VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen Willem II

76
VIDEO | Samenvatting: FC Twente speelt gelijk tegen Willem II

De wedstrijd FC Twente - Willem II is geëindigd in een remise. Beide ploegen wisten slechts een keer het net te vinden, 1-1.

De Tukkers opende al snel de score tegen de Tilburgers. De Griekse aanvaller Dimitris Limnios passeerde in de achtste minuut de defensie van de bezoekers. Willem II kwam een ruim kwartier daarna op gelijke hoogte. Ramiz Zerrouki ontving vlak voor rust zijn tweede gele kaart waardoor FC Twente de tweede helft met tien man moest beginnen. 

Doordat de Twente met een man minder speelde, zette de Brabanders in de tweede helft aan. Zij wisten de overtalsituatie niet om te zetten in doelpunten en ontvingen vijftien minuten zelf ook een rode kaart. Derrick Köhn mocht voortijdig de douches al opzoeken.

FC Twente - Willem II 1-1 (1-1)
6' 1-0 Limnios
24' 1-1 Nunnely

Rood: 45+3' Zerrouki (2x geel); 76' Köhn (2x geel)

Opstelling FC Twente: Unnerstall; Troupée (89' Ugalde), Hilgers (89' Pleguezuelo), Pröpper, Oosterwolde; Sadilek, Zerrouki, Vlap (89' Bosch); Rots (73' Misidjan), Van Wolfswinkel en Limnios (89' Cleonise).

Opstelling Willem II: Wellenreuther; Owusu, Bergström, Jenssen, Köhn; Saddiki, Llonch (68' Meerveld), Svensson (81' Saglam); Nunnely (90' Michelis), Wriedt (68' Kampetsis) en Köhlert.

76 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Oct 2021 om 17:26
    • Quote van 18 Oct 2021 om 16:43
      Oosterwolde oogt heel onzeker. Durft zijn rushes totaal niet meer te maken. Aan de ene kant zou ik hem laten staan om zelfvertrouwen te tanken maar aan de andere kant zou Smal het daar op dit moment beter doen. Als Brama weer terug is zal de keuze helemaal lastig worden.
    Eens maar dat is gewoon een gebrek aan speel minuten. Al kun je je wel afvragen of het de beste is op die positie. Smal is een heel ander type. Meer een soort extra middenvelder. Hij combineert makkelijk is heel rustig en comfortabel aan de bal leest het spel goed. Als we sadilek over kunnen nemen en zerrouki verkocht word. Eens proberen smal een sadilek naast elkaar? Tegen Heerenveen waren ze heel complementair aan elkaar. Alles ging voetballend en niet blind weg peren. Je ziet aan smal wel wie zijn vorige trainer was. Zoals jonk wil voetballen voetbalt smal nog steeds. Vooruit denkend voetballend scannen voor je de bal al hebt weten waar je je heen kunt en wilt en oosterwolde is gewoon een super fysieke sterke speler met normaliter goede rushes en een best goed schot nog en voor zijn blessure of corona werden zijn voorzetten ook beter. 2 verschillende types.
  • 18 Oct 2021 om 16:43
    • Quote van 18 Oct 2021 om 16:08
      Jans hoeft echt nog niks te veranderen aan de basis elf in de voorhoede. In elk geval. Ook rots niet want misidjan gaat echt niet de meters maken die rots maakt en aangezien troupee het gewoon echt niet alleen kan en hilgers zijn verdedigende werk er z'n beetje bij doet samen met rots. Vlap combineerde in de eerste helft eindelijk eens goed. Tot aan de 2e gele van zerrouki dan. Al met al werd duidelijk waarom. Dit de basis 11 was. Alleen cleonise en ulgalde vielen goed en aardig in. Aan de bal is smal wel echt beter.
    Oosterwolde oogt heel onzeker. Durft zijn rushes totaal niet meer te maken. Aan de ene kant zou ik hem laten staan om zelfvertrouwen te tanken maar aan de andere kant zou Smal het daar op dit moment beter doen. Als Brama weer terug is zal de keuze helemaal lastig worden.
  • 18 Oct 2021 om 16:08
    • Quote van 18 Oct 2021 om 15:11
      Wat was gisteren de functie van Oosterwolde? Hij stond voortdurend vrij links voorin als doorgeschoven back, 8 van de 10 ballenspeelt hij dan terug ipv de enorme ruimte op links te benutten. De andere twee ballen probeert hij voor te zetten, maar verdwijnen in de tribune. Als dat het rendement is, dan mag hij wel eens andere instructies krijgen of gaan oefenen op rustige voorzetten, want aan tijd en ruimte ontbrak het niet. Kortom Smal is beter in die rol en blijf dan maar gewoon op je backpositie. Ook Misidjan met twee keer veel ruimte en tijd voor een schot op het doel, veel te gehaast en met werkelijk een belachelijk schot voor een profvoetballer. Daar komt bij dat hij op links volstrekt niet de diepte zocht, maar rond de middellijn bleef staan kaatsen en geen loopacties kon maken of wilde maken, totaal nutteloze invalbeurt!!’
    Jans hoeft echt nog niks te veranderen aan de basis elf in de voorhoede. In elk geval. Ook rots niet want misidjan gaat echt niet de meters maken die rots maakt en aangezien troupee het gewoon echt niet alleen kan en hilgers zijn verdedigende werk er z'n beetje bij doet samen met rots. Vlap combineerde in de eerste helft eindelijk eens goed. Tot aan de 2e gele van zerrouki dan. Al met al werd duidelijk waarom. Dit de basis 11 was. Alleen cleonise en ulgalde vielen goed en aardig in. Aan de bal is smal wel echt beter.
  • 18 Oct 2021 om 15:11
    Wat was gisteren de functie van Oosterwolde? Hij stond voortdurend vrij links voorin als doorgeschoven back, 8 van de 10 ballenspeelt hij dan terug ipv de enorme ruimte op links te benutten. De andere twee ballen probeert hij voor te zetten, maar verdwijnen in de tribune. Als dat het rendement is, dan mag hij wel eens andere instructies krijgen of gaan oefenen op rustige voorzetten, want aan tijd en ruimte ontbrak het niet. Kortom Smal is beter in die rol en blijf dan maar gewoon op je backpositie. Ook Misidjan met twee keer veel ruimte en tijd voor een schot op het doel, veel te gehaast en met werkelijk een belachelijk schot voor een profvoetballer. Daar komt bij dat hij op links volstrekt niet de diepte zocht, maar rond de middellijn bleef staan kaatsen en geen loopacties kon maken of wilde maken, totaal nutteloze invalbeurt!!’
  • 18 Oct 2021 om 15:02
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:40
      Ik kan je vinden in je onderbouwing. Maar laat het wel een trainer zijn waar je stappen mee vooruit maakt. Persoonlijk denk ik dat Jans op zijn kunnen aan de max zit. Heeft het ook vaak bij de vorige clubs max 2 jaar volgehouden. Als hij dit seizoen in het linkerrijtje eindigd heeft hij het meer dan prima gedaan. Maar daarna is het wel tijd om verder te groeien en als club kwalitatief doorselecteren.
    Ik snap wat je zegt. Maar cocu is echt een hele slechte trainer. Kun je beter kijken naar trainers die goed voetballen met minder budget want dan zie je pas echt kwaliteit van een trainer. Het is zoals pol ook zegt niet het is niet moeilijk goed voetballen of prijzen te pakken met de budgetten van psv of ajax. Dan kom je uit bij the wim jonks fred grim sjors ultee en ja ik weet jij niet maar de andries ulderinks en dan maakt het mij niet zoveel uit wie het word. Maar Dick luckien? Zou die bij ons mee kunnen met ons budget en ambitie? Loyale sympathieke trainer. Geen idee hoe tactisch die echt onderlegd is hoor.
  • 18 Oct 2021 om 14:53
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:39
      Ik denk echt dat je andries ontzettend onderschat. Maar laten we eerst eens afwachten of jans en streuer überhaupt weg gaan.
    Denk het niet. Iedereen met voetbal gogme ziet dat het een uitstekende veldtrainer is, maar meer dan dat is het niet. Inderdaad afwachten. De bal ligt bij hen.
  • 18 Oct 2021 om 14:53
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:39
      Ik denk echt dat je andries ontzettend onderschat. Maar laten we eerst eens afwachten of jans en streuer überhaupt weg gaan.
    Denk het niet. Iedereen met voetbal gogme ziet dat het een uitstekende veldtrainer is, maar meer dan dat is het niet. Inderdaad afwachten. De bal ligt bij hen.
  • 18 Oct 2021 om 14:40
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:18
      Een baan als coach bij Ajax of PSV is bijna een garantie om prijzen te pakken. Daar ben ik dus niet van onder de indruk. Wij hebben iemand nodig die het maximale haalt uit beperkte middelen. Dan heb je meer aan bijvoorbeeld Wonderen, Grim, Jonk of Ultee.
    Ik kan je vinden in je onderbouwing. Maar laat het wel een trainer zijn waar je stappen mee vooruit maakt. Persoonlijk denk ik dat Jans op zijn kunnen aan de max zit. Heeft het ook vaak bij de vorige clubs max 2 jaar volgehouden. Als hij dit seizoen in het linkerrijtje eindigd heeft hij het meer dan prima gedaan. Maar daarna is het wel tijd om verder te groeien en als club kwalitatief doorselecteren.
  • 18 Oct 2021 om 14:40
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:18
      Een baan als coach bij Ajax of PSV is bijna een garantie om prijzen te pakken. Daar ben ik dus niet van onder de indruk. Wij hebben iemand nodig die het maximale haalt uit beperkte middelen. Dan heb je meer aan bijvoorbeeld Wonderen, Grim, Jonk of Ultee.
    Ik kan je vinden in je onderbouwing. Maar laat het wel een trainer zijn waar je stappen mee vooruit maakt. Persoonlijk denk ik dat Jans op zijn kunnen aan de max zit. Heeft het ook vaak bij de vorige clubs max 2 jaar volgehouden. Als hij dit seizoen in het linkerrijtje eindigd heeft hij het meer dan prima gedaan. Maar daarna is het wel tijd om verder te groeien en als club kwalitatief doorselecteren.
  • 18 Oct 2021 om 14:39
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:34
      Ben het mee eens. Laat zijn team altijd wel redelijk tot enigszins verzorgd voetbal spelen. Speelt wel 4-3-3 maar niet vaak in aanvallend op zich. Denk dat leunen op de kunsten van Uelderink een hele dure misstap word. Dat is geen hoofdtrainer en zal het nooit worden. Voor assistentie en evenals veldtrainer een prima man om er bij te hebben.
    Ik denk echt dat je andries ontzettend onderschat. Maar laten we eerst eens afwachten of jans en streuer überhaupt weg gaan.
  • 18 Oct 2021 om 14:34
    • Quote van 18 Oct 2021 om 14:05
      Als hij makkelijk de overstap kan maken ziet IEDEREEN hem graag komen. Althans als je ook maar een beetje voetbal verstand hebt.
    Ben het mee eens. Laat zijn team altijd wel redelijk tot enigszins verzorgd voetbal spelen. Speelt wel 4-3-3 maar niet vaak in aanvallend op zich. Denk dat leunen op de kunsten van Uelderink een hele dure misstap word. Dat is geen hoofdtrainer en zal het nooit worden. Voor assistentie en evenals veldtrainer een prima man om er bij te hebben.
  • 18 Oct 2021 om 14:18
    • Quote van 18 Oct 2021 om 00:06
      Op zich geen slechte gedachte. Maar Cocu is wel eentje met ervaring, die al de klappen van de zweep kent en daarbij een prijzenpakker is. Die ervaring heeft van Wonderen nog niet echt.
    Een baan als coach bij Ajax of PSV is bijna een garantie om prijzen te pakken. Daar ben ik dus niet van onder de indruk. Wij hebben iemand nodig die het maximale haalt uit beperkte middelen. Dan heb je meer aan bijvoorbeeld Wonderen, Grim, Jonk of Ultee.
  • 18 Oct 2021 om 14:05
    • Quote van 18 Oct 2021 om 13:42
      Fred Grim heeft toch net getekend bij Willem II. ? Als blijkt dat hij makkelijk een overstap kan maken, zie ik hem ook graag komen.
    Als hij makkelijk de overstap kan maken ziet IEDEREEN hem graag komen. Althans als je ook maar een beetje voetbal verstand hebt.
  • 18 Oct 2021 om 13:42
    • Quote van 18 Oct 2021 om 11:01
      Wat heeft Cocu gepresteerd dan?

      De namen zijn: Ultee, Jonk, Grim.
    Fred Grim heeft toch net getekend bij Willem II. ? Als blijkt dat hij makkelijk een overstap kan maken, zie ik hem ook graag komen.
  • 18 Oct 2021 om 13:42
    • Quote van 18 Oct 2021 om 11:01
      Wat heeft Cocu gepresteerd dan?

      De namen zijn: Ultee, Jonk, Grim.
    Fred Grim heeft toch net getekend bij Willem II. ? Als blijkt dat hij makkelijk een overstap kan maken, zie ik hem ook graag komen.
  • 18 Oct 2021 om 13:10
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:54
      Ik vraag me werkelijk af waar ik naar heb zitten kijken. En alles afschuiven op de slechtste scheids is veel te gemakkelijk. Ook tot aan de rode kaart creeerden we nauwelijks iets. Het doelpunt was, zoals zo vaak, een kado. Volledige aanvallende deel onder de maat. Vlap en Troupee wederom erg matig. Beste spelers aan Twente kant Sadilek en Hilgers.Maar het meest onthutsende was Jans. Je weet ruim van te voren dat je Kamphuis als scheidsrechter hebt. Dan bereid je de ploeg daar op voor maar dat doe je ook met jezelf. Natuurlijk was de eerste gele kaart voor Zerrouki onterecht maar dat je als coach dan als een doorgedraaide idioot tekeer gaat is een heel slecht signaal naar je team. En dat is niet de eerste keer dit seizoen. Verder was het tijdstip van wisselen echt lachwekkend. Die wissels hadden direct na de rode kaart van de Tilburgers moeten komen dan hadden we kans op 3 punten gehad. Verder heb ik de nodige mensen zien vragen om een basisplaats voor Misidjan. Nou ik neem aan dat die voorlopig ook weer even stil zijn. Dramatische inval beurt.
    Eens dat we voor de 1-0 bijna geen kans hebben gecreëerd. Toch had ik wel vertrouwen in de tweede helft met 11 tegen 11. Ik had zoiets van als we nou de eerste helft normaal afsluiten zonder achterstand, of zonder een man minder dan kun je de tweede helft naar vak P toevoetballen en druk op de goal van Willem 2 creëren. Misschien niet met briljant voetballen maar wel echt met kloppen op de deur. Daarom was die rode ook zo jammer. Daardoor moesten we in de achteruit en kon je het stadion er niet echt achter krijgen. Wel nog mooi dat de laatste 20 minuten met tien tegen tien speelden. Misidjan was wel ongelukkig maar ik zie wel kwaliteiten in hem.
  • 18 Oct 2021 om 13:05
    • Quote van 18 Oct 2021 om 13:00
      Als dat gebeurd Ultee of Jonk halen en zoveel mogelijk op dezelfde voet verder gaan.
    Ik denk dat oprecht dat ulderink ook prima mee kan in de subtop. Dat is misschien wel de eerste gegadigde. Was bij ajax ook altijd een goede trainer. Heeft het volste vertrouwen van de rest van de staf de spelers en ze zijn uitermate tevreden over hem. Denk dat wij aan de buitenkant ulderink onderschatten. Al zal dat alleen bevestigd kunnen worden door de insiders. Maar wat ik zo hoor en lees links en rechts. Zou dat een prima keus zijn.
  • 18 Oct 2021 om 13:00
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:56
      Misschien dat jans gewoon wil genieten van het leven en opa zijn en lekker fietsen en af en toe aansluiten bij espn. Het is gewoon reëel dat dat gaat gebeuren. Helemaal als streuer ook niet door gaat. Wat ook reëel is. Los van onze hoop ze zijn beide de jongsten niet meer en elk jaar dat ze blijven is mooi maar ook met de wetenschap dat het mogelijk de laatste is. Ik hoop wel als er een nieuwe TD komt dat het een jonger iemand is type huiberts. Voor een meer jaren plan hoe terug te keren als stabiele subtopper.
    Als dat gebeurd Ultee of Jonk halen en zoveel mogelijk op dezelfde voet verder gaan.
  • 18 Oct 2021 om 12:59
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:47
      Ik vind jans geen slechte trainer. Maar als twente structureel in de subtop wil mee doen, vind ik jans tekort komen. Jans is echt een ideale trainer voor het rechter rijtje/ onderkant linker rijtje. Dat kon je gisteren al goed zien. Je staat gelijk met nog een kwartier te gaan. Dan moet je wisselen en zorgen dat je wint. Je moet ook die risico durven te nemen om te willen winnen. Jans wisselt in de 88e min. Dan is er gewoon te weinig tijd om het om te draaien.
    Ik ben het er mee eens dat Jans eerder had moeten wisselen maar ik denk dat je met hem prima in de subtop kan spelen, helemaal met de ervaren staf achter hem. Als hij dit seizoen niet meer zo raar wisselt als tegen Cambuur en Fortuna zou ik hem nog wel een jaar willen. Stabiliteit is belangrijk en dit is langzaam een echt team aan het worden. Ze gaan echt voor elkaar door het vuur. Een nieuwe trainer zou dat kunnen verpesten.
  • 18 Oct 2021 om 12:56
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:38
      Hoezo volgend jaar een nieuwe trainer? Als Jans het zo blijft doen moet hij gewoon blijven.
    Misschien dat jans gewoon wil genieten van het leven en opa zijn en lekker fietsen en af en toe aansluiten bij espn. Het is gewoon reëel dat dat gaat gebeuren. Helemaal als streuer ook niet door gaat. Wat ook reëel is. Los van onze hoop ze zijn beide de jongsten niet meer en elk jaar dat ze blijven is mooi maar ook met de wetenschap dat het mogelijk de laatste is. Ik hoop wel als er een nieuwe TD komt dat het een jonger iemand is type huiberts. Voor een meer jaren plan hoe terug te keren als stabiele subtopper.
  • 18 Oct 2021 om 12:48
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:38
      Hoezo volgend jaar een nieuwe trainer? Als Jans het zo blijft doen moet hij gewoon blijven.
    Als hij daar zelf ook trek in heeft...
  • 18 Oct 2021 om 12:47
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:38
      Hoezo volgend jaar een nieuwe trainer? Als Jans het zo blijft doen moet hij gewoon blijven.
    Ik vind jans geen slechte trainer. Maar als twente structureel in de subtop wil mee doen, vind ik jans tekort komen. Jans is echt een ideale trainer voor het rechter rijtje/ onderkant linker rijtje. Dat kon je gisteren al goed zien. Je staat gelijk met nog een kwartier te gaan. Dan moet je wisselen en zorgen dat je wint. Je moet ook die risico durven te nemen om te willen winnen. Jans wisselt in de 88e min. Dan is er gewoon te weinig tijd om het om te draaien.
  • 18 Oct 2021 om 12:38
    Hoezo volgend jaar een nieuwe trainer? Als Jans het zo blijft doen moet hij gewoon blijven.
  • 18 Oct 2021 om 12:35
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:16
      Cocu heeft als trainer ook een naam. 3x landskampioen, 1x beker en 2x Johan Cruijff-schaal met PSV. Betreft Ihatarran die jonge neemt een andere zaakwaarnemer. De voetballende kwaliteiten van Ihatarran hoeven we niet over te twijfelen. Dat zit goed. Daarbij Raiola heeft sowieso geen goede reputatie. Die heeft hem naar Italië gestuurd en nu wil hij dicht bij zijn familie zijn en staat open voor terugkeer Eredivisie. 1,5 seizoen huren en je heb een kwaliteitspeler erbij.
    Cocu is een slechte trainer. Nooit aan beginnen. Ihattaran niet aan beginnen. Heeft een mentaliteit van een pinda. Brengt alleen maar problemen met zich mee.
  • 18 Oct 2021 om 12:16
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:11
      Cocu heeft als speler een naam, maar als trainer nog weinig gebracht. En met die omhoog gevallen Ihataran haal je weer een dwarsligger binnen. Niet doen zeg ik.
    Cocu heeft als trainer ook een naam. 3x landskampioen, 1x beker en 2x Johan Cruijff-schaal met PSV. Betreft Ihatarran die jonge neemt een andere zaakwaarnemer. De voetballende kwaliteiten van Ihatarran hoeven we niet over te twijfelen. Dat zit goed. Daarbij Raiola heeft sowieso geen goede reputatie. Die heeft hem naar Italië gestuurd en nu wil hij dicht bij zijn familie zijn en staat open voor terugkeer Eredivisie. 1,5 seizoen huren en je heb een kwaliteitspeler erbij.
  • 18 Oct 2021 om 12:16
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:11
      Cocu heeft als speler een naam, maar als trainer nog weinig gebracht. En met die omhoog gevallen Ihataran haal je weer een dwarsligger binnen. Niet doen zeg ik.
    Cocu heeft als trainer ook een naam. 3x landskampioen, 1x beker en 2x Johan Cruijff-schaal met PSV. Betreft Ihatarran die jonge neemt een andere zaakwaarnemer. De voetballende kwaliteiten van Ihatarran hoeven we niet over te twijfelen. Dat zit goed. Daarbij Raiola heeft sowieso geen goede reputatie. Die heeft hem naar Italië gestuurd en nu wil hij dicht bij zijn familie zijn en staat open voor terugkeer Eredivisie. 1,5 seizoen huren en je heb een kwaliteitspeler erbij.
  • 18 Oct 2021 om 12:11
    • Quote van 18 Oct 2021 om 12:08
      Het zou kunnen. Persoonlijk denk ik er anders over. Ik zie in Uelderink niet echt een trainer meer een veldtrainer en goed als assistent. Voor hoofdtrainer komt hij denk ik te kort. Het vraagt meer energie. Als je Cocu volgend seizoen als club kan krijgen,,dan zal ik altijd voor zijn ervaring en speelwijze gaan. Misschien dat Ihattaran dan ook van Juventus gehuurd kan worden. Cocu en pupil Ihattaran erbij dat is wel een combinatie. Wil je als club groeien moet je een trainer van naam aantrekken en dat is Cocu.
    Cocu heeft als speler een naam, maar als trainer nog weinig gebracht. En met die omhoog gevallen Ihataran haal je weer een dwarsligger binnen. Niet doen zeg ik.
  • 18 Oct 2021 om 12:08
    • Quote van 18 Oct 2021 om 06:37
      Hele slechte coach ondanks zijn ervaring. Ik zie Twente eerder ulderink doorschuiven. Zijn ze intern heel gek mee. Is ook het tactische brein van ons spel van de laatste 2 seizoenen.
    Het zou kunnen. Persoonlijk denk ik er anders over. Ik zie in Uelderink niet echt een trainer meer een veldtrainer en goed als assistent. Voor hoofdtrainer komt hij denk ik te kort. Het vraagt meer energie. Als je Cocu volgend seizoen als club kan krijgen,,dan zal ik altijd voor zijn ervaring en speelwijze gaan. Misschien dat Ihattaran dan ook van Juventus gehuurd kan worden. Cocu en pupil Ihattaran erbij dat is wel een combinatie. Wil je als club groeien moet je een trainer van naam aantrekken en dat is Cocu.
  • 18 Oct 2021 om 12:08
    • Quote van 18 Oct 2021 om 06:37
      Hele slechte coach ondanks zijn ervaring. Ik zie Twente eerder ulderink doorschuiven. Zijn ze intern heel gek mee. Is ook het tactische brein van ons spel van de laatste 2 seizoenen.
    Het zou kunnen. Persoonlijk denk ik er anders over. Ik zie in Uelderink niet echt een trainer meer een veldtrainer en goed als assistent. Voor hoofdtrainer komt hij denk ik te kort. Het vraagt meer energie. Als je Cocu volgend seizoen als club kan krijgen,,dan zal ik altijd voor zijn ervaring en speelwijze gaan. Misschien dat Ihattaran dan ook van Juventus gehuurd kan worden. Cocu en pupil Ihattaran erbij dat is wel een combinatie. Wil je als club groeien moet je een trainer van naam aantrekken en dat is Cocu.
  • 18 Oct 2021 om 11:35
    • Quote van 18 Oct 2021 om 10:57
      Wat heb ik ontzettend genoten van de passie die wij wederom hebben getoond. Echt geweldig hoe deze jongens vechten voor elke bal. Hier heb ik jaren op gewacht. Voetballend vond ik ons sterk beginnen en in de periodes die we met een gelijk aantal spelers speelden hadden we een groot overwicht. Met 10 man uitstekend verdedigd en weinig weggegeven. Zerrouki valt overigens helemaal niks te verwijten want hij heeft 2 gele kaarten gekregen om complete bullshit redenen, kan er wel gezegd worden dat Zerrouki dom is geweest maar dat je voor een bal op de grond stuiteren uit emotie geel krijgt is een complete schande voor het Nederlands voetbal om nog maar te zwijgen over de andere achterlijke beslissingen. Voetbal is emotie en daar moet altijd ruimte voor zijn. Als we niet zo'n smerige kutscheids hadden waren we er gewoon met 3-1 overheen gegaan. Ik heb ontzettend veel zin in het restant van dit seizoen.
    100+ sluit ik me volledig bij aan.
  • 18 Oct 2021 om 11:01
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:50
      Phillip Cocu is bij Rondo en staat open voor trainerschap Eredivisie. Hij geeft aan er langzamerhand klaar voor te zijn. Ideale trainer voor Twente volgend seizoen en als kers op de taart, Mohammed Ihattaran voor 2 seizoenen huren van Juventus. Wil terug naar Nederland in de buurt van zijn familie en gaat afstand nemen van Zaakwaarnemer Mino Raiola.
    Wat heeft Cocu gepresteerd dan?

    De namen zijn: Ultee, Jonk, Grim.
  • 18 Oct 2021 om 10:57
    Wat heb ik ontzettend genoten van de passie die wij wederom hebben getoond. Echt geweldig hoe deze jongens vechten voor elke bal. Hier heb ik jaren op gewacht. Voetballend vond ik ons sterk beginnen en in de periodes die we met een gelijk aantal spelers speelden hadden we een groot overwicht. Met 10 man uitstekend verdedigd en weinig weggegeven. Zerrouki valt overigens helemaal niks te verwijten want hij heeft 2 gele kaarten gekregen om complete bullshit redenen, kan er wel gezegd worden dat Zerrouki dom is geweest maar dat je voor een bal op de grond stuiteren uit emotie geel krijgt is een complete schande voor het Nederlands voetbal om nog maar te zwijgen over de andere achterlijke beslissingen. Voetbal is emotie en daar moet altijd ruimte voor zijn. Als we niet zo'n smerige kutscheids hadden waren we er gewoon met 3-1 overheen gegaan. Ik heb ontzettend veel zin in het restant van dit seizoen.
  • 18 Oct 2021 om 08:05
    • Quote van 18 Oct 2021 om 07:49
      Nou als hij tactische brein is dan hoeven we hem niet door te schuiven want daar valt nog wel wat te winnen ;)
    Dat idee van druk zetten is van hem. Maar je hebt ook te maken met vromdip van spelers en de uitvoering van je plan. Ik denk persoonlijk dat jans tactische een redelijk stuk minder is en" ik is eindverantwoordelijke en trekt daar soms ook zijn eigen plan in ondanks dat zijn staf het er niet mee is" aldus onze trainer. Daarbij is het ook een optelsom binnen Twente zijn ze ontzettend te tevreden met andries en zijn spel opvatting. Komt met goede ideeën en de spelers lopen echt weg met hem ook de jeugd is ontzettend gek met hem en als je hem zag praten over Twente bij voetbal tijd komt het over als een ervaren trainer wat die ook is en relatief jong nog. Kun je met een wat jongere TD ook een goede lijn voor de lange termijn neerzetten en dat is iets wat ze nu willen.
  • 18 Oct 2021 om 07:49
    • Quote van 18 Oct 2021 om 06:37
      Hele slechte coach ondanks zijn ervaring. Ik zie Twente eerder ulderink doorschuiven. Zijn ze intern heel gek mee. Is ook het tactische brein van ons spel van de laatste 2 seizoenen.
    Nou als hij tactische brein is dan hoeven we hem niet door te schuiven want daar valt nog wel wat te winnen ;)
  • 18 Oct 2021 om 06:40
    • Quote van 18 Oct 2021 om 06:37
      Hele slechte coach ondanks zijn ervaring. Ik zie Twente eerder ulderink doorschuiven. Zijn ze intern heel gek mee. Is ook het tactische brein van ons spel van de laatste 2 seizoenen.
    Verwacht ik ook inderdaad.
  • 18 Oct 2021 om 06:37
    • Quote van 18 Oct 2021 om 00:06
      Op zich geen slechte gedachte. Maar Cocu is wel eentje met ervaring, die al de klappen van de zweep kent en daarbij een prijzenpakker is. Die ervaring heeft van Wonderen nog niet echt.
    Hele slechte coach ondanks zijn ervaring. Ik zie Twente eerder ulderink doorschuiven. Zijn ze intern heel gek mee. Is ook het tactische brein van ons spel van de laatste 2 seizoenen.
  • 18 Oct 2021 om 00:06
    • Quote van 17 Oct 2021 om 23:07
      Als jans weg stopt als trainers ga je een nieuwe trainer halen met.een fctwente verleden. De trainer werkt nu bij een mooie club in Deventer daar doet hij het gewoon erg goed minimale middelen
    Op zich geen slechte gedachte. Maar Cocu is wel eentje met ervaring, die al de klappen van de zweep kent en daarbij een prijzenpakker is. Die ervaring heeft van Wonderen nog niet echt.
  • 18 Oct 2021 om 00:01
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:36
      Ik denk dat hij in dubio zat.....1 punt of toch voor de overwinning.
    Geen in dubio, ging voor het punt en dat is na de rode kaart en vermoeidheid bij onze voorhoede en Vlap onbegrijpelijk en doodzonde.
  • 17 Oct 2021 om 23:07
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:50
      Phillip Cocu is bij Rondo en staat open voor trainerschap Eredivisie. Hij geeft aan er langzamerhand klaar voor te zijn. Ideale trainer voor Twente volgend seizoen en als kers op de taart, Mohammed Ihattaran voor 2 seizoenen huren van Juventus. Wil terug naar Nederland in de buurt van zijn familie en gaat afstand nemen van Zaakwaarnemer Mino Raiola.
    Als jans weg stopt als trainers ga je een nieuwe trainer halen met.een fctwente verleden. De trainer werkt nu bij een mooie club in Deventer daar doet hij het gewoon erg goed minimale middelen
  • 17 Oct 2021 om 22:15
    • Quote van 17 Oct 2021 om 22:06
      Oosterwolde een 3 vandaag
    Een min 6 bedoel je. Schuld aan de tegengoal, geen goede bal geraakt. Net zo slecht als Kamphuis.
  • 17 Oct 2021 om 22:07
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:50
      Phillip Cocu is bij Rondo en staat open voor trainerschap Eredivisie. Hij geeft aan er langzamerhand klaar voor te zijn. Ideale trainer voor Twente volgend seizoen en als kers op de taart, Mohammed Ihattaran voor 2 seizoenen huren van Juventus. Wil terug naar Nederland in de buurt van zijn familie en gaat afstand nemen van Zaakwaarnemer Mino Raiola.
    Philip Cocu, geen vlees en geen vis. Maakt geen speler beter. Zie ik totaal niet zitten.
  • 17 Oct 2021 om 22:06
    Oosterwolde een 3 vandaag
  • 17 Oct 2021 om 21:16
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:50
      Phillip Cocu is bij Rondo en staat open voor trainerschap Eredivisie. Hij geeft aan er langzamerhand klaar voor te zijn. Ideale trainer voor Twente volgend seizoen en als kers op de taart, Mohammed Ihattaran voor 2 seizoenen huren van Juventus. Wil terug naar Nederland in de buurt van zijn familie en gaat afstand nemen van Zaakwaarnemer Mino Raiola.
    Mooi verhaal
  • 17 Oct 2021 om 20:50
    Phillip Cocu is bij Rondo en staat open voor trainerschap Eredivisie. Hij geeft aan er langzamerhand klaar voor te zijn. Ideale trainer voor Twente volgend seizoen en als kers op de taart, Mohammed Ihattaran voor 2 seizoenen huren van Juventus. Wil terug naar Nederland in de buurt van zijn familie en gaat afstand nemen van Zaakwaarnemer Mino Raiola.
  • 17 Oct 2021 om 20:50
    Phillip Cocu is bij Rondo en staat open voor trainerschap Eredivisie. Hij geeft aan er langzamerhand klaar voor te zijn. Ideale trainer voor Twente volgend seizoen en als kers op de taart, Mohammed Ihattaran voor 2 seizoenen huren van Juventus. Wil terug naar Nederland in de buurt van zijn familie en gaat afstand nemen van Zaakwaarnemer Mino Raiola.
  • 17 Oct 2021 om 20:39
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:33
      Ik zal wel een van de weinigen zijn. Vlap is idd nog geen schim van de speler die hij bij Heerenveen was en drukt ik die zin zijn stempel nog niet heel erg op het spel d.m.v. goals en assists. Wat mij wel opvalt aan hem is dat je mede door Vlap wel aan het voetballen komt in de combinatie. Het is allemaal 1 keer raken, veel aanspeelbaar etc. Het moet echt beter, daar ben ik mee eens, maar ik zou Vlap echt laten staan, 100%.
    Sluit ik me bij aan. Hij combineert vrij makkelijk. Maar lijkt nog steeds niet helemaal wedstrijd fit. Was echt bij 70 min helemaal kapot en kreeg kramp uit vermoeidheid.
  • 17 Oct 2021 om 20:33
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:06
      Goede analyse. Vlap laat in mijn ogen nog te weinig zien. Is geen schim van de speler die hij bij Heerenveen was. Hilgers is echt top en is ee meest constante speler van dit seizoen. De volgende keer met Ugalde beginnen.
    Ik zal wel een van de weinigen zijn. Vlap is idd nog geen schim van de speler die hij bij Heerenveen was en drukt ik die zin zijn stempel nog niet heel erg op het spel d.m.v. goals en assists. Wat mij wel opvalt aan hem is dat je mede door Vlap wel aan het voetballen komt in de combinatie. Het is allemaal 1 keer raken, veel aanspeelbaar etc. Het moet echt beter, daar ben ik mee eens, maar ik zou Vlap echt laten staan, 100%.
  • 17 Oct 2021 om 20:27
    • Quote van 17 Oct 2021 om 20:19
      Ikzeg. Hoe iedereen er ook na kijkt, in de eerste minuten had de scheids al in moeten grijpen met een gele kaart voor Willem2 helaas gebeurde dit niet, ik zij tegen mijn maat die naast mij in een rolstoel zat, dit loopt helemaal uit de hand, en inderdaad het liep ook helemaal uit de hand , ik wil er maar mee zeggen, hier kan je helemaal niets mee, of je nou met eerder moet wisselen of hoe je het ook bekijkt, de wedstrijd werd steeds slechter en slechter.
    Laten we het dan enigzins positief benaderen. We pakken in elk geval een punt en hebben toch en flinke tijd met een man minder gespeeld. Meestal als we tegen de ploegen van grim spelen verspelen we punten en verliezen we vaker dan dat we gelijk spelen. Nu door naar volgende week en hopen op geen schorsing voor ramiz of dat die aangevochten word.
  • 17 Oct 2021 om 20:19
    Ikzeg. Hoe iedereen er ook na kijkt, in de eerste minuten had de scheids al in moeten grijpen met een gele kaart voor Willem2 helaas gebeurde dit niet, ik zij tegen mijn maat die naast mij in een rolstoel zat, dit loopt helemaal uit de hand, en inderdaad het liep ook helemaal uit de hand , ik wil er maar mee zeggen, hier kan je helemaal niets mee, of je nou met eerder moet wisselen of hoe je het ook bekijkt, de wedstrijd werd steeds slechter en slechter.
  • 17 Oct 2021 om 20:06
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:54
      Ik vraag me werkelijk af waar ik naar heb zitten kijken. En alles afschuiven op de slechtste scheids is veel te gemakkelijk. Ook tot aan de rode kaart creeerden we nauwelijks iets. Het doelpunt was, zoals zo vaak, een kado. Volledige aanvallende deel onder de maat. Vlap en Troupee wederom erg matig. Beste spelers aan Twente kant Sadilek en Hilgers.Maar het meest onthutsende was Jans. Je weet ruim van te voren dat je Kamphuis als scheidsrechter hebt. Dan bereid je de ploeg daar op voor maar dat doe je ook met jezelf. Natuurlijk was de eerste gele kaart voor Zerrouki onterecht maar dat je als coach dan als een doorgedraaide idioot tekeer gaat is een heel slecht signaal naar je team. En dat is niet de eerste keer dit seizoen. Verder was het tijdstip van wisselen echt lachwekkend. Die wissels hadden direct na de rode kaart van de Tilburgers moeten komen dan hadden we kans op 3 punten gehad. Verder heb ik de nodige mensen zien vragen om een basisplaats voor Misidjan. Nou ik neem aan dat die voorlopig ook weer even stil zijn. Dramatische inval beurt.
    Goede analyse. Vlap laat in mijn ogen nog te weinig zien. Is geen schim van de speler die hij bij Heerenveen was. Hilgers is echt top en is ee meest constante speler van dit seizoen. De volgende keer met Ugalde beginnen.
  • 17 Oct 2021 om 19:55
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:52
      Hij heeft het lef om met 3 spitsen te blijven spelen .
    Dat klopt, maar dan is het niet verboden om eerder te wisselen. Vooral als je meer dan voldoende kwaliteit op de bank hebt zitten.
  • 17 Oct 2021 om 19:54
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:23
      Ook dat is een zwaar aan te rekenen fout van onze trainer. Zerrouki en 1xgeel is exit!!
    Kampioen op de 100 meter dom lullen.
  • 17 Oct 2021 om 19:54
    Ik vraag me werkelijk af waar ik naar heb zitten kijken. En alles afschuiven op de slechtste scheids is veel te gemakkelijk. Ook tot aan de rode kaart creeerden we nauwelijks iets. Het doelpunt was, zoals zo vaak, een kado. Volledige aanvallende deel onder de maat. Vlap en Troupee wederom erg matig. Beste spelers aan Twente kant Sadilek en Hilgers.Maar het meest onthutsende was Jans. Je weet ruim van te voren dat je Kamphuis als scheidsrechter hebt. Dan bereid je de ploeg daar op voor maar dat doe je ook met jezelf. Natuurlijk was de eerste gele kaart voor Zerrouki onterecht maar dat je als coach dan als een doorgedraaide idioot tekeer gaat is een heel slecht signaal naar je team. En dat is niet de eerste keer dit seizoen. Verder was het tijdstip van wisselen echt lachwekkend. Die wissels hadden direct na de rode kaart van de Tilburgers moeten komen dan hadden we kans op 3 punten gehad. Verder heb ik de nodige mensen zien vragen om een basisplaats voor Misidjan. Nou ik neem aan dat die voorlopig ook weer even stil zijn. Dramatische inval beurt.
  • 17 Oct 2021 om 19:52
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:31
      Vind ik wel. Wisselde vandaag veel en veel te laat.
    Hij heeft het lef om met 3 spitsen te blijven spelen .
  • 17 Oct 2021 om 19:50
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:20
      Daarnaast: zerrouki herhaald zichzelf te gemakkelijk: 1x geel is ONMIDDELLIJK wisselen. In zijn hoofd gaat er na 1 x geel iets mis, hij snapt niet dat scheidsen in Zeist op dinsdag namen bespreken; valt jouw naam daar dan zijn al je credits op!!! Wanneer leert hij dat nou eens? Daarom zal hij altijd een middelmatige speler blijven, beetje slimmigheid zit er niet in.
    In het kader van dom lullen
  • 17 Oct 2021 om 19:36
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:31
      Vind ik wel. Wisselde vandaag veel en veel te laat.
    Ik denk dat hij in dubio zat.....1 punt of toch voor de overwinning.
  • 17 Oct 2021 om 19:31
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:23
      Vind niet dat je jans iets kunt verwijten
    Vind ik wel. Wisselde vandaag veel en veel te laat.
  • 17 Oct 2021 om 19:28
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:18
      Mees Hilgers MOM, speelde erg goed
    Helemaal mee eens. Hopelijk ben ik er volgende week weer beter en erbij zal even wat harder zuipen om die som voor sadilek bij elkaar te drinken hahaha.
  • 17 Oct 2021 om 19:26
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:01
      Jans valt weer terug in oude fout veel te laat gewisseld, Ugalde had er wel eerder in gemogen Hadden ze tenminste minder druk op de achterhoede gehad hij heeft tenminste wel het vermogen om een bal bij zich te houden Grim verrast mij steeds weer probeert steeds weer om verzorgt voetbal te spelen evenals hij dat met RKC deed zou hem in de toekomst graag bij ons zien .
    Juist dat had gelijk na de rode kaart van W2 gemoeten
  • 17 Oct 2021 om 19:23
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:01
      Jans valt weer terug in oude fout veel te laat gewisseld, Ugalde had er wel eerder in gemogen Hadden ze tenminste minder druk op de achterhoede gehad hij heeft tenminste wel het vermogen om een bal bij zich te houden Grim verrast mij steeds weer probeert steeds weer om verzorgt voetbal te spelen evenals hij dat met RKC deed zou hem in de toekomst graag bij ons zien .
    Vind niet dat je jans iets kunt verwijten
  • 17 Oct 2021 om 19:23
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:20
      Daarnaast: zerrouki herhaald zichzelf te gemakkelijk: 1x geel is ONMIDDELLIJK wisselen. In zijn hoofd gaat er na 1 x geel iets mis, hij snapt niet dat scheidsen in Zeist op dinsdag namen bespreken; valt jouw naam daar dan zijn al je credits op!!! Wanneer leert hij dat nou eens? Daarom zal hij altijd een middelmatige speler blijven, beetje slimmigheid zit er niet in.
    Ook dat is een zwaar aan te rekenen fout van onze trainer. Zerrouki en 1xgeel is exit!!
  • 17 Oct 2021 om 19:23
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:20
      Daarnaast: zerrouki herhaald zichzelf te gemakkelijk: 1x geel is ONMIDDELLIJK wisselen. In zijn hoofd gaat er na 1 x geel iets mis, hij snapt niet dat scheidsen in Zeist op dinsdag namen bespreken; valt jouw naam daar dan zijn al je credits op!!! Wanneer leert hij dat nou eens? Daarom zal hij altijd een middelmatige speler blijven, beetje slimmigheid zit er niet in.
    Ook dat is een zwaar aan te rekenen fout van onze trainer. Zerrouki en 1xgeel is exit!!
  • 17 Oct 2021 om 19:21
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:18
      Mees Hilgers MOM, speelde erg goed
    Inderdaad samen met Sadilek. Oosterwolde en vlap dikke onvoldoende. Maar dik tevreden met een pnt
  • 17 Oct 2021 om 19:20
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:15
      Dat was voor ons , toch trouwe fans, vanuit Griekenland al vastgesteld. Dat leert hij dus nooit. Wil je het omgooien is 60-65 minuut max !!! je moment; kan hij flink doen maar deze 2 verliespunten komen eigenlijk op zijn konto.
    Daarnaast: zerrouki herhaald zichzelf te gemakkelijk: 1x geel is ONMIDDELLIJK wisselen. In zijn hoofd gaat er na 1 x geel iets mis, hij snapt niet dat scheidsen in Zeist op dinsdag namen bespreken; valt jouw naam daar dan zijn al je credits op!!! Wanneer leert hij dat nou eens? Daarom zal hij altijd een middelmatige speler blijven, beetje slimmigheid zit er niet in.
  • 17 Oct 2021 om 19:20
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:15
      Dat was voor ons , toch trouwe fans, vanuit Griekenland al vastgesteld. Dat leert hij dus nooit. Wil je het omgooien is 60-65 minuut max !!! je moment; kan hij flink doen maar deze 2 verliespunten komen eigenlijk op zijn konto.
    Daarnaast: zerrouki herhaald zichzelf te gemakkelijk: 1x geel is ONMIDDELLIJK wisselen. In zijn hoofd gaat er na 1 x geel iets mis, hij snapt niet dat scheidsen in Zeist op dinsdag namen bespreken; valt jouw naam daar dan zijn al je credits op!!! Wanneer leert hij dat nou eens? Daarom zal hij altijd een middelmatige speler blijven, beetje slimmigheid zit er niet in.
  • 17 Oct 2021 om 19:18
    Mees Hilgers MOM, speelde erg goed
  • 17 Oct 2021 om 19:15
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:01
      Jans valt weer terug in oude fout veel te laat gewisseld, Ugalde had er wel eerder in gemogen Hadden ze tenminste minder druk op de achterhoede gehad hij heeft tenminste wel het vermogen om een bal bij zich te houden Grim verrast mij steeds weer probeert steeds weer om verzorgt voetbal te spelen evenals hij dat met RKC deed zou hem in de toekomst graag bij ons zien .
    Dat was voor ons , toch trouwe fans, vanuit Griekenland al vastgesteld. Dat leert hij dus nooit. Wil je het omgooien is 60-65 minuut max !!! je moment; kan hij flink doen maar deze 2 verliespunten komen eigenlijk op zijn konto.
  • 17 Oct 2021 om 19:15
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:01
      Jans valt weer terug in oude fout veel te laat gewisseld, Ugalde had er wel eerder in gemogen Hadden ze tenminste minder druk op de achterhoede gehad hij heeft tenminste wel het vermogen om een bal bij zich te houden Grim verrast mij steeds weer probeert steeds weer om verzorgt voetbal te spelen evenals hij dat met RKC deed zou hem in de toekomst graag bij ons zien .
    Dat was voor ons , toch trouwe fans, vanuit Griekenland al vastgesteld. Dat leert hij dus nooit. Wil je het omgooien is 60-65 minuut max !!! je moment; kan hij flink doen maar deze 2 verliespunten komen eigenlijk op zijn konto.
  • 17 Oct 2021 om 19:11
    Er had meer ingezeten als Twente meer ging voetballen. Ik snap dat je thuis vol gas wilt geven met eigen publiek maar de zwakke scheidsrechter heeft niks met een “Engelse” wedstrijd. Dan moet je teruggrijpen op plan b: goed voetbal en ze hebben de spelers ook voor.
  • 17 Oct 2021 om 19:02
    • Quote van 17 Oct 2021 om 19:01
      Jans valt weer terug in oude fout veel te laat gewisseld, Ugalde had er wel eerder in gemogen Hadden ze tenminste minder druk op de achterhoede gehad hij heeft tenminste wel het vermogen om een bal bij zich te houden Grim verrast mij steeds weer probeert steeds weer om verzorgt voetbal te spelen evenals hij dat met RKC deed zou hem in de toekomst graag bij ons zien .
    Klopt aardig
  • 17 Oct 2021 om 19:01
    Jans valt weer terug in oude fout veel te laat gewisseld, Ugalde had er wel eerder in gemogen Hadden ze tenminste minder druk op de achterhoede gehad hij heeft tenminste wel het vermogen om een bal bij zich te houden Grim verrast mij steeds weer probeert steeds weer om verzorgt voetbal te spelen evenals hij dat met RKC deed zou hem in de toekomst graag bij ons zien .
  • 17 Oct 2021 om 18:59
    Wat een ontzettende slechte scheidsrechter is dit snap niet dat die man niet keer stadion verbod krijgt , kom op zeg is steeds tegen FCT aan het fluiten echt gewoon op dondernnnn met die man.
  • 17 Oct 2021 om 18:57
    Kamphuis hoort niet te fluiten een nijhuis zou zich niks aan trekken ven hel poblirk maar die jankbal legt het spel stil
  • 17 Oct 2021 om 18:56
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:45
      Gelijkspel dankzij een matige scheids. Hij mag hopelijk nooit meer fluiten.
    Wat een aanfluiting! Idd zeg
  • 17 Oct 2021 om 18:56
    • Quote van 17 Oct 2021 om 18:45
      Gelijkspel dankzij een matige scheids. Hij mag hopelijk nooit meer fluiten.
    Vriendje van Van Egmond ben ik bang
  • 17 Oct 2021 om 18:45
    Gelijkspel dankzij een matige scheids. Hij mag hopelijk nooit meer fluiten.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›