:27
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:23
      Everink moet basisspeler wordne als die altijd zo speelt klasse beter dan troupee
    Is veel comfortabeler aan de bal dan troupee. Echt heel veel comfortabeler. Solliciteerd als hij zo doorgaat zeker naar de basis en op z'n minst naar meer minuten.
  • 26 Sep 2021 om 15:26
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:22
      Je kunt zeggen wat je wil. Maar onze jeugd speeld een uitstekende pot. Luca rots hilgers zerrouki smal.
    Alles gaat lekker, inclusief supporters, super!
  • 26 Sep 2021 om 15:23
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:22
      Je kunt zeggen wat je wil. Maar onze jeugd speeld een uitstekende pot. Luca rots hilgers zerrouki smal.
    Everink moet basisspeler wordne als die altijd zo speelt klasse beter dan troupee
  • 26 Sep 2021 om 15:22
    Wat een support van onze supporters heerlijk en een goede wedstrijd tot nu.
  • 26 Sep 2021 om 15:22
    Je kunt zeggen wat je wil. Maar onze jeugd speeld een uitstekende pot. Luca rots hilgers zerrouki smal.
  • 26 Sep 2021 om 15:19
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:17
      Was ook goed gekeept van mulder.
    Jep. Hilgers dolt joey veerman ff.
  • 26 Sep 2021 om 15:17
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:13
      Daan maakt z'n eerdere grote fout goed. Lekker hoor.
    Was ook goed gekeept van mulder.
  • 26 Sep 2021 om 15:16
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:14
      Lekker voor Daan Rots en verdiend
    Goed storen van van Wolfswinkel ook
  • 26 Sep 2021 om 15:16
    Jans heeft ze toch mooi aan het voetballen gekregen
  • 26 Sep 2021 om 15:16
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:14
      Prachtig hoe rots dit cadeautje uitpakt wat een geweldige speler voir dit team
    Inderdaad
  • 26 Sep 2021 om 15:15
    Ik zei toch, geen Ewijk halen als rechtsback :D
  • 26 Sep 2021 om 15:14
    Lekker voor Daan Rots en verdiend
  • 26 Sep 2021 om 15:14
    Lekker voor Daan Rots en verdiend
  • 26 Sep 2021 om 15:14
    Prachtig hoe rots dit cadeautje uitpakt wat een geweldige speler voir dit team
  • 26 Sep 2021 om 15:14
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:13
      Daan maakt z'n eerdere grote fout goed. Lekker hoor.
    Grote kans bedoel ik.
  • 26 Sep 2021 om 15:13
    Daan maakt z'n eerdere grote fout goed. Lekker hoor.
  • 26 Sep 2021 om 15:13
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:13
      Heerlijk rots
    Eindelijk!
  • 26 Sep 2021 om 15:13
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:13
      Heerlijk rots
    Eindelijk!
  • 26 Sep 2021 om 15:13
    Heerlijk rots
  • 26 Sep 2021 om 15:13
    Yes!
  • 26 Sep 2021 om 15:13
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:06
      Ja balen maar is gewoon buitenspel
    Eigenlijk hadden ze hem niet moeten afkeuren alleen al omdat het een wereld goal is.
  • 26 Sep 2021 om 15:10
    Buiten spelers wisselen in de rust of eentje eruit halen lijkt me wel handig
  • 26 Sep 2021 om 15:10
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:05
      Wat zei je :p
    Echt buitenspel geen speld tussen te krijgen
  • 26 Sep 2021 om 15:08
    We hebben gewoon 2/3 goede la wie zal er basisspeler wordne toch oosterwolde?
  • 26 Sep 2021 om 15:07
    twee terechte beslissingen, hoe jammer het ook is... Regels zijn regels.
  • 26 Sep 2021 om 15:07
    Nu oppassen want Heerenveen put hier kies uit, gelijk kop in drukken, ruimte genoeg!
  • 26 Sep 2021 om 15:07
    Nu oppassen want Heerenveen put hier kies uit, gelijk kop in drukken, ruimte genoeg!
  • 26 Sep 2021 om 15:07
    Maar we spelen goed. Aan de bal de beste wedstrijd tot nu toe.
  • 26 Sep 2021 om 15:06
    • Quote van 26 Sep 2021 om 15:05
      Joden var
    Ja balen maar is gewoon buitenspel
  • 26 Sep 2021 om 15:05
    Joden var
  • 26 Sep 2021 om 15:05
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:57
      Blijkt dat de scheidsrechters toch niet echt tegen Twente meer fluiten dit is toch al dit seizoen de 2 penalty die behoorlijk gemakkelijk wordt gegeven.
    Wat zei je :p
  • 26 Sep 2021 om 15:04
    Wat zonde zeg
  • 26 Sep 2021 om 15:04
    Soms zit het mee, soms zit het tegen. Wel heel erg jammer.
  • 26 Sep 2021 om 15:03
    Pfffff
  • 26 Sep 2021 om 15:03
    Sjonge jonge
  • 26 Sep 2021 om 15:03
    nee godverdomme... wat jammer
  • 26 Sep 2021 om 15:03
    Holy fuck wat zit die er lekker in zeg..
  • 26 Sep 2021 om 15:03
    Hahah. Zooo
  • 26 Sep 2021 om 15:02
    Prachtig doelpunt!
  • 26 Sep 2021 om 15:02
    Watceen fantastisch doelpunt zerrouki
  • 26 Sep 2021 om 15:01
    Ramizzzzzzzz
  • 26 Sep 2021 om 15:01
    Jezus
  • 26 Sep 2021 om 15:01
    Everink wordt dit jaar denk ik basisspeler wil troupee niet afschrijven maar je ziet een paar vlagen en hij heeft gewoon meer hij lijkt wel een beetje op ebuehi ook met dat kapsel zo
  • 26 Sep 2021 om 15:00
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:59
      De eerste 25.minuten zijn gewoon erg goed van fctwente. Alleen moet het al minimaal 0-2 staan voor fctwente
    Tja dat heb ie al een paar x gezegd
  • 26 Sep 2021 om 14:59
    De eerste 25.minuten zijn gewoon erg goed van fctwente. Alleen moet het al minimaal 0-2 staan voor fctwente
  • 26 Sep 2021 om 14:58
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:57
      Blijkt dat de scheidsrechters toch niet echt tegen Twente meer fluiten dit is toch al dit seizoen de 2 penalty die behoorlijk gemakkelijk wordt gegeven.
    Was terecht toch? Ellenboog op de fresse
  • 26 Sep 2021 om 14:58
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:43
      Zonde had 0-2 moeten staan rots mist grote kans
    Was wel een grote kans. In deze wedstrijd gaan er genoeg komen.
  • 26 Sep 2021 om 14:58
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:43
      Zonde had 0-2 moeten staan rots mist grote kans
    Was wel een grote kans. In deze wedstrijd gaan er genoeg komen.
  • 26 Sep 2021 om 14:57
    • Quote van 26 Sep 2021 om 14:41
      ik vond hem ook makkelijk gegeven maar hij telt, dat is het belangrijkste.
    Blijkt dat de scheidsrechters toch niet echt tegen Twente meer fluiten dit is toch al dit seizoen de 2 penalty die behoorlijk gemakkelijk wordt gegeven.
  • 26 Sep 2021 om 14:53
    Ze spelen comfortabel aan de de bal zeg.
  • 26 Sep 2021 om 14:46
    Spelen lekker hoor
Sunday 24 October 2021
12:15
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›