MATCHDAY: FC Twente zonder Brama in eigen huis tegen Willem II

174
MATCHDAY: FC Twente zonder Brama in eigen huis tegen Willem II

FC Twente speelt op zondagmiddag om kwart voor vijf de thuiswedstrijd tegen Willem II. Beide ploegen draaien mee in de subtop van de Eredivisie.

Bij de Tukkers de nodige wijzigingen in de basis. Luca Everink is geblesseerd, Troupée is zijn vervanger op de rechtsbackpositie. Jayden Oosterwolde krijgt de voorkeur op de linksbackpositie van Ron Jans.

Dat heeft te maken met een blessure van Wout Brama. Michael Sadilek schuift daardoor door naar het middenveld. Voorin heeft Jans besloten niks te wijzigen. Zo staan Limnios, Van Wolfswinkel en Rots voorin geposteerd.

Opstelling FC Twente: Unnerstall, Troupée, Pröpper, Hilgers, Oosterwolde, Sadilek, Zerrouki, Vlap, Limnios, Van Wolfswinkel, Rots. 

174 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 17 Oct 2021 om 20:48
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:41
      Troupee speelde een hele degelijke pot voetbal ner als de test van het team. De scheidsrechter was dramatisch en is een schande dat her eredivisie wedstrijden mag fluiten
    Hahaha lachwekkend wat je nu weer zegt, het ligt weer aan een ander.
  • 17 Oct 2021 om 20:16
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:02
      100 punten. Te schijterig van Jans en consorten.
    Hoezo te schijterig, gewoon een periode met 4 aanvallers gespeeld. Waarom niet eerder wisselen is ook wel begrijpelijk. Je gaat Vlap er niet uithalen voor een aanvaller om vervolgens met 1 middenvelder te spelen.

    Je weet niet wat Willem 2 gaat doen, toen bleek dat ze niks meer deden kwamen de wissels ook wel en waren het zelfs heel offensieve wissels. Niks schijterigs aan.
  • 17 Oct 2021 om 20:13
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:02
      100 punten. Te schijterig van Jans en consorten.
    Niet consorten. Jans wisselt te laat. Ulderink en van dinteren kunnen wel zeggen dat hij dat moet doen. Maar jans wisselt waarneer jans wil wisselen. Heb soms de indruk dat ulderink en jans niet altijd op 1 lijn zitten op een aantal vlakken. Al houden ze zoals het hoort binnenshuis.
  • 17 Oct 2021 om 20:02
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    100 punten. Te schijterig van Jans en consorten.
  • 17 Oct 2021 om 19:58
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    Mee eens, we zaten met onze groep over hetzelfde te discussiëren. Waarom niet eerder wisselen.
  • 17 Oct 2021 om 19:54
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:41
      Troupee speelde een hele degelijke pot voetbal ner als de test van het team. De scheidsrechter was dramatisch en is een schande dat her eredivisie wedstrijden mag fluiten
    Stop eens met dat positieve gelul van je. Beide backs zorgden regelmatig voor chaos. Het is dat de centralen opletten
  • 17 Oct 2021 om 19:49
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:41
      Troupee speelde een hele degelijke pot voetbal ner als de test van het team. De scheidsrechter was dramatisch en is een schande dat her eredivisie wedstrijden mag fluiten
    John degelijk wedstrijd van sommigen ja. Daar ga ik in mee. Maar oosterwolde en troupee waren over de gehele wedstrijd se minste 2 op het veld met kop en schouders. Het voordeel is dat oosterwolde zelf zijn fouten recht kan breien door zij fysiek en zij snelheid. Het geluk van troupee is en dit gebeurde een keer of 3. Het bal verlies van troupee of die weer eens een duel verliest dan staat er naast hem iemand die ook redelijk snel is en goed timed met harde tackles en sliding. Maar onze backs waren echt absoluut de minsten en dit keer hebben ze het excuus met net terug gekomen van blessures en corona. Dat is dan wel weer zo.
  • 17 Oct 2021 om 19:44
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:35
      Verwacht dat everink niet veel meer gaat spelen voor de winterstop
    Daar ben ik ook bang voor. Hamstring scheuring is normaal volgens mij 6 weken en dan moet je die ook geleidelijk aan weer optrainen.
  • 17 Oct 2021 om 19:43
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:24
      Stelde niks voor
    Zijn toch wel paar rake klappen uitgedeeld.
  • 17 Oct 2021 om 19:41
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:26
      Everink is er enkele weken uit toch? Dat is niet echt snel. Maar troupee bewees vandaag wel waarom everink basis hoort te zijn als die fit is.
    Troupee speelde een hele degelijke pot voetbal ner als de test van het team. De scheidsrechter was dramatisch en is een schande dat her eredivisie wedstrijden mag fluiten
  • 17 Oct 2021 om 19:35
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:26
      Everink is er enkele weken uit toch? Dat is niet echt snel. Maar troupee bewees vandaag wel waarom everink basis hoort te zijn als die fit is.
    Verwacht dat everink niet veel meer gaat spelen voor de winterstop
  • 17 Oct 2021 om 19:26
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:57
      En Troupée had voor mij ook 85 minuten eerder gewisseld mogen worden!! Wat een onzekere factor in zowel het opbouwen als verdedigen. Gelukkig is Everink snel weer terug.
    Everink is er enkele weken uit toch? Dat is niet echt snel. Maar troupee bewees vandaag wel waarom everink basis hoort te zijn als die fit is.
  • 17 Oct 2021 om 19:24
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:59
      En nu rellen bij de veste. Willem ll supporters breken door een hek
    Stelde niks voor
  • 17 Oct 2021 om 19:24
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:49
      Ik snap dat wisselen van heel veel trainers niet. Waarom wisselen in de 88e min. Je kan ook gewoon wisselen in de 70e min ofzo.
    Weetje wat eigenlijk nog erger is daardoor gebruikt jans ook niet de volle capaciteit van zijn bredere en sterkere selectie. Als je na die 2e gele kaart gelijk cleonise en ulgalde erbij had gezet had je hier echt nog wat van kunnen maken. Helemaal als je ziet hoe lang vlap en limnios er al door zaten eigenlijk. Dat gezegd hebbende de grootste plus punten blijft sadilek. Maar mijn man of the match is hilgers. Paar heerlijke harde teckles een paar goede cross passen of lange ballen naar de flanken en het lef om in de 2e helft als weg draaien bij een tege stander en gewoon met de bal als een rechtsbuiten om 2 spelers heen lopen de bal verliezen en gewoon schijt hebben en druk erop houden. HEERLIJK.
  • 17 Oct 2021 om 19:09
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:57
      En Troupée had voor mij ook 85 minuten eerder gewisseld mogen worden!! Wat een onzekere factor in zowel het opbouwen als verdedigen. Gelukkig is Everink snel weer terug.
    Het was weer 1 grote ramp. Vlap en Troupee waren ook vandaag weer de grote dissonanten bij Twente.
  • 17 Oct 2021 om 18:59
    En nu rellen bij de veste. Willem ll supporters breken door een hek
  • 17 Oct 2021 om 18:57
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:51
      Sws ugalde eerder brengen die had ik na de 1ste helft gelijk gewisseld met van wolfswinkel
    En Troupée had voor mij ook 85 minuten eerder gewisseld mogen worden!! Wat een onzekere factor in zowel het opbouwen als verdedigen. Gelukkig is Everink snel weer terug.
  • 17 Oct 2021 om 18:56
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:55
      Ik ben ook benieuwd naar de beweegredenen van jans..
    Eens mark.
  • 17 Oct 2021 om 18:55
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    Ik ben ook benieuwd naar de beweegredenen van jans..
  • 17 Oct 2021 om 18:55
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:49
      Maar wij hebben Twenteham! Hahaha!
    Klopt! En een vol stadion met een goede sfeer....etc etc ect
  • 17 Oct 2021 om 18:51
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    Sws ugalde eerder brengen die had ik na de 1ste helft gelijk gewisseld met van wolfswinkel
  • 17 Oct 2021 om 18:49
    Maar wij hebben Twenteham! Hahaha!
  • 17 Oct 2021 om 18:49
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    Ik snap dat wisselen van heel veel trainers niet. Waarom wisselen in de 88e min. Je kan ook gewoon wisselen in de 70e min ofzo.
  • 17 Oct 2021 om 18:48
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    Klopt 100%
  • 17 Oct 2021 om 18:47
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:43
      Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
    Eens!
  • 17 Oct 2021 om 18:43
    Sorry maar vind jans echt te laat wisselen. Deze had je met 10 tegen 10 gewoon kunnen winnen als je eerder wisselt. Wat kan cleonise nog met 4 min plus extra tijd. Datzelfde geld voor ulgalde. Dat late gewisseld snap ik echt niks van. Limnios en vlap waren al zichtbaar kapot bij de 70ste minuut.
  • 17 Oct 2021 om 18:40
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:38
      Jans heeft weer te lang gewacht. Direct bij de rode kaart voor WII had ie direct verse krachten in moeten brengen. Je hebt bijna een hele helft met een man minder gestaan.
    Helemaal mee eens. Twente had hier gewoon kunnen winnen vanavond.
  • 17 Oct 2021 om 18:40
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:40
      Bedankt zerrouki
    Graag gedaan jochie
  • 17 Oct 2021 om 18:40
    Véél te laat gewisseld, dit had best 10 min eerder gekund
  • 17 Oct 2021 om 18:40
    Bedankt zerrouki
  • 17 Oct 2021 om 18:40
    Zwaar bevochten puntje.
  • 17 Oct 2021 om 18:38
    Jans heeft weer te lang gewacht. Direct bij de rode kaart voor WII had ie direct verse krachten in moeten brengen. Je hebt bijna een hele helft met een man minder gestaan.
  • 17 Oct 2021 om 18:34
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:31
      Jans zal we wachten met verse krachten omdat er aardig wat minuten bij komen.
    verse krachten kunnen toch langer door
  • 17 Oct 2021 om 18:33
    Vlap voegt echt helemaal niks toe …
  • 17 Oct 2021 om 18:33
    Vlap voegt echt helemaal niks toe …
  • 17 Oct 2021 om 18:32
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:31
      Jans zal we wachten met verse krachten omdat er aardig wat minuten bij komen.
    verse krachten kunnen toch langer door
  • 17 Oct 2021 om 18:32
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:30
      Misidjan mag morgen oefenen op afwerken op de goal.
    Staat niet voor niks nier in de basis. Valt niet echt geweldig in.
  • 17 Oct 2021 om 18:31
    Jans zal we wachten met verse krachten omdat er aardig wat minuten bij komen.
  • 17 Oct 2021 om 18:31
    Jans zal we wachten met verse krachten omdat er aardig wat minuten bij komen.
  • 17 Oct 2021 om 18:30
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:28
      Ik zie graag ugalde maar wie moet er dan op het middenveld gaan spelen?
    Bosch heb je ook nog
  • 17 Oct 2021 om 18:30
    Misidjan mag morgen oefenen op afwerken op de goal.
  • 17 Oct 2021 om 18:28
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:27
      Wisselen…..Cleonise nu voor Liminios en Ugalde voor Vlap graag
    Ik zie graag ugalde maar wie moet er dan op het middenveld gaan spelen?
  • 17 Oct 2021 om 18:27
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:27
      Wisselen…..Cleonise nu voor Liminios en Ugalde voor Vlap graag
    Mee eens
  • 17 Oct 2021 om 18:27
    Wisselen…..Cleonise nu voor Liminios en Ugalde voor Vlap graag
  • 17 Oct 2021 om 18:27
    Wisselen…..Cleonise nu voor Liminios en Ugalde voor Vlap graag
  • 17 Oct 2021 om 18:26
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:25
      waarom staat vlap et nog steeds in?
    Geen idee, hij brengt niks. Ugalde erin!
  • 17 Oct 2021 om 18:25
    waarom staat vlap et nog steeds in?
  • 17 Oct 2021 om 18:22
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:21
      Er is nog hoop
    Zekers. Altijd
  • 17 Oct 2021 om 18:21
    Hulde aan de staf. Twente heeft het nu goed staan. Straks nog paar wissels en 12e man er achter in de laatste 10 minuten. Full house er op en er over !
  • 17 Oct 2021 om 18:21
    Er is nog hoop
  • 17 Oct 2021 om 18:21
    Er is nog hoop
  • 17 Oct 2021 om 18:21
    Hulde aan de staf. Twente heeft het nu goed staan. Straks nog paar wissels en 12e man er achter in de laatste 10 minuten. Full house er op en er over !
  • 17 Oct 2021 om 18:20
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:18
      Waarom maar 1 wissel? Cleonise en ulgalde er ook bij.
    Ugalde sowieso. Die gast werkt als een paard.
  • 17 Oct 2021 om 18:18
    Waarom maar 1 wissel? Cleonise en ulgalde er ook bij.
  • 17 Oct 2021 om 18:16
    Kom op met die wissels!
  • 17 Oct 2021 om 18:14
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:57
      Die spits van die kruikenzeikerds mag er ook wel af!
    Jammer...hij wordt gewisseld. Rooie kaart was gepaster geweest ;-)
  • 17 Oct 2021 om 18:14
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:11
      Hoe moeilijk is het om een strakke voorzet op maat te geven gvd???
    Die van rots net was werkelijk waar de beste van vandaag. Dat zegt idd wel genoeg.
  • 17 Oct 2021 om 18:11
    Hoe moeilijk is het om een strakke voorzet op maat te geven gvd???
  • 17 Oct 2021 om 18:10
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:05
      Achterin 1 op 1 spelen.
    Als je moet winnen misschien, nu is punt al winst. Als je achter komt is het klaar.
  • 17 Oct 2021 om 18:08
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:05
      Ugalde voor van wolfswinkel, misidjan voor limnios en cleonise voor vlap.
    Daar had jans mee moeten beginnen.
  • 17 Oct 2021 om 18:06
    vlap oosterwolde van wolfswinkel eruit. Ugalde Bosch en Smal erin. de leepheid van Ugalde kunnen we nu goed gebruiken
  • 17 Oct 2021 om 18:05
    Ugalde voor van wolfswinkel, misidjan voor limnios en cleonise voor vlap.
  • 17 Oct 2021 om 18:05
    Puur vechtvoetbal vandaag.
  • 17 Oct 2021 om 18:05
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:53
      Hmm, geen wissel, zou toch 441 met echte middenvelder gaan spelen.
    Achterin 1 op 1 spelen.
  • 17 Oct 2021 om 17:57
    Die spits van die kruikenzeikerds mag er ook wel af!
  • 17 Oct 2021 om 17:54
    Wij kunnen wel zeggen van Zerrouki had dat niet moeten doen. Deze speelt nu zijn 3e wedstrijd in 2 weken en heeft een lange vliegrijs in de benen. Dat zijn de wetten van de international zijn. Maar dat je notabene vandaag een scheids treft die de wedstrijd niet onder controle heeft. Dan is de reactie van Zerrouki volkomen gelijk en waar Willem II er al met rood er van af moest. Hopelijk pakt Twente de handschoen en gaan we hard werken voor een overwinning.
  • 17 Oct 2021 om 17:53
    Hmm, geen wissel, zou toch 441 met echte middenvelder gaan spelen.
  • 17 Oct 2021 om 17:53
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:48
      Dat commentaar volg je toch niet. Perez wanneer heeft die een goed woordje over Twente gehad. Hij mag God op zijn blote knieën danken dat hij als voetballer een keer in zijn leven kampioen is geworden. Voor de rest is het een AZ’er.
    Perez heeft volkomen gelijk. We kunnen naar Kamphuis wijzen maar laten de spelers en de coach, die zich ook als een dorpsidioot gedraagt, vooral ook in de spiegel kijken.
  • 17 Oct 2021 om 17:51
    Waardeloos die scheids maar dacht na die eerste kaart van Zerrouki al wel dat hij teveel van die kaarten krijgt vanwege irritatie die hij uit in wedstrijden.
  • 17 Oct 2021 om 17:50
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:46
      Thai de frustratie van jans van VOLKOMEN terecht. Van wolfswinkel werd vastgehouden en kamphuis fluit ALLES in het voordeel van Willem 2. Is niet slim van zerrouki. Maar kamphuis laat dit zo ontsporen door zo in het voordeel van 1 ploeg te fluiten. Wriedt had ook al 3 gele kaarten kunnen krijgen zelfs na zijn zogenaamde "laatste waarschuwing"
    De situatie met Jans en zijn gele kaart was al lang daarvoor. Als coach moet je altijd de kop erbij houden. En wijzen naar Kamphuis terecht maar ieder weldenkend mens weet ook dat je daar geen bal mee opschiet en je kop erbij moet houden.
  • 17 Oct 2021 om 17:49
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:45
      Met een paar honderd man het veld op en kamphuis er vanaf trappen. Dacht dat we de laatste wedstrijd een waardeloze scheidsrechter hadden maar deze overtreft alles!
    Schrijf je dit vanaf je rukbunker!?
  • 17 Oct 2021 om 17:49
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:46
      Mag je als voetballer geen frustratie tonen. Hij gooit de bal alleen keihard op de grond en de bal rond niet zo ver weg. Kan nooit geel zijn.
    Niet op die manier nee, krijg je altijd geel voor. Als je met dingen wilt gooien doe je dat maar in de kleedkamer ofzo. Dat de frustratie hoog zit snap ik ook wel.
  • 17 Oct 2021 om 17:48
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:44
      Kenneth perez zegt het goed, twente speelt zichzelf uit de wedstrijd!
    Dat commentaar volg je toch niet. Perez wanneer heeft die een goed woordje over Twente gehad. Hij mag God op zijn blote knieën danken dat hij als voetballer een keer in zijn leven kampioen is geworden. Voor de rest is het een AZ’er.
  • 17 Oct 2021 om 17:47
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:45
      2x geel kan je niet aanvechten volgens mij
    Denk het wel. Zelfs geel kan geseponeerd worden.
  • 17 Oct 2021 om 17:46
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:45
      Met een paar honderd man het veld op en kamphuis er vanaf trappen. Dacht dat we de laatste wedstrijd een waardeloze scheidsrechter hadden maar deze overtreft alles!
    Doe normaal hersenloze.
  • 17 Oct 2021 om 17:46
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:44
      Dat is toch geen excuus? Je benadeelt je eigen ploeg gewoon zo. Je ziet dat die Kamphuis als een idioot aan het fluiten is, dan ga je het hem toch niet zo makkelijk maken je van het veld te sturen? Dit was nog eens terecht ook. Over een hoop andere momenten kun je discussieren, maar dit is gewoon altijd geel, bij elke scheids.
    Mag je als voetballer geen frustratie tonen. Hij gooit de bal alleen keihard op de grond en de bal rond niet zo ver weg. Kan nooit geel zijn.
  • 17 Oct 2021 om 17:46
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:36
      Gewoon 2 gele kaarten waar niks aan de hand was. Die wriedt had al 3 gele kaarten mogen hebben en kohn had rood moeten hebben voor natrappen.
    Die varkensboer uit Groningen steelt wel weer de show!!Wat een bruinwerker
  • 17 Oct 2021 om 17:46
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:43
      Domme reactie van Zerrouki. Maar dat snap ik in de frustratie nog. Maar dat een coach van in de 60 zich als een dorpsgek gedraagt langs de lijn is net zo erg. Is niet de eerste keer dat de spanning Jans teveel word. En hoe wil hij zijn team nu duidelijk maken dat ze de kop erbij moeten houden als hij dat zelf niet eens kan. Dissonanten Vlap en Troupee en buiten zijn goal heeft ook Limnios niet veel goeds gedaan. Breng Misidjan en Ugalde maar voor Vlap en Limnios.
    Thai de frustratie van jans van VOLKOMEN terecht. Van wolfswinkel werd vastgehouden en kamphuis fluit ALLES in het voordeel van Willem 2. Is niet slim van zerrouki. Maar kamphuis laat dit zo ontsporen door zo in het voordeel van 1 ploeg te fluiten. Wriedt had ook al 3 gele kaarten kunnen krijgen zelfs na zijn zogenaamde "laatste waarschuwing"
  • 17 Oct 2021 om 17:45
    Met een paar honderd man het veld op en kamphuis er vanaf trappen. Dacht dat we de laatste wedstrijd een waardeloze scheidsrechter hadden maar deze overtreft alles!
  • 17 Oct 2021 om 17:45
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:44
      Als het kan moeten ze deze laten aankaarten in Zeist. In de hoop dat deze geseponeerd word. Het waren inderdaad Twee onterechte gele kaarten.
    2x geel kan je niet aanvechten volgens mij
  • 17 Oct 2021 om 17:45
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:44
      Als het kan moeten ze deze laten aankaarten in Zeist. In de hoop dat deze geseponeerd word. Het waren inderdaad Twee onterechte gele kaarten.
    2e kaart is bij elke scheids geel. Gewoon accepteren en weglopen.
  • 17 Oct 2021 om 17:44
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:37
      Flikker toch op. Doet totaal niks verkeerd beide gele kaarten zijn lachwekkend.
    Als het kan moeten ze deze laten aankaarten in Zeist. In de hoop dat deze geseponeerd word. Het waren inderdaad Twee onterechte gele kaarten.
  • 17 Oct 2021 om 17:44
    Kenneth perez zegt het goed, twente speelt zichzelf uit de wedstrijd!
  • 17 Oct 2021 om 17:44
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:38
      Is niet zo makkelijk. Als je gefrustreerd bent is het niet zo makkelijk om je in te houden.
    Dat is toch geen excuus? Je benadeelt je eigen ploeg gewoon zo. Je ziet dat die Kamphuis als een idioot aan het fluiten is, dan ga je het hem toch niet zo makkelijk maken je van het veld te sturen? Dit was nog eens terecht ook. Over een hoop andere momenten kun je discussieren, maar dit is gewoon altijd geel, bij elke scheids.
  • 17 Oct 2021 om 17:43
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:38
      Willem II had al rode kaart met natrappen moeten hebben. Maar het is de mannen van Dick van Egmond daar valt Kamphuis onder en die staan al onder kritiek, maar na vandaag blijkbaar nog meer.
    Dat tikje na trappen? Das wel erg overdreven
  • 17 Oct 2021 om 17:43
    Domme reactie van Zerrouki. Maar dat snap ik in de frustratie nog. Maar dat een coach van in de 60 zich als een dorpsgek gedraagt langs de lijn is net zo erg. Is niet de eerste keer dat de spanning Jans teveel word. En hoe wil hij zijn team nu duidelijk maken dat ze de kop erbij moeten houden als hij dat zelf niet eens kan. Dissonanten Vlap en Troupee en buiten zijn goal heeft ook Limnios niet veel goeds gedaan. Breng Misidjan en Ugalde maar voor Vlap en Limnios.
  • 17 Oct 2021 om 17:43
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:38
      Willem II had al rode kaart met natrappen moeten hebben. Maar het is de mannen van Dick van Egmond daar valt Kamphuis onder en die staan al onder kritiek, maar na vandaag blijkbaar nog meer.
    Overdrijven is ook een kunst. Ja scheidsrechter is slecht, maar je er zo druk over maken heeft geen zin. En als het al zo'n warhoofd is, kun je beter naar beetje uitkijken met wat je doet.
  • 17 Oct 2021 om 17:42
    Jans moet zijn verantwoordelijkheid nemen en de wedstrijd staken, dan in beroep gaan tegen die rode kaart. Pure matchfixing, niks anders.
  • 17 Oct 2021 om 17:42
    Was de tweede geel terecht ?
  • 17 Oct 2021 om 17:42
    Er blijken veel supporters te zijn die regelmatig een bezoekje brengen aan de moeder van Kamphuis.
  • 17 Oct 2021 om 17:38
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:36
      Gewoon 2 gele kaarten waar niks aan de hand was. Die wriedt had al 3 gele kaarten mogen hebben en kohn had rood moeten hebben voor natrappen.
    Je weet hoe Kamphuis fluit, dan hoor je zoiets niet te doen. Oliedom.
  • 17 Oct 2021 om 17:38
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      Dan nog...speler moet zich beheersen, zeker met geel.
    Willem II had al rode kaart met natrappen moeten hebben. Maar het is de mannen van Dick van Egmond daar valt Kamphuis onder en die staan al onder kritiek, maar na vandaag blijkbaar nog meer.
  • 17 Oct 2021 om 17:38
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      scheids is bagger, maar niet heel slim van Zerrouki
    Als hij een beuk krijgt wordt er door gespeeld en als hij uitdeelt krijgt hij geel. Ik begrijp zijn frustratie wel.
  • 17 Oct 2021 om 17:38
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:37
      Zerrouki moet dat niet doen, maar die randdebiel moet ook eens consequent gaan fluiten. Eerste gele kaart Zerrouki was niks trouwens.
    Is niet zo makkelijk. Als je gefrustreerd bent is het niet zo makkelijk om je in te houden.
  • 17 Oct 2021 om 17:37
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:36
      Hij krijgt de zoveelste niet overtreding toch tegen. Eerste gele kaart zwaar onterecht, beheers je dan nog maar eens.
    En wel 2x een beuk in zijn rug waar hij sadilek geel voor gaf. Ben benieuwd hoeveel Willem 2 hem betaald heeft om zo te fluiten.
  • 17 Oct 2021 om 17:37
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:36
      Gewoon 2 gele kaarten waar niks aan de hand was. Die wriedt had al 3 gele kaarten mogen hebben en kohn had rood moeten hebben voor natrappen.
    Zerrouki moet dat niet doen, maar die randdebiel moet ook eens consequent gaan fluiten. Eerste gele kaart Zerrouki was niks trouwens.
  • 17 Oct 2021 om 17:37
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:35
      Door zijn schuld gaan ze verloezen
    Flikker toch op. Doet totaal niks verkeerd beide gele kaarten zijn lachwekkend.
  • 17 Oct 2021 om 17:36
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:33
      We gaan verliezen Zerrouki kneus
    Jij hebt ze niet alle vierentwintig in je kratje.
  • 17 Oct 2021 om 17:36
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      scheids is bagger, maar niet heel slim van Zerrouki
    Precies
  • 17 Oct 2021 om 17:36
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      Dan nog...speler moet zich beheersen, zeker met geel.
    Hij krijgt de zoveelste niet overtreding toch tegen. Eerste gele kaart zwaar onterecht, beheers je dan nog maar eens.
  • 17 Oct 2021 om 17:36
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      Dat ligt zerrouki idioot. Dat ligt aan die verdomde klootzakken van een scheids.
    Gewoon 2 gele kaarten waar niks aan de hand was. Die wriedt had al 3 gele kaarten mogen hebben en kohn had rood moeten hebben voor natrappen.
  • 17 Oct 2021 om 17:35
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:35
      Dan voel je de eedstrijd totaal niet aan. Wat een kneus is die Kamphuis
    En zerrouki
  • 17 Oct 2021 om 17:35
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      Wat een debiel is die kamphuis jonge
    Dan voel je de eedstrijd totaal niet aan. Wat een kneus is die Kamphuis
  • 17 Oct 2021 om 17:35
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      scheids is bagger, maar niet heel slim van Zerrouki
    Door zijn schuld gaan ze verloezen
  • 17 Oct 2021 om 17:35
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:34
      Bij twente moeten ze staken en zeggen dat deze scheids niet verder mag fluiten. Ook al leverd het een verlies partij op. Gewoon een statement maken dat deze scheids nooit meer mag fluiten.
    Helemaal mee eens
  • 17 Oct 2021 om 17:34
    scheids is bagger, maar niet heel slim van Zerrouki
  • 17 Oct 2021 om 17:34
    Bij twente moeten ze staken en zeggen dat deze scheids niet verder mag fluiten. Ook al leverd het een verlies partij op. Gewoon een statement maken dat deze scheids nooit meer mag fluiten.
  • 17 Oct 2021 om 17:34
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:33
      We gaan verliezen Zerrouki kneus
    Dat ligt zerrouki idioot. Dat ligt aan die verdomde klootzakken van een scheids.
  • 17 Oct 2021 om 17:34
    Wat een debiel is die kamphuis jonge
  • 17 Oct 2021 om 17:34
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:33
      Wat een fuck scheids!!!!
    Dan nog...speler moet zich beheersen, zeker met geel.
  • 17 Oct 2021 om 17:33
    Wat een **** scheids
  • 17 Oct 2021 om 17:33
    Wat een fuck scheids!!!!
  • 17 Oct 2021 om 17:33
    We gaan verliezen Zerrouki kneus
  • 17 Oct 2021 om 17:33
    Wedstrijd stilleggen en Twente kan zijn tactiek aanpassen.
  • 17 Oct 2021 om 17:32
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:31
      Het is gewoon bagger.. wolfswinkel kan er niks vlag loopt alleen oosterwolde troupee nivo amateur.
    Die eindpass in de 16 is toch dramatisch. Dit is precies wat Willem II wil.
  • 17 Oct 2021 om 17:31
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:31
      Het is gewoon bagger.. wolfswinkel kan er niks vlag loopt alleen oosterwolde troupee nivo amateur.
    dit is echt een wedstrijd voor Ugalde.
  • 17 Oct 2021 om 17:31
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:15
      oosterwolde speelt echt dramatisch, man laten lopen, onrustig aan de bal, slechte inspeelpasses, komt zo nonchalant over allemaal, komop boys even voor die 2 1 gaan nu
    Middenveld ontbreekt de rust. Vlap zou veel meer ballen moeten op eisen en de ploeg bij de hand nemen. Dat lukt hem nog te weinig.
  • 17 Oct 2021 om 17:31
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:27
      Twente moet gewoon eens gaan voetballen. Gaat helemaal nergens over. Kunnen de bal nog geen 2 seconden in de ploeg houden.
    Het is gewoon bagger.. wolfswinkel kan er niks vlag loopt alleen oosterwolde troupee nivo amateur.
  • 17 Oct 2021 om 17:30
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:27
      Twente moet gewoon eens gaan voetballen. Gaat helemaal nergens over. Kunnen de bal nog geen 2 seconden in de ploeg houden.
    Hoe kan je gaan voetballen met zo slechte scheids. Bij Willem 2 hadden ze al 2 rode kaarten moeten hebben.
  • 17 Oct 2021 om 17:29
    kamphuis wisselen in de pauze.
  • 17 Oct 2021 om 17:28
    Wat een kleuter die kamphuis.
  • 17 Oct 2021 om 17:27
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:26
      Gelukkig hebben we weer een flapdrol van een scheidsrechter! Wat een kneus
    Twente moet gewoon eens gaan voetballen. Gaat helemaal nergens over. Kunnen de bal nog geen 2 seconden in de ploeg houden.
  • 17 Oct 2021 om 17:27
    Ik snack naar het drie tal Misidjan links, Ugalde achter van Wolfswinkel en Cleonise rechts.
  • 17 Oct 2021 om 17:27
    Kamphuis moet zich gaan beheersen! Wat een geïrriteerde man zeg!!!!
  • 17 Oct 2021 om 17:26
    Gelukkig hebben we weer een flapdrol van een scheidsrechter! Wat een kneus
  • 17 Oct 2021 om 17:25
    Ik vind die commentator vreselijk. Het lijkt wel of Twente van hem niet mocht scoren. Haha. Twente is gewoon effectief en daar draait het om. Zal wel een jaloerse verslaggever zijn die niet kan hebben dat Twente er aan komt.
  • 17 Oct 2021 om 17:24
    Wat is dit een akelige slechte arbiter,foi wat n zak!
  • 17 Oct 2021 om 17:24
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:21
      Die kamphuis fluit echt waardeloos.
    Is weer met zn onemanshow bezig. Hij maakt fouten! Waar is nu de VAR?!
  • 17 Oct 2021 om 17:22
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:21
      Die kamphuis fluit echt waardeloos.
    Ie gewoon een vieze dikke tyfus hond. Heb altijd al een hekel aan die zak.
  • 17 Oct 2021 om 17:21
    Die kamphuis fluit echt waardeloos.
  • 17 Oct 2021 om 17:20
    De wedstrijd daalt wel erg in niveau
  • 17 Oct 2021 om 17:19
    Die kohn doet gewoon natrappen. Is donkerrood.
  • 17 Oct 2021 om 17:19
    Fucking kamphuis hé.
  • 17 Oct 2021 om 17:16
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:12
      Troupee en oosterwolde zijn zo matig
    Waar is smal? Die is beter dan oosterwolde
  • 17 Oct 2021 om 17:15
    oosterwolde speelt echt dramatisch, man laten lopen, onrustig aan de bal, slechte inspeelpasses, komt zo nonchalant over allemaal, komop boys even voor die 2 1 gaan nu
  • 17 Oct 2021 om 17:14
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:08
      Aanvallend kan het wel wat beter. Maar ze domineren de wedstrijd.
    Metname de voorzetten zijn echt heel slecht.
  • 17 Oct 2021 om 17:12
    Troupee en oosterwolde zijn zo matig
  • 17 Oct 2021 om 17:11
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:10
      Oosterwolde zwak hoor...
    Speelt niet in zijn beste doen. Maar kan aan wedstrijdritme liggen. Twente gewoon eigen spel spelen en ze trekken dit over de streep.
  • 17 Oct 2021 om 17:11
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:10
      Oosterwolde zwak hoor...
    De verdediging zag er bij de goal niet goed uit. Blijft wel achilleshiel.
  • 17 Oct 2021 om 17:10
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:09
      Is hands
    Niet dus
  • 17 Oct 2021 om 17:10
    Oosterwolde zwak hoor...
  • 17 Oct 2021 om 17:09
    Is hands
  • 17 Oct 2021 om 17:09
    1-1 nou nou
  • 17 Oct 2021 om 17:09
    spelen sterk, alleen oosterwolde ongelukkig
  • 17 Oct 2021 om 17:08
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:07
      Combinaties verlopen goed. Driehoekjes vinden we wel ook in kleine ruimtes. Dat is mooi.
    Aanvallend kan het wel wat beter. Maar ze domineren de wedstrijd.
  • 17 Oct 2021 om 17:07
    • Quote van 17 Oct 2021 om 17:03
      Twente speelt echt een prima pot.
    Combinaties verlopen goed. Driehoekjes vinden we wel ook in kleine ruimtes. Dat is mooi.
  • 17 Oct 2021 om 17:03
    Twente speelt echt een prima pot.
  • 17 Oct 2021 om 16:59
    Vlap moet echt wat feller aan de bal worden
  • 17 Oct 2021 om 16:52
    Yesssss
  • 17 Oct 2021 om 16:51
    Goallllll
  • 17 Oct 2021 om 16:48
    Waarom geen ilic voor vlap
  • 17 Oct 2021 om 16:47
    Eindelijk weer een wedstrijd ipv die shit interland voetbal.
  • 17 Oct 2021 om 16:39
    • Quote van 17 Oct 2021 om 16:23
      Nee het is pas tijd als misidjan zich kan onderscheiden tegen elftallen als cercle Brugge of de reserves van Emmen. Leuk invallen als je tegenstander al kapot is is makkelijker dan tegen fitte spelers en rots is bloed iritant als tegenstander. Rent op alles zet overal druk loopt op alle ballen en je kunt niet verslappen in zijn buurt omdat hij alle duels in kleunt. Niet zozeer zijn kwaliteit om een man uit te spelen, eens. Maar in het druk zetten wat jans wil dat voert hij uitstekend uit ook omdat die maar blijft gaan zolang die in het veld staat. Loopvermogen en stront vervelend zijn voor je tegenstander maakt zijn spel JUIST leuk om naar te kijken en daarmee krijg je het publiek er nog meer achter.
    Helemaal eens!!
  • 17 Oct 2021 om 16:37
    Mooi, ik hoor net dat flap gaat scoren.....
  • 17 Oct 2021 om 16:23
    • Quote van 17 Oct 2021 om 16:01
      Daar heb je zeker gelijk in ! Ons aanval in de toekomst zal gaan met Misidjan, Van wolfswinkel en Cerny. Alleen ik ben van mening dat je als jonge jonkie je echt moet onderscheiden, vooral als aanvaller. Daarbij heeft Rots echt wel zijn min gemaakt en is het tijd om Misidjan vanaf de basis te laten starten. Op het moment dat je in de basis start geeft dat een spelers zoals Misidjan alleen maar meer vertrouwen.
    Nee het is pas tijd als misidjan zich kan onderscheiden tegen elftallen als cercle Brugge of de reserves van Emmen. Leuk invallen als je tegenstander al kapot is is makkelijker dan tegen fitte spelers en rots is bloed iritant als tegenstander. Rent op alles zet overal druk loopt op alle ballen en je kunt niet verslappen in zijn buurt omdat hij alle duels in kleunt. Niet zozeer zijn kwaliteit om een man uit te spelen, eens. Maar in het druk zetten wat jans wil dat voert hij uitstekend uit ook omdat die maar blijft gaan zolang die in het veld staat. Loopvermogen en stront vervelend zijn voor je tegenstander maakt zijn spel JUIST leuk om naar te kijken en daarmee krijg je het publiek er nog meer achter.
  • 17 Oct 2021 om 16:14
    • Quote van 17 Oct 2021 om 16:08
      Rots is al beter begonnen dan menig voorganger uit de jeugd zoals Bosch. Geef die jongen nou gewoon de kans om te groeien. Als Twente meer op de jeugd wil inzetten moeten ze wel een redelijke kans krijgen.
    Rots heeft 1 mindere wedstrijd gespeeld en ze willen hem er gelijk eruit hebben. Misidjan heeft maar 1 keer leuk ingevallen en mag gelijk basis. Terwijl Misidjan in de oefenwedstrijden niet thuis geeft en weinig tot niks laat zien.
  • 17 Oct 2021 om 16:13
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:53
      Hahahah toppers ! Ik hoor jullie wel over een paar wedstrijden….. Misidjan ga je veel meer aan hebben dan een Rots. Rots komt nog geen pakje boter voorbij ……
    Ja, topper...dat zal best, alleen op dit moment nog niet.
  • 17 Oct 2021 om 16:08
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:53
      Hahahah toppers ! Ik hoor jullie wel over een paar wedstrijden….. Misidjan ga je veel meer aan hebben dan een Rots. Rots komt nog geen pakje boter voorbij ……
    Rots is al beter begonnen dan menig voorganger uit de jeugd zoals Bosch. Geef die jongen nou gewoon de kans om te groeien. Als Twente meer op de jeugd wil inzetten moeten ze wel een redelijke kans krijgen.
  • 17 Oct 2021 om 16:07
    • Quote van 17 Oct 2021 om 16:06
      Vechten moeten ze!
    Dat is de basis van de gewonnen wedstrijden strijd beleving en vechten voir elke meter
  • 17 Oct 2021 om 16:07
    • Quote van 17 Oct 2021 om 16:03
      Logische opstelling. Maar ohh ohh Troupee. Dat wordt weer billenknijpen. In de winterstop graag nog ergens een rechtsback weghalen.
    Er is gewoon geen andere keuze ipv troupee. Misschien dat ze van de winter roemeratoe terug kunnen halen en op de rechtsback zetten. Doet het daar bij Willem 2 gewoon goed. Ik snap wel dat jans hilgers en troupee centraal wil houden. Is een goed duo en Julio is op de rechts back slechter dan troupee. Dus er is geen ander keus.
  • 17 Oct 2021 om 16:06
    Vechten moeten ze!
  • 17 Oct 2021 om 16:04
    6-0 en we staan 3e:)
  • 17 Oct 2021 om 16:03
    Logische opstelling. Maar ohh ohh Troupee. Dat wordt weer billenknijpen. In de winterstop graag nog ergens een rechtsback weghalen.
  • 17 Oct 2021 om 16:01
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:57
      Er is een groter geheel die jij niet wilt of kunt zien. Natuurlijk gaat(uiteindelijk) rots straks weer naar de bank. Maar ik denk dat dat niet is voor misidjan. Maar voor cerny of cleonise. Hetzelfde voor limnios. Uiteindelijk denk ik dat misidjan daar komt te staan.
    Daar heb je zeker gelijk in ! Ons aanval in de toekomst zal gaan met Misidjan, Van wolfswinkel en Cerny. Alleen ik ben van mening dat je als jonge jonkie je echt moet onderscheiden, vooral als aanvaller. Daarbij heeft Rots echt wel zijn min gemaakt en is het tijd om Misidjan vanaf de basis te laten starten. Op het moment dat je in de basis start geeft dat een spelers zoals Misidjan alleen maar meer vertrouwen.
  • 17 Oct 2021 om 15:57
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:53
      Hahahah toppers ! Ik hoor jullie wel over een paar wedstrijden….. Misidjan ga je veel meer aan hebben dan een Rots. Rots komt nog geen pakje boter voorbij ……
    Er is een groter geheel die jij niet wilt of kunt zien. Natuurlijk gaat(uiteindelijk) rots straks weer naar de bank. Maar ik denk dat dat niet is voor misidjan. Maar voor cerny of cleonise. Hetzelfde voor limnios. Uiteindelijk denk ik dat misidjan daar komt te staan.
  • 17 Oct 2021 om 15:55
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:34
      Had graag Ugalde ipv Vlap gezien, die brengt (nog) helemaal niks.
    Klopt, tot nu toe de grootste flop.
  • 17 Oct 2021 om 15:53
    Hahahah toppers ! Ik hoor jullie wel over een paar wedstrijden….. Misidjan ga je veel meer aan hebben dan een Rots. Rots komt nog geen pakje boter voorbij ……
  • 17 Oct 2021 om 15:50
    Dat gaat een lastige middag worden voor Toupet.
  • 17 Oct 2021 om 15:49
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:37
      Waarom Rots in de basis…… Misidjan heeft wedstrijdritme nodig en zorgt voor zoveel dreiging !
    Omdat jij wat tegen die jongen hebt zeker? Misidjan geeft gewoon niet thuis tegen fucking jong Emmen en ook niet cercle Brugge. Goed invallen is 1 ding en uiteindelijk zal rots toch weer op de bank terecht komen. Maar de huidige vleugels zijn ook ontzettend belangrijk in het druk zetten en lopen ook veel vuile km. Daarnaast speelde rots 1 mindere wedstrijd en wat ik zo hoor doet rots het heel goed op de training dus totaal nul redenen om hem eraf te halen. Gewoon een volstrekt logische opstelling.
  • 17 Oct 2021 om 15:48
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:46
      Prima, wederom een logische opstelling. Mag ook gezegd worden.
    Ben het niet vaak met je eens maar nu wel! Alleen jammer dat Troupee erin moet. Pfff
  • 17 Oct 2021 om 15:46
    • Quote van 17 Oct 2021 om 15:37
      Waarom Rots in de basis…… Misidjan heeft wedstrijdritme nodig en zorgt voor zoveel dreiging !
    Wedstrijdritme doe je maar bij de beloften op, nu moet je er staan
  • 17 Oct 2021 om 15:46
    Prima, wederom een logische opstelling. Mag ook gezegd worden.
  • 17 Oct 2021 om 15:37
    Waarom Rots in de basis…… Misidjan heeft wedstrijdritme nodig en zorgt voor zoveel dreiging !
  • 17 Oct 2021 om 15:34
    Had graag Ugalde ipv Vlap gezien, die brengt (nog) helemaal niks.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›