Twentefans opgelet: mogelijk chaos bij TestenVoorToegang dit weekend

13
Twentefans opgelet: mogelijk chaos bij TestenVoorToegang dit weekend

Dit weekend ontstaan er mogelijk problemen bij TestenVoorToegang in de regio Twente. Dat schrijft Tubantia vrijdagochtend. Vanaf maandag zijn er nieuwe contracten geldig en CovidTestNederland, de grootste aanbieder in de regio, heeft nog geen contract. 

Almar Dassen van CovidTestNederland: "We zijn vrijdag door de Stichting Open Nederland goedgekeurd, hebben het afsprakenportaal opengezet en driehonderd mensen hebben een afspraak gemaakt, maar later op de dag hoorden we van VWS dat we weer dicht moesten."

Dassen vreest dat er problemen gaan ontstaan, onder meer omdat FC Twente dit weekend thuis speelt. Daarvoor moeten tussen de twee- en drieduizend mensen getest worden. Zij dienen binnen 24 uur van de aftrap getest te worden. Dassen: "Wij voorzien chaos."

13 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Oct 2021 om 11:47
    • Quote van 16 Oct 2021 om 17:40
      Hou jij nu wel of niet van spruitjes?
    Mwoah met een sausje te doen, maar bieten vind ik lekkerder. Broodje beenham straks nog beter. Wat vind jij van gehaktballen?
  • 16 Oct 2021 om 17:40
    • Quote van 16 Oct 2021 om 13:38
      En wat nog linker is: doordat niet iedereen gevaccineerd is blijft het virus levend met kans op een mutatie die ook het huidige vaccin niet tegen kan houden. Maar ik snap ergens ongevaccineerden ook wel. Heb zelf netjes 2 prikken gehaald maar de snelheid waarmee het vaccin tot stand komt verbaasde mij ook.
    Hou jij nu wel of niet van spruitjes?
  • 16 Oct 2021 om 15:17
    • Quote van 15 Oct 2021 om 09:37
      Gewoon vaccineren dan heeft niemand hier nog last van.
    En jij gelooft ook nog in roodkapje zeker.
  • 16 Oct 2021 om 15:16
    • Quote van 15 Oct 2021 om 11:53
      Helemaal juist de ongevacineerde personen houden nu de regelgeving in stand . De viroloog vertelde dit om een goede manier deze week op televisie De regelgeving wordt nu instand gehouden door personen die bewust er voor kiezen om geen vaccinatie te nemen. Ook de mensen die operaties nodig hebben staan op de wachtlijst omdat de wappies de bedden bezetten met hun zogenaamde griep verschijnselen. De domheid straalt er af bij deze personen die niet in oplossingen willen denken..
    De allerdomste ben jij wel. Met onoverbrugbare afstand.
  • 16 Oct 2021 om 13:38
    • Quote van 15 Oct 2021 om 11:53
      Helemaal juist de ongevacineerde personen houden nu de regelgeving in stand . De viroloog vertelde dit om een goede manier deze week op televisie De regelgeving wordt nu instand gehouden door personen die bewust er voor kiezen om geen vaccinatie te nemen. Ook de mensen die operaties nodig hebben staan op de wachtlijst omdat de wappies de bedden bezetten met hun zogenaamde griep verschijnselen. De domheid straalt er af bij deze personen die niet in oplossingen willen denken..
    En wat nog linker is: doordat niet iedereen gevaccineerd is blijft het virus levend met kans op een mutatie die ook het huidige vaccin niet tegen kan houden. Maar ik snap ergens ongevaccineerden ook wel. Heb zelf netjes 2 prikken gehaald maar de snelheid waarmee het vaccin tot stand komt verbaasde mij ook.
  • 15 Oct 2021 om 13:47
    • Quote van 15 Oct 2021 om 12:49
      Zucht......
    maar de druk word wel groot
  • 15 Oct 2021 om 12:52
    • Quote van 15 Oct 2021 om 12:49
      Zucht......
    Ok
  • 15 Oct 2021 om 12:49
    • Quote van 15 Oct 2021 om 12:35
      Moet iedereen zelf weten
    Zucht......
  • 15 Oct 2021 om 12:35
    • Quote van 15 Oct 2021 om 09:37
      Gewoon vaccineren dan heeft niemand hier nog last van.
    Moet iedereen zelf weten
  • 15 Oct 2021 om 11:53
    • Quote van 15 Oct 2021 om 09:37
      Gewoon vaccineren dan heeft niemand hier nog last van.
    Helemaal juist de ongevacineerde personen houden nu de regelgeving in stand . De viroloog vertelde dit om een goede manier deze week op televisie De regelgeving wordt nu instand gehouden door personen die bewust er voor kiezen om geen vaccinatie te nemen. Ook de mensen die operaties nodig hebben staan op de wachtlijst omdat de wappies de bedden bezetten met hun zogenaamde griep verschijnselen. De domheid straalt er af bij deze personen die niet in oplossingen willen denken..
  • 15 Oct 2021 om 11:03
    • Quote van 15 Oct 2021 om 09:37
      Gewoon vaccineren dan heeft niemand hier nog last van.
    100%mee eens
  • 15 Oct 2021 om 10:43
    • Quote van 15 Oct 2021 om 09:37
      Gewoon vaccineren dan heeft niemand hier nog last van.
    Zo is het
  • 15 Oct 2021 om 09:37
    Gewoon vaccineren dan heeft niemand hier nog last van.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›