Reserves FC Twente lijden pijnlijk verlies op bezoek bij FC Emmen

15
Reserves FC Twente lijden pijnlijk verlies op bezoek bij FC Emmen

FC Twente heeft maandagmiddag een oefenwedstrijd tegen FC Emmen ruim verloren. In Drenthe gingen de reserves van de club uit Enschede met maar liefst 3-0 onderuit tegen de reserves van de club uit de Keuken Kampioen Divisie.

FC Twente trad aan met een op papier sterke opstelling. Spelers als Julio Pleguezuelo, Jayden Oosterwolde, Luka Ilic, Virgil Misidjan en Manfred Ugalde maakten hun opwachting bij de Tukkers. Zij konden er in de stroperige eerste helft echter niet voor zorgen dat FC Twente tot scoren kwam.

In de tweede helft kwam FC Twente zelfs op achterstand op De Oude Meerdijk. Na een steekpass van Teun Bijleveld schoot Kian Slor de 1-0 binnen. Slor was een kwartier voor tijd ook verantwoordelijk voor de 2-0. Een minuut later werd het via Jasin-Amin Assehnoun zelfs 3-0, wat ook de eindstand bleek.

FC Emmen - FC Twente 3-0 (0-0)
53' 1-0 Slor
74' 2-0 Slor
75' 3-0 Assehnoun

Opstelling FC Emmen: Groothuizen; Van Kaam, Miguel, Hardeveld, Apau; El Azzouzi, Bijleveld; Slor, Hoffrogge, Assehnoun; en Scholte.

Opstelling FC Twente: De Lange; Bruns, Pleguezuelo (61' Dyulgerov), Dumic, Oosterwolde (46' Marsman); Staring, Bosch (78' El Massaoudi), Ilic; Misidjan (61' Markelo), Ugalde (78' Marhoum) en Cleonise.

Foto: NESImages.nl

15 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2021 om 01:10
    • Quote van 27 Sep 2021 om 17:35
      Belachelijk, hele basis is eigenlijk 1e waardig
    Eens, aan andere kant wel mooi dat we dit tegenwoordig weer kunnen neerzetten als tweede keuze. Kwaliteit gaat net sprongen omhoog
  • 27 Sep 2021 om 20:29
    • Quote van 27 Sep 2021 om 17:05
      Je weet ook niet welke instructies ze hebben meegekregen. Misschien is ritme voor hun belangrijker, dan het resultaat
    Waarom plaats je altijd minimaal twee keer hetzelfde?
  • 27 Sep 2021 om 20:22
    • Quote van 27 Sep 2021 om 18:41
      Match-fixing???
    Hahaha
  • 27 Sep 2021 om 18:41
    • Quote van 27 Sep 2021 om 17:05
      Je weet ook niet welke instructies ze hebben meegekregen. Misschien is ritme voor hun belangrijker, dan het resultaat
    Match-fixing???
  • 27 Sep 2021 om 17:41
    Schuld van Ilic
  • 27 Sep 2021 om 17:35
    Belachelijk, hele basis is eigenlijk 1e waardig
  • 27 Sep 2021 om 17:22
    • Quote van 27 Sep 2021 om 17:05
      Je weet ook niet welke instructies ze hebben meegekregen. Misschien is ritme voor hun belangrijker, dan het resultaat
    Instructies om te verliezen?
  • 27 Sep 2021 om 17:05
    • Quote van 27 Sep 2021 om 16:26
      Tegen de reserves van Emmen zelfs. Is toch wel pijnlijk dit verlies.
    Je weet ook niet welke instructies ze hebben meegekregen. Misschien is ritme voor hun belangrijker, dan het resultaat
  • 27 Sep 2021 om 17:05
    • Quote van 27 Sep 2021 om 16:26
      Tegen de reserves van Emmen zelfs. Is toch wel pijnlijk dit verlies.
    Je weet ook niet welke instructies ze hebben meegekregen. Misschien is ritme voor hun belangrijker, dan het resultaat
  • 27 Sep 2021 om 17:03
    • Quote van 27 Sep 2021 om 16:26
      Tegen de reserves van Emmen zelfs. Is toch wel pijnlijk dit verlies.
    Ook ff kijken met wat voor team er de 2e helft gespeeld is. Veel Jeugd. Verdedigers laten zich wel heel gemakkelijk uitspelen. De meeste hebben langer niet gespeeld. Wees blij dat ze weer minuten gemaakt hebben.
  • 27 Sep 2021 om 16:54
    • Quote van 27 Sep 2021 om 16:52
      Bewijst het belang van wedstrijdritme denk ik. Goed dat ze dan wedstrijden spelen
    Precies.
  • 27 Sep 2021 om 16:52
    Bewijst het belang van wedstrijdritme denk ik. Goed dat ze dan wedstrijden spelen
  • 27 Sep 2021 om 16:52
    Bewijst het belang van wedstrijdritme denk ik. Goed dat ze dan wedstrijden spelen
  • 27 Sep 2021 om 16:26
    • Quote van 27 Sep 2021 om 16:25
      Echt een goeie selectie en je verliest van de nummer 6 van de kkd dat is toch echt wel heel matig en ik blijf er bij de lange vind ik niet zon goeie keeper kijk insta emmen de 1e goal
    Tegen de reserves van Emmen zelfs. Is toch wel pijnlijk dit verlies.
  • 27 Sep 2021 om 16:25
    Echt een goeie selectie en je verliest van de nummer 6 van de kkd dat is toch echt wel heel matig en ik blijf er bij de lange vind ik niet zon goeie keeper kijk insta emmen de 1e goal