Rots of Limnios uit de basis? ''Ik zou beginnen met Misidjan''

12
Rots of Limnios uit de basis? ''Ik zou beginnen met Misidjan''

René Wagelaar betwijfelt of Daan Rots de kwaliteiten heeft om bij FC Twente een basisplaats vast te houden. De zaakwaarnemer zou zondag een andere vleugelaanvaller in de basis zetten in de thuiswedstrijd tegen Willem II. 

Hij ziet dat Rots een beetje wegzakt. "Die heeft nu een paar keer basis gespeeld en die staat de laatste wedstrijd erin en dan zie je dat het een bepaalde hype is, want tegen FC Groningen zag je hem niet. Om dat even vast te houden, is wel wel anders. Cleonise en Misidjan vielen allebei hartstikke goed in", vertelt hij in gesprek met VoetbalTijd.

"Maar het seizoen is lang en dat soort jongens blijven er niet automatisch instaan", aldus Wagelaar, die weet dat trainer Ron Jans wat te kiezen heeft voor zondag. "Ik zou beginnen met Misidjan." Jeroen Heubach is het daarmee eens en ziet ook Dimitris Limnios graag spelen.

"Tegen Fortuna Sittard vond ik hem ook redelijk tot goed, maar daarna wordt hij er gelijk weer uitgehaald. Daarna heeft hij toch een aantal goede wedstrijden heeft gespeeld", meent de oud-spelers van FC Twente. "Datzelfde geldt voor Daan Rots. Ik zou liever gewoon weer met dezelfde elf beginnen."

12 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 14 Oct 2021 om 13:32
    • Quote van 14 Oct 2021 om 12:35
      Ik begin een sik te krijgen van die Wagelaar.
    Zijn Scheerapperaaten voor dat helpt kan ik je garanderen
  • 14 Oct 2021 om 12:35
    Ik begin een sik te krijgen van die Wagelaar.
  • 14 Oct 2021 om 10:31
    Ik zou gewoon beginnen met de vaste basis Limmnios en Rots. In de 2e helft vroeg wisselen voor Misidjan en Cleo. Mijn gevoel zegt dat die twee invallers nog geen volledige 90 min aan kunnen. Één wedstrijd na de interland week is altijd aan kijken voor een trainer. Dus ik denk zelfde opstelling als de laatste keren en dan Troupee op rechts.
  • 14 Oct 2021 om 10:06
    • Quote van 14 Oct 2021 om 09:22
      De waarde van Limnios tot nu toe wordt hier onderschat idd.
    En die vrijetrappen zijn we goed in met sadilek. Schot ze gewoon vanaf de middelijn rustig naar de 16 van de tegenstander. Heeft echt een onwijs goede en harde vrije trap in de benen.
  • 14 Oct 2021 om 09:22
    • Quote van 14 Oct 2021 om 09:07
      Limnios is slimmer in het gebruik van zijn lijf daarom worden er best veel overtredingen op hem gedaan. Gooit overal slim zijn lijf tussen en dan volgt er een overtreding. Maar inderdaad gewoon dezelfde 11 laten beginnen. Dat gezeik van walgenaar omdat rots 1 mindere wedstrijd is en in die wedstrijd was limnios ook slecht.
    De waarde van Limnios tot nu toe wordt hier onderschat idd.
  • 14 Oct 2021 om 09:10
    • Quote van 14 Oct 2021 om 07:55
      Gelul. Misidjan heeft een paar leuke momenten gehad maar Rots heeft het al een aantal wedstrijden prima gedaan. Bovendien in de wedstrijden die Misidjan inviel toonde hij niet dezelfde tactisch discipline als Rots. Gewoon zelfde opstelling. Alleen Hilgers op de plek van Evering en Julio of Jayden naast Propper. Limnios vinden ze dan wel weer goed. Net als Rots prima in de tactische discipline maar dat is vooral blaffen en niet bijten en wat dat betreft is Rots veel effectiever.
    Ik vrees dat het gewoon Troupée op rechtsback zal worden. Alhoewel als Hilgers daar kan staan dan kan Julio ook weer eens een paar wedstrijden meepikken. Misidjan mag inmiddels ook best eens in de basis starten, maar dan wel ipv Limnios en niet Rots. Rots heeft inmiddels voldoende krediet opgebouwd om eens een mindere wedstrijd te spelen. Limnios is vooral goed in vrije trappen versieren. Ook best handig, maar geen absolute meerwaarde. Ik wil Misidjan ook wel eens vanaf het begin zien
  • 14 Oct 2021 om 09:07
    • Quote van 14 Oct 2021 om 07:55
      Gelul. Misidjan heeft een paar leuke momenten gehad maar Rots heeft het al een aantal wedstrijden prima gedaan. Bovendien in de wedstrijden die Misidjan inviel toonde hij niet dezelfde tactisch discipline als Rots. Gewoon zelfde opstelling. Alleen Hilgers op de plek van Evering en Julio of Jayden naast Propper. Limnios vinden ze dan wel weer goed. Net als Rots prima in de tactische discipline maar dat is vooral blaffen en niet bijten en wat dat betreft is Rots veel effectiever.
    Limnios is slimmer in het gebruik van zijn lijf daarom worden er best veel overtredingen op hem gedaan. Gooit overal slim zijn lijf tussen en dan volgt er een overtreding. Maar inderdaad gewoon dezelfde 11 laten beginnen. Dat gezeik van walgenaar omdat rots 1 mindere wedstrijd is en in die wedstrijd was limnios ook slecht.
  • 14 Oct 2021 om 09:05
    Rots zou ook wel op 10 kunnen denk ik. Gezien zijn speelstijl. Het is niet echt een klassieke buitenspeler.
  • 14 Oct 2021 om 09:05
    Rots zou ook wel op 10 kunnen denk ik. Gezien zijn speelstijl. Het is niet echt een klassieke buitenspeler.
  • 14 Oct 2021 om 08:39
    Sinds wanneer bepaald die waggelsnaar dat met zijn ik zou dit ik zou dat!!! Zeker thuis niks te vertellen!!!
  • 14 Oct 2021 om 07:55
    Gelul. Misidjan heeft een paar leuke momenten gehad maar Rots heeft het al een aantal wedstrijden prima gedaan. Bovendien in de wedstrijden die Misidjan inviel toonde hij niet dezelfde tactisch discipline als Rots. Gewoon zelfde opstelling. Alleen Hilgers op de plek van Evering en Julio of Jayden naast Propper. Limnios vinden ze dan wel weer goed. Net als Rots prima in de tactische discipline maar dat is vooral blaffen en niet bijten en wat dat betreft is Rots veel effectiever.
  • 14 Oct 2021 om 07:24
    Rots zakt een beetje weg? Die jonge heeft 1 mindere wedstrijd gespeeld en dan komt er zo'n persoon die denkt er verstand van te hebben en zegt dat hij zijn basisplaats niet vast houdt. Die jongen is 19. Die gaat wel vaker een mindere wedstrijd spelen. De beste jeugdspelers van die leeftijd spelen wel eens een mindere wedstrijd. Misidjan moet het ook maar eerst laten zien dat hij een basisplek verdient. Ik heb hem nog maar 2 keer goed zien invallen. De oefenwedstrijden geeft hij niet thuis. Daar moet hij het ook laten zien als hij in de basis wilt spelen.