Matchday | Een wijziging bij FC Twente voor thuisduel met NEC

216
Matchday | Een wijziging bij FC Twente voor thuisduel met NEC

FC Twente neemt het zondagmiddag op tegen NEC Nijmegen. In de eigen Grolsch Veste gaat de ploeg van Ron Jans op jacht naar de drie punten, na het gelijkspel tegen Willem II. 

Ten opzichte van de basiself van het duel met de Tilburgers heeft Jans één wijziging doorgevoerd. Ramiz Zerrouki is geschorst na zijn rode kaart van vorige week. Hij wordt vervangen door Jesse Bosch. De overige namen zijn dezelfde namen als tegen Willem II. 

Daarnaast is Wout Brama nog steeds geblesseerd. Hij zit wederom niet bij de wedstrijdselectie. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Kevin Blom en begint om 12.15 uur. 

Opstelling FC Twente: Unnerstall; Troupée, Hilgers, Pröpper, Oosterwolde; Sadílek, Bosch, Vlap; Rots, Van Wolfswinkel en Limnios.

Wissels FC Twente: De Lange, Van der Gouw, Dumic, Smal, Pleguezuelo, Ilic, Staring, Cleonise, Misidjan.

Opstelling NEC Nijmegen: Branderhorst, Marquez, Bruijn, Tavsan, Barreto, Akman, Okita, El Karouani, Schone, Odenthal, Van Rooij. 

Wissels NEC Nijmegen: Vukovic, ROefs, Bronkhorst, Guth, Vet, Romeny, Beekman, Verdonk, Proper. 

216 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 24 Oct 2021 om 23:52
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:35
      Knuffeltrainingen. Kon me lach niet in houden toen ik het zag. Geintjes kan leuk zijn. Maar ik heb echt geconstateerd dat het continue is er word partij vorm gespeeld, verwacht je een trainer die de wedstrijd stillegt om spelers aan te spreken. Heb dat geen een keer gezien. Alleen na de training een onder onsje. De trainers staan gewoon aan de zij lijn een beetje te roepen en glimlachen. Dan vraag ik mij af waarvoor ben je trainer en maak je spelers beter. Dat viel mij op. Topsportklimaat dat is nog ver weg.
    Ie bint mie er1 Wedstrijden ben je er niet er bij maar een training hinter gaaaas wa ? hè alte maak dat een ander wijs
  • 24 Oct 2021 om 23:12
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:35
      Knuffeltrainingen. Kon me lach niet in houden toen ik het zag. Geintjes kan leuk zijn. Maar ik heb echt geconstateerd dat het continue is er word partij vorm gespeeld, verwacht je een trainer die de wedstrijd stillegt om spelers aan te spreken. Heb dat geen een keer gezien. Alleen na de training een onder onsje. De trainers staan gewoon aan de zij lijn een beetje te roepen en glimlachen. Dan vraag ik mij af waarvoor ben je trainer en maak je spelers beter. Dat viel mij op. Topsportklimaat dat is nog ver weg.
    Hoeveel trainingen heb je gezien? Vandaag is eens te meer gebleken hoe belangrijk Brama en Zerrouki zijn. Vlap en RvW vallen eigenlijk gewoon tegen. Wat mij betreft zetten we Rots in de spits en Ugalde op 10.
  • 24 Oct 2021 om 19:59
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:48
      John dan speelt Twente dus 100% op goals door fouten van de tegenstander. Jij ziet toch ook dat er al lange tijd geen fatsoenlijke combinatie meer te zien is. En dat is trainbaar. Sommige wedstrijden zijn te pruimen door het agressieve spel, waar ze het gebrek aan combinaties mee compenseren. Maar zoals vandaag als je wordt afgetroefd op agressiviteit en dus niet in staat bent iets te creëren door combinaties, automatismen, dan ziet het er uit als een wanvertoning. En dat is juist waar het om draait. Waarom krijgt Jans er geen voetbal in? Ligt dat aan de spelers of aan Jans? Kom niet aan met spelers budget, want er kan een redelijk salaris betaald worden waarmee de meeste clubs in de eredivisie worden afgetroefd. Blessures, schorsingen? Ja natuurlijk vandaag mis je Zerrouki. Maar ieder team heeft daarmee te doen. Tja..,.zeg het maar.
    Automatismen staat voor een groot deel los van de poppetjes. Je kan bijvoorbeeld prima trainen op een 10 inspelen, een spits die kort komt. Het balletje laten vallen op een 6 of 8 en intussen een buitenspeler diep sturen. Dan maakt het niet uit of die buitenspeler Rots of Cleonise heet.
  • 24 Oct 2021 om 19:49
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:20
      Elke club wereldwijd maakt doelpunten omdat er bij de tegenstanders verkeerde keuzes en fouten worden gemaakt. Zal je verklappen want als er niemand een fout maakt 95 procent van alle wedstrijden wereldwijd in 0-0 eindigen . En daar zit natuurlijk niemand op te wachten want voetbal is een spelletje waarbij geluk toevalligheden en fouten maken bij horen. Dat is al 109 jaar zo em de komende 100 jaar zal dit ook zo blijven
    Dat kan waar zijn, wat je zegt. Maar het veldspel bij het meerendeel van zulke clubs is meestal beter. Wat Twente doet is reactie voetbal, puur reageren op situaties. Echt een geslepen veldspel hebben ze nog niet op de mat gelegd.
  • 24 Oct 2021 om 19:48
    • Quote van 24 Oct 2021 om 19:20
      Elke club wereldwijd maakt doelpunten omdat er bij de tegenstanders verkeerde keuzes en fouten worden gemaakt. Zal je verklappen want als er niemand een fout maakt 95 procent van alle wedstrijden wereldwijd in 0-0 eindigen . En daar zit natuurlijk niemand op te wachten want voetbal is een spelletje waarbij geluk toevalligheden en fouten maken bij horen. Dat is al 109 jaar zo em de komende 100 jaar zal dit ook zo blijven
    John dan speelt Twente dus 100% op goals door fouten van de tegenstander. Jij ziet toch ook dat er al lange tijd geen fatsoenlijke combinatie meer te zien is. En dat is trainbaar. Sommige wedstrijden zijn te pruimen door het agressieve spel, waar ze het gebrek aan combinaties mee compenseren. Maar zoals vandaag als je wordt afgetroefd op agressiviteit en dus niet in staat bent iets te creëren door combinaties, automatismen, dan ziet het er uit als een wanvertoning. En dat is juist waar het om draait. Waarom krijgt Jans er geen voetbal in? Ligt dat aan de spelers of aan Jans? Kom niet aan met spelers budget, want er kan een redelijk salaris betaald worden waarmee de meeste clubs in de eredivisie worden afgetroefd. Blessures, schorsingen? Ja natuurlijk vandaag mis je Zerrouki. Maar ieder team heeft daarmee te doen. Tja..,.zeg het maar.
  • 24 Oct 2021 om 19:20
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:38
      Verklaard toch ook waarom Vlap niet in werking word gebracht, waarom van Wolfwinkel iedere keer een stapje terug moet om de bal af te spelen. Laten we wel beseffen dat Twente puur door fouten van andere clubs heeft kunnen scoren. Vanuit eigen veldspel is dat heel pover en gebeurt het zelden. Dat is wel een kritische noot, wat niet ontzien mag worden.
    Elke club wereldwijd maakt doelpunten omdat er bij de tegenstanders verkeerde keuzes en fouten worden gemaakt. Zal je verklappen want als er niemand een fout maakt 95 procent van alle wedstrijden wereldwijd in 0-0 eindigen . En daar zit natuurlijk niemand op te wachten want voetbal is een spelletje waarbij geluk toevalligheden en fouten maken bij horen. Dat is al 109 jaar zo em de komende 100 jaar zal dit ook zo blijven
  • 24 Oct 2021 om 18:46
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:51
      Dat geloof je toch echt niet van die oliebol UT die zichzelf zo belangrijk vindt? Kom je bent teleurgesteld ik ook maar ga nou deze idioot niet geloven.
    Een serieus woord aan jou is te veel gevraagd. In plaats van te bedenken waarom het misgaat aan het veldspel en waarom het soms nergens op lijkt. Ga jij persoonlijk mensen in de zeik nemen en belachelijk maken. Dat is jou stijl.
  • 24 Oct 2021 om 18:38
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:39
      Als dit al waar deel ik je mening. Het is discutsbel als het zo vrijblijvend is al UT het beschrijft. Nogmaals ALS.
    Verklaard toch ook waarom Vlap niet in werking word gebracht, waarom van Wolfwinkel iedere keer een stapje terug moet om de bal af te spelen. Laten we wel beseffen dat Twente puur door fouten van andere clubs heeft kunnen scoren. Vanuit eigen veldspel is dat heel pover en gebeurt het zelden. Dat is wel een kritische noot, wat niet ontzien mag worden.
  • 24 Oct 2021 om 18:33
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:47
      Ik denk dat het wel mee valt. Had twente gewonnen, dan had hij dat niet gezegd. Het is makkelijk om gelijk op alles af te schuiven . Twente heeft altijd zulke wedstrijden als vandaag. Denk je dat je lekker mee kan doen in de top 5 Verliezen ze. Dan kan het volgende week tegen psv gewoon weer geweldig zijn.
    Zoals ik al eerder zei. Ieder heeft zijn eigen mening en constatering. Maar wat ik zag noem ik niet een hoogstaand trainingsniveau. Je verwacht totaal iets anders van deze ervaren trainers.
  • 24 Oct 2021 om 18:19
    • Quote van 24 Oct 2021 om 18:04
      Ik ben wel benieuwd inderdaad wat eppie en svente op de trainingen zien. Het is wel zorgelijk dat het ons maar niet lukt om te winnen van elftallen als nec cambuur fortuna of Willem 2. Die laten ons aan de bal. Maar waarom kunnen wij er ralatief gezien zo weinig mee.
    Het duurt aan de bal allemaal net te lang. Dat terwijl opbouwen en aanvallen gewoon trainbaar is. Het is bijvoorbeeld geen toeval dat AZ altijd de teruggetrokken voorzet heeft. Daar trainen ze wekelijks op en ze weten dus vooraf al wie waar uit moet komen. Bij FCT lijkt het of spelers die in de wedstrijd aan de bal komen op dat moment nog moeten verzinnen wat ze ermee moeten doen.
  • 24 Oct 2021 om 18:04
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:51
      Dat geloof je toch echt niet van die oliebol UT die zichzelf zo belangrijk vindt? Kom je bent teleurgesteld ik ook maar ga nou deze idioot niet geloven.
    Ik ben wel benieuwd inderdaad wat eppie en svente op de trainingen zien. Het is wel zorgelijk dat het ons maar niet lukt om te winnen van elftallen als nec cambuur fortuna of Willem 2. Die laten ons aan de bal. Maar waarom kunnen wij er ralatief gezien zo weinig mee.
  • 24 Oct 2021 om 18:00
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:51
      Dat geloof je toch echt niet van die oliebol UT die zichzelf zo belangrijk vindt? Kom je bent teleurgesteld ik ook maar ga nou deze idioot niet geloven.
    Kan het me ook totaal niet voorstellen ja die. Dus nee ik geloof UT niet. De andere kant is wel dat we in bijna anderhalf jaar echt niks met bal kunnen en daardoor juist van dit soort team verliezen. Hoeveel fatsoenlijke aanvallen en veldgoeld vanuit achteruit hebben gezien de laatste anderhalf jaar en hoeveel punten laten we liggen door dit soort elftallen. Het is niet dat we tegen Utrecht echt zo af laten weten. Er zit dus misschien wel IETS van waarheid in wat UT zegt.
  • 24 Oct 2021 om 17:51
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:39
      Als dit al waar deel ik je mening. Het is discutsbel als het zo vrijblijvend is al UT het beschrijft. Nogmaals ALS.
    Dat geloof je toch echt niet van die oliebol UT die zichzelf zo belangrijk vindt? Kom je bent teleurgesteld ik ook maar ga nou deze idioot niet geloven.
  • 24 Oct 2021 om 17:49
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:36
      2 weken geleden wou je jans zijn contract nog verlengen. Jij bent net zo onvoorstelbaar als het weer. Ik heb al een tijdje geleden gezegd. Jans is een prima trainer voor het rechter rijtje onderkant linker rijtje. Maar voor de ambitie die twente heeft, komt jans gewoon tekort.
    Man die UT is gewoon een lullo die met zijn kloten achter de pc zit, en als je wat wilt weten over de trainingen vraag je Eppie, die is er regelmatig maar niet deze maftetterende UT.
  • 24 Oct 2021 om 17:47
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:39
      Als dit al waar deel ik je mening. Het is discutsbel als het zo vrijblijvend is al UT het beschrijft. Nogmaals ALS.
    Ik denk dat het wel mee valt. Had twente gewonnen, dan had hij dat niet gezegd. Het is makkelijk om gelijk op alles af te schuiven . Twente heeft altijd zulke wedstrijden als vandaag. Denk je dat je lekker mee kan doen in de top 5 Verliezen ze. Dan kan het volgende week tegen psv gewoon weer geweldig zijn.
  • 24 Oct 2021 om 17:39
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:17
      Als dit waar is moet het gewoon zijn laatste wedstrijd geweest zijn.
    Als dit al waar deel ik je mening. Het is discutsbel als het zo vrijblijvend is al UT het beschrijft. Nogmaals ALS.
  • 24 Oct 2021 om 17:36
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:10
      Donderstraal op. Het niveau van de training is laag er word te veel geouwehoerd en gelachen. Ga eens bij andere clubs uit de Top 5 trainingen bekijken en je komt er achter dat het bij ons een circus is. Jij mag jou mening hebben. Maar hoop wel dat dit laatste jaartje Jans word.
    2 weken geleden wou je jans zijn contract nog verlengen. Jij bent net zo onvoorstelbaar als het weer. Ik heb al een tijdje geleden gezegd. Jans is een prima trainer voor het rechter rijtje onderkant linker rijtje. Maar voor de ambitie die twente heeft, komt jans gewoon tekort.
  • 24 Oct 2021 om 17:35
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:17
      Als dit waar is moet het gewoon zijn laatste wedstrijd geweest zijn.
    Knuffeltrainingen. Kon me lach niet in houden toen ik het zag. Geintjes kan leuk zijn. Maar ik heb echt geconstateerd dat het continue is er word partij vorm gespeeld, verwacht je een trainer die de wedstrijd stillegt om spelers aan te spreken. Heb dat geen een keer gezien. Alleen na de training een onder onsje. De trainers staan gewoon aan de zij lijn een beetje te roepen en glimlachen. Dan vraag ik mij af waarvoor ben je trainer en maak je spelers beter. Dat viel mij op. Topsportklimaat dat is nog ver weg.
  • 24 Oct 2021 om 17:24
    Wat een bagger pot vandaag eerst 55 minuten niks laten zien. Dan achterkomen en gelijk twee opgelegde kansen produceren en daarna 1-1 maken. Helaas door persoonlijke fouten verlies kan en helaas door een speler die ook punten heeft gepakt nu al en ik zeker niks kwalijk neem. Wat ik wel een drama vind is dat het spel gewoon kut is en weinig tempo heeft. Kom op mensen de technische staf heeft er tot nu toe weinig tot geen voetbal in gekregen. Net als afgelopen jaar.
  • 24 Oct 2021 om 17:17
    • Quote van 24 Oct 2021 om 17:10
      Donderstraal op. Het niveau van de training is laag er word te veel geouwehoerd en gelachen. Ga eens bij andere clubs uit de Top 5 trainingen bekijken en je komt er achter dat het bij ons een circus is. Jij mag jou mening hebben. Maar hoop wel dat dit laatste jaartje Jans word.
    Als dit waar is moet het gewoon zijn laatste wedstrijd geweest zijn.
  • 24 Oct 2021 om 17:10
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:41
      Ut meldt vaak onzin. Dus wat hij zegt klopt vaak niet.
    Donderstraal op. Het niveau van de training is laag er word te veel geouwehoerd en gelachen. Ga eens bij andere clubs uit de Top 5 trainingen bekijken en je komt er achter dat het bij ons een circus is. Jij mag jou mening hebben. Maar hoop wel dat dit laatste jaartje Jans word.
  • 24 Oct 2021 om 16:41
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:30
      Wat vind je van het bericht van ut eerder dat er niet fanatiek getraind wordt? Dat Jans dat maar toestaat? En de rest vd staf. Zeer zorgwekkend, wist niet wat ik las. Weet niet hoeveel trainingen UT bekijkt, hopelijk is het niet elke keer zo. Zou wel een verklaring zijn dat er maar geen automatismen in komen. Bizar.
    Ut meldt vaak onzin. Dus wat hij zegt klopt vaak niet.
  • 24 Oct 2021 om 16:30
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:15
      Voor vlap is nog wat te zeggen. Ulgalde was er niet en illic is ook van hetzelfde kaliber als troupee. Die 2 moeten heel rap opsodemieteren.
    Wat vind je van het bericht van ut eerder dat er niet fanatiek getraind wordt? Dat Jans dat maar toestaat? En de rest vd staf. Zeer zorgwekkend, wist niet wat ik las. Weet niet hoeveel trainingen UT bekijkt, hopelijk is het niet elke keer zo. Zou wel een verklaring zijn dat er maar geen automatismen in komen. Bizar.
  • 24 Oct 2021 om 16:26
    Troupee, Ilic en Vlap waren vandaag de spelers die voor de zoveelste keer bewezen hebben de zwakkeren te zijn.
  • 24 Oct 2021 om 16:19
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:14
      Je snapt weinig van een organisatie bij een voetbal club zo te lezen . Spelers met een contact wegsturen is lachwekkend en bizar te gelijk deze gedachten
    En jij schijnt nul verstand te hebben over profvoetbal want als dergelijke spelers zo gepresenteerd hadden da waren ze al weg gestuurd. Het is zichtbaar waarom troupee 3e of 4e back is bij Utrecht want hij kan er echt geen zak van.
  • 24 Oct 2021 om 16:15
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:11
      Troupee kan er ook niets aan doen dat Jans hem blijft opstellen. Zelfde geldt voor Vlap. Zegt ook wat over Jans! Zelfvertrouwen geven en krijgen van de trainer snap ik, maar het houdt een keer op toch!
    Voor vlap is nog wat te zeggen. Ulgalde was er niet en illic is ook van hetzelfde kaliber als troupee. Die 2 moeten heel rap opsodemieteren.
  • 24 Oct 2021 om 16:14
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:09
      Nee flikker op dit dient gevolgen te hebben en andersom streuer gaan ingrijpen. Hij ziet zijn goede selectie door het slijk gehaald te worden op manier dat onacceptabel is en dit is door jans. Ze moeten intern gaan kijken naar spelers. Bosch en troupee moeten weg en illic heel rap terug. Je KUNT niet zo verliezen.
    Je snapt weinig van een organisatie bij een voetbal club zo te lezen . Spelers met een contact wegsturen is lachwekkend en bizar te gelijk deze gedachten
  • 24 Oct 2021 om 16:14
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:11
      Natuurlijk na een veoren duel gelijk in paniek raken is de domheid voorbij. Gelukkig is jans een zeer ervaren trainer en zijn staf is ook ervaren en deze weten precies hoe en wat de manier is om her maximale uitvdeze groep te halen
    Kruip lekker nog veder bij troupee in de kont. Die man is ongeschikt voor het profvoetbal. Klaar.
  • 24 Oct 2021 om 16:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:08
      Troupee is werkelijk waar schandalig. Fuck John W. Bosch is verschrikkelijk en illic nog slechter. Troupee op flikkeren echt gods geklaagd wat die laat zien. Opflikkeren met troupee. Belachelijk die man.
    Troupee kan er ook niets aan doen dat Jans hem blijft opstellen. Zelfde geldt voor Vlap. Zegt ook wat over Jans! Zelfvertrouwen geven en krijgen van de trainer snap ik, maar het houdt een keer op toch!
  • 24 Oct 2021 om 16:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:54
      Duurt nog een paar weken. Maar kan echt niet wachten tot everink terug is. Troupee en jans verdienen echt een spandoek want dit is een wanprestatie zoals we die afgelopen seizoen na de winter zagen en dient gevolgen te hebben. Maar jans is te lief en te zacht. Hier dient op getreden te worden.
    Natuurlijk na een veoren duel gelijk in paniek raken is de domheid voorbij. Gelukkig is jans een zeer ervaren trainer en zijn staf is ook ervaren en deze weten precies hoe en wat de manier is om her maximale uitvdeze groep te halen
  • 24 Oct 2021 om 16:09
    • Quote van 24 Oct 2021 om 16:05
      Gewoon rustig blijven en accepteren dat fctwente goede wedstrijden en slechte wedstrijden speelt. Dit is al jaren het geval en zal nog jaren het geval blijven bij fctwente. Vanmiddag ging er teveel verkeerd.en nec heeft hier optimaal van geprofiteerd
    Nee flikker op dit dient gevolgen te hebben en andersom streuer gaan ingrijpen. Hij ziet zijn goede selectie door het slijk gehaald te worden op manier dat onacceptabel is en dit is door jans. Ze moeten intern gaan kijken naar spelers. Bosch en troupee moeten weg en illic heel rap terug. Je KUNT niet zo verliezen.
  • 24 Oct 2021 om 16:05
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:47
      Beide heel rap opflikkeren naar de tribune. Ik help ze rustig een handje stelletje lamzakken. Ben echt des duivels op troupee en illic/Bosch.
    Gewoon rustig blijven en accepteren dat fctwente goede wedstrijden en slechte wedstrijden speelt. Dit is al jaren het geval en zal nog jaren het geval blijven bij fctwente. Vanmiddag ging er teveel verkeerd.en nec heeft hier optimaal van geprofiteerd
  • 24 Oct 2021 om 16:05
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:54
      goh wat was dit slecht ..we kunnen beter zonde backs beginnen Oosterwolde en Troupe zijn ern gebaar voor de eigen ploeg...Heb vandaag een degradatiekandidaat zien prutsen..BAH
    Had gehoopt zelfs dat troupee er met rood afgestuurd werd. Zoals hij daar speelt is niemand slechter en had jans broodnodig geforceerd daar iemand anders neer te zetten.
  • 24 Oct 2021 om 15:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:08
      3x pech gehad met de scheidsrechters? Daar reken je vandaag toch niet bij of wel? Blom floot uitstekend en mag Troupee zijn handjes dichtknijpen dat hij geen rood krijgt, want dat was een zuivere imo. Maar verder heb je gelijk. Troupee niet meer in de basis. En wat Vlap betreft, wat heeft hij een ontzettend slechte balaanname en dito controle. Onthutsend zwak. Dat heeft absoluut niets meer met wedstrijdritme te maken. Sadilek en Hilgers speelden prima. De rest scoorde geen voldoende.
    Daarom ook, nu speelt troupee gewoon tegen psv. Maar het eerste doelpunt had afgekeurd moeten worden i.v.m. wegduwen.
  • 24 Oct 2021 om 15:54
    goh wat was dit slecht ..we kunnen beter zonde backs beginnen Oosterwolde en Troupe zijn ern gebaar voor de eigen ploeg...Heb vandaag een degradatiekandidaat zien prutsen..BAH
  • 24 Oct 2021 om 15:54
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:44
      Hoe staat het met de blessure van Evering?
    Duurt nog een paar weken. Maar kan echt niet wachten tot everink terug is. Troupee en jans verdienen echt een spandoek want dit is een wanprestatie zoals we die afgelopen seizoen na de winter zagen en dient gevolgen te hebben. Maar jans is te lief en te zacht. Hier dient op getreden te worden.
  • 24 Oct 2021 om 15:47
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:42
      Troupee em ilic kunnen veel beter dan wat ze laten zien . Ze hebben beiden een contact dat ze uit gaan dienen dit seizoen als fctwente hier van af wil zal het de spelers moeten door betalen . De trainers zien gewoon de kwaliteiten van deze spelers op trainingen in wedstrijden komt het sporadisch uit wat jammerlijk is maar we moeten geduldig zijn .
    Beide heel rap opflikkeren naar de tribune. Ik help ze rustig een handje stelletje lamzakken. Ben echt des duivels op troupee en illic/Bosch.
  • 24 Oct 2021 om 15:46
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:18
      Troupée en Vlap niet meer opstellen, maak je Twente alleen maar zwakker. Nec was qwa teamspel beter. aanvallend komen we te korte helaas.
    Luca Everink heeft al laten zien beter te zijn dan Troupee. Laatste seizoen Ilic en Vlap moet het echt gaan laten zien, anders kunnen ze daar ook beter mee stoppen, maakt echt nooit het verschil. Brama er weer in Cerny terug, dan gaan we het middenveld weer meer in handen krijgen.
  • 24 Oct 2021 om 15:44
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:27
      John beste kerel. Met alle respect. Troupee moet opdonderen naar de KKD. Overigens ben ik blij dat we niet voor van ewijk zijn maar troupee is echt dramatisch. God wat kiest die man slecht positie voor een verdediger.
    Hoe staat het met de blessure van Evering?
  • 24 Oct 2021 om 15:42
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:36
      Prioriteit nummer 1. We gaan opzoek naar eens rechtsback in de winter. Troupee had niet eens basis gestaan bij BWO. laat staan bij Twente. Ben helemaal klaar met die lamzak. Net als illic. Daag en fijne carrière en vaarwel.
    Troupee em ilic kunnen veel beter dan wat ze laten zien . Ze hebben beiden een contact dat ze uit gaan dienen dit seizoen als fctwente hier van af wil zal het de spelers moeten door betalen . De trainers zien gewoon de kwaliteiten van deze spelers op trainingen in wedstrijden komt het sporadisch uit wat jammerlijk is maar we moeten geduldig zijn .
  • 24 Oct 2021 om 15:36
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:31
      Troupee heeft genoeg kwaliteiten om bij fctwente te kunnen slagen . Waarom hij zo speelt is gewoon erg vreemd de trainers stellen hem op omdat hij zijn kwaliteiten op trainingen laat zien . Dat er in deze wedstrijd gewoon niets lukt is voor hem ook er frustrerend dan ga je op gegeven moment dingen doen wat je niet goed kunt . Daarom is het belangrijk dat hij na 45 minuten is gewisseld. Troupee zal gewoon nieuwe kansen krijgen in de basis zolang ze geen goede vervanger voor hem hebben op dit moment
    Prioriteit nummer 1. We gaan opzoek naar eens rechtsback in de winter. Troupee had niet eens basis gestaan bij BWO. laat staan bij Twente. Ben helemaal klaar met die lamzak. Net als illic. Daag en fijne carrière en vaarwel.
  • 24 Oct 2021 om 15:31
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:27
      John beste kerel. Met alle respect. Troupee moet opdonderen naar de KKD. Overigens ben ik blij dat we niet voor van ewijk zijn maar troupee is echt dramatisch. God wat kiest die man slecht positie voor een verdediger.
    Troupee heeft genoeg kwaliteiten om bij fctwente te kunnen slagen . Waarom hij zo speelt is gewoon erg vreemd de trainers stellen hem op omdat hij zijn kwaliteiten op trainingen laat zien . Dat er in deze wedstrijd gewoon niets lukt is voor hem ook er frustrerend dan ga je op gegeven moment dingen doen wat je niet goed kunt . Daarom is het belangrijk dat hij na 45 minuten is gewisseld. Troupee zal gewoon nieuwe kansen krijgen in de basis zolang ze geen goede vervanger voor hem hebben op dit moment
  • 24 Oct 2021 om 15:27
    Dit soort wedstrijden waar er meer fout gaat dan goed gaat is niet vreemd maar mischien ook wel logisch. Fctwente heeft moeite om het spelletje te maken nec speelt met vefl inzet en beleving heel compact . Dan kom je er gewoon nauwelijks door het de eerste helft en dan mis je de creatieve spelers vlap is hopeloos uit vorm maakt veel vreemde keuzes. De backs maken veel verkeerde keuzes en fouten en nec maakt hier gewoon goed gebruik van . De tweede helft wat beter en er worden 5 goede kansen onbenut gelaten doordat de doelman van nec zijn dag heeft met geweldige reddingen
  • 24 Oct 2021 om 15:27
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:20
      Troupee was een gevaar voor zichzelf en het hele team de eerste helft. Onbegrijpelijk hij kan gewoon goed op die plek spelen en vlap het zelfde verhaal maken enorm veel verkeerde keuzes.
    John beste kerel. Met alle respect. Troupee moet opdonderen naar de KKD. Overigens ben ik blij dat we niet voor van ewijk zijn maar troupee is echt dramatisch. God wat kiest die man slecht positie voor een verdediger.
  • 24 Oct 2021 om 15:23
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:11
      Eens. Maar wie moet dan op rechtsback zetten. Maar die Troupee valt mij ook gigantisch tegen. En wat mij opvalt bij de trainingen er word te veel gelachen en geouwehoerd en Jans laat dat allemaal toe. Laten ze wat serieuser aan de bak gaan.
    Ik was een CV die opgesteld werd a rechtsback. Zij posititie kiezen kan zelfs niet bij BWO en dat zegt alles. Ik zit als verdediger naar troupee te kijken en het kan echt niet. Zelfs van der lely was beter in defensief opzicht als troupee. Ben echt HELEMAAL klaar met die lamzak.
  • 24 Oct 2021 om 15:20
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:08
      Troupee is werkelijk waar schandalig. Fuck John W. Bosch is verschrikkelijk en illic nog slechter. Troupee op flikkeren echt gods geklaagd wat die laat zien. Opflikkeren met troupee. Belachelijk die man.
    Troupee was een gevaar voor zichzelf en het hele team de eerste helft. Onbegrijpelijk hij kan gewoon goed op die plek spelen en vlap het zelfde verhaal maken enorm veel verkeerde keuzes.
  • 24 Oct 2021 om 15:18
    Troupée en Vlap niet meer opstellen, maak je Twente alleen maar zwakker. Nec was qwa teamspel beter. aanvallend komen we te korte helaas.
  • 24 Oct 2021 om 15:14
    Veel foute passes op momenten dat er kansen lagen. Over Vlap verbaas ik me erg; loopt in 2de helft een paar keer de drukte in waar al drie spelers van Twente staan en zet daarmee zijn eigen spelers op de flank vast en grossiert in te late en foute passes. Ook bijzonder dat vrijwel alle corners en voorzetten bij de tegenstander belanden, ook vrijwel in alle wedstrijden, er zit helemaal geen idee achter. Verlies op zich was niet nodig geweest ook al speelde Twente matig. En wanneer gaat er nu eindelijk iemand die automatisch sproeikraan dichzetten voor de wedstrijd en inde rust, als het veld al nat genoeg is???? Spelers van Twente glijden voortdurend weg op belangrijke momenten.
  • 24 Oct 2021 om 15:13
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:02
      Volgens mij blom vandaag niks verkeerd gedaan
    Klopt Blom prima gefloten denk alleen dat het tijdperk vlap en Thoupe afgesloten moet worden. Van wolfswinkel op de plek van Vlap en Ugalde in de spits. Hilgers op de plek van Thoupe en onze Spaanse vriend in het centrum. Oosterwolde eraf onze psver op de back Zerouki terug op het middenveld en tot slot midshian voor Rots en je kan gewoon winnen in Eindhoven, maar nu moet Ron doorpakken!!
  • 24 Oct 2021 om 15:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:08
      Troupee is werkelijk waar schandalig. Fuck John W. Bosch is verschrikkelijk en illic nog slechter. Troupee op flikkeren echt gods geklaagd wat die laat zien. Opflikkeren met troupee. Belachelijk die man.
    Eens. Maar wie moet dan op rechtsback zetten. Maar die Troupee valt mij ook gigantisch tegen. En wat mij opvalt bij de trainingen er word te veel gelachen en geouwehoerd en Jans laat dat allemaal toe. Laten ze wat serieuser aan de bak gaan.
  • 24 Oct 2021 om 15:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 15:09
      Op 80 procent kun je geen wedstrijden winnen . Trompee is door het ijs gezakt Bosch verstopte zich , dus onzichtbaar Hilgers een zeer goede centrale maar geen rechtsback. Vlak komt maar niet in vorm V. Wolfswinkel onzichtbaar. Oosterwolde zit nog in de voorbereiding Midgelan wordt basisspel Rost en Sadilec waren vandaag de beste.
    Piet of Plet? It’s all in the name!
  • 24 Oct 2021 om 15:09
    Op 80 procent kun je geen wedstrijden winnen . Trompee is door het ijs gezakt Bosch verstopte zich , dus onzichtbaar Hilgers een zeer goede centrale maar geen rechtsback. Vlak komt maar niet in vorm V. Wolfswinkel onzichtbaar. Oosterwolde zit nog in de voorbereiding Midgelan wordt basisspel Rost en Sadilec waren vandaag de beste.
  • 24 Oct 2021 om 15:09
    Het voetbal wordt maar niet beter! Net als tweede helft van vorig seizoen. Heb er een hard hoofd in dat Jans het beter laat worden.
  • 24 Oct 2021 om 15:08
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:58
      Nou ik weet niet hoe je daarbij komt. We hebben nu 3x pech gehad met scheidsrechters. Vlap waardeloos samen met troupee en Hilgers en Sadilek waren de besten. Je kon echt zien dat ze Zerrouki misten.
    3x pech gehad met de scheidsrechters? Daar reken je vandaag toch niet bij of wel? Blom floot uitstekend en mag Troupee zijn handjes dichtknijpen dat hij geen rood krijgt, want dat was een zuivere imo. Maar verder heb je gelijk. Troupee niet meer in de basis. En wat Vlap betreft, wat heeft hij een ontzettend slechte balaanname en dito controle. Onthutsend zwak. Dat heeft absoluut niets meer met wedstrijdritme te maken. Sadilek en Hilgers speelden prima. De rest scoorde geen voldoende.
  • 24 Oct 2021 om 15:08
    Troupee is werkelijk waar schandalig. Fuck John W. Bosch is verschrikkelijk en illic nog slechter. Troupee op flikkeren echt gods geklaagd wat die laat zien. Opflikkeren met troupee. Belachelijk die man.
  • 24 Oct 2021 om 15:02
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:58
      Nou ik weet niet hoe je daarbij komt. We hebben nu 3x pech gehad met scheidsrechters. Vlap waardeloos samen met troupee en Hilgers en Sadilek waren de besten. Je kon echt zien dat ze Zerrouki misten.
    Volgens mij blom vandaag niks verkeerd gedaan
  • 24 Oct 2021 om 15:01
    Niks gezien alleen uitslag. En dat lijkt me voldoende, neerwaartse spiraal ze zitten er weer in. Volgende week PSV, uitslag lijkt me weer voldoende
  • 24 Oct 2021 om 15:00
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:58
      Nou ik weet niet hoe je daarbij komt. We hebben nu 3x pech gehad met scheidsrechters. Vlap waardeloos samen met troupee en Hilgers en Sadilek waren de besten. Je kon echt zien dat ze Zerrouki misten.
    We hadden vandaag eerder geluk..? We mogen het hele seizoen al niet klagen op vorige week en Ajax na.
  • 24 Oct 2021 om 14:58
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:17
      Blom was een verademing t.o.v. Varkensboertje Kamphuis....
    Nou ik weet niet hoe je daarbij komt. We hebben nu 3x pech gehad met scheidsrechters. Vlap waardeloos samen met troupee en Hilgers en Sadilek waren de besten. Je kon echt zien dat ze Zerrouki misten.
  • 24 Oct 2021 om 14:36
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:15
      Maar wel een lui stuk vreten
    Was jij daar bij? Of lul je met iedereen mee. De media kan veel kapot maken. Bovendien neemt hij een zaakwaarnemer en zet hij Raiola aan de kant. Zo’n beslissing zegt ook iets over de speler. Als je hem kan krijgen, moeten ze het niet nalaten. Die jongen barst van kwaliteit en kapot gemaakt door die Duitse trainer in de periode op moment dat hij gebroken is wanneer zijn vader is overleden. Het is jong knaapje, maar zijn voetballende kwaliteiten staan er los van.
  • 24 Oct 2021 om 14:36
    Hilgers en sadilek speelde weer prima. Die hilgers verrast me niet echt.
  • 24 Oct 2021 om 14:33
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:24
      Onvoorstelbaar weer die wissels. Als je Cleonise brengt zet dan Rots in de spits want die komt vaker vrij in de 16 dan RvW. Dwingt ook meer fouten af. Vlap speelde idd weer dramatisch. Maar dan moet je Ugalde brengen en niet Ilic.
    Ik denk dat Ugalde had gestart ipv Vlap, echter hij is helaas geblesseerd.
  • 24 Oct 2021 om 14:30
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:27
      Ugalde is geblesseerd dus die kun je niet brengen.
    Mijn fout, dan laat je daar Rots maar spelen.
  • 24 Oct 2021 om 14:28
    Jans weet in ieder geval dat rots Oosterwolde troupee geen basisspelers moeten zijj en vlap wat was die weer slecht
  • 24 Oct 2021 om 14:27
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:24
      Onvoorstelbaar weer die wissels. Als je Cleonise brengt zet dan Rots in de spits want die komt vaker vrij in de 16 dan RvW. Dwingt ook meer fouten af. Vlap speelde idd weer dramatisch. Maar dan moet je Ugalde brengen en niet Ilic.
    Ugalde is geblesseerd dus die kun je niet brengen.
  • 24 Oct 2021 om 14:25
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:23
      Vandaag afgetroefd op je eigen sterkste punt. Agressiviteit. Zorgwekkend dat dit niet gebracht kon worden. Veel spelers missen vorm of zelfvertrouwen. Of nog erger, missen kwaliteit. Met een hoofdrol daarin voor Vlap. Maar die wordt dan juist niet gewisseld. Dat is wel kenmerkend voor Twente de laatste jaren. Wissel niet de zwakste schakel.
    Daarom moet je wisselen in de basis. Dat houdt ze scherp.
  • 24 Oct 2021 om 14:24
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:13
      1: alsjeblieft laatste wedstrijd dat Vlap ook maar 1 minuut speelt, wat een waardeloze kutspeler, geen 1 keer opengedraaid bij aanname of überhaupt een bal goed aangenomen 2: Troupee lekker naar het beloftenteam om op de bank te gaan zitten 3: Zet Bosch lekker op rechtsback zodat Hilgers gewoon centraal kan blijven staan 4: Rots doet het leuk, maar als je elke wedstrijd basis speelt mag het rendement wat omhoog, 2 schietkansen (eigenlijk 3, bij de 2e miste hij de bal eerst volledig) en nul overtuiging
    Onvoorstelbaar weer die wissels. Als je Cleonise brengt zet dan Rots in de spits want die komt vaker vrij in de 16 dan RvW. Dwingt ook meer fouten af. Vlap speelde idd weer dramatisch. Maar dan moet je Ugalde brengen en niet Ilic.
  • 24 Oct 2021 om 14:23
    Vandaag afgetroefd op je eigen sterkste punt. Agressiviteit. Zorgwekkend dat dit niet gebracht kon worden. Veel spelers missen vorm of zelfvertrouwen. Of nog erger, missen kwaliteit. Met een hoofdrol daarin voor Vlap. Maar die wordt dan juist niet gewisseld. Dat is wel kenmerkend voor Twente de laatste jaren. Wissel niet de zwakste schakel.
  • 24 Oct 2021 om 14:17
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:13
      1: alsjeblieft laatste wedstrijd dat Vlap ook maar 1 minuut speelt, wat een waardeloze kutspeler, geen 1 keer opengedraaid bij aanname of überhaupt een bal goed aangenomen 2: Troupee lekker naar het beloftenteam om op de bank te gaan zitten 3: Zet Bosch lekker op rechtsback zodat Hilgers gewoon centraal kan blijven staan 4: Rots doet het leuk, maar als je elke wedstrijd basis speelt mag het rendement wat omhoog, 2 schietkansen (eigenlijk 3, bij de 2e miste hij de bal eerst volledig) en nul overtuiging
    Met punt 1,2 en 4 mee eens
  • 24 Oct 2021 om 14:17
    Blom was een verademing t.o.v. Varkensboertje Kamphuis....
  • 24 Oct 2021 om 14:15
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:08
      Het is duidelijk Illic terug in Januari naar City. Daarvoor in de plaats Ihatarran transfervrij vastleggen of 2 jaar huren van Juventus.
    Pfff laat die gefustreerde Mocro lekker weg blijven....we hebben niets aan ongemotiveerde egoïstische gelukzoekers.
  • 24 Oct 2021 om 14:15
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:14
      Op basis waarvan. Zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf. Illic een half jaar nog rond laten lopen. Schiet je niks meer op. Ihatarran is gewoon een kwaliteit speler.
    Maar wel een lui stuk vreten
  • 24 Oct 2021 om 14:15
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:08
      Het is duidelijk Illic terug in Januari naar City. Daarvoor in de plaats Ihatarran transfervrij vastleggen of 2 jaar huren van Juventus.
    Sampdoria .
  • 24 Oct 2021 om 14:14
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:11
      Dat is ook een waslap, liever niet …
    Op basis waarvan. Zijn voetballende kwaliteiten staan buiten kijf. Illic een half jaar nog rond laten lopen. Schiet je niks meer op. Ihatarran is gewoon een kwaliteit speler.
  • 24 Oct 2021 om 14:13
    1: alsjeblieft laatste wedstrijd dat Vlap ook maar 1 minuut speelt, wat een waardeloze kutspeler, geen 1 keer opengedraaid bij aanname of überhaupt een bal goed aangenomen 2: Troupee lekker naar het beloftenteam om op de bank te gaan zitten 3: Zet Bosch lekker op rechtsback zodat Hilgers gewoon centraal kan blijven staan 4: Rots doet het leuk, maar als je elke wedstrijd basis speelt mag het rendement wat omhoog, 2 schietkansen (eigenlijk 3, bij de 2e miste hij de bal eerst volledig) en nul overtuiging
  • 24 Oct 2021 om 14:13
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:11
      Terechte nederlaag.
    Zo ga je ook verliezen van Rkc, cambuur en noem nog maar een paar ploegen...
  • 24 Oct 2021 om 14:13
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:08
      Het is duidelijk Illic terug in Januari naar City. Daarvoor in de plaats Ihatarran transfervrij vastleggen of 2 jaar huren van Juventus.
    Dan pas hij mag direct wel weg
  • 24 Oct 2021 om 14:11
    Terechte nederlaag.
  • 24 Oct 2021 om 14:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:08
      Het is duidelijk Illic terug in Januari naar City. Daarvoor in de plaats Ihatarran transfervrij vastleggen of 2 jaar huren van Juventus.
    Dat is ook een waslap, liever niet …
  • 24 Oct 2021 om 14:11
    Nu hopen dat PSV flink vernederd gaat worden door Ajax zodat ze helemaal geknakt zijn de aankomende week.
  • 24 Oct 2021 om 14:11
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:10
      Klote moment van propper op een klote tijdstip, maar de tweede helft was voetballend wel veel beter. Oosterwolde, limnios, rots, troupee en bosch mogen van mijn part gewoon de bank op volgende week.
    Dan hoop ik dat ze een hele grote bank hebben in Eindhoven.
  • 24 Oct 2021 om 14:10
    Klote moment van propper op een klote tijdstip, maar de tweede helft was voetballend wel veel beter. Oosterwolde, limnios, rots, troupee en bosch mogen van mijn part gewoon de bank op volgende week.
  • 24 Oct 2021 om 14:10
    Klote moment van propper op een klote moment, maar de tweede helft was voetballend wel veel beter. Oosterwolde, limnios, rots, troupee en bosch mogen van mijn part gewoon de bank op volgende week.
  • 24 Oct 2021 om 14:09
    Baggerwedstrijd met baggerresultaat: op naar de volgende wedstrijd.
  • 24 Oct 2021 om 14:09
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:06
      Sadilek blijft gewoon goed. Zelfs als hele team om valt
    precies en dat geldt ook voor Hilgers. de rest zwaar onder de maat
  • 24 Oct 2021 om 14:09
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:06
      Sadilek blijft gewoon goed. Zelfs als hele team om valt
    De enige met een voldoende inderdaad. Wat een slappe bende. Elek afvallende bal bijna voor NEC. Die hebben met strijd de 3 punten verdient.
  • 24 Oct 2021 om 14:08
    Het is duidelijk Illic terug in Januari naar City. Daarvoor in de plaats Ihatarran transfervrij vastleggen of 2 jaar huren van Juventus.
  • 24 Oct 2021 om 14:06
    Sadilek blijft gewoon goed. Zelfs als hele team om valt
  • 24 Oct 2021 om 14:04
    • Quote van 24 Oct 2021 om 14:00
      Zelfde probleem als 2de seizoenshelft vorig jaar. Geen creativiteit en aanvoer vanuit middenveld. Men dacht met Vlap binnenhalen het zo even te hebben opgelost. Dus niet. Reactie-voetbal gaan we weer zien dit jaar.
    Illic op 8 . Hij mag het na 2 jaar een keer op zijn favoriete positie proberen.
  • 24 Oct 2021 om 14:01
    Ilic de verlosser.
  • 24 Oct 2021 om 14:00
    Zelfde probleem als 2de seizoenshelft vorig jaar. Geen creativiteit en aanvoer vanuit middenveld. Men dacht met Vlap binnenhalen het zo even te hebben opgelost. Dus niet. Reactie-voetbal gaan we weer zien dit jaar.
  • 24 Oct 2021 om 14:00
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:59
      Rots nooit meer opstellen. Kost je vandaag gewoon even 3 punten
    Huh???
  • 24 Oct 2021 om 13:59
    Man man allemaal prutsers vandaag. Vlap ook weer geen enkele goede bal
  • 24 Oct 2021 om 13:59
    Rots nooit meer opstellen. Kost je vandaag gewoon even 3 punten
  • 24 Oct 2021 om 13:59
    Lekkere start van deze super zondag. Bedankt hè Twente. Slappe hap..
  • 24 Oct 2021 om 13:58
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:56
      Twente had rood moeten hebben, de eerste goal van nec had niet mogen tellen ivm overtreding. Ook fluit hij voor overtredingen die geen overtredingen zijn en laat hij doorgaan als er wel een overtreding is gemaakt. Als dat goed is.
    Waar was de Var dan?
  • 24 Oct 2021 om 13:56
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:53
      Blom fluit uitstekend.
    Twente had rood moeten hebben, de eerste goal van nec had niet mogen tellen ivm overtreding. Ook fluit hij voor overtredingen die geen overtredingen zijn en laat hij doorgaan als er wel een overtreding is gemaakt. Als dat goed is.
  • 24 Oct 2021 om 13:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:53
      Presteert niks. Heeft geen enkele dreiging.
    Als ugalde weer fit is maar eens op 10 zetten. Vlap moet nu onderhand wel fit zijn.
  • 24 Oct 2021 om 13:54
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:52
      vlap valt me met de week meet tegen.
    Konijn haalt kerst niet dat was toch Flappie
  • 24 Oct 2021 om 13:54
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:53
      Blom fluit uitstekend.
    Vind ik ook.
  • 24 Oct 2021 om 13:53
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:52
      vlap valt me met de week meet tegen.
    Presteert niks. Heeft geen enkele dreiging.
  • 24 Oct 2021 om 13:53
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:44
      Blom fluit niet echt goed.
    Blom fluit uitstekend.
  • 24 Oct 2021 om 13:52
    vlap valt me met de week meet tegen.
  • 24 Oct 2021 om 13:50
    Pröpper gvd
  • 24 Oct 2021 om 13:50
    Ongelofelijk..
  • 24 Oct 2021 om 13:48
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:47
      Irritatie bij Jans neemt weer toe. Tweede gele kaart komt er aan let maar opAls coach of manager zo als die graag genoemd wordt ongeschikt
    Welke irritatie?????
  • 24 Oct 2021 om 13:47
    Ron wisselt goed vandaag en op tijd. Mag ook gezegd worden
  • 24 Oct 2021 om 13:47
    Irritatie bij Jans neemt weer toe. Tweede gele kaart komt er aan let maar opAls coach of manager zo als die graag genoemd wordt ongeschikt
  • 24 Oct 2021 om 13:45
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:29
      Realistisch en negatief zijn 2 verschillende dingen. Blijkbaar is dat te hoog begrepen voor jou kleine hersenen....
    Als je over iemand zijn intelligentie wil oordelen, zorg dan dat je zelf ook geen spelfouten maakt. Sukkeltje.
  • 24 Oct 2021 om 13:45
    Rots mag ook onbeperkt fouten maken
  • 24 Oct 2021 om 13:44
    Blom fluit niet echt goed.
  • 24 Oct 2021 om 13:37
    komop boys we worden sterker, alleen oosterwolde is zo hopeloos uit vorm, voetbald zo nonchalant de tering
  • 24 Oct 2021 om 13:32
    Goede wissel van misidjan
  • 24 Oct 2021 om 13:32
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:32
      Zie je het nu wel haha. Der op en der over vanaf nu !!!
    Ik hoop het wel.
  • 24 Oct 2021 om 13:32
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:31
      Mooi gedaan van Misidjan.
    dat mag hij nog wel een keer doen.
  • 24 Oct 2021 om 13:32
    Big papa virgg
  • 24 Oct 2021 om 13:32
    Valt goed in die misidjan
  • 24 Oct 2021 om 13:32
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:26
      Ik zie het niet.
    Zie je het nu wel haha. Der op en der over vanaf nu !!!
  • 24 Oct 2021 om 13:31
    Mooi gedaan van Misidjan.
  • 24 Oct 2021 om 13:29
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:27
      Jij bent ook de negatiefste persoon vandaar dat je het niet ziet
    Realistisch en negatief zijn 2 verschillende dingen. Blijkbaar is dat te hoog begrepen voor jou kleine hersenen....
  • 24 Oct 2021 om 13:27
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:26
      Ik zie het niet.
    Jij bent ook de negatiefste persoon vandaar dat je het niet ziet
  • 24 Oct 2021 om 13:26
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:26
      De wedstrijd kan zo omkeren. Met geduld en koppie er bij houden wint Twente de Wedstrijd
    Ik zie het niet.
  • 24 Oct 2021 om 13:26
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:26
      De wedstrijd kan zo omkeren. Met geduld en koppie er bij houden wint Twente de Wedstrijd
    Keep on dreaming
  • 24 Oct 2021 om 13:26
    De wedstrijd kan zo omkeren. Met geduld en koppie er bij houden wint Twente de Wedstrijd
  • 24 Oct 2021 om 13:25
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:06
      Begin van het seizoen speelde hij goed. Krijgen spelers toch een soort onzekerheid in zich na een blessure? Dat ze niet meer vol ervoor durven te gaan waardoor ze structureel (veel) minder zijn. Het eerste seizoen was Troupée ook erg goed, raakte geblesseerd daarna nooit meer dat niveau gehaald. Je weet dat ze allebei veel beter kunnen. Wat dat betreft is Smal ontzettend gegroeid in vergelijking met het eerste seizoen hier. Maak daar gebruik van.
    Inderdaad, gewoon smal erin. Bij deze tegengoal komen we ook in de problemen doordat oosterwolde er laconiek doorheen wil voetballen.
  • 24 Oct 2021 om 13:24
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:24
      Deze goal had nooit mogen tellen....
    Maar hij telt wel
  • 24 Oct 2021 om 13:24
    Deze goal had nooit mogen tellen....
  • 24 Oct 2021 om 13:19
    Het wordt wel steeds duidelijker dat deze selectie niet zo sterk is. Veel goals gekregen door blunders tegenstanders. Ik zie NEC geen blunder maken vandaag. Als de agressiviteit dan ook nog ontbreekt krijg je deze wanvertoning.
  • 24 Oct 2021 om 13:18
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:17
      Zouden de spelers van twente zich sparen voor de beker wedstrijd tegen ons 20 ???
    Dat zal het zijn. Dat ik daar niet eerder aan gedacht had...haha
  • 24 Oct 2021 om 13:18
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:17
      Zouden de spelers van twente zich sparen voor de beker wedstrijd tegen ons 20 ???
    Hahaha dat zal het zijn!
  • 24 Oct 2021 om 13:18
    Dan zou ik Julio centraal zetten en hilgers rechts back. Julio is niet veel beter op de rechts back dan troupee.
  • 24 Oct 2021 om 13:17
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:12
      Ik zie Bruns niet bij de wissels staan.
    Oh over het hoofd gezien.
  • 24 Oct 2021 om 13:17
    Zouden de spelers van twente zich sparen voor de beker wedstrijd tegen ons 20 ???
  • 24 Oct 2021 om 13:16
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:16
      Plegezuolo en Misjidan staan klaar
    I stand corrected, mooi dat Jans eindelijk tijdig ingrijpt
  • 24 Oct 2021 om 13:16
    Dus toch troupee eruit.
  • 24 Oct 2021 om 13:16
    Plegezuolo en Misjidan staan klaar
  • 24 Oct 2021 om 13:16
    Plegezuolo en Misjidan staan klaar
  • 24 Oct 2021 om 13:15
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:04
      Hij raakt hem nauwelijks...
    Ik vond het ook rood hoor. Maar de var had hem waarschijnlijk pas gegeven als hij niet verder zou kunnen.
  • 24 Oct 2021 om 13:14
    Jans zal wel weer op de sm-toer gaan. Troupee net zolang laten staan totdat hij zijn 2e gele krijgt.
  • 24 Oct 2021 om 13:12
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:09
      Ugalde doet niet mee vandaag helaas. En Van Wolfswinkel heeft gewoon geen goede aanvoer.
    Plegezuelo erin ,Troupe eruit ....Misidjan erin ....middenveld bij ons slecht ....Bosch is ook geen middenvelder ...
  • 24 Oct 2021 om 13:12
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:08
      Troupe overduidelijk de zwakste schakel, die jongen komt echt tekort en gaat rood pakken als hij blijft staan. Jongens als Vlap en V. Wolfswinkel brengen het ook gewoon niet. Overduidelijk ook hoe Zeroukki gemist wordt vandaag. Ik denk dat het in ieder geval tijd is voor Ugalde.
    Ja het is ondertussend wel echt beschamend hoe knullig en slecht hij voetbalt, zet Bosch daar gewoon neer met zijn loopvermogen, die is ook druistig maar heeft betere balbehandeling dan Troupee. Daarnaast is Oosterwolde ook geen schim van zichzelf meer, Smal mist snelheid maar is voetballend momenteel vele malen beter op die positie. Vlap per direct eruit, brengt helemaal niets op 10, heeft nu wel genoeg tijd gehad om fit te worden, gebrek aan wedstrijdritme wat men continu aanhaalt gaat echt niet meer op. Ben helaas bang dat Jans niks gaat doen in de rust, dit is wel echt nodig. We hebben prima materiaal, en Jans is niet gelijk een slechte coach, maar er moet wel echt wat veranderen.
  • 24 Oct 2021 om 13:12
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:07
      Smal erin en Oosterwolde eruit en Bruns erin en Troupee eraf en Bosch op rechtsback.
    Ik zie Bruns niet bij de wissels staan.
  • 24 Oct 2021 om 13:10
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:04
      Dit wordt een 0-0 wedstrijd. Geen strijd, geen passie, geen motivatie, geen inspiratie, geen creativiteit, enz.
    Nou, bij de tegenstander zit dat er allemaal wat meer in. Dan mag je hopen op 0-0 want de 0-1 is dan iets waarschijnlijker, helaas. Dit weekend tot nu toe sowieso weinig doelpunten in de eredivisie.
  • 24 Oct 2021 om 13:09
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:08
      Troupe overduidelijk de zwakste schakel, die jongen komt echt tekort en gaat rood pakken als hij blijft staan. Jongens als Vlap en V. Wolfswinkel brengen het ook gewoon niet. Overduidelijk ook hoe Zeroukki gemist wordt vandaag. Ik denk dat het in ieder geval tijd is voor Ugalde.
    Ugalde doet niet mee vandaag helaas. En Van Wolfswinkel heeft gewoon geen goede aanvoer.
  • 24 Oct 2021 om 13:09
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:58
      Ik denk dat troupee rood had gekregen als de speler niet verder had gekunnen.
    Dit was zuiver rood en mogen we Blom en de Var dankbaar zijn. Jans doet er goed aan hem eraf te halen, want hij, Troupee, speelt ontzettend zwak. Staat als een amateur compleet de verkeerde ongevaarlijke zone te dekken. Een regelrechte aanfluiting die gast. verder ga je deze wedstrijd zo nooit en never winnen en is het een kwestie van tijd voordat je een goal om de oren krijgt. Heel erg matig in de duels. Slechte balcontroles, vooral bij Flap. Stroperige, te trage, opbouw. Geen enkele fatsoenlijke aanval. Er zal behoorlijk wat moeten veranderen wil je vandaag gaan punten. Slechtste helft tot nu toe.
  • 24 Oct 2021 om 13:08
    Troupe overduidelijk de zwakste schakel, die jongen komt echt tekort en gaat rood pakken als hij blijft staan. Jongens als Vlap en V. Wolfswinkel brengen het ook gewoon niet. Overduidelijk ook hoe Zeroukki gemist wordt vandaag. Ik denk dat het in ieder geval tijd is voor Ugalde.
  • 24 Oct 2021 om 13:07
    Smal erin en Oosterwolde eruit en Bruns erin en Troupee eraf en Bosch op rechtsback.
  • 24 Oct 2021 om 13:06
    • Quote van 24 Oct 2021 om 13:02
      Die oosterwolde kan er geen reet van, meteen eruit
    Begin van het seizoen speelde hij goed. Krijgen spelers toch een soort onzekerheid in zich na een blessure? Dat ze niet meer vol ervoor durven te gaan waardoor ze structureel (veel) minder zijn. Het eerste seizoen was Troupée ook erg goed, raakte geblesseerd daarna nooit meer dat niveau gehaald. Je weet dat ze allebei veel beter kunnen. Wat dat betreft is Smal ontzettend gegroeid in vergelijking met het eerste seizoen hier. Maak daar gebruik van.
  • 24 Oct 2021 om 13:06
    Wat een draaaaaak van een wedstrijd is dit, alleen maar domme overtredingen, 0 tempo, 0 inspiratie, echt niet om aan te gluren. Vlap is nummer 10 voor de schijn, wat heeft die vent nog weinig gebracht dit seizoen, 1 goede assist en een goal op een dag die al gewonnen was, daar moet echt iemand anders komen te staan.
  • 24 Oct 2021 om 13:06
    Heb je eindelijk situatie die rood verdiend krijg je hem niet.KNVB gunt Twente niet wat ze toekomen.
  • 24 Oct 2021 om 13:05
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:55
      Gadverdamme, wat een misselijke overtreding van die zeer slechte Troupee. Rood waardig! Haal die kneus er in godsnaam NU af.
    Toch knap dat we de nul houden ondanks dat we met 10 man spelen, en ook nog Troupee erbij
  • 24 Oct 2021 om 13:05
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:55
      Gadverdamme, wat een misselijke overtreding van die zeer slechte Troupee. Rood waardig! Haal die kneus er in godsnaam NU af.
    Toch knap dat we de nul houden ondanks dat we met 10 man spelen, en ook nog Troupee erbij
  • 24 Oct 2021 om 13:04
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:58
      Ik denk dat troupee rood had gekregen als de speler niet verder had gekunnen.
    Hij raakt hem nauwelijks...
  • 24 Oct 2021 om 13:04
    En van Wolfswinkel heeft het ook niet. Alleen Jans durft nooit vroeg te wisselen helaas.
  • 24 Oct 2021 om 13:04
    Dit wordt een 0-0 wedstrijd. Geen strijd, geen passie, geen motivatie, geen inspiratie, geen creativiteit, enz.
  • 24 Oct 2021 om 13:03
    Wat een zaadpartij.
  • 24 Oct 2021 om 13:02
    Bosch Troupee Vlap en Oosterwolde verspelen elke bal
  • 24 Oct 2021 om 13:02
    Die oosterwolde kan er geen reet van, meteen eruit
  • 24 Oct 2021 om 12:58
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:56
      Troepeee wisselen, meteen speelt bagger en had rood moeten hebben. Die krijgt zo meteen voor niets weer geel.
    Ik denk dat troupee rood had gekregen als de speler niet verder had gekunnen.
  • 24 Oct 2021 om 12:57
    genoeg redenen voor Jans om flink te gaan wisselen lijkt me
  • 24 Oct 2021 om 12:56
    Jans moet durven wisselen en naar en gaan kijken tegenstander. Ik bedoel dat doen bij andere clubs ook. Hij maakt nu totaal geen gebruik van de brede selectie.
  • 24 Oct 2021 om 12:56
    Troepeee wisselen, meteen speelt bagger en had rood moeten hebben. Die krijgt zo meteen voor niets weer geel.
  • 24 Oct 2021 om 12:56
    Wat een prutser die Troupee....snel wisselen!
  • 24 Oct 2021 om 12:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:50
      Vlap en Oosterwolde spelen erg slecht vandaag.
    Omdat vlap dramatisch weer is net als vorige week. Komt van Wolfswinkel ook niet in zijn spel. Vlap speelt veelste ver van Wolfswinkel af
  • 24 Oct 2021 om 12:55
    Gadverdamme, wat een misselijke overtreding van die zeer slechte Troupee. Rood waardig! Haal die kneus er in godsnaam NU af.
  • 24 Oct 2021 om 12:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:54
      Rood troupee waar ben je mee bezig bediel
    Was inderdaad wel rood waard geweest.
  • 24 Oct 2021 om 12:55
    Daar mag twente niet klagen.
  • 24 Oct 2021 om 12:55
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:54
      Rood troupee waar ben je mee bezig bediel
    vrees ook rood
  • 24 Oct 2021 om 12:54
    Rood troupee waar ben je mee bezig bediel
  • 24 Oct 2021 om 12:54
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:53
      Yep rots en oosterwolde eraf in de rust
    Rots is op dit moment onze meest gemotiveerde speler.
  • 24 Oct 2021 om 12:53
    Wat eeb zaadpot is dit zeg..
  • 24 Oct 2021 om 12:53
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:52
      Ik zou van de wissels alleen Cleonise en Smal in gaan zetten.
    Yep rots en oosterwolde eraf in de rust
  • 24 Oct 2021 om 12:52
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:49
      Zou dat echt een verbetering zijn?
    Zo verder spelen gaat ook niet. Je hebt niks gecreëerd in de eerste 40 min. Dat kan gewoon niet.
  • 24 Oct 2021 om 12:52
    Ik zou van de wissels alleen Cleonise en Smal in gaan zetten.
  • 24 Oct 2021 om 12:50
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:49
      Zou dat echt een verbetering zijn?
    Nee joh.
  • 24 Oct 2021 om 12:50
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:49
      Zou dat echt een verbetering zijn?
    Ja veel meer dreiging
  • 24 Oct 2021 om 12:50
    Vlap en Oosterwolde spelen erg slecht vandaag.
  • 24 Oct 2021 om 12:50
    Tijd voor een experiment wat Jans eerder heeft toegepast bij Groningen en dat is Cleonise in de spits zetten. Vlap brengt te weinig en van Wolfswinkel verliest regelmatig de bal. 2e helft mogen ze wat meer op de helft van de tegenstander spelen.
  • 24 Oct 2021 om 12:49
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:48
      Je zou rots in de spits kunnen zetten en cleonise of misidjan op de plek waar rots nu staat.
    Zou dat echt een verbetering zijn?
  • 24 Oct 2021 om 12:49
    En mensen maar afvragen waarom altijd kritiek op troupee die kan er geen klote van word hier beweesen
  • 24 Oct 2021 om 12:48
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:46
      Ik mis brama niet zo. Sadilek is veel beter.
    Sadilek na de linksback dan..sinds brama niet meer mee doet zie je vlap dingen doen wat echt niet kan hakjes enz. Brama zooo belangrijk in de aansturing
  • 24 Oct 2021 om 12:48
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:47
      Wie zet je dan in de spits?
    Je zou rots in de spits kunnen zetten en cleonise of misidjan op de plek waar rots nu staat.
  • 24 Oct 2021 om 12:48
    Oosterwolde verplicht 100x een voorzet laten geven na elke training. Wat een waardeloze ballen telkens
  • 24 Oct 2021 om 12:48
    Nec heer en meester en bestrijdt Twente met zijn eigen wapens. Twente zal veel meer energie in de wedstrijd moeten leggen, want zo ga je het niet redden.
  • 24 Oct 2021 om 12:47
    Alleen sadilek, hilgers en propper spelen prima. De rest is echt dramatisch.
  • 24 Oct 2021 om 12:47
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:45
      Wolfswinkel wisselen. Loopt toch een partij ongemotiveerd rondvte sjokken
    Wie zet je dan in de spits?
  • 24 Oct 2021 om 12:46
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:43
      En brama
    Ik mis brama niet zo. Sadilek is veel beter.
  • 24 Oct 2021 om 12:45
    Wolfswinkel wisselen. Loopt toch een partij ongemotiveerd rondvte sjokken
  • 24 Oct 2021 om 12:44
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:38
      Je mist duidelijk Zerouki in de opbouw
    100 procent.
  • 24 Oct 2021 om 12:44
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:38
      Je mist duidelijk Zerouki in de opbouw
    100 procent.
  • 24 Oct 2021 om 12:43
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:38
      Je mist duidelijk Zerouki in de opbouw
    En brama
  • 24 Oct 2021 om 12:40
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:36
      Nec speelt gewoon prima. Zijn tot nu ook beter.
    Klopt. Veldspel vele malen beter.
  • 24 Oct 2021 om 12:39
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:38
      Je mist duidelijk Zerouki in de opbouw
    Bosch heeft het niet op het middenveld.
  • 24 Oct 2021 om 12:38
    Je mist duidelijk Zerouki in de opbouw
  • 24 Oct 2021 om 12:36
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:34
      Moeizaam begin van Twente. Dat wordt een lastige kluif met dit Nec.
    Nec speelt gewoon prima. Zijn tot nu ook beter.
  • 24 Oct 2021 om 12:34
    Moeizaam begin van Twente. Dat wordt een lastige kluif met dit Nec.
  • 24 Oct 2021 om 12:33
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:30
      We spelen gewoon weer met 10 man. Doet 0,0 dingen goed
    Het is wachten tot everink fit is. Troupee is echt drama.
  • 24 Oct 2021 om 12:32
    • Quote van 24 Oct 2021 om 12:32
      Oosterwolde inderdaad ook niet. Die andere 2 hebben tenminste nog inzet
    Troupee heeft ook inzet. Maar kan gewoon niet beter.
  • 24 Oct 2021 om 12:32