Jans over reservebank: ''Je hoopt dat jongens op de deur kloppen''

14
Jans over reservebank: ''Je hoopt dat jongens op de deur kloppen''

Donderdagmiddag speelde FC Twente een met 0-1 verloren oefenduel tegen de Belgische laagvlieger Cercle Brugge. Trainer Ron Jans was bepaald niet tevreden met de prestatie van zijn team.

Jans gaf veel spelers die normaal op de bank of op de tribune zitten de kans om zich te laten zien. Dat gebeurde echter niet tot grote onvrede van de oefenmeester. ''Je hoopt dat wat jongens op de deur kloppen, maar ik heb geen sollicitatiebrief ontvangen'', vertelt hij aan Tubantia

Alleen vaste basisklanten Michel Vlap en in mindere mate Luca Everink, stonden ook tegen de Belgen in basis. ''Dit was zeer, zeer slecht van onze kant. Op de trainingen spat het er vanaf, maar dit was al de tweede oefenwedstrijd op rij dat we ondermaats presteerden'', aldus de zoekende Jans. 

 

14 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 8 Oct 2021 om 09:47
    • Quote van 8 Oct 2021 om 09:17
      Misidjan voor de gekke griek en Cleonise voor Rots. Ricky in de spits 2e helft vervangen voor Manfred. Of Manfred voor Vlap op 10...achter Ricky. Julio weer naast onze topscoorder en Troupee definitief vervangen voor Evering. Hilgers doet het prima dus vind het lastig om eruit te halen maar het seizoen is nog lang....Oosterwolde weer terug naar zijn favo positie en de soldaat Sadilek naar het middenveld met Zerouki. Brama brengen wanneer de wedstrijd erom vraagt.
    Alsof jans dat allemaal gaat doen tegen Willem 2? Daar durf ik wel om te wedden dat dat niet gebeurt. At best haalt hij limnios eraf en oosterwolde en smal worstelen dermate met hun vorm dat jans hun echt niet laat beginnen. Al deel ik je mening dat sadilek naar het middenveld zou moeten. Maar dan moet of smal of oosterwolde veel beter in vorm raken. Everink moge duidelijk zijn. Hilgers en jullio is een hele interessante strijd. Waarvan ik voorhand echt niet kan zeggen wie er momenteel beter is. Cleonise heeft een goede inval beurt gehad en zakte weer diep weg in die oefenpot waardoor jans rots er echt niet uit gaat halen.
  • 8 Oct 2021 om 09:17
    Misidjan voor de gekke griek en Cleonise voor Rots. Ricky in de spits 2e helft vervangen voor Manfred. Of Manfred voor Vlap op 10...achter Ricky. Julio weer naast onze topscoorder en Troupee definitief vervangen voor Evering. Hilgers doet het prima dus vind het lastig om eruit te halen maar het seizoen is nog lang....Oosterwolde weer terug naar zijn favo positie en de soldaat Sadilek naar het middenveld met Zerouki. Brama brengen wanneer de wedstrijd erom vraagt.
  • 8 Oct 2021 om 00:34
    De enige die ik wel een keer in de basis wil zien is Misidjan in de plaats van Limnios. Komt toch veel meer dreiging van af in de spaarzame minuten die hij mag maken, al is het natuurlijk wel een beetje een momentvoetballer.
  • 7 Oct 2021 om 21:31
    • Quote van 7 Oct 2021 om 21:27
      ondermaats presenterde had ik eerder al aan gekaart
    Wat en wie precies bedoel je.
  • 7 Oct 2021 om 21:29
    • Quote van 7 Oct 2021 om 21:10
      In plaats van Hilgers, die het inderdaad goed doet. Maar ik denk dat Pleguezuelo voorlopig nog meer kwaliteit heeft. Cerny en Pleguezuelo waren vorig seizoen de beste spelers volgens de statistici. Twente heeft er daar ook een van lopen, neem aan dat hij Jans daarover informeert.
    Natuurlijk zal jans die info ook hebben. Maar het zal denk ik ook van de training af hangen en hoe fit jullio is en hoe fit hilgers blijft. Er zijn nog een aantal van die variabelen. Momenteel is hilgers zeker van zijn basis plaats. Maar hij en jullio is een goede concurrentie strijd die relatief gelijkwaardig lijkt wat ook fijn is als je moet wisselen.
  • 7 Oct 2021 om 21:28
    maar reageerd niemand op
  • 7 Oct 2021 om 21:27
    ondermaats presenterde had ik eerder al aan gekaart
  • 7 Oct 2021 om 21:10
    • Quote van 7 Oct 2021 om 19:44
      Ipv wie? Hilgers doet het centraal meer dan goed.
    In plaats van Hilgers, die het inderdaad goed doet. Maar ik denk dat Pleguezuelo voorlopig nog meer kwaliteit heeft. Cerny en Pleguezuelo waren vorig seizoen de beste spelers volgens de statistici. Twente heeft er daar ook een van lopen, neem aan dat hij Jans daarover informeert.
  • 7 Oct 2021 om 20:51
    • Quote van 7 Oct 2021 om 19:44
      Ipv wie? Hilgers doet het centraal meer dan goed.
    Inderdaad! Maar er gaat een keer iemand minder spelen of een blessure krijgen op zoke moment zal ik julio zeker willen zien
  • 7 Oct 2021 om 20:43
    • Quote van 7 Oct 2021 om 20:23
      Wat kan een komma een verschil maken. Dat gebeurde echter niet tot grote onvrede van de oefenmeester. Of: Dat gebeurde echter niet, tot grote onvrede van de oefenmeester. Just sayin’…
    Hahaha. You're right man! Het zijn de details die de winnaar maken.
  • 7 Oct 2021 om 20:23
    Wat kan een komma een verschil maken. Dat gebeurde echter niet tot grote onvrede van de oefenmeester. Of: Dat gebeurde echter niet, tot grote onvrede van de oefenmeester. Just sayin’…
  • 7 Oct 2021 om 19:44
    • Quote van 7 Oct 2021 om 19:34
      Las dat de lange en pleguezuelo de enige goede waren. Straks zal ik julio wel graag weer willen zien in 1ste elftal
    Ipv wie? Hilgers doet het centraal meer dan goed.
  • 7 Oct 2021 om 19:34
    Las dat de lange en pleguezuelo de enige goede waren. Straks zal ik julio wel graag weer willen zien in 1ste elftal
  • 7 Oct 2021 om 19:33
    Dan weet je toch genoeg Ron. Zolang de bank niet serieus aan de deur rammelt hoef je in de basis ook niks te veranderen. Zo maken ze je werk makelijker. Of het leuk of de bedoeling was van de bredere selectie is een heel ander verhaal.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›