Markelo tekent profcontract: ''Heeft zich goed gepresenteerd''

7
Markelo tekent profcontract: ''Heeft zich goed gepresenteerd''

Jahnoah Markelo maakt definitief de overstap naar FC Twente. Dat meldt de club donderdag op haar site. De 18-jarige aanvaller komt over van de FC Twente/Heracles Academie en traint al mee met de selectie van trainer Ron Jans.

Markelo tekende in De Grolsch Veste een contract tot medio 2023, met de optie voor nog twee seizoenen. Technisch directeur Jan Streuer is verheugd met het contractnieuws. "Jahnoah Markelo heeft zich afgelopen maanden als jonge talentvolle speler goed gepresenteerd bij de selectie."

Streuer vervolgt: "Jahnoah is een buitenspeler met snelheid, een goede actie en een goed schot. Hij krijgt nu de kans verder aan te sluiten bij het eerste. Daar zal hij de volgende stappen moeten maken naar volwassenheid", zo besluit de technisch directeur.

Foto: NESImages.nl

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 15 Oct 2021 om 06:24
    • Quote van 15 Oct 2021 om 01:30
      Hij is in mijn ogen veel beter als buitenspeler, linksback kan ook, rechtsback vind ik hem echt niet.
    Ah oké. Is trouwens al enig idee hoe lang everink eruit is svente? Zag op espn een klein stukje en dat zag er echt slecht uit. Ricky moest hem zelfs helpen z'n been op de bank te leggen zag eruit alsof die hem niet eens op stoel hoogte kreeg uit zichzelf.
  • 15 Oct 2021 om 01:30
    • Quote van 14 Oct 2021 om 23:34
      Dacht ergens te lezen dat hij wel vaker geprobeerd is op de backs. Zal morgen eens kijken of ik dat terug kan vinden. Begin nu wel te twijfelen. Ik weet ook niet of dat een succes was hoor. Misschien dat eppie of svente dit weet. Die zitten er een heel stuk dichter op.
    Hij is in mijn ogen veel beter als buitenspeler, linksback kan ook, rechtsback vind ik hem echt niet.
  • 14 Oct 2021 om 23:34
    • Quote van 14 Oct 2021 om 23:07
      Bij mijn weten alleen als linksback geprobeerd. Hij is ook links.
    Dacht ergens te lezen dat hij wel vaker geprobeerd is op de backs. Zal morgen eens kijken of ik dat terug kan vinden. Begin nu wel te twijfelen. Ik weet ook niet of dat een succes was hoor. Misschien dat eppie of svente dit weet. Die zitten er een heel stuk dichter op.
  • 14 Oct 2021 om 23:07
    • Quote van 14 Oct 2021 om 20:16
      Wel eens maat niet vaak. Ik noemde dat mede als optie omdat troupee het aanvallend nog niet echt mee doet en Markelo speelde tegen venezio op links back terwijl hij een rechts buiten is en deed dit behoorlijk. Als hij dat kan is de drempel van rechts buiten naar rechtsback een stuk lager.
    Bij mijn weten alleen als linksback geprobeerd. Hij is ook links.
  • 14 Oct 2021 om 20:16
    • Quote van 14 Oct 2021 om 19:50
      Ik las in een ander topic dat jij hem zondag wel op de rechtsback durfde te zetten, heeft die hier eerder gespeeld dan?
    Wel eens maat niet vaak. Ik noemde dat mede als optie omdat troupee het aanvallend nog niet echt mee doet en Markelo speelde tegen venezio op links back terwijl hij een rechts buiten is en deed dit behoorlijk. Als hij dat kan is de drempel van rechts buiten naar rechtsback een stuk lager.
  • 14 Oct 2021 om 19:50
    • Quote van 14 Oct 2021 om 18:19
      Gefeliciteerd markelo^^
    Ik las in een ander topic dat jij hem zondag wel op de rechtsback durfde te zetten, heeft die hier eerder gespeeld dan?
  • 14 Oct 2021 om 18:19
    Gefeliciteerd markelo^^
Saturday 30 October 2021
16:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›