FC Twente op rapport: AD deelt 5 onvoldoendes uit na nederlaag

7
FC Twente op rapport: AD deelt 5 onvoldoendes uit na nederlaag

FC Twente verloor zondagmiddag in de Grolsch Veste met 1-2 van NEC en het Algemeen Dagblad heeft naar aanleiding van die nederlaag maar liefst vijf onvoldoendes uitgedeeld in de ploeg van trainer Ron Jans.

Troupée, die in de rust al werd gewisseld na een zwak optreden, krijgt zelfs een 4,5. Ook Pröpper, Oosterwolde en de aanvallers Rots en Limnios ontvangen een onvoldoende: 5. Op de website van VI krijgen alleen Rots en Limnios een onvoldoende: 5. 

Cijfers AD: Unnerstall 6; Troupée 4,5 (46. Pleguezuelo 6), Pröpper 5, Hilgers 6,5, Oosterwolde 5 (73. Smal); Bosch 5,5 (87. Ilic -), Vlap 5,5, Sadílek 5,5; Rots 5 (73. Cleonise -), Van Wolfswinkel 5,5, Limnios 5 (46. Misidjan 7)

Cijfers VI: Unnerstall 5,5; Troupée 6 (46. Pleguezuelo 6,5), Pröpper 6, Hilgers 7, Oosterwolde 6,5 (73. Smal); Bosch 6,5 (87. Ilic -), Vlap 6, Sadílek 7; Rots 5 (73. Cleonise -), Van Wolfswinkel 6, Limnios 5 (46. Misidjan 7)

7 reacties ›
Om een reactie te plaatsen dien je in te loggen of te registreren, dit duurt maar 1 minuut!

  • 25 Oct 2021 om 20:55
    • Quote van 25 Oct 2021 om 12:46
      Unnerstall 6 Troupee 4 Pröpper 5 Hilgers 7 Oosterwolde 4 Sadilek 7 Bosch 5 Vlap 4,5 Limnios 5,5 van Wolfswinkel 5 Rots 7 Misidjan 6,5 Julio 6
    Ik ben niet zo van de rapportcijfers, maar denk dat de meeste supporters het hier wel ongeveer mee eens zijn.
  • 25 Oct 2021 om 13:23
    • Quote van 25 Oct 2021 om 12:10
      Hahaha troupee een 6 hoe dronken was diegenen die hem dat gegeven heeft. Heeft die ook met 63 biertjes gelopen ofzo. Hilgers overigens blijft me wel verbazen hoe constant hij blijft spelen zelfs als de helft van het elftal kloten speelt. Dat is echt knap. Speelt echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat hij daar staat en dat voor een basis plek nummer 7(volgens mij). Heel volwassen. Paar heerlijke harde tackles. Niks Dan lof voor mees vanuit mij.
    Zo is het. Helemaal mee eens
  • 25 Oct 2021 om 13:23
    • Quote van 25 Oct 2021 om 12:10
      Hahaha troupee een 6 hoe dronken was diegenen die hem dat gegeven heeft. Heeft die ook met 63 biertjes gelopen ofzo. Hilgers overigens blijft me wel verbazen hoe constant hij blijft spelen zelfs als de helft van het elftal kloten speelt. Dat is echt knap. Speelt echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat hij daar staat en dat voor een basis plek nummer 7(volgens mij). Heel volwassen. Paar heerlijke harde tackles. Niks Dan lof voor mees vanuit mij.
    Zo is het. Helemaal mee eens
  • 25 Oct 2021 om 12:46
    Unnerstall 6 Troupee 4 Pröpper 5 Hilgers 7 Oosterwolde 4 Sadilek 7 Bosch 5 Vlap 4,5 Limnios 5,5 van Wolfswinkel 5 Rots 7 Misidjan 6,5 Julio 6
  • 25 Oct 2021 om 12:43
    Rots een 5 van beiden?? Hij was 1 van de besten aan onze kant. Achterlijke cijfers altijd.
  • 25 Oct 2021 om 12:10
    Hahaha troupee een 6 hoe dronken was diegenen die hem dat gegeven heeft. Heeft die ook met 63 biertjes gelopen ofzo. Hilgers overigens blijft me wel verbazen hoe constant hij blijft spelen zelfs als de helft van het elftal kloten speelt. Dat is echt knap. Speelt echt alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat hij daar staat en dat voor een basis plek nummer 7(volgens mij). Heel volwassen. Paar heerlijke harde tackles. Niks Dan lof voor mees vanuit mij.
  • 25 Oct 2021 om 11:56
    Waarom geeft vi zulke hoge cijfers.
Sunday 5 December 2021
14:30
Bekijk agenda › Voorspel wedstrijd ›