Everink blijft twijfelgeval: ''Weten niet wat ze met hem aan moeten''

13
Everink blijft twijfelgeval: ''Weten niet wat ze met hem aan moeten''

Leon ten Voorde heeft genoten van de manier waarop Luca Everink zijn basisdebuut invulde. De speler heeft echter maar een contract voor een jaar en daar weet Ten Voorde alles van.

"Er valt wel een ding op: hij kreeg maar een contract voor een jaar. Ze weten nog steeds niet helemaal wat ze met hem aan moeten. Anders hadden ze hem wel een contract voor twee of drie jaar gegeven. Ze hebben nog wel twijfels over zijn fysieke belastbaarheid", zegt Ten Voorde bij De Ballen Verstand

Ten Voorde kan wel genieten van zijn uitstekende wedstrijd. "Het feit dat hij gisteren speelde, net zijn contract getekend had en het goed deed, dat vind ik heel mooi voor hem. Na een hele omweg is hij daar gekomen. Ik ben benieuwd of hij dit vast weet te houden en of hij de concurrentiestrijd aan kan gaan met Troupée."

De twijfel overheerste echter. "Maar dat hij maar een contract voor één jaar kreeg dat geeft wel aan dat ze bij FC Twente niet helemaal overtuigd waren. Ik vond dat een heel logische keuze van FC Twente."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 27 Sep 2021 om 21:40
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:40
      Nee. Hij voelt zich weer heel wat 10 x liever Everink dan Troupe, want dat is slappe hap, geen agressie niets, en laat zijn man veel te vaak lopen.
    Troupee vind ik juist wel een vechter. Misschien voetballend niet goed genoeg maar knokken doet hij echt wel.
  • 27 Sep 2021 om 21:08
    Als of Trouphe overtuigd????
  • 27 Sep 2021 om 20:22
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:40
      Nee. Hij voelt zich weer heel wat 10 x liever Everink dan Troupe, want dat is slappe hap, geen agressie niets, en laat zijn man veel te vaak lopen.
    Jip
  • 27 Sep 2021 om 20:03
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:39
      Wat hype? Iedereen heeft kunnen zien in dectijd die hij inviel en gisteren dat hij 6x beter is dan Troupe. En dat heeft niets met hype te maken die jongen is gewoon veel beter klaar. Laat hij zijn contract maar waar maken wat Troupe nog niet had gedaan. Maar wat verwacht jij nou weer van reacties op jou berich?
    Ja die ik snap je en deel je mening dat als everink fit is die lekker laten staan. Maar Ut heeft wel een kern van waarheid. Luca is wel blessures gevoelig met weinig wedstrijd ritme vandaar dat korte contract voor hem. In verhouding met de rest van de jeugd dan hé. Dat zei svente ookal. Dat ze twijfelen voor zijn fysieke gestel en bij tukkerproat zei jans over luca dat hij meer dan genoeg kwaliteit bezit. Alleen fysiek is een dingetje ze zijn bang dat hij voor het ongeluk geboren is wat, als je zijn geschiedenis bekijkt niet zo vreemd is. Denk wel op kwaliteit dat hij beter is dan troupee. Maar oom dat zei svente al voor de blessure van luca al. "Everink zou zomaar basis kunnen worden of lijkt een voorsprong te hebben" zoiets zei svente al voordat hij corona kreeg en die hersenschudding. Verbeter me trouwens als het niet zo svente. Maar nu blijkt dus wel waarom svente dit zei. Heel benieuwd naar vrijdag.
  • 27 Sep 2021 om 20:03
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:28
      Everink prima jongen en speelde een goede wedstrijd, heeft de potentie. Laat de hype Everink maar even zitten en doen to earth. De jongen blijkt blessuregevoelig te zijn en daar moet je dus heel voorzichtig mee omgaan. Had ik vandaag al eerder voor gewaarschuwd in een andere topic.
    Klopt helemaal. Één zwaluw maakt nog geen zomer. Voor nu genieten van de topprestaties van deze jongen. Veel meer talent dan Troupee, gaat nu de kansen krijgen, dus laat het dan ook maar meerdere wedstrijden zien.
  • 27 Sep 2021 om 19:40
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:35
      Proficiat ……moet je nu een knuffel
    Nee. Hij voelt zich weer heel wat 10 x liever Everink dan Troupe, want dat is slappe hap, geen agressie niets, en laat zijn man veel te vaak lopen.
  • 27 Sep 2021 om 19:39
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:28
      Everink prima jongen en speelde een goede wedstrijd, heeft de potentie. Laat de hype Everink maar even zitten en doen to earth. De jongen blijkt blessuregevoelig te zijn en daar moet je dus heel voorzichtig mee omgaan. Had ik vandaag al eerder voor gewaarschuwd in een andere topic.
    Wat hype? Iedereen heeft kunnen zien in dectijd die hij inviel en gisteren dat hij 6x beter is dan Troupe. En dat heeft niets met hype te maken die jongen is gewoon veel beter klaar. Laat hij zijn contract maar waar maken wat Troupe nog niet had gedaan. Maar wat verwacht jij nou weer van reacties op jou berich?
  • 27 Sep 2021 om 19:35
    • Quote van 27 Sep 2021 om 19:28
      Everink prima jongen en speelde een goede wedstrijd, heeft de potentie. Laat de hype Everink maar even zitten en doen to earth. De jongen blijkt blessuregevoelig te zijn en daar moet je dus heel voorzichtig mee omgaan. Had ik vandaag al eerder voor gewaarschuwd in een andere topic.
    Proficiat ……moet je nu een knuffel
  • 27 Sep 2021 om 19:28
    Everink prima jongen en speelde een goede wedstrijd, heeft de potentie. Laat de hype Everink maar even zitten en doen to earth. De jongen blijkt blessuregevoelig te zijn en daar moet je dus heel voorzichtig mee omgaan. Had ik vandaag al eerder voor gewaarschuwd in een andere topic.
  • 27 Sep 2021 om 19:28
    Everink prima jongen en speelde een goede wedstrijd, heeft de potentie. Laat de hype Everink maar even zitten en doen to earth. De jongen blijkt blessuregevoelig te zijn en daar moet je dus heel voorzichtig mee omgaan. Had ik vandaag al eerder voor gewaarschuwd in een andere topic.
  • 27 Sep 2021 om 19:24
    Deze jongen bevalt me veel beter dan de nerveuze Troupee
  • 27 Sep 2021 om 19:06
    Is ook gewoon logisch en als hij dit jaar echt imponeert dan gaan ze er aan het einde toch mee om tafel zitten en drukken er dan wel een dikke verlenging door. Of in de winter al. Z'n basis debuut smaakt in elk geval neer meer.
  • 27 Sep 2021 om 18:51
    Ik snap dat wel hoe goed ie ook is want hij kan echt goed voetballen.. Een jaar een speler op de bank hebben(met een blessure) met een contract van 3 jaar daar hebben we er in het verleden genoeg van gehad
Saturday 30 October 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›