Ten Voorde lyrisch over FC Twente: ''Beste wedstrijd van het seizoen''

18
Ten Voorde lyrisch over FC Twente: ''Beste wedstrijd van het seizoen''

Leon ten voorde is zeer tevreden over het spel van FC Twente tegen SC Heerenveen. De journalist ziet zelfs dat dit tot noch toe de beste wedstrijd van het seizoen was van de Tukkers.

"Wat ik vooral heel positief vond is dat ze tot aan de 3-0 echt goed hebben gespeeld. Qua het domineren van de tegenstander wel de beste wedstrijd van het seizoen", vertelt Ten Voorde bij De Ballen Verstand van TC Tubantia.

"Het werd nog spannend. Ik volgde op mijn telefoon de slotfase, dat was nog wel even billenknijpen. Maar het overkomt elke ploeg wel eens in een seizoen, dat je heer en meester bent en dat één mazzelgoal de wedstrijd kantelt. Dan is er paniek bij de ploeg die heer en meester is. Het piepte en kraakte wel, hoor."

"Opeens is alles anders in die wedstrijd. Dit overkomt echt elke ploeg wel eens. Het liep uiteindelijk allemaal goed en daarmee pakken ze de vierde wedstrijd op rij. Nu FC Groningen, een makkie. Die staan op een na laatste. 

18 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2021 om 15:21
    • Quote van 27 Sep 2021 om 23:00
      Mensen, altijd is hier gezeik dat ltv te negatief schrijft over twente, altijd het negatieve zoekt. Nu schrijft ie positief, zeikt opeens iedereen dat hij te negatief over groningen.. moet niet gekker worden. Begin me beetje af te vragen of het niet andersom is dat men hier altijd iets negatiefs over ltv zoekt (die mij ook echt wel eens de neus uit komt) ipv ltv over twente
    Zo is het wel hoor, de mensen hebben hier altijd wat te zeiken over Leon. Terwijl hij naar mijn mening vrijwel altijd zeer realistisch is, ook als hij kritisch is op Twente. Blijkbaar kunnen een aantal dat niet hebben, kritiek. Dan schieten ze gelijk in de verdediging.
  • 28 Sep 2021 om 14:14
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:20
      Heerenveen heeft ook wel de kwaliteiten om op zo'n moment nog door te drukken dus gek is het niet. Zeker als ze thuis spelen. Gewoon enorm blij zijn met dit resultaat want van Heerenveen winnen we bijna nooit. Het seizoen is pas echt geslaagd als we eindelijk eens van Feyenoord winnen haha
    PSV is ook erg lang geleden, wel regelmatig gelijk
  • 28 Sep 2021 om 12:27
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:44
      RKC?
    Inderdaad.
  • 28 Sep 2021 om 11:44
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:40
      Laten we eerst maar eens fatsoenlijk van onze echte Angstgegner zien te winnen.
    RKC?
  • 28 Sep 2021 om 11:40
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:20
      Heerenveen heeft ook wel de kwaliteiten om op zo'n moment nog door te drukken dus gek is het niet. Zeker als ze thuis spelen. Gewoon enorm blij zijn met dit resultaat want van Heerenveen winnen we bijna nooit. Het seizoen is pas echt geslaagd als we eindelijk eens van Feyenoord winnen haha
    Laten we eerst maar eens fatsoenlijk van onze echte Angstgegner zien te winnen.
  • 28 Sep 2021 om 11:20
    • Quote van 28 Sep 2021 om 10:36
      Denk dat hijbwel gelijk heeft tot de 0-3 was jet perfect toen ging de FCT achteruit lopen ja dat moet je niet doen dan . Goed afgelopen gelukkig maar blijven ballen komt alles goed.
    Heerenveen heeft ook wel de kwaliteiten om op zo'n moment nog door te drukken dus gek is het niet. Zeker als ze thuis spelen. Gewoon enorm blij zijn met dit resultaat want van Heerenveen winnen we bijna nooit. Het seizoen is pas echt geslaagd als we eindelijk eens van Feyenoord winnen haha
  • 28 Sep 2021 om 10:36
    Denk dat hijbwel gelijk heeft tot de 0-3 was jet perfect toen ging de FCT achteruit lopen ja dat moet je niet doen dan . Goed afgelopen gelukkig maar blijven ballen komt alles goed.
  • 28 Sep 2021 om 08:08
    Lees je mee, John W.?
  • 28 Sep 2021 om 05:57
    • Quote van 27 Sep 2021 om 23:00
      Mensen, altijd is hier gezeik dat ltv te negatief schrijft over twente, altijd het negatieve zoekt. Nu schrijft ie positief, zeikt opeens iedereen dat hij te negatief over groningen.. moet niet gekker worden. Begin me beetje af te vragen of het niet andersom is dat men hier altijd iets negatiefs over ltv zoekt (die mij ook echt wel eens de neus uit komt) ipv ltv over twente
    De spijker op de kop
  • 28 Sep 2021 om 01:08
    • Quote van 28 Sep 2021 om 00:03
      Ikzeg. U brengt het mooi fc Groningen is een makkie, beste ten voorde, u zal toch moeten weten, dat er geen enkele club een makie is, elke wedstrijd waar je ook tegen speelt, mag het woord makkie nooit maar dan ook nooit vallen, elke tegen stander moet je bevechten en zorgen dat wïj fctwente 1 goal méér maken als welke tegen stander. Dus fctwente, ga er voor met diep respect, er op of geen eten mentaliteit, altijd blijven tonen.
    Ik zeg. Heeft u wel eens van ironie gehoord? Het is een schertsende opmerking van de heer ten voorde.
  • 28 Sep 2021 om 00:03
    Ikzeg. U brengt het mooi fc Groningen is een makkie, beste ten voorde, u zal toch moeten weten, dat er geen enkele club een makie is, elke wedstrijd waar je ook tegen speelt, mag het woord makkie nooit maar dan ook nooit vallen, elke tegen stander moet je bevechten en zorgen dat wïj fctwente 1 goal méér maken als welke tegen stander. Dus fctwente, ga er voor met diep respect, er op of geen eten mentaliteit, altijd blijven tonen.
  • 27 Sep 2021 om 23:07
    • Quote van 27 Sep 2021 om 23:00
      Mensen, altijd is hier gezeik dat ltv te negatief schrijft over twente, altijd het negatieve zoekt. Nu schrijft ie positief, zeikt opeens iedereen dat hij te negatief over groningen.. moet niet gekker worden. Begin me beetje af te vragen of het niet andersom is dat men hier altijd iets negatiefs over ltv zoekt (die mij ook echt wel eens de neus uit komt) ipv ltv over twente
    Ik ben niet altijd negatief over LtV. Ik heb wel eens opgekomen op dit forum voor LtV haha. Het was in dit geval meer dat ik Groningen goed volg omdat mijn broer voor Groningen is en dat ik daarom op mijn FC Groningen pik was getrapt haha. Maar ik dacht trouwens wel dat hij het serieus bedoelde omdat ik de podcast niet had geluisterd. Als hij het met een knipoog zei zit ik me al helemaal om niets druk te maken
  • 27 Sep 2021 om 23:00
    Mensen, altijd is hier gezeik dat ltv te negatief schrijft over twente, altijd het negatieve zoekt. Nu schrijft ie positief, zeikt opeens iedereen dat hij te negatief over groningen.. moet niet gekker worden. Begin me beetje af te vragen of het niet andersom is dat men hier altijd iets negatiefs over ltv zoekt (die mij ook echt wel eens de neus uit komt) ipv ltv over twente
  • 27 Sep 2021 om 22:56
    Alsof hij dit serieus bedoeld heeft. Natuurlijk weet hij en wij dat er geen makkelijke wedstrijden bestaan voor FC Twente. Dat jullie hier dan weer serieus op ingaan.....
  • 27 Sep 2021 om 22:56
    Mensen, luister aub even de podcast. Hij zegt het overduidelijk met een knipoog. Op deze manier lijkt het echt een stomme opmerking, maar dit was gewoon sarcastisch bedoelt van Leon.
  • 27 Sep 2021 om 22:52
    Wat goedkoop van ten voorde om te zeggen dat Groningen een makkie wordt. Het is wel zo dat Groningen na een goede competentiestart zijn sterspelers heeft verloren (Matusiwa, Gudmunsson, El Messaoudi) en dat de nieuwe spelers nog duidelijk niet op het goeie niveau zijn, toch denk ik dat het best een pittige wedstrijd wordt. Ik denk dat omdat Buijs is een goede trainer is, die zijn tegenstanders goed analyseert en waarschijnlijk een goed plan kiest om ons te bestrijden. Daarnaast kan het Groningse publiek (extra hard) achter de ploeg gaan staan, dat maakt het ook moeilijker. Ik geef ons een goeie kans, maar het is nooit makkelijk om uit tegen Buijs' Groningen te spelen. Ben wel blij dat we nu tegen Groningen moeten. Als zij met de 'nieuwe' groep beter op elkaar ingespeeld raken zie ik Groningen in de loop van het seizoen nog wel stijgen.
  • 27 Sep 2021 om 22:27
    Groningen… een makkie? Lijkt wel een Amsterdammer
  • 27 Sep 2021 om 22:24
    LtV heeft niet gekeken waar groningen tegen heeft gespeeld. Op Fct en feyenoord na ploegen die nu allen in het linkerrijtje staan.