Misidjan en Rots concurreren om plek: ''Het wordt wel spannend''

12
Misidjan en Rots concurreren om plek: ''Het wordt wel spannend''

Leon ten Voorde en Fardau Wagenaar zien dat Virgil Misidjan nog geen basisspeler is. Daan Rots doet het uitstekend en mag zijn plek dan ook behouden.

"Ik had verwacht dat Misidjan nu wel in de basis zou staan, maar er is geen enkele reden om Rots te wisselen. Het wordt wel spannend als daar straks allemaal jongens klaarstaan en ongeduldig worden. Wat gaat er dan gebeuren?", vertelt Wagenaar bij De Ballen Verstand van TC Tubantia.

Ook Dimitris Limnios doet het vooralsnog niet verkeerd, zag ook Leon ten Voorde. "In het begin viel hij tegen. Maar, ik vond hem tegen AZ goed. Toen dacht ik: nu zie ik wat je kunt", besluit de journalist.

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 28 Sep 2021 om 14:12
    • Quote van 28 Sep 2021 om 13:15
      Wanneer verander je jouw naam of ben je psv fan geworden?
    Volgens mij kun je je naam helemaal niet veranderen toch
  • 28 Sep 2021 om 13:15
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:35
      Je zou zeggen dat rots de zwakste is maar die speelt op dit moment geweldig
    Wanneer verander je jouw naam of ben je psv fan geworden?
  • 28 Sep 2021 om 13:14
    Rots speelt op rechts en Misidjan op links. Hoezo gaat het dan tussen Rots en Misidjan? Misidjan gaat dus eerder om een plek strijden met Limnios. Misidjan is de betere voetballer maar dan moet hij verdedigend meer willen dan afgelopen weekend want dat leek er niet op. Wil je in dit team spelen dan moet je echt je taken uitvoeren want we zijn niet zo goed dat er een paar alleen maar aan aanvallen kunnen denken. Limnios verwacht ik trouwens nog meer van op rechts maar daar zou ik nu Rots niet weghalen. Dat kan wel een keer als hij een mindere periode krijgt. Dat krijgen de meeste jonkies vanzelf namelijk.
  • 28 Sep 2021 om 12:47
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:35
      Je zou zeggen dat rots de zwakste is maar die speelt op dit moment geweldig
    Zou je rots ook niet als 10 kunnen gebruiken? Is goed aan de bal en ook niet echt iemand die aan de lijn kleeft of buitenom gaat. Verder heeft hij scorend vermogen en is niet beroerd om te vechten op middenveld.
  • 28 Sep 2021 om 12:47
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:35
      Je zou zeggen dat rots de zwakste is maar die speelt op dit moment geweldig
    Zou je rots ook niet als 10 kunnen gebruiken? Is goed aan de bal en ook niet echt iemand die aan de lijn kleeft of buitenom gaat. Verder heeft hij scorend vermogen en is niet beroerd om te vechten op middenveld.
  • 28 Sep 2021 om 12:13
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:38
      Voetbaltechnisch 100% mee eens, maar Rots is op dit moment in topvorm, dat vind ik bij Limnios nog niet zo, op een goede pot tegen Vitesse na. Je kunt wel zien dat hij veel kwaliteiten heeft, maar dat vind ik bij Misidjan ook als hij telkens kort mag invallen. Zou hem daarom wel eens in de basis willen zien.
    Met deze instelling is er tot nu toe absoluut geen rede om te wisselen we hebben gelukkig alles bij elkaar een super goede bank en die gaan we nog hard nodig zijn dus voorlopig mooi zo laten.
  • 28 Sep 2021 om 11:38
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:15
      Persoonlijk vind ik limnios nog sterker dan rots
    Voetbaltechnisch 100% mee eens, maar Rots is op dit moment in topvorm, dat vind ik bij Limnios nog niet zo, op een goede pot tegen Vitesse na. Je kunt wel zien dat hij veel kwaliteiten heeft, maar dat vind ik bij Misidjan ook als hij telkens kort mag invallen. Zou hem daarom wel eens in de basis willen zien.
  • 28 Sep 2021 om 11:35
    Je zou zeggen dat rots de zwakste is maar die speelt op dit moment geweldig
  • 28 Sep 2021 om 11:31
    • Quote van 28 Sep 2021 om 11:24
      Niks wisselen momenteel. Er staat een team en dat is het belangrijkste.
    Zo is het. Misidjan moet maar eerst laten zien of hij beter is dan limnios of rots. Want afgelopen weekend viel hij niet goed in.
  • 28 Sep 2021 om 11:24
    Niks wisselen momenteel. Er staat een team en dat is het belangrijkste.
  • 28 Sep 2021 om 11:15
    • Quote van 28 Sep 2021 om 10:43
      Keuze lijkt me niet zo moeilijk. Misidjan op links en Rots op rechts.
    Persoonlijk vind ik limnios nog sterker dan rots
  • 28 Sep 2021 om 10:43
    Keuze lijkt me niet zo moeilijk. Misidjan op links en Rots op rechts.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›