Drommel viel in slaap voor wedstrijd: ''Wordt niet meer geselecteerd''

21
Drommel viel in slaap voor wedstrijd: ''Wordt niet meer geselecteerd''

p>Piet Keur weet waarom Joël Drommel op de tribune zat tegen Letland en niet bij de wedstrijdselectie. Volgens de oud-aanvaller is de doelman van PSV en voormalig doelman van FC Twente in de voorbereiding op die wedstrijd in slaap gevallen.

"Weet je waarom hij tegen Letland op de tribune zat? Dat weet ik weer: hij was in slaap gevallen en kwam te laat. Dan moet je bij Van Gaal zijn... Die wordt de volgende niet meer geselecteerd, denk ik", vertelt hij bij NH Nieuws.

De keeper deed een 'middagdutje', zo weet Keur. "Tussen de middag viel hij in slaap. Hij moest eten of zo, ik weet het niet precies. Vraag het maar na. Het klopt honderd procent", verzekert hij.

21 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 13 Oct 2021 om 18:59
    • Quote van 12 Oct 2021 om 06:45
      Noem de spelers eens op dan die in slaap waren gevallen en daardoor te laat zijn gekomen voor iets wat met hun beroep te maken heeft?
    Romário de Souza Faria of kortweg Romário was ook vaak een beetje moe:-)
  • 12 Oct 2021 om 09:50
    • Quote van 11 Oct 2021 om 20:14
      Maar als verhaal drommel klopt is het natuurlijk logisch dat hij bestraft word . Onvoorstelbaar dat zoiets kan gebeuren drommel.
    Slapen is het beste middel voor herstel is wetenschappelijk bewezen. Dus even slapen na een training is ook een stukje professionaliteit. Volgende keer alleen even een wekker zetten.
  • 12 Oct 2021 om 09:00
    • Quote van 12 Oct 2021 om 08:34
      Zijn vervanger Flekken is eens tijdens een wedstrijd in de tweede bundesliga in slaap gevallen. Die ging lekker met de rug naar de wedstrijd water drinken en toen werd de bal erin geschoten.
    Hahaha wat was dat een ongelooflijk knullig moment ja, prachtig
  • 12 Oct 2021 om 08:34
    • Quote van 12 Oct 2021 om 06:45
      Noem de spelers eens op dan die in slaap waren gevallen en daardoor te laat zijn gekomen voor iets wat met hun beroep te maken heeft?
    Zijn vervanger Flekken is eens tijdens een wedstrijd in de tweede bundesliga in slaap gevallen. Die ging lekker met de rug naar de wedstrijd water drinken en toen werd de bal erin geschoten.
  • 12 Oct 2021 om 06:45
    • Quote van 11 Oct 2021 om 21:38
      Zijn gewoon leermomenten overkomt elke speler
    Noem de spelers eens op dan die in slaap waren gevallen en daardoor te laat zijn gekomen voor iets wat met hun beroep te maken heeft?
  • 12 Oct 2021 om 05:35
    • Quote van 11 Oct 2021 om 23:28
      Hij praat als een Marokkaan dus ik geloof het wa
    Hahaha
  • 11 Oct 2021 om 23:28
    Hij praat als een Marokkaan dus ik geloof het wa
  • 11 Oct 2021 om 23:22
    • Quote van 11 Oct 2021 om 21:24
      Dan moet hij wel wakker blijven......
    Hij moet zoiets niet weer flikken bij van gaal, dan blijft het flekken.
  • 11 Oct 2021 om 21:38
    • Quote van 11 Oct 2021 om 21:24
      Dan moet hij wel wakker blijven......
    Zijn gewoon leermomenten overkomt elke speler
  • 11 Oct 2021 om 21:24
    • Quote van 11 Oct 2021 om 20:40
      Drommel gaat zijn kwaliteiten de komende jaren laten zien bij psv . Dan kan geen enkele trainer om hem heen daarnaast is Drommel nog steeds erm jonge doelman die alle fouten nog moet maken hier leert hij van ..
    Dan moet hij wel wakker blijven......
  • 11 Oct 2021 om 20:40
    Drommel gaat zijn kwaliteiten de komende jaren laten zien bij psv . Dan kan geen enkele trainer om hem heen daarnaast is Drommel nog steeds erm jonge doelman die alle fouten nog moet maken hier leert hij van ..
  • 11 Oct 2021 om 20:29
    • Quote van 11 Oct 2021 om 20:14
      Maar als verhaal drommel klopt is het natuurlijk logisch dat hij bestraft word . Onvoorstelbaar dat zoiets kan gebeuren drommel.
    Je kunt het ook te zwaar nemen. Iets waar van gaal ook goed in is. Dat hij een wedstrijd naar de tribune verwezen word snap ik wel. Maar zit er vanavond ook niet bij. Vind dat wel een zware straf. Maar drommel had ook moeten weten dat dit soort dingen niet hoeft te flikken bij van gaal. Die tolereert dit soort dingen het het minst van alle trainers/coaches die er zijn.
  • 11 Oct 2021 om 20:25
    • Quote van 11 Oct 2021 om 20:10
      Mark Flekken werd hier nog paar keer door een ander en ik geopperd hier op Forum destijds. Was hij 3e keeper Freiburg. Maar die bewijst het nu wel in de bundesliga. Minste goals tegen. Logisch dat van Gaal benieuwd is naar hem.
    Oh oke. Geen idee. Ik volg de bundesliga lang niet altijd althans geen freiburg haha. Maar als ik jou verhaal zo hoor dan logisch inderdaad.
  • 11 Oct 2021 om 20:20
    • Quote van 11 Oct 2021 om 20:14
      Ik beken ik viel tijdens de wedstrijd in slaap!
    haahaa wie niet
  • 11 Oct 2021 om 20:15
    • Quote van 11 Oct 2021 om 20:10
      Mark Flekken werd hier nog paar keer door een ander en ik geopperd hier op Forum destijds. Was hij 3e keeper Freiburg. Maar die bewijst het nu wel in de bundesliga. Minste goals tegen. Logisch dat van Gaal benieuwd is naar hem.
    Eens
  • 11 Oct 2021 om 20:14
    • Quote van 11 Oct 2021 om 19:56
      Typisch van gaal. Hij zit er vanavond ook niet bij. Maar wie the fack is die mark vlekken? Keeper in de bundesliga. Maar is die zo goed dan? Maar van gaal heeft wel vaker spelers voor kleinigheden zo behandelt dus dat verbaast me niet. Maar ik verbaas me wel over de zwakte van spelers. Zeg dan gewoon louie steek lekker dat Nederlands elftal in je reet en je hoeft me niet op te roepen. Als drommel zich veder ontwikkeld en roepen ze hem vanzelf wel weer op. Noa lang had het echt niet gepikt om min of meer zo aan de kant geschoven te worden. Zouden we er meer van moeten hebben. Iets tegengas tegen de trainer/bondscoach is niks mis mee.
    Maar als verhaal drommel klopt is het natuurlijk logisch dat hij bestraft word . Onvoorstelbaar dat zoiets kan gebeuren drommel.
  • 11 Oct 2021 om 20:14
    • Quote van 11 Oct 2021 om 19:18
      Beter in slaap vallen voor de wedstrijd dan tijdens de wedstrijd
    Ik beken ik viel tijdens de wedstrijd in slaap!
  • 11 Oct 2021 om 20:10
    • Quote van 11 Oct 2021 om 19:56
      Typisch van gaal. Hij zit er vanavond ook niet bij. Maar wie the fack is die mark vlekken? Keeper in de bundesliga. Maar is die zo goed dan? Maar van gaal heeft wel vaker spelers voor kleinigheden zo behandelt dus dat verbaast me niet. Maar ik verbaas me wel over de zwakte van spelers. Zeg dan gewoon louie steek lekker dat Nederlands elftal in je reet en je hoeft me niet op te roepen. Als drommel zich veder ontwikkeld en roepen ze hem vanzelf wel weer op. Noa lang had het echt niet gepikt om min of meer zo aan de kant geschoven te worden. Zouden we er meer van moeten hebben. Iets tegengas tegen de trainer/bondscoach is niks mis mee.
    Mark Flekken werd hier nog paar keer door een ander en ik geopperd hier op Forum destijds. Was hij 3e keeper Freiburg. Maar die bewijst het nu wel in de bundesliga. Minste goals tegen. Logisch dat van Gaal benieuwd is naar hem.
  • 11 Oct 2021 om 20:10
    • Quote van 11 Oct 2021 om 19:56
      Typisch van gaal. Hij zit er vanavond ook niet bij. Maar wie the fack is die mark vlekken? Keeper in de bundesliga. Maar is die zo goed dan? Maar van gaal heeft wel vaker spelers voor kleinigheden zo behandelt dus dat verbaast me niet. Maar ik verbaas me wel over de zwakte van spelers. Zeg dan gewoon louie steek lekker dat Nederlands elftal in je reet en je hoeft me niet op te roepen. Als drommel zich veder ontwikkeld en roepen ze hem vanzelf wel weer op. Noa lang had het echt niet gepikt om min of meer zo aan de kant geschoven te worden. Zouden we er meer van moeten hebben. Iets tegengas tegen de trainer/bondscoach is niks mis mee.
    Mark Flekken werd hier nog paar keer door een ander en ik geopperd hier op Forum destijds. Was hij 3e keeper Freiburg. Maar die bewijst het nu wel in de bundesliga. Minste goals tegen. Logisch dat van Gaal benieuwd is naar hem.
  • 11 Oct 2021 om 19:56
    • Quote van 11 Oct 2021 om 19:18
      Beter in slaap vallen voor de wedstrijd dan tijdens de wedstrijd
    Typisch van gaal. Hij zit er vanavond ook niet bij. Maar wie the fack is die mark vlekken? Keeper in de bundesliga. Maar is die zo goed dan? Maar van gaal heeft wel vaker spelers voor kleinigheden zo behandelt dus dat verbaast me niet. Maar ik verbaas me wel over de zwakte van spelers. Zeg dan gewoon louie steek lekker dat Nederlands elftal in je reet en je hoeft me niet op te roepen. Als drommel zich veder ontwikkeld en roepen ze hem vanzelf wel weer op. Noa lang had het echt niet gepikt om min of meer zo aan de kant geschoven te worden. Zouden we er meer van moeten hebben. Iets tegengas tegen de trainer/bondscoach is niks mis mee.
  • 11 Oct 2021 om 19:18
    Beter in slaap vallen voor de wedstrijd dan tijdens de wedstrijd