Pröpper hekelt arbitrage: ''Er werd vandaag tegen ons gefloten''

9
Pröpper hekelt arbitrage: ''Er werd vandaag tegen ons gefloten''

FC Twente speelde zondagmiddag met 1-1 gelijk tegen Willem II. Verdedigingsleider Robin Pröpper sprak met ESPN over de rumoerige wedstrijd. 

FC Twente begon erg aanvallend aan de wedstrijd. "Ik denk dat we thuis zo willen spelen, zo lekker met het publiek mee. We willen voetballen en dus hard zijn in duels, maar dat mocht denk ik niet vandaag", aldus de gefrustreerde Pröpper. 

"Er werd vandaag tegen ons gefloten", vervolgt de aanvoerder stellig. "Uiteindelijk lieten we ons verleiden om rare dingen te doen waardoor we uiteindelijk een rode kaart hebben gekregen. Daar hebben we onszelf echt mee tekort gedaan."

FC Twente verdedigde na de rode kaart van Ramiz Zerrouki erg goed. "Na een rode kaart moet je geen tegendoelpunten krijgen en dat hebben we dus goed gedaan. Toen zij ook rood kregen en het dus weer een eerlijke wedstrijd werd waren wij gewoon de bovenliggende partij. De conclusie is eigenlijk dat we onszelf tekort hebben gedaan."

Foto: NESimages.nl

9 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 18 Oct 2021 om 16:28
    • Quote van 18 Oct 2021 om 13:24
      Eigenlijk heeft Kamphuis ons een leuke wedstrijd ontnomen.
    Dat krijg je nou eenmaal als hij fluit. Dit verbaast me allemaal niks. De allerslechtste scheids die er rondloopt. Als hij nog eens fluit weiger ik te kijken
  • 18 Oct 2021 om 13:24
    Eigenlijk heeft Kamphuis ons een leuke wedstrijd ontnomen.
  • 18 Oct 2021 om 09:29
    • Quote van 17 Oct 2021 om 22:41
      Eindelijk ook eens een speler die de waarheid durft te zeggen. Meestal zijn ze te bang voor de KNVB, dat die dan juist met extra sancties gaan komen omdat je het voetbal in diskrediet hebt gebracht. Nee Kamphuis en FC Twente is gewoon geen goede combinatie. Het lijkt me sterk dat dat komt omdat hij uit Groningen komt, maar deze man was vandaag wel heel erg inconsequent. En niet de eerste keer als hij FC Twente fluit. We hebben allemaal onze dag wel eens niet, maar Kamphuis was vandaag echt dramatisch. Hopelijk wordt deze man ook voor minimaal 1 wedstrijd geschorst, net zoals Zerrouki van Twente en Kohn van Willem II die door zijn dramatische fluiten ook een wedstrijd aan de kant moeten blijven staan. Beide tweede gele kaarten waren een lachertje.
    Dat een elftal niet in zijn goede doen is komt heel vaak door zo'n paljas die je het bloed onder de nagels vandaan haalt. Spelers, en ik ook aan de buis, zitten dan te wachten op de volgende warrige beslissing ipv zich op het spel te concentreren. Wat dat betreft zijn spelers net gewone mensen. Met zo'n glapdrol krijg je geen leuke wedstrijd.
  • 17 Oct 2021 om 22:41
    Eindelijk ook eens een speler die de waarheid durft te zeggen. Meestal zijn ze te bang voor de KNVB, dat die dan juist met extra sancties gaan komen omdat je het voetbal in diskrediet hebt gebracht. Nee Kamphuis en FC Twente is gewoon geen goede combinatie. Het lijkt me sterk dat dat komt omdat hij uit Groningen komt, maar deze man was vandaag wel heel erg inconsequent. En niet de eerste keer als hij FC Twente fluit. We hebben allemaal onze dag wel eens niet, maar Kamphuis was vandaag echt dramatisch. Hopelijk wordt deze man ook voor minimaal 1 wedstrijd geschorst, net zoals Zerrouki van Twente en Kohn van Willem II die door zijn dramatische fluiten ook een wedstrijd aan de kant moeten blijven staan. Beide tweede gele kaarten waren een lachertje.
  • 17 Oct 2021 om 22:17
    • Quote van 17 Oct 2021 om 22:15
      Het was absurd wat deze Kamphuis deed, maar waar was de VAR. Sadilek geeft een duw in het duel, keuze geel of je laat het bij een overtreding sec. Vervolgens een hele moedwillige duw, van de keeper van W2 laat hij volledig onbestraft. Eerste geel van Zerrouki, was niet eens een overtreding, sterker nog het was een eenzijdig kopstoot/duw, die rood had kunnen opleveren voor de W2 speler, maar geeft geel aan beide spelers? Tweede geel van Zerrouki, met gevolg rood, was zelfs een twijfel of het überhaupt een overtreding was, maar zeker geen geel. Dus volledig terecht dat Zerrouki flipt en bijna gek wordt van frustratie. En zo waren er diverse exact vergelijkbare overtredingen van W2, waar ze geen geel voor kregen en Twente wel. Deze Kamphuis was echt volledig de weg kwijt!!! Komt uit Groningen, wellicht ligt daar een verklaring voor deze klucht?
    Eens met deze analyse, wat die keeper doet is altijd geel. Die eerste gele van Zerrouki is echt totale onzin. Verder krijgt Sadilek geel voor iets wat Willem 2 al drie keer eerder zonder kaart mag doen, is die Wriedt wel 6 keer vermaand en krijgt onze trainer geel en als klap op de vuurpijl geef je 4 minuten extra...
  • 17 Oct 2021 om 22:15
    Die lul uit Groningen hoort twente niet te fluiten
  • 17 Oct 2021 om 22:15
    Het was absurd wat deze Kamphuis deed, maar waar was de VAR. Sadilek geeft een duw in het duel, keuze geel of je laat het bij een overtreding sec. Vervolgens een hele moedwillige duw, van de keeper van W2 laat hij volledig onbestraft. Eerste geel van Zerrouki, was niet eens een overtreding, sterker nog het was een eenzijdig kopstoot/duw, die rood had kunnen opleveren voor de W2 speler, maar geeft geel aan beide spelers? Tweede geel van Zerrouki, met gevolg rood, was zelfs een twijfel of het überhaupt een overtreding was, maar zeker geen geel. Dus volledig terecht dat Zerrouki flipt en bijna gek wordt van frustratie. En zo waren er diverse exact vergelijkbare overtredingen van W2, waar ze geen geel voor kregen en Twente wel. Deze Kamphuis was echt volledig de weg kwijt!!! Komt uit Groningen, wellicht ligt daar een verklaring voor deze klucht?
  • 17 Oct 2021 om 21:51
    Opvallend vaak bij Kamphuis
  • 17 Oct 2021 om 21:47
    Ben het eens met hem. Er werd zeker tegen ons gefloten.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›