FC Twente nog zonder Wout Brama tegen NEC: ook Ugalde ontbreekt

29
FC Twente nog zonder Wout Brama tegen NEC: ook Ugalde ontbreekt

FC Twente kan zondagmiddag in de thuiswedstrijd tegen NEC nog geen beroep doen op Wout Brama. De routinier is niet tijdig hersteld van een lichte blessure.

Naast Brama is ook Manfred Ugalde niet van de partij, meldt TC Tubantia. De spits uit Costa Rica kampt eveneens met wat klachten. FC Twente verwacht het tweetal komende week weer in de wedstrijdselectie te begroeten. De al langer geblesseerden Vaclav Cerny, Kik Pierie en Jody Lukoki zijn ook nog niet inzetbaar.

Trainer Ron Jans moet sowieso puzzelen, omdat Ramiz Zerrouki voor één wedstrijd geschorst is. Door de afwezigheid van Brama is de kans groot dat Jesse Bosch een basisplaats krijgt en het middenveld gaat vormen met Michal Sadílek en Michel Vlap.

Foto: NESimages.nl

29 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 23 Oct 2021 om 18:51
    • Quote van 22 Oct 2021 om 22:17
      Enkel direct rood kun je aanvechten, hetgeen natuurlijk debiel is als het hele land heeft gezien dat een scheids er een potje van maakt.
    Diezelfde scheids is (tot mijn verbazing) beloond met Utrecht Heerenveen. Zeer benieuwd of hij vandaag wel die wedstrijd fatsoenlijk in het gareel kan houden.
  • 23 Oct 2021 om 11:03
    • Quote van 23 Oct 2021 om 08:04
      Gaat nooit gebeuren. 2 plekken op het middenveld zijn voor vlap en sadilek. Het meest waarschijnlijke is of smal of Bosch. Illic mag zelfs niet eens meer invallen want dan kiest jans nog voor Bosch. Wat best duidelijk is dat illic dan wel zo goed als klaar is bij ons. Jans laat oosterwolde er troupee gewoon staan in de hoop dat die in vorm komen. Als je jans zijn wissels erbij pakt zou je kunnen zeggen dat het smal of Bosch word want die komen met regelmaat in het veld.
    Ik denk dat Staring en Bruns zelfs eerder invallen dan Ilic. Die heeft de laatste weken volgens mij niet eens bij de selectie gezeten.
  • 23 Oct 2021 om 08:04
    • Quote van 22 Oct 2021 om 22:54
      IS zeker een optie met rots in de organisatie op het.middenveld Maar ilic is zeker ook een optie voor deze selectie op het middenveld tegen nec thuis. Fctwente moet van eigen kracht uit gaan in elke thuiswedstrijd . Met ilic en rots op het middenveld ga je aanvallender spelen zerrouki is verdededigd beter rots en ilic zijn aanvallend beter . Zondag gaan we het zien in de veste
    Gaat nooit gebeuren. 2 plekken op het middenveld zijn voor vlap en sadilek. Het meest waarschijnlijke is of smal of Bosch. Illic mag zelfs niet eens meer invallen want dan kiest jans nog voor Bosch. Wat best duidelijk is dat illic dan wel zo goed als klaar is bij ons. Jans laat oosterwolde er troupee gewoon staan in de hoop dat die in vorm komen. Als je jans zijn wissels erbij pakt zou je kunnen zeggen dat het smal of Bosch word want die komen met regelmaat in het veld.
  • 23 Oct 2021 om 07:25
    • Quote van 22 Oct 2021 om 21:52
      Ilic voor zerrouki
    Wordt hopelijk gewoon Bosch voor Zerrouki.
  • 22 Oct 2021 om 22:54
    • Quote van 22 Oct 2021 om 14:57
      Zet Rots maar eens op het middenveld i.p.v. Bosch. Lekker fanatiek en ook enorm loopvermogen. Misidjan dan op de vleugel. Lijkt me mooi experiment.
    IS zeker een optie met rots in de organisatie op het.middenveld Maar ilic is zeker ook een optie voor deze selectie op het middenveld tegen nec thuis. Fctwente moet van eigen kracht uit gaan in elke thuiswedstrijd . Met ilic en rots op het middenveld ga je aanvallender spelen zerrouki is verdededigd beter rots en ilic zijn aanvallend beter . Zondag gaan we het zien in de veste
  • 22 Oct 2021 om 22:19
    • Quote van 22 Oct 2021 om 21:52
      Ilic voor zerrouki
    Ja joh laten we het onszelf NOG moeilijker maken. Hilgers moet veel extra werk verzetten voor troupee propper en zerrouki moesten extra werk verzetten voor oosterwolde en nu denk jij joh laten we sadilek ook dubb werk geven door hem met gebrek aan mentaliteit met illic op te zadelen? Zullen we dat gewoon even niet.
  • 22 Oct 2021 om 22:17
    • Quote van 22 Oct 2021 om 19:05
      Waarom is die rode kaart van Zerouki eigenlijk niet geseponeerd?
    Enkel direct rood kun je aanvechten, hetgeen natuurlijk debiel is als het hele land heeft gezien dat een scheids er een potje van maakt.
  • 22 Oct 2021 om 21:52
    Ilic voor zerrouki
  • 22 Oct 2021 om 19:11
    • Quote van 22 Oct 2021 om 19:05
      Waarom is die rode kaart van Zerouki eigenlijk niet geseponeerd?
    Omdat het 2x geel is. Regel technisch is dat schijnbaar niet aan te vechten. Wist ik ook niet.
  • 22 Oct 2021 om 19:05
    Waarom is die rode kaart van Zerouki eigenlijk niet geseponeerd?
  • 22 Oct 2021 om 15:06
    • Quote van 22 Oct 2021 om 14:57
      Zet Rots maar eens op het middenveld i.p.v. Bosch. Lekker fanatiek en ook enorm loopvermogen. Misidjan dan op de vleugel. Lijkt me mooi experiment.
    Met 2 aanvallende spelers op het middenveld lijkt me geen goed idee ik zou lekker bruns de kans geven dat jochie kan aardig voetballen net als die bulgaar
  • 22 Oct 2021 om 15:05
    • Quote van 22 Oct 2021 om 14:57
      Zet Rots maar eens op het middenveld i.p.v. Bosch. Lekker fanatiek en ook enorm loopvermogen. Misidjan dan op de vleugel. Lijkt me mooi experiment.
    Dat is de meest onlogische en verruit de meest onwaarschijnlijke verandering en misidjan laat daar ook gewoon te weinig voor zien nog. Als Jan dat probeert dat is dat enkel en alleen om misidjan een keer zijn basis plek te geven. Maar rots is geen middenvelder dus die kun je sowieso nagenoeg wel vergeten.
  • 22 Oct 2021 om 14:57
    Zet Rots maar eens op het middenveld i.p.v. Bosch. Lekker fanatiek en ook enorm loopvermogen. Misidjan dan op de vleugel. Lijkt me mooi experiment.
  • 22 Oct 2021 om 14:54
    • Quote van 22 Oct 2021 om 14:45
      Unnerstall; Bosch; Hilgers; Propper; Oosterwolde; Sadilek; Smal; Vlap; Rots; van Wolfswinkel; Limnios. Ik kies voor Smal omdat we voetballend vermogen nodig hebben op het midddeveld. En Bosch voor Troupee ga ik niet eens meer uitleggen.
    Dan word je teleurgesteld jans gaf net in een interview aan dat troupee gaat starten. Bij 1 Twente. Middenveld liet hij in het ongewis. De rest zal wel hetzelfde zijn als de laatste weken.
  • 22 Oct 2021 om 14:45
    Unnerstall; Bosch; Hilgers; Propper; Oosterwolde; Sadilek; Smal; Vlap; Rots; van Wolfswinkel; Limnios. Ik kies voor Smal omdat we voetballend vermogen nodig hebben op het midddeveld. En Bosch voor Troupee ga ik niet eens meer uitleggen.
  • 22 Oct 2021 om 14:41
    • Quote van 22 Oct 2021 om 14:09
      Denk dat we moeten gaan kijken na spelers die hij soms laat invallen. Dus zal denk ik smal of bosch worden.
    Ik hoop ook op smal puur om zijn voetballende kwaliteit want aan de bal is hij als hij in vorm is 1 van betere en comfortabelere spelers aan de bal. Niet geheel onbelangrijk bij een wedstrijd waar wij vermoedelijk veelal de bal zullen hebben.
  • 22 Oct 2021 om 14:10
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:51
      Hoop dat het: Unnerstall; Troupee, Hilgers, Propper, Oosterwolde; Bosch, Vlap, Sadilek; Rots, v. Wolfswinkel, Limnios; wordt.
    Smal voor oosterwolde. De rest mee eens
  • 22 Oct 2021 om 14:09
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:41
      Denk dat jesse back up word voor rechtsachter. Persoonlijk hoop ik op smal. Heeft veel kwaliteit aan de bal en weten dat we veel de bal zullen hebben tegen nec dus geen overbodige luxe. Al vond ik bruns heel sterk en rustig aan de bal in de voorbereiding en normaal zet jans types erin als starring in dit soort gevallen. Zeg het maar. Heb geen idee wie er gaat staan.
    Denk dat we moeten gaan kijken na spelers die hij soms laat invallen. Dus zal denk ik smal of bosch worden.
  • 22 Oct 2021 om 14:02
    Die Kamphuis heeft het voor elkaar. Kost ons weer punten.
  • 22 Oct 2021 om 13:59
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:51
      Hoop dat het: Unnerstall; Troupee, Hilgers, Propper, Oosterwolde; Bosch, Vlap, Sadilek; Rots, v. Wolfswinkel, Limnios; wordt.
    Mag van mij ook wel Smal, in plaats van Bosch of Smal tweede helft wisselen tegen/voor Bosch/Vlap.
  • 22 Oct 2021 om 13:51
    Hoop dat het: Unnerstall; Troupee, Hilgers, Propper, Oosterwolde; Bosch, Vlap, Sadilek; Rots, v. Wolfswinkel, Limnios; wordt.
  • 22 Oct 2021 om 13:43
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:33
      Eigenlijk hoop ik ergens dat hij Bosch op de rechtsback zet en bruns op de plek van zerrouki. Bruns was in de voorbereiding 1 van de betere spelers. Maakte echt een goede indruk. Maar ik denk niet dat hij dat gaat doen.
    Eens. Al zal het mij ook niet verbazen dat jans starring er neer zet.
  • 22 Oct 2021 om 13:41
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:29
      Klinkt gek, maar ik denk Staring. Zelf zie ik liever Jesse weer een keer op het middenveld vanaf de aftrap!
    Denk dat jesse back up word voor rechtsachter. Persoonlijk hoop ik op smal. Heeft veel kwaliteit aan de bal en weten dat we veel de bal zullen hebben tegen nec dus geen overbodige luxe. Al vond ik bruns heel sterk en rustig aan de bal in de voorbereiding en normaal zet jans types erin als starring in dit soort gevallen. Zeg het maar. Heb geen idee wie er gaat staan.
  • 22 Oct 2021 om 13:34
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:33
      Als het maar niet die waslap van een Ilic is.
    Zo dom zou jans toch niet zijn lijkt mij?
  • 22 Oct 2021 om 13:33
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:26
      Dat word dus Bosch illic starring of smal op het middenveld met sadilek. Ben benieuwd voor wie jans gaat.
    Eigenlijk hoop ik ergens dat hij Bosch op de rechtsback zet en bruns op de plek van zerrouki. Bruns was in de voorbereiding 1 van de betere spelers. Maakte echt een goede indruk. Maar ik denk niet dat hij dat gaat doen.
  • 22 Oct 2021 om 13:33
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:26
      Dat word dus Bosch illic starring of smal op het middenveld met sadilek. Ben benieuwd voor wie jans gaat.
    Als het maar niet die waslap van een Ilic is.
  • 22 Oct 2021 om 13:29
    • Quote van 22 Oct 2021 om 13:26
      Dat word dus Bosch illic starring of smal op het middenveld met sadilek. Ben benieuwd voor wie jans gaat.
    Klinkt gek, maar ik denk Staring. Zelf zie ik liever Jesse weer een keer op het middenveld vanaf de aftrap!
  • 22 Oct 2021 om 13:28
    Jammer van Ugalde, wat een geweldenaar. Afgelopen wedstrijd ook weer, hoe hij eventjes die rechtsback kapotmaakt. Veeeeeel vaker inzetten EN niet te laat!
  • 22 Oct 2021 om 13:26
    Dat word dus Bosch illic starring of smal op het middenveld met sadilek. Ben benieuwd voor wie jans gaat.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›